Jump to content

2009.08.29 Man Utd B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

"Det var ikke straffe. Fletcher tar ballen, og dommeren sto ti meter unna. Han gjorde helt rett." - A. Ferguson.

 

Hva er egentlig vitsen med å lyve sånn? Det finnes TV-repriser fra alle mulige vinkler der vi rimelig klart og tydelig ser hva som skjedde. En grusomt dårlig dommeravgjørelse. Dean burde skamme seg, og det burde også Ferguson som tør å støtte ham.

Da er det nesten bedre å ta en Wenger å si "jeg så ikke situasjonen".

 

Fy faen så skuffa. United skaper ikkje ein kjangse på eigehand i løpet av 90 minutt. Så presterer to idiotar i blå drakt å gi dei to mål gratis. Rooney er eit fittetryne, men Almunia feller han faktisk. Ikkje særlig lurt mtp at ballen var på veg mot tribunen.

 

Eboue vil eg aldri sjå i Arsenal igjen. For ein idiot av ein drittspelar. Skjemmer ut drakten på verste vis. Send han på ein båt til helvete

Slike innlegg er grunnen til at Cover it live ble snekret sammen og bør derfor plasseres der og ikke i kamptråden.

Er du fornøgd med å ha ein ekkel spelar som Eboue i stallen? For ein idiot. Filming høyrer ikkje heime i fotballen. Eg ser ikkje lenger Arsenalkampar hvis me skal filme oss til fordelar

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

"Det var ikke straffe. Fletcher tar ballen, og dommeren sto ti meter unna. Han gjorde helt rett." - A. Ferguson.

 

Hva er egentlig vitsen med å lyve sånn? Det finnes TV-repriser fra alle mulige vinkler der vi rimelig klart og tydelig ser hva som skjedde. En grusomt dårlig dommeravgjørelse. Dean burde skamme seg, og det burde også Ferguson som tør å støtte ham.

Da er det nesten bedre å ta en Wenger å si "jeg så ikke situasjonen".

 

Fy faen så skuffa. United skaper ikkje ein kjangse på eigehand i løpet av 90 minutt. Så presterer to idiotar i blå drakt å gi dei to mål gratis. Rooney er eit fittetryne, men Almunia feller han faktisk. Ikkje særlig lurt mtp at ballen var på veg mot tribunen.

 

Eboue vil eg aldri sjå i Arsenal igjen. For ein idiot av ein drittspelar. Skjemmer ut drakten på verste vis. Send han på ein båt til helvete

Slike innlegg er grunnen til at Cover it live ble snekret sammen og bør derfor plasseres der og ikke i kamptråden.

Er du fornøgd med å ha ein ekkel spelar som Eboue i stallen? For ein idiot. Filming høyrer ikkje heime i fotballen. Eg ser ikkje lenger Arsenalkampar hvis me skal filme oss til fordelar

Mener du det samme om Eduardo?

Link to comment
Share on other sites

"Det var ikke straffe. Fletcher tar ballen, og dommeren sto ti meter unna. Han gjorde helt rett." - A. Ferguson.

 

Hva er egentlig vitsen med å lyve sånn? Det finnes TV-repriser fra alle mulige vinkler der vi rimelig klart og tydelig ser hva som skjedde. En grusomt dårlig dommeravgjørelse. Dean burde skamme seg, og det burde også Ferguson som tør å støtte ham.

Da er det nesten bedre å ta en Wenger å si "jeg så ikke situasjonen".

 

Fy faen så skuffa. United skaper ikkje ein kjangse på eigehand i løpet av 90 minutt. Så presterer to idiotar i blå drakt å gi dei to mål gratis. Rooney er eit fittetryne, men Almunia feller han faktisk. Ikkje særlig lurt mtp at ballen var på veg mot tribunen.

 

Eboue vil eg aldri sjå i Arsenal igjen. For ein idiot av ein drittspelar. Skjemmer ut drakten på verste vis. Send han på ein båt til helvete

Slike innlegg er grunnen til at Cover it live ble snekret sammen og bør derfor plasseres der og ikke i kamptråden.

Er du fornøgd med å ha ein ekkel spelar som Eboue i stallen? For ein idiot. Filming høyrer ikkje heime i fotballen. Eg ser ikkje lenger Arsenalkampar hvis me skal filme oss til fordelar

Eboue er en spiller som holder humøret oppe i laget, han er en gledespreder og en viktig spiller både på men kanskje mest utenfor banen.. han ble dretet ut offentlig av egne supportere forrige sesong, men taklet det utrolig bra, kom sterkt tilbake, og gikk nettopp ut og sa at han elsker klubben og har ett meget godt forhold til supporterne, og at han vil skrive under på ny kontrakt med engang han får et nytt tilbud.. han er en sliken spiller som blør for drakta og jobber alltid ræva av seg, en spiller jeg elsker å ha i klubben med andre ord..

 

så jeg vil ikke engang høre at Eboue er en ekkel spiller og en idiot.

 

trodde han hadde sluttet med filmingen, men han tenkte seg nok ikke om i dag, jeg likte det slettes ikke og ble flau da jeg så reprisa, vi får håpe det ikke gjentar seg

Link to comment
Share on other sites

"Det var ikke straffe. Fletcher tar ballen, og dommeren sto ti meter unna. Han gjorde helt rett." - A. Ferguson.

 

Hva er egentlig vitsen med å lyve sånn? Det finnes TV-repriser fra alle mulige vinkler der vi rimelig klart og tydelig ser hva som skjedde. En grusomt dårlig dommeravgjørelse. Dean burde skamme seg, og det burde også Ferguson som tør å støtte ham.

Da er det nesten bedre å ta en Wenger å si "jeg så ikke situasjonen".

 

Fy faen så skuffa. United skaper ikkje ein kjangse på eigehand i løpet av 90 minutt. Så presterer to idiotar i blå drakt å gi dei to mål gratis. Rooney er eit fittetryne, men Almunia feller han faktisk. Ikkje særlig lurt mtp at ballen var på veg mot tribunen.

 

Eboue vil eg aldri sjå i Arsenal igjen. For ein idiot av ein drittspelar. Skjemmer ut drakten på verste vis. Send han på ein båt til helvete

Slike innlegg er grunnen til at Cover it live ble snekret sammen og bør derfor plasseres der og ikke i kamptråden.

Er du fornøgd med å ha ein ekkel spelar som Eboue i stallen? For ein idiot. Filming høyrer ikkje heime i fotballen. Eg ser ikkje lenger Arsenalkampar hvis me skal filme oss til fordelar

Eboue skal ha refs til de grader for filming, men en klapp på skulderen for innsatsen rent spillemessig.

Men det var ikke poenget. Jeg har også fått kritikk for å kommet med upassende kommentarer etter tap mot Wanch United, men nå skal det være en mer saklig tone i kamptråden og følelsesmessige utbrudd i Cover it live hvis jeg ikke har misforstått totalt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk ikke fulgt med godt nok i denne kampen. Var barnepike for to små jenter hvor den ene var komatrøtt og satt og gråt etter at hun hadde kranglet med sin storesøster. I perioden hvor vi slapp inn begge målene klarte hun i tisse på meg og det var det beste som skjedde meg i den perioden :P

 

Jeg er ikke så skuffet over det jeg så. Jeg syns vi spillemessig er bedre enn Manu for det jeg fikk med meg og det som gledet meg stort var at vi ikke ble knust i dueller slik vi ble i semifinalen i forrige sesong. Da var det menn mot gutter, denne gangen var det menn mot menn. Vi har blitt bedre og United har blitt dårligere og dette til tross for at vår beste spiller ikke var med i dag. Jeg tror vi kan kjempe om ligagull i år, de neste kampene gir nok en klar pekepinn på om det er realistisk.

 

Det som gleder meg mest i denne kampen er at vi har fått et stopperpar som jobber perfekt sammen. Det begynner å bli en stund siden vi hadde det sist. Song er en gigant i kamp etter kamp og Sagna virket veldig sterkt i dag.

 

Clichy er for meg en liten gåte, han blir ofte stresset når han har god tid og hans innleggskvalitet har i alle fall ikke blitt bedre med årene. Synd vi ikke har en som kan gi han en reell konkurranse om plassen. Jeg ser at det er en del som er veldig begeistret for Gibbs. For meg er han bare en talentfull unggutt som fortsatt har veldig, veldig mye å lære.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk ikke fulgt med godt nok i denne kampen. Var barnepike for to små jenter hvor den ene var komatrøtt og satt og gråt etter at hun hadde kranglet med sin storesøster. I perioden hvor vi slapp inn begge målene klarte hun i tisse på meg og det var det beste som skjedde meg i den perioden :P

 

Jeg er ikke så skuffet over det jeg så. Jeg syns vi spillemessig er bedre enn Manu for det jeg fikk med meg og det som gledet meg stort var at vi ikke ble knust i dueller slik vi ble i semifinalen i forrige sesong. Da var det menn mot gutter, denne gangen var det menn mot menn. Vi har blitt bedre og United har blitt dårligere og dette til tross for at vår beste spiller ikke var med i dag. Jeg tror vi kan kjempe om ligagull i år, de neste kampene gir nok en klar pekepinn på om det er realistisk.

 

Det som gleder meg mest i denne kampen er at vi har fått et stopperpar som jobber perfekt sammen. Det begynner å bli en stund siden vi hadde det sist. Song er en gigant i kamp etter kamp og Sagna virket veldig sterkt i dag.

 

Clichy er for meg en liten gåte, han blir ofte stresset når han har god tid og hans innleggskvalitet har i alle fall ikke blitt bedre med årene. Synd vi ikke har en som kan gi han en reell konkurranse om plassen. Jeg ser at det er en del som er veldig begeistret for Gibbs. For meg er han bare en talentfull unggutt som fortsatt har veldig, veldig mye å lære.

Clichy var også bare en unggutt med så og si ubeskrevet blad i førstelagssammenheng, det samme med Cashley Cole før han :) Wenger knows

Link to comment
Share on other sites

Clichy var også bare en unggutt med så og si ubeskrevet blad i førstelagssammenheng, det samme med Cashley Cole før han :P Wenger knows

 

Clichy har fortsatt mye å lære.

 

- han er ikke flink nok til å gå i kroppen på motspillere.

- bør generelt trene en del styrke.

- Innleggskvaliteten hans må bli mye bedre.

- han er veldig flink til å spille seg ut av trengte situasjoner, akkurat derfor skjønner jeg ikke hvorfor han koker når han ikke er presset.

 

Jeg avslutter med at Clichy har en spillestil som passer perfekt inn i måten vi spiller på, han må bare bli flinkere på nevnte punkter. Klarer han det så kan det ikke være mange som er bedre enn han på venstreback. I dag syns jeg Evra var en langt bedre venstreback enn Cichy.

Link to comment
Share on other sites

"Det var ikke straffe. Fletcher tar ballen, og dommeren sto ti meter unna. Han gjorde helt rett." - A. Ferguson.

 

Hva er egentlig vitsen med å lyve sånn? Det finnes TV-repriser fra alle mulige vinkler der vi rimelig klart og tydelig ser hva som skjedde. En grusomt dårlig dommeravgjørelse. Dean burde skamme seg, og det burde også Ferguson som tør å støtte ham.

Da er det nesten bedre å ta en Wenger å si "jeg så ikke situasjonen".

 

Fy faen så skuffa. United skaper ikkje ein kjangse på eigehand i løpet av 90 minutt. Så presterer to idiotar i blå drakt å gi dei to mål gratis. Rooney er eit fittetryne, men Almunia feller han faktisk. Ikkje særlig lurt mtp at ballen var på veg mot tribunen.

 

Eboue vil eg aldri sjå i Arsenal igjen. For ein idiot av ein drittspelar. Skjemmer ut drakten på verste vis. Send han på ein båt til helvete

Slike innlegg er grunnen til at Cover it live ble snekret sammen og bør derfor plasseres der og ikke i kamptråden.

Er du fornøgd med å ha ein ekkel spelar som Eboue i stallen? For ein idiot. Filming høyrer ikkje heime i fotballen. Eg ser ikkje lenger Arsenalkampar hvis me skal filme oss til fordelar

Mener du det samme om Eduardo?

Blei direkte kvalm av det han gjorde mot Celtic. Ekstrem dempar på sigeren. Men det var ein gong, så det er fortsatt håp for han. Eboue gjer det gong på gong. Få han ut

Link to comment
Share on other sites

Her handler det om edruelighet i analysene. Vi har hatt en kjempestart på sesongen.

Klart det viktigste målet vårt så langt; inn i champions league. God start i serien. Ingen feilskjær og en bortekamp mot en av våre argeste rivaler som vi ikke skulle ha tapt.

Jeg syntes vi ikke skal henge med hodet. Langt i fra. Vi er et godt lag.

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så skuffa. United skaper ikkje ein kjangse på eigehand i løpet av 90 minutt. Så presterer to idiotar i blå drakt å gi dei to mål gratis. Rooney er eit fittetryne, men Almunia feller han faktisk. Ikkje særlig lurt mtp at ballen var på veg mot tribunen.

 

Eboue vil eg aldri sjå i Arsenal igjen. For ein idiot av ein drittspelar. Skjemmer ut drakten på verste vis. Send han på ein båt til helvete

 

Dette er det groveste og mest uintelligente jeg har sett skrevet på gunners.no noen gang. Du burde skamme deg!!

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke vits komme med tåplige kommentarer i ettertid. Hvis folk har lyst på et lyspunkt så er et godt et her. Man utd vant serien i fjor. De tapte nesten alle topp opgjørene men vant mot de dårlige lagene. Hva gjør de i år. Som arsenal taper mot burnley og vinner toppkampen. Denne kampen kan faktisk vise seg og være utrolig lite viktig. Det er faktisk bedre tape mot de gode lagene på bortebane enn år rote bort poeng mot burnley. Så Go gunner.

Link to comment
Share on other sites

Jeg våknet her nå, og det første jeg ser når jeg skrur på telefonen er en kort, men presis melding: "Arsenal fikk gult for filming igjen".

 

Det er Eboues filming jeg irriterer meg mest over etter kampen i går. Jeg kan leve med at Almunia dekket bordet til Rooneys konstruerte straffe, jeg kan leve med at Diaby var "uheldig" (håper han kan leve med det selv...), og jeg kan definitivt leve med at Wenger ble utvist for å gjøre det samme som de på banen gjorde hele kampen, nemlig å sparke en gjenstand hardt.

 

Det må bli slutt på filmingen nå, før vi blir stemplet som årets ledende filmelag. Jeg ønsker at Chelsea skal få den stafettpinnen i år.

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så skuffa. United skaper ikkje ein kjangse på eigehand i løpet av 90 minutt. Så presterer to idiotar i blå drakt å gi dei to mål gratis. Rooney er eit fittetryne, men Almunia feller han faktisk. Ikkje særlig lurt mtp at ballen var på veg mot tribunen.

 

Eboue vil eg aldri sjå i Arsenal igjen. For ein idiot av ein drittspelar. Skjemmer ut drakten på verste vis. Send han på ein båt til helvete

 

Dette er det groveste og mest uintelligente jeg har sett skrevet på gunners.no noen gang. Du burde skamme deg!!

 

Takk Safe Hands. Jeg hadde tenkt å la det ligge, men når samme person fortsetter sin mindre intelligente tirade i andre innlegg så kan man ikke lengre tie. Dette er ikke innlegg vi ønsker å se.

 

Kampen var forøvrig veldig god fra to lag som ønsker å spille fotball. God stemning mellom spillerene, god stemning på tribunen og to managere som respekterer hverandre. Dommeren har imidlertid ikke helt skjønt dette og gjør alt han kan for å ødelegge. Nivået hans var skremmende dårlig. Han gir kort for tulleting og overser at Carrick lager utallige frispark og at Fletcher holder, sparker og dytter hele kampen uten å bli straffet for det. Helt hårreisende svakt av Mr Dean. Sagna får gult for å slå ut med hånden når han blir snytt for et innkast, mens Rooney løper 30 meter for å skjelle ut dommeren i første når han ikke får hjørnespark. -Noe som forøvrig var en rett avgjørelse-. Stakkars spillere og managere som må forholde seg til slikt.

 

Diaby spiller en fantastisk kamp sammen Song og Denilson på midten. Helt utrolig synd at han klarer å ødelegge med 2 sekunders koma. Håper han selv vil kommentere hva som skjedde i hodet hans de sekundene. Honnør til van Persie som umiddelbart gir ham støtte og backer ham opp. God jobb av kapteinen.

 

Clichy og Arshavin burde kunne lage en venstreside a la Pires og Cole, men sliter foreløbig veldig med å forstå hverandre. Er nok ikke bare enkelt å spille med russeren som kan falle helt ut av kampen i perioder for deretter å utføre fotballmagi noen sekunder senere.

 

Eboue er veldig god i første, men faller litt ut i andre. Blir sliten og blir helt riktig byttet ut.

 

Vermaelen og Gallas sliter noe med posisjoneringen i begynnelsen av første, men spiller seg stort opp og er meget gode i resten av kampen.

 

Sagna er i ferd med å finne formen fra første sesongen.

 

Almunia, tja.. Hva skal man si? Mål nr to er ikke hans feil slik jeg ser det, straffen er en 50-50 situasjon og jeg hadde nok helst sett at han ikke kommer ut der. Når det er sagt så vil han i 9 av 10 tilfeller komme før angriperen, men Rooney er hurtig og veldig dyktig som kommer foran Almunia. Ballen vil Rooney aldri nå (enig Kim? ;)), men kontakten er klar. Straffe eller ikke straffe? Filming er det ikke, men er ikke tvil om at Rooney oppsøker Almunia og går for å få straffe. Når han ikke dømmer på den i første så bør han tvilen komme keeper tilgode i den andre også.

 

van Persie forsvinner litt mot stopperene til United og virker litt svak som oppspillspunkt. Har noen fine flikker, med er dårlig på kontringer hvor han ofte velger feil rom å løpe i. Gjør det vanskelig for ballfører og vi roter bort noen gode overganger på det.

 

Song er igjen MoM i mine øye. Helt utrolig kontroll på midten i første. Har noen ballmiss mer enn i de andre kampene, men det har alle spillere mot denne type motstander. Hans vendinger og måten han skaffer seg rom på er neste på høyde med Zidane. Når han i tillegg løper mer enn de andre og vinner alt i luften begynner gutten å bli komplett som midtbaneanker.

 

-Håper forøvrig at Wenger sender en video av Evras filming til UEFA og ber dem gripe inn. Eboue fikk korrekt gult for sin filming, Evra fikk frispark på hjørne av 16. Klarer forsøk på å lure dommeren er det flere dager siden jeg har sett ;)

Link to comment
Share on other sites

Almunia, tja.. Hva skal man si? Mål nr to er ikke hans feil slik jeg ser det, straffen er en 50-50 situasjon og jeg hadde nok helst sett at han ikke kommer ut der. Når det er sagt så vil han i 9 av 10 tilfeller komme før angriperen, men Rooney er hurtig og veldig dyktig som kommer foran Almunia. Ballen vil Rooney aldri nå (enig Kim? ;)), men kontakten er klar. Straffe eller ikke straffe? Filming er det ikke, men er ikke tvil om at Rooney oppsøker Almunia og går for å få straffe. Når han ikke dømmer på den i første så bør han tvilen komme keeper tilgode i den andre også.

 

Rooney sleper det ene beinet lenge før, og hans stup begynner før Almunia treffer han, jeg ser på dette som oppsøkende og filmingsforsøk som ender akkurat som Rooney forventet. Ingen kamper skal være rettferdige på Theater of Cheats. Rooney har jo divet og fått belønning mot oss før...

 

Jeg har gått gjennom en skog av engleske aviser i dag, jeg finner ingen hentydning til slakt av hverken dommer, takling eller dive? Så noen håp om at FA ser på denne saken er vel bare å glemme.

 

Men Eduardo, gutten som sin fot hang å dinglet etter mr Taylor drapsforsøk, får fortsatt medfart i avisene etter sitt relativt lette fall mot Celtic.

Link to comment
Share on other sites

-Håper forøvrig at Wenger sender en video av Evras filming til UEFA og ber dem gripe inn. Eboue fikk korrekt gult for sin filming, Evra fikk frispark på hjørne av 16. Klarer forsøk på å lure dommeren er det flere dager siden jeg har sett ;)

 

Har du video?

 

Er i tvil om den. Evra kommer i stor fart og treffer Gallas' kne/lår (?), og da skal det ikke mye til før en faller. Men klart; Evra er ikke den mest sympatiske spilleren i verden så...

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så skuffa. United skaper ikkje ein kjangse på eigehand i løpet av 90 minutt. Så presterer to idiotar i blå drakt å gi dei to mål gratis. Rooney er eit fittetryne, men Almunia feller han faktisk. Ikkje særlig lurt mtp at ballen var på veg mot tribunen.

 

Eboue vil eg aldri sjå i Arsenal igjen. For ein idiot av ein drittspelar. Skjemmer ut drakten på verste vis. Send han på ein båt til helvete

 

Dette er det groveste og mest uintelligente jeg har sett skrevet på gunners.no noen gang. Du burde skamme deg!!

 

Takk Safe Hands. Jeg hadde tenkt å la det ligge, men når samme person fortsetter sin mindre intelligente tirade i andre innlegg så kan man ikke lengre tie. Dette er ikke innlegg vi ønsker å se.

 

Kampen var forøvrig veldig god fra to lag som ønsker å spille fotball. God stemning mellom spillerene, god stemning på tribunen og to managere som respekterer hverandre. Dommeren har imidlertid ikke helt skjønt dette og gjør alt han kan for å ødelegge. Nivået hans var skremmende dårlig. Han gir kort for tulleting og overser at Carrick lager utallige frispark og at Fletcher holder, sparker og dytter hele kampen uten å bli straffet for det. Helt hårreisende svakt av Mr Dean. Sagna får gult for å slå ut med hånden når han blir snytt for et innkast, mens Rooney løper 30 meter for å skjelle ut dommeren i første når han ikke får hjørnespark. -Noe som forøvrig var en rett avgjørelse-. Stakkars spillere og managere som må forholde seg til slikt.

 

Diaby spiller en fantastisk kamp sammen Song og Denilson på midten. Helt utrolig synd at han klarer å ødelegge med 2 sekunders koma. Håper han selv vil kommentere hva som skjedde i hodet hans de sekundene. Honnør til van Persie som umiddelbart gir ham støtte og backer ham opp. God jobb av kapteinen.

 

Clichy og Arshavin burde kunne lage en venstreside a la Pires og Cole, men sliter foreløbig veldig med å forstå hverandre. Er nok ikke bare enkelt å spille med russeren som kan falle helt ut av kampen i perioder for deretter å utføre fotballmagi noen sekunder senere.

 

Eboue er veldig god i første, men faller litt ut i andre. Blir sliten og blir helt riktig byttet ut.

 

Vermaelen og Gallas sliter noe med posisjoneringen i begynnelsen av første, men spiller seg stort opp og er meget gode i resten av kampen.

 

Sagna er i ferd med å finne formen fra første sesongen.

 

Almunia, tja.. Hva skal man si? Mål nr to er ikke hans feil slik jeg ser det, straffen er en 50-50 situasjon og jeg hadde nok helst sett at han ikke kommer ut der. Når det er sagt så vil han i 9 av 10 tilfeller komme før angriperen, men Rooney er hurtig og veldig dyktig som kommer foran Almunia. Ballen vil Rooney aldri nå (enig Kim? ;)), men kontakten er klar. Straffe eller ikke straffe? Filming er det ikke, men er ikke tvil om at Rooney oppsøker Almunia og går for å få straffe. Når han ikke dømmer på den i første så bør han tvilen komme keeper tilgode i den andre også.

 

van Persie forsvinner litt mot stopperene til United og virker litt svak som oppspillspunkt. Har noen fine flikker, med er dårlig på kontringer hvor han ofte velger feil rom å løpe i. Gjør det vanskelig for ballfører og vi roter bort noen gode overganger på det.

 

Song er igjen MoM i mine øye. Helt utrolig kontroll på midten i første. Har noen ballmiss mer enn i de andre kampene, men det har alle spillere mot denne type motstander. Hans vendinger og måten han skaffer seg rom på er neste på høyde med Zidane. Når han i tillegg løper mer enn de andre og vinner alt i luften begynner gutten å bli komplett som midtbaneanker.

 

-Håper forøvrig at Wenger sender en video av Evras filming til UEFA og ber dem gripe inn. Eboue fikk korrekt gult for sin filming, Evra fikk frispark på hjørne av 16. Klarer forsøk på å lure dommeren er det flere dager siden jeg har sett ;)

 

diaby spiller en fantastisk kamp...?!

 

nei det gjør han ikke. de andre på midten er gode, men diaby roter bort ballen gang på gang. det ser ut som han tror han er copperfield. at han tror han kan gå igjennom spillere. de fintene han bruker, fungerer som bare det, men alt for mange ganger, velger han å bare gå rett i beina på motstanderne. med en teknikk av hans kaliber, er det unødvendig å rote ballen inn i beina på motspillerne gang på gang. han sliter også fryktelig med å skjønna at NÅ bør han spille fra seg ballen. men nei da, da roter vi den heller i beina på en eller annen motspiller.

 

uansett hvor mye rooney har begynt å falt før han blir tatt av almunia, er det et klart straffespark. selvsagt ikke like klart som det arshavin skulle fått. men det er utrolig klønete av almunia å gå i beina på en spiller som beveger seg såpass mye utåver fra mål. der bør han vente i målet, å la forsvarsspilleren presse rooney enda lengre ut. almunia hadde et par turer ut av buret på manu cornere, som jeg ikke kan forstå hva han tenker.

 

diby - fantastisk når han er i flyt, (alt for sjelden) men mangler alt for mye taktisk. (hvor bør jeg spille ballen, NÅR ++) retty og slett rævva når innbiller seg at dette skal jeg ordne på egen hånd (alt for ofte)

 

almunia - meget god til å stoppe skudd som kommer nært inntill han. meget god reaksjon. ganske god en mot en. svært svak i feltet. dårlig til å kommunisere med forsvaret. viser liten autoritet i målgården.

Link to comment
Share on other sites

Dette var vondt!

 

Jeg tror Arsene Wenger har det vondest av alle idag, ydmyket og skuffet satt han på pressekonferansen. Med spisser i form (Van Perise, Bendtner) hadde vi vunnet med flere mål igår, men så kortsluttet vi og tapte alt!

 

Dersom Man Utd er en målstokk på et topplag i PL er jeg ikke skremt, vi kan henge med helt i toppen. Nå blir City om 2 uker en meget tøff test der vi med seier tar et langt steg bort fra denne skuffelsen og ligger meget pent plassert før vi skal møte Wigan, Fulham, Blackburn, Birmingham og West Ham før Spurs kommer til Emirates.

 

Dette er ikke beksvart, men Cesc og Rosicky må inn igjen i 11eren mens spissene må begynne å score.

 

Tipper Wenger sitter innbitt hjemme i London idag og ønsker denne tittelen mer enn noen gang etter gårsdagen!

Link to comment
Share on other sites

Dette var vondt!

 

Jeg tror Arsene Wenger har det vondest av alle idag, ydmyket og skuffet satt han på pressekonferansen. Med spisser i form (Van Perise, Bendtner) hadde vi vunnet med flere mål igår, men så kortsluttet vi og tapte alt!

 

Dersom Man Utd er en målstokk på et topplag i PL er jeg ikke skremt, vi kan henge med helt i toppen. Nå blir City om 2 uker en meget tøff test der vi med seier tar et langt steg bort fra denne skuffelsen og ligger meget pent plassert før vi skal møte Wigan, Fulham, Blackburn, Birmingham og West Ham før Spurs kommer til Emirates.

 

Dette er ikke beksvart, men Cesc og Rosicky må inn igjen i 11eren mens spissene må begynne å score.

 

Tipper Wenger sitter innbitt hjemme i London idag og ønsker denne tittelen mer enn noen gang etter gårsdagen!

 

Tja, synes du han så så ydmyket ut der han satt altså? Ser at mange medier også bruker ordet ydmyket, over et 1-2 tap på Old Trafford. Ydmyket? Det var da vi tapte 6-1 der, det, DA var vi ydmyket.

Synes Wenger virket skuffet, selvsagt, men også forholdsvis optimistisk da han så det du så riktig påpeker; at det er fullt mulig å hevde seg i toppen.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig surt, men samtidig står vi fram på en mye bedre måte enn mot United i de to semifinale-kampene i våres. Dette var menn mot menn, ikke menn mot gutter. To personlige feil og bang vi taper.... feil av to spillere som nok ikke er gode nok. Hva tenker diaby på?

Men det som irriterte meg mest, Eboues filming, nok er nok.... nå må vi selge unna den mannen. Har vært kritisk til han i flere år.... etter den ufattelig unødvendige utvisningen mot Spurs i fjor, var egentlig tålmodigheten min brukt opp.... men kunne virke som han hadde lært og skjerpa seg etter det. Men nei da, i kampen etter "Eduardosaken", filmer Eboue helt patetisk IGJEN!!!! Klubbens klovn? javel men finnes mange spillere som er like gode sportslig og ikke minst ekstremt mange som ikke er like usportslige filmere som Eboue. Ikke tilfeldig at han er ansett for å være en av de største cheatene i PL. !!!! Tror også Wenger ser dette nå, tok han ut Eboue som en direkte konsekvens av filminga???

Respekterer at andre har andre meninger om Eboue , men jeg ønsker han vekk.

 

Vi får se fram mot neste kamp, synd det er hele 14 dager vi skal till Manchester igjen. Ser et Arsenal som virker sterkere enn på lenge, mangler bare noen skadde spillere og den siste lille kynismen....

 

Victoria Concordia Crescit for faen!

Link to comment
Share on other sites

Eboue får mye slakt, som vanlig... jeg synes han har blitt en mye mye bedre spiller siden slutten av forrige sesong og til nå. han fallt lett i går - ja, men når man ser united spillerene slipper unna med det, så skjønner jeg at man kan falle for fristelsen. Eboue har gjort mange rare ting, men han har forbedret seg veldig mye siste halvåret. han viser i alle fall at han er på rett vei! synes enkelte er litt kvass i ordbruken på eboue.

Link to comment
Share on other sites

Rooney sleper det ene beinet lenge før, og hans stup begynner før Almunia treffer han, jeg ser på dette som oppsøkende og filmingsforsøk som ender akkurat som Rooney forventet.

 

Det er helt riktig. Har sett en serie stillbilder av situasjonen og Rooney er nesten i knestående FØR Almunia kommer susende. Så Rooney gjorde akkurat det samme som Eduardo. Det er der for alle å se. Forskjellen i de to sistuasjonene er at Boruc trekker seg, det gjør ikke Almunia. Det har imidlertid fint lite med Eduardo å gjøre.

 

Så gjeldende moral må være at bankran er akseptabelt så lenge du ikke blir tatt av politiet.

Link to comment
Share on other sites

Rooney sleper det ene beinet lenge før, og hans stup begynner før Almunia treffer han, jeg ser på dette som oppsøkende og filmingsforsøk som ender akkurat som Rooney forventet.

 

Det er helt riktig. Har sett en serie stillbilder av situasjonen og Rooney er nesten i knestående FØR Almunia kommer susende. Så Rooney gjorde akkurat det samme som Eduardo. Det er der for alle å se. Forskjellen i de to sistuasjonene er at Boruc trekker seg, det gjør ikke Almunia. Det har imidlertid fint lite med Eduardo å gjøre.

 

Så gjeldende moral må være at bankran er akseptabelt så lenge du ikke blir tatt av politiet.

Har du link til bildene? Jeg er helt enig, Rooney ligger jo på bakken før Almunia tar ham.

 

Noen som husker 2004-kampen, da Rooney ble "felt" av Sol Campbell? ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...