Jump to content

Arsenal vs Bolton


Nima

Recommended Posts

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Eduardo har vært krise!

Wenger burde kjøpt en spiss 1.januar!!!!!!

Alltid er det det der tullet om at de og de kommer kanskje tilbake da og da. Når det er usikkerhet, er det bare en ting å gjøre - få ting sikkert, og det gjør man ikke ved å vente og se...

 

Vinner vi ikke dette er det skandale!

Link to comment
Share on other sites

viktig mål. ingen tvil om det. men det nytter ikke å spille i fem minutter av hver omgang. Og PLEASE Wenger, få denilson ut fra banen. det må jo være drepen for han og være utpå der. må jo være hans dårligste kamp for oss noen sinne.Hadde vært bedre med en mann mindre denne omgangen, slik som han har spilt. Men ett tidlig mål i andre nå, så har jeg troen på at det skal bli greit....

Link to comment
Share on other sites

Er vel strengt tatt på tide at dommeren tar opp kortstokken snart. En åpen invitasjon til skittent spill. Nå får vi håpe på et arsenal lag som går ut i fyr og flammer i andre omgang. Håper også at Denilson går ut snart før han gjør mer skade. Tydeligvis ikke i form i dag.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig viktig med scoring rett før pause, nå må vi klare å holde dette oppe i andre omgang! En tidlig scoring i andre omgang, så har vi kampen i vår hule hånd.

 

For øvrig tenker jeg på Vela. Hvor lite vass må Eduardo være for at Vela skal komme seg foran i køen? Eduardo er virkelig ikke den spilleren han var før skaden, og jeg mener han har mye å bevise om han skal forsvare plassen sin i stallen!

Link to comment
Share on other sites

bra av rosicky! en bra redning av almunia. ok av cesc. ellers er vel dette det aller verste siden storfadesen mot utd. diaby er rett og slett elendig på hode. clichy veldig rusten, og denilson ser ut som han ikke vet at det er kanp. diaby har et fint raid. henter tilbake ballen, og spiller nydelig opp til en så langt ufarlig småguttespiller. ellers gjør diaby det meste feil. pasningene treffer litt bak medspillerne. han taper for mange dueller, og slår alt for mange feilpasninger. denilson gidder jeg ikke engang nevne.

 

underveisvurdering

 

clichy 3

denilson 1

diaby2

eduardo 2

rosicky 7

 

tror og håper på 4-2. faktisk tro på 5-2, men da må eduardo vise at han er mann. diaby må treffe medspillere, og denilson må enten ut, eller spille sykt mye bedre enn i 1. omg

Link to comment
Share on other sites

Eduardo suger <_< Få ha ut og inn med Vela!

 

Han er flink og komme i posisjon men der stopper det desverre opp. Litt skeptisk til Vela i en slik kamp, men han eller Walcott(gud bedre han er jo dømt til å bli skadet i en slik kamp) bør komme inn etter hvert for Eduardo. Men nå skal vi se at Eduardo skårer tidlig i andre omgang :)

Link to comment
Share on other sites

Selv om jeg tror vi spiller en forrykende andreomgang og vinner 3-2 i dag så håper jeg virkelig at Wenger bestemmer seg for å bruke penger på en klassespiss, dessverre er Eduardo for treg og utgjør så og si ingen trussel i bakrom, samtidig er han utrolig svak på avslutningene sine. God i oppbygningen av spillet er han, men dessverre ingen stor måltrussel lengre, og jeg ønsker så inderlig en spiss som vet hvor målet står og som scorer på store muligheter som Eduardo ikke lenger gjør!

 

Får vi inn en GOD spiss, så er jeg overbevist om at vi vinner noe i år.

 

C'MON YOU GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Hadde godt likt at Emanuel:Thomas hadde kommet inn for Denilson og tatt stålkontroll over den defensive midtbanen, MEN det kommer ikke til å skje. Erstatteren til Denilson er i Angola og spiller for Cameroon, så vi får bare håpe han skjerper seg.

 

Jeg mener klart Vela har vist at han er bedre enn Eduardo, så han kan vi sende i dusjen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...