Jump to content

Arsenal vs Bolton


Nima

Recommended Posts

Kan du være så snill å begrunne det? Hvorfor vil du være så avhengig av EN spiller?

Du misforstår nå. Jeg er absolutt ikke imot hvem som putter for oss.

Jeg bryr meg ikke, det kan likeså være Almunia, så lenge laget vinner, men hvorfor

skal ikke spissene våre putte mest mulig?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Kan da ikke være noe gøy å være supporter når man ikke kan glede seg over serieledelse, eller det at vi er for fult med i kampen om seriegull?

 

"3 poeng bak Chelski, samme faen vi vinner ikke uansett.." "Seier i dag å gitt, men hvem bryr seg, vi vinner ikke uansett.." Slik du tenker?

 

Det er kjempegøy å være supporter! Fabregas kan slå Bolton bortimot alene. Hvis Arshavin er i støtet, kan det bli riktig festlig.

 

Men jeg tillater meg å minne deg om at kvalifisert motstand er rett rundt hjørnet.

Link to comment
Share on other sites

Det er lov og være våken, og det er lov og slå presise 2 meters pasninger, og det må da være lov og prøve og slenge seg etter en ball som går 1,5 meter ifra deg? Everton kampen om igjen, og fortsetter det slik bør Wenger bytte etter 20 minutter...men dette skal uansett bli en enkel kamp!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig hvor gode vi er til aa kaste bort kamper vi SKAL vinne!

 

 

Desverre blitt litt av en uvane ja. Helt hodeløst av Denilson og får en slik takling innenfor 16 meteren! Får håpe på et kjempe comeback!

Link to comment
Share on other sites

Desverre blitt litt av en uvane ja. Helt hodeløst av Denilson og får en slik takling innenfor 16 meteren! Får håpe på et kjempe comeback!

Beklageligvis kan jeg ikke se oss score 3 i denne kampen. Vi er etter hele tiden og det mangler innsats, samt en "killer" der fremme.

Link to comment
Share on other sites

Send CV-en din til Peter Hill-Wood, det er verken FM eller Fifa, å bygge en tropp er utrolig vanskelig, på papiret er Real Madrid sin sterkere enn Barca sin, men se på resultatene.

 

Vanskelig å se en seier fra det vi har sett til nå i denne kampen, hadde "håpet" på en blow i cupen i helga, men nå får vi altså enda en i serien

Link to comment
Share on other sites

jeg må nesten spørre hvor lang tid det tar å komme tilbake for Eduardo?

Vil så gjerne se han som den spissen han egentlig er, for det han er nå er alt for dårlig.. Og Arshavin er i så dårlig form at det eneste vi kan forvente fra han er dårlig pasninger, mottak og elendige skudd.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...