Jump to content

Arsenal vs Bolton


Nima

Recommended Posts

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Hærlig mål, og riktig og spille til fløyta går. Men det er jo ett soleklart frispark, og karma is a bitch, så strengt tatt så burde vi vel ha spilt ballen utover sidelinja. Men i desperate tider så spiller man. Hadde det vært uavgjort eller om vi hadde leda, så er jeg 99% sikker på at vi hadde spillt ballen utover. Synes det er en meget stygg takling av Gallas, så vet ikke helt om jeg likte måten dette målet kom på....

Link to comment
Share on other sites

Finnes ingen mål med bismak når man spiller mot Bolton. Karma!

 

Fabregas er rett og slett fantastisk!

Link to comment
Share on other sites

Likte ikke akkurat målet. Selvfølgelig alltid gledelig å score, men aldri når en spiller ligger nede. Ikke vet jeg, men så nesten ut som benbrudd. Jeg driter i om Bolton er kjent for å være et fysisk tøft lag med harde taklinger og dueller. Når en spiller blir skadet, skal ballen UT... Nå skal jeg ikke konstatere at Arsenalspillerne var bevisste om hendelsen, men det virket som de fikk rimelig god beskjed av rasende Boltonspillere... Jaja, Mål er mål og elg er elg. Går i alle fall mot en seier!

Link to comment
Share on other sites

Nå er det jo faktisk slik at det er opp til dommeren å avgjøre om spillet skal stoppes pga skade eller ikke. Så det ville vært helt feil om Arsenal hadde spilt ut ballen der, dette var en tabbe av dommeren, ikke Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...