Jump to content

Arsenal vs Bolton


Nima

Recommended Posts

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Nå er det jo faktisk slik at det er opp til dommeren å avgjøre om spillet skal stoppes pga skade eller ikke. Så det ville vært helt feil om Arsenal hadde spilt ut ballen der, dette var en tabbe av dommeren, ikke Arsenal.

sant nok.. :/

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vært mål, veldig egoistisk..

Leder 4-2, to mot én, alle forventer pasning ... Jeg vet ikke hva jeg ville gjort selv, bra keeperspill av Jaaskelainen, i alle fall.

 

Fabregas er altfor god! Det er ingen i nærheten av ham. Snytt for straffe i dag òg, det blir tre klare straffer på to kamper som ikke blir dømt på. Opp med gluggene, a, dommere!

Link to comment
Share on other sites

Er til tider veldig negativ, men det er min natur når det kommer til Arsenal, frykter det værste og håper på det beste :D Nok om det. Fantastisk comeback idag, og slik lukter det gull av. Jeg har tidligere i år avksrevet oss som ikke gode nok. Men håper selvsagt at jeg tar feil. Jeg tror fortsatt ikke vi kommer helt i mål, men ingenting hadde passet bedre en at jeg ble motbevist. Kommer vi ut av de fir neste kampene med 10-12 poeng, ja da er vi virkelig gode nok. Bolton skal vi enkelt og greit slå. Det er når vi møter de andre stokanonene vi må bevise noe. Og det håper jeg virkelig vi gjør.

 

Men jeg gleder meg alltid over godt Arsenal spill og tre poeng. Ferdig med den saken. Og selv om jeg mener nekelte spillere ikke er gode nok, så elsker jeg klubben for det om.

 

Arsenal by far the greatest

Link to comment
Share on other sites

Kort oppsummert:

 

- Fantastisk moral av Arsenal

 

- Surt å putte andre målet på en slik tackling. Hadde det vært mot oss hadde hylekoret vært i gang her. Viktig å ikke ha dobbelmoral

 

- Fabregas skal ikke ha straffe. Syntes det blir feil å si at han skal ha det der.

 

- Gallas trenger en pause. Det er det liten tvil om.

 

Job done! Top of the league!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk seier! Vi gjør det jo maks vanskelig for oss selv også. Klønete avklaring fra Clichy som gjør at Bolton kan sette inn 1-0 og et unødvendig straffespark imot. Allikevel klarer vi å slå tilbake og det er veldig imponerende. Så veldig stygt en periode, så jeg er veldig imponert over at vi klarer å komme oss tilbake og vinne. Bolton hadde bra med sjanser til å score flere mål.

 

2-2 målet burde vært avblåst, eller det burde vært avblåst når Gallas taklet fordi den taklingen var ikke særlig pen, men når dommeren ikke blåser så er det jo å bare å spille på i hvertfall. Får uansett håpe at det går bra med Bolton spilleren, fordi den så veldig stygg ut.

 

Vermaelen scorer et nydelig mål, og godt å se han score igjen :D Arshavin sitt mål var rett og slett utrolig. Det var liksom på små marginer som det er mulig å få til i angrepet som leder frem til at han kan sette ballen i mål. Deilig seier og deilig å se oss på toppen av tabellen, selv om det sannsynligvis ikke varer i så mange dagene før United spiller.

 

Mange tøffe kamper fremover nå, så da gjelder det å fortsette og prøve å skape gode resultater og holde følget. Come on you Gunners! :D

Link to comment
Share on other sites

Utrolig herlig comeback!!

 

Ja vi har de beste spissene PL så vi skorer 3-4 mål i 2 omg.

 

Vi hadde muligheten til å innta tabelltopp, tviler for at vi scorer 4 mål sånn som det ser ut nå..

 

Dårlig utført førsteomgang som får et utrolig lyspunkt med Rosickys mål. Cesc viser nok en gang hvorfor han er verdens beste midtbanespiller pr dags dato. Burde vært frispark til Bolton da Gallas stempler Davies, men dommeren så det ikke, og da skal det spilles til dommeren blåser...

 

Herlig av Vermaelen som nok en gang dukker opp når det trengs som mest!

Og også et bra, men litt heldig mål av Arshavin.

 

Eastmond fortsetter å vise at han er et veldig stort talent i forhold til DM-plassen, og dette er nok den største grunnen til at han får spille der foran Jay Thomas og Coquelin som jeg føler har vist mer i de kampene jeg har sett i CC.

 

Nå har vi en utrolig spennende sesongavslutning i vente, og jeg tror Wenger velger å hvile en del spillere mot Stoke.

Kampen mot Villa kommer til å bli ulidelig spennende føler jeg på meg. Villa har hjemmebane og virker å være på vei til å finne seiersformen igjen.

 

Uansett, la oss nyte dette øyeblikket for nå!!

 

We are top of the League, we are top of the League!!

Link to comment
Share on other sites

ble vel det resultatet jeg spådde, men jeg må si jeg er skuffet over diaby og spesielt denilson. men det spiller da vek ingen rolle når cesc har nok en god kamp, og rosivky viser verdensklasse. rosicky har vel en fot med i alt som skjer for arsenal i dag. rett og slett fantastisk. eduardo er stort sett ufarlig nok en kamp, men jeg tror han er veldig nære på den forløsende kampen. clichy trengte denne kampen for å være skjerpet for de kampene som skal komme. ser med skrekk på at denilson skal spille dm...

Link to comment
Share on other sites

For en kamp!!!

 

Sløvt og umotivert i starten, og vi gjør det jo så helvettes vanskelig for oss med å gi Bolton to mål. Mye rart som skjer, både bakover og fremover, uten at Bolton klarer å skape så veldig mye. Målet til Rosicky var utrolig viktig, for det gav oss en moralboost i pause.

 

2-2 målet mener jeg er dommeren sin feil, han står og har full oversikt over situasjonen og skulle ha blåst frispark. Håper Wenger sier vi var heldige der og ikke den vanlige "I didnt see the situation clearly..." Etter det kjører vi jo kampen, selv om Davies knuser Gallas og Vermaelen i HVER eneste duell :D

 

Straffesituasjonen med Fabregas, fikk jeg dejavu tilbake til kampen mot United i år hvor Rooney beiner ballen utover sidelinja og blir felt/faller i Almunia og får straffe. Rooney hadde ikke nådd ballen, heller ikke Cesc, så er ingen konsekvens i dømminga.

 

Arsahavin burde nok spilt Theo, men han gjemmer seg litt i den store pasningskyggen, så er ikke et helt åpentbart valg....

 

Cesc viser igjen hvor god form han er i om dagen, måtte han bare holde seg skadefri!

 

 

TOP OF THE LEAGUE! :D

Link to comment
Share on other sites

- Fabregas skal ikke ha straffe. Syntes det blir feil å si at han skal ha det der.

Den i dag kan diskuteres, det er det ingen tvil om. Men han burde minst hatt to straffer i løpet av disse to kampene etter min mening. Helt sykt at han ikke får én eneste! Hadde det vært Rooney hadde det blitt blåst straffe med en gang, men vi virker å ikke få noe særlig med straffer for oss etter Eduardo-episoden... Noe jeg begynner å bli fryktelig frustrert over!!

Link to comment
Share on other sites

Eastmond imponerte meg etter at han kom inn. Mange positive innvolveringer. Noen flere år på baken og mer kamper så tror jeg han kan bli veldig viktig for oss.

 

Moro å se ungguttene begynne å blomstre frem nå og få smaken på a-lags spill og PL spill. :D

 

Det som skuffer meg i dag er at vi igjen virker ukonsentrerte og ikke tilstede når kampen starter. Det har skjedd før og det skjer igjen. Vi er nødt til å være klare og tilstede når kampen blåses i gang, ellers gjør vi ting så mye vanskeligere.

 

Almunia virker tryggere enn på lenge også - og det trengs nå i kampene som kommer. Nå får Fabianski tillit til helgen og det er bra. Vi trenger begge keeperne i god form nå, slik at vi står godt rustet i tilfelle skader skulle oppstå.

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo får igjen for å være en 'negative-nancy' idag! Herlig å snu mot drittlaget Bolton på denne måten

 

Vis vi ser hvor mye mål Bolten har sleppi inn i år er ikke dette noe bombe da eller?

Mange oppfører deg som vi har vinni PL alt etter å banka et båndlag LOL.

Jeg sa vel før kampen vi ikke vinner med 3-4 mål som mange trodde.

Mange som er medgang supportere her inne det er helt sikkert.

Har bare sakt at jeg tror vi langt i fra har godt nok lag til å vinne PL og det for vi se i de neste 4 kampene.

Er nok redd for at slik stallen er nå ikke er go nok til å slå Chelsea og Man Utd.

For mange skader og en spiss som ikke skorer mål uannsett hvor mange sjangser han for.

Eduardo hadde vært bedre som mittbane spiller, go med ballen i bena men helt ufarlig som spiss.

 

 

Ja hva skulle Arsenal gjort uten Cesc i år :D

Link to comment
Share on other sites

Vis vi ser hvor mye mål Bolten har sleppi inn i år er ikke dette noe bombe da eller?

Mange oppfører deg som vi har vinni PL alt etter å banka et båndlag LOL.

Jeg sa vel før kampen vi ikke vinner med 3-4 mål som mange trodde.

Mange som er medgang supportere her inne det er helt sikkert.

Har bare sakt at jeg tror vi langt i fra har godt nok lag til å vinne PL og det for vi se i de neste 4 kampene.

Er nok redd for at slik stallen er nå ikke er go nok til å slå Chelsea og Man Utd.

For mange skader og en spiss som ikke skorer mål uannsett hvor mange sjangser han for.

Eduardo hadde vært bedre som mittbane spiller, go med ballen i bena men helt ufarlig som spiss.

Ja hva skulle Arsenal gjort uten Cesc i år :D

 

Eg vil heller vere med- og motgangsupporter og positiv både til laget og enkeltspelarar, enn å spre eder og galle ved ei kvar anledning..

Link to comment
Share on other sites

Kronen på verket: Spurs taper mot Scouserne :D

 

"All fornuft" tilsier at Eduardos fart, ballkontroll, målfarlighet ikke er godt nok for det rotteracet som ligger foran oss de neste kampene. Han kan nok sikkert bli god nok igjen en gang, men det er ikke godt nok for Arsenal at han ikke er det akkurat nå. Ville heller satsa på Theo eller Vela. Liker det lille spesielt Vela for vist fram i dag. Det er slike saker vi trenger.

 

En annen sak er at vi er for tynt dekt på midtbanen. Denilson og Diaby blir hakkemat mot Manure, Chelski og Villa og Liverpool. Vi trenger forsterkninger på sentral midtbane og på spissen!

 

MEN; Gutta har vist at de vokser med oppgavene, så jeg skal aldri si aldri.. Etter en slik kveld kan man håpe på nesten hva som helst :D

Link to comment
Share on other sites

Den i dag kan diskuteres, det er det ingen tvil om. Men han burde minst hatt to straffer i løpet av disse to kampene etter min mening. Helt sykt at han ikke får én eneste! Hadde det vært Rooney hadde det blitt blåst straffe med en gang, men vi virker å ikke få noe særlig med straffer for oss etter Eduardo-episoden... Noe jeg begynner å bli fryktelig frustrert over!!

 

Hadde det vært en engelskmann ja.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det jo faktisk slik at det er opp til dommeren å avgjøre om spillet skal stoppes pga skade eller ikke. Så det ville vært helt feil om Arsenal hadde spilt ut ballen der, dette var en tabbe av dommeren, ikke Arsenal.

Veldig godt poeng, regler som blei innført i forkant av årets sesong sa jo nettopp det at det er dommeren som skal blåse av ved skader, ikkje spelararane. Dette såg vi jo og omdiskuterte situasjoner i årets Tippeliga, men alle påpeikte i ettertid; det er opp til domaren å blåse, ikkje spelarane.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...