Jump to content

2009.08.29 Man Utd B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Pleie å være en mann som kan tilgi folk. Men det som diaby gjør der kan eg ikke se at eg klare og tilgi med det første, viss eg noen gang klare det!

Slappt av Almunia også å gi straffen vekk der! Har sagt det før og sier det igjen. Almunia er ikke noe keeper som kan være med å vinne edelt metall.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Skuffende tap, spesielt ettersom tapet kommer på en slik måte. Vi ødelegger alt for oss selv, med tanke på fellingen fra Almunia og det horrible selvmålet av Diaby. Allikevel syns jeg vi frem til vi får målene imot gjør en god kamp. Vi jobber knallhardt og RVP kunne fort ha sendt oss opp i 2-0 hadde det ikke vært for en god redning av Foster.

 

Latterlig hvordan dommeren oppfører seg mot slutten. Det er kun sekunder igjen og da er det tåpelig å begynne å bruke tid på slike ting.

 

Syns synd på Diaby selv om jeg ikke skjønner hvordan han klarte å sette den i eget mål. Han jobbet veldig bra i dag og gjør en god kamp. Syns også Song var god, spesielt i første omgang. Gallas og Vermaelen var også gode. Veldig bittert at vi taper på denne måten, men sånn er fotballen innimellom og sånt kan dessverre skje innimellom.

 

Syns også Rooney overspilt litt på fellingen. Ser knekken i beina på han før han treffer Almunia, så det er også en fremprovosering for å lure dommeren.

 

Veldig synd syns jeg på Eduardo også, som pga den siste uken har blitt hengt ut på denne måten og får en slik mottakelse. Spesielt av et lag som har filmet over så lang tid og har tendenser på det i dag også. Da syns jeg det blir dumt, og jeg syns det er tragisk at UEFA har vært med i gjøre Eduardo til en slik syndebukk.

 

Kanskje greit med en pause pga landskamper nå slik at spillerne kommer seg litt bort, får tankene over på andre ting, og kan komme sterkere tilbake i neste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Pleie å være en mann som kan tilgi folk. Men det som diaby gjør der kan eg ikke se at eg klare og tilgi med det første, viss eg noen gang klare det!

Slappt av Almunia også å gi straffen vekk der! Har sagt det før og sier det igjen. Almunia er ikke noe keeper som kan være med å vinne edelt metall.

 

Diaby er som i fjor. En løs kanon på dekk. Men ikke last Almunia for straffen, det er som vanlig Rooney som legger seg. Sett det før mot oss?

Link to comment
Share on other sites

jeg har ikke noe negativt å si om prestasjonene til laget i dag, BARE det at enkeltspillere spiller SITT spill, ikke som et lag, deriblant Diaby og litt song!

 

Hva jeg har å si om dommer mike dean, Håper virkelig, jeg ber for det nå, at han blir rundjult av noen, håper virkelig at han får bank og straff av FA! Slik han YDMYKTE Arsena wenger foran hele stadion/england/verden, DET er skammelig gjort! å be han stå åpenbart på en plattform foran HELE stadion, det gjør meg RASENDE!

 

TIL HELVETTE MED DOMMEREN! Bra spilt av gutta, vi var et MYE bedre lag!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig irriterende kamp. Offensivt gjør United absolutt ingenting for å fortjene seieren, men vi spiller som et j*vla juniorlag til tider og gjør oss fullt fortjent tapet.

 

Ufattelig forbanna på Diaby og Almunia nå, det er ikke tilfeldig at de to roter det til. Diaby er en fantastisk berg-og-dalbane, fra fantastisk til helt elendig på et øyeblikk...

 

For å ta det positive så ser jo Vermaelen fortsatt helt fantastisk ut! Og Song gjør også en meget bra kamp.

 

Savner Cesc...

Link to comment
Share on other sites

Hva er det Solheim sitter og sier i studio???

Greit nok at han skal opptre proft, men han skal ikke lyge og plutselig være ManU supporter!!!

 

Hva skjedde?

Skryter av Manu til de grader, og så presterer han å si at dette er en kamp Manu har full kontroll på.

 

Hmmm.

 

Men for å prøve å forsvare min sambygding (i den grad Fredrikstad er ei bygd... B)) og vår med-Arsenal-supporter så HADDE United full kontroll fra 2-1-målet og inn. Var ikke mye vi klarte å skape da.

Link to comment
Share on other sites

Pleie å være en mann som kan tilgi folk. Men det som diaby gjør der kan eg ikke se at eg klare og tilgi med det første, viss eg noen gang klare det!

Slappt av Almunia også å gi straffen vekk der! Har sagt det før og sier det igjen. Almunia er ikke noe keeper som kan være med å vinne edelt metall.

 

Diaby er som i fjor. En løs kanon på dekk. Men ikke last Almunia for straffen, det er som vanlig Rooney som legger seg. Sett det før mot oss?

Om han spiller litt med eller ikke har ingenting å si. Det er klar straffe (selv om den ikke er like klar som den vi skulle hatt i 1.omgang). Almunia trenger ikke gå inn i den der. Rooney kommer skrått mot ballen, og da er det meningsløst å felle sånn. Stå på bena!!!

Link to comment
Share on other sites

Pleie å være en mann som kan tilgi folk. Men det som diaby gjør der kan eg ikke se at eg klare og tilgi med det første, viss eg noen gang klare det!

Slappt av Almunia også å gi straffen vekk der! Har sagt det før og sier det igjen. Almunia er ikke noe keeper som kan være med å vinne edelt metall.

 

helt enig!!

Link to comment
Share on other sites

Dette har ingenting med flaks å gjøre.

 

Vi har 2 klovner på laget

 

En i mål og en på midtbanen...

 

Fatter ikke hvordan Almunia er førstekeeperen vår! Kan noen være så snill å vise til 1 eneste matchvinner-redning den idioten har gjort de siste årene? For første gang i mitt liv er jeg enig med Erik Soler. Han skjønte ikke hva Almunia gjorde i Arsenal.

 

Og når vi ligger under hvem har vi på benken som kan snu benken? En 18 åring som ikke er klar for PL i det hele tatt, en Eduardo som ikke klarer å påvirke kampen i det hele tatt og en Bendtner som legges helt ute på kanten når vi pumper ballen inn i 16-meteren.

 

Nei nå tar jeg kveld....vi fikk en flying start, nå kaster vi bort 3 poeng denne helgen og jeg har utrolig liten tro på poeng mot City...

Link to comment
Share on other sites

Man kan si hva man vil om dommeren, men denne kampen klarer vi fint å tape på egenhånd. To stykk slike grove feil koster når man møter Man U på OT. Vi må heller ikke glemme at vi også hadde svært gode muligheter til å putte flere mål.

 

Trøsten er at Arsenal totalt sett var det beste laget.

 

Ny bortekamp i Manchester venter. Deretter følger noen "på papiret" lette kamper i PL.

 

Heia Spudz i neste i neste runde! B)

Hadde vi fått 3 poeng hver eneste gang vi var det beste laget på banen hadde det nok stått et par PL bøtter til på Emirates.

 

En utrolig jevn og nervepirrende kamp der jeg syns vi mister grepet om midtbanen da Denilson går ut.

Diaby-Song-Denilson løp, jobbet og slet i første omgang og ble slitne, naturlig nok. Og siden de er slitne får Fletcher gjøre som han vil i 17-18 min og blir hyllet som en Gud.

Nei dette er helt forferdelig trist. Ydmykelsen av Wenger gjør kvelden komplett. Men den som dummer seg ut er uten tvil Mike Dean som snart må innse at pensjonisttilværelsen venter.

Men resultatmessig så gir vi bort seieren. Almunia er klønete/uheldig og Diaby som tok seg en tur til lalala-land. Utrolig synd med den feberredningen til Foster og frisparket i tverliggeren.

Men kampens dårligste var Arshavin! Synd å si det, men dette var dårlig. Til tross for at han er kampens eneste målscorer.

 

Nei det er bare å innse det. Når vi møter United har Evra rett: Det er som å spille mot 11 gutter.

 

Edit: snakker om at Dean dummer seg ut, ser han ikke at Arshavin blir lemlestet innen for 16 meteren i forkant av målet?

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffet jeg er nå, men ikke pga kampen vi spiller for alt i alt spiller vi en god kamp vi er fullt på høyde med Utd kanskje bedre. Arshavin sin scoring er utrolig fin, men Diaby sin er jo nesten like fin. Unødvendig av Almunia å lage straffe, men er det ikke en regel at visst ballen er over linjen før keeper feller spilleren er det ingen straffe? Så går vi over til Herr Mike Dean tror ikke jeg har sett en Dommer takle så dårlig press. Han var så faen mer på fløytet og kortboken enn kampen. Skjønner ikke at FA kan finne en så udugelig dommer til en topp kamp som dette B)

 

Vi må ikke ta tapet for tungt. For i øyeblikket kan vi ende opp foran Man Utd visst vi vinner henge kampen vår.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vi fått 3 poeng hver eneste gang vi var det beste laget på banen hadde det nok stått et par PL bøtter til på Emirates.

 

En utrolig jevn og nervepirrende kamp der jeg syns vi mister grepet om midtbanen da Denilson går ut.

Diaby-Song-Denilson løp, jobbet og slet i første omgang og ble slitne, naturlig nok. Og siden de er slitne får Fletcher gjøre som han vil i 17-18 min og blir hyllet som en Gud.

Nei dette er helt forferdelig trist. Ydmykelsen av Wenger gjør kvelden komplett. Men den som dummer seg ut er uten tvil Mike Dean som snart må innse at pensjonisttilværelsen venter.

Men resultatmessig så gir vi bort seieren. Almunia er klønete/uheldig og Diaby som tok seg en tur til lalala-land. Utrolig synd med den feberredningen til Foster og frisparket i tverliggeren.

Men kampens dårligste var Arshavin! Synd å si det, men dette var dårlig. Til tross for at han er kampens eneste målscorer.

 

Nei det er bare å innse det. Når vi møter United har Evra rett: Det er som å spille mot 11 gutter.

 

Helt enig.

 

Håper virkelig gutta kommer seg på beina og legger dette bak seg. Wenger må gjøre noe nå. Kan ikke fortsette sånn.

Link to comment
Share on other sites

Har jeg sett en annen kamp? Jeg synes gutta gjør en meget bra kamp. 1 omgang er bunnsolid og hadde det ikke vært for en "Eduardo" av Rooney og ett sekund galskap av Diaby synes jeg dette viser at dette Arsenal laget har noe vi ikke har sett på mange år.

 

Jeg er stolt av gutta og synes ikke det kommer allverdens godt ut av å henge ut Almunia og Diaby etter denne kampen.

 

Laget har en helt annen innsats og bevegelse enn de siste sesongene. Mange spillere på banen som kan dra av både en og to spillere og mye eksremferdigheter. Det deffensive ser også meget solid ut.

 

Det jeg ikke kan godt i en sånn kamp er en dommer som viser med all tydlighet fra 1 minutt at dette er en kamp han ikke var voksen for. Det er åpenbart at han har fått beskjed om, eller bestemt seg på forhånd at her skal regelboken følges fra a-å. Det er sjelden ett godt utganspunkt for å få respekt fra spiller og god flyt.

 

Utrolig skuffet men særdeles optimistisk.

Link to comment
Share on other sites

Er det uvanlig å bli uvel etter slike kamper? For jeg er nemlig kvalm nå.

 

Dette tapet er et av de vanskeligste å svelge i min tid som Arsenal-fan, det kjenner jeg.

 

Straffen ser tvilsom ut, Rooney faller før han har kontakt med Almunia. 2-1-målet er som Lars Tjernås sier; tragikomisk. Satt å måpte jeg resten av kampen.

 

Det som skjer helt på overtid er en av grunnene til at jeg er uvel, jeg jublet HØYT, da jeg trodde van Persie hadde satt inn utligningen. Men... Syns synd på Wenger for øvrig.

 

Dagens mest skuffende er Eboue, fra å storspille til utføre den stygge filimingen sin, trodde virkelig at han hadde skjerpet seg. Fy fa*n jeg tok feil.

Link to comment
Share on other sites

Dette har ingenting med flaks å gjøre.

 

Vi har 2 klovner på laget

 

En i mål og en på midtbanen...

 

Fatter ikke hvordan Almunia er førstekeeperen vår! Kan noen være så snill å vise til 1 eneste matchvinner-redning den idioten har gjort de siste årene? For første gang i mitt liv er jeg enig med Erik Soler. Han skjønte ikke hva Almunia gjorde i Arsenal.

 

Og når vi ligger under hvem har vi på benken som kan snu benken? En 18 åring som ikke er klar for PL i det hele tatt, en Eduardo som ikke klarer å påvirke kampen i det hele tatt og en Bendtner som legges helt ute på kanten når vi pumper ballen inn i 16-meteren.

 

Nei nå tar jeg kveld....vi fikk en flying start, nå kaster vi bort 3 poeng denne helgen og jeg har utrolig liten tro på poeng mot City...

 

Klarer du virkelig å påstå at Almunia ikke har gjort 1 matchvinnende redning? Herregud - tenk deg om.

Link to comment
Share on other sites

Dette ikke en kamp United vant, det var en kamp Arsenal tapte. Det var heller ikke den store testen, den kommer neste kamp da vi får se hvordan Arsenal reagerer på å få en på trynet. Kommer de tilbake med et smell er det gullmatriale i gjengen, gjør de det ikke er det same procedure as last year.

 

Det var i det store å hele en fin kamp spillt i god ånd. Hvorfor dommeren hadde slikt markeringsbehov skjønner jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Dette har ingenting med flaks å gjøre.

 

Vi har 2 klovner på laget

 

En i mål og en på midtbanen...

 

Fatter ikke hvordan Almunia er førstekeeperen vår! Kan noen være så snill å vise til 1 eneste matchvinner-redning den idioten har gjort de siste årene? For første gang i mitt liv er jeg enig med Erik Soler. Han skjønte ikke hva Almunia gjorde i Arsenal.

 

Og når vi ligger under hvem har vi på benken som kan snu benken? En 18 åring som ikke er klar for PL i det hele tatt, en Eduardo som ikke klarer å påvirke kampen i det hele tatt og en Bendtner som legges helt ute på kanten når vi pumper ballen inn i 16-meteren.

 

Nei nå tar jeg kveld....vi fikk en flying start, nå kaster vi bort 3 poeng denne helgen og jeg har utrolig liten tro på poeng mot City...

 

Klarer du virkelig å påstå at Almunia ikke har gjort 1 matchvinnende redning? Herregud - tenk deg om.

 

 

Han gjorde en viktig redning på slutten av kampen som kunne endt med tre mål til United og kuttet alle håp i sluttsekundene, så du har en der.

Link to comment
Share on other sites

Synes Arsenal var det klart beste laget i dag. Naturlig nok ble kampen ødelagt da Diaby scora sitt fantastiske mål, og United kom derfor til flere sjanser.

 

Synes nok en gang Almunia viser at han er en idiot da han gir United en gratis utligning.

 

Arsenal har Pls dårligste keeper uten tvil, og han kommer til å gjøre at vi taper mange mange flere poeng. Utrolig at Wenger fortsatt har tillit til en klovn av hans kaliber. Hadde lagene byttet keeper før kampen så hadde Arsenal vunnet med 3-4 mål. Almunia hadde f.eks aldri i livet reddet skuddet til Van Persie i starten av 2. omgang.

 

Det er en skam at en toppklubb som Arsenal har en så svak keeper i mål. I kamper vi vinner så kommer tabbene hans i bakgrunnen, men nå når vi møter sterk motstand kommer det virkelig fram hvor dårlig han faktisk er. Utrolig skuffet!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...