Jump to content

2009.08.29 Man Utd B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vi ødla for oss selv Wenger vil ikke innse at vi har noen klovner på lage som ikke er goe nok....

 

Alle som kan litt om fotball og har litt fotball forståelse ser jo det at spille stallen våres ikke er go nok til å klare å ta et liga gull og CL gull....

 

Er vel bare Cesc som hadde kommet med på Real og Barca vis vi skal sett det virkelig skal ta være virkelige alvorlige.

 

Folk flyr rundt i en drømmen værden å tror vært år at vi skal ta Liga gulle.

 

Men det kommer ikke til å skje vi må bare innse det at når vi mister spillere som Flamini.. Hleb.. Henry... AD .. Vieira.. Toure for å nevne noen... og vi ikke kjøpe inn spillere av samme kaliber og han Wenger drar det med de ungutta alt for langt....

 

Jeg har sitti og sett alle Chelsea kampene til nå de tar dette liga gulle ganske så lett i år tipper de taper toppen 2-3 kamper i år.

 

De har bare spillere med masse erfaring og de måla de har sleppet inn har vært offseid som Bent Sunderland... og det mot Hull var bare uflaks at ballen sprat til Hunt eller hva nå han heter.

 

Poenget er at Wenger er alt for sta til å innse at vi må handle inn værfall en jærnmann på mitten og en spiss som skorer mål og en mittstopper av samme kaliber som Terry og Gallas :P

 

Van Persie blir han brukt på kanten på lanslaget han er ingen mitt spiss, han har ikke farta til det.

 

Dudu tror jeg også ikke er giftig nok når vi møter de sterkeste laga....

 

Bendtner vet vi jo ikke blir noe bedre, så hva har vi i gjen da? Theo er nok ikke den som har blomstra slik alle trodde.

 

Nei ser man på alle de store laga i europa har de mist 4-5 topp spisser vær seg i stallen som skorer mål.

 

Ser man Real... Barca..Chelsea.. Man Utd.... Inter o.s.v har de ikke mangel på spisser som skorer mål.

 

Mens vi for 1-2 spissr skada må vi bruke juniorer på topp i år, samme greia gjentar seg år etter år vi for for mange skader og har for liten stall til å takle det.

 

Arsenal burde nå ha nok penger i banken til å handle inn erstattere for de spillere vi selger.

 

Nasri lagtid skada Thomas skada over 1 år nå... for vi Cesc og Van Persie og Gallas skada kan vi stille med et junior lag til slutt.

 

Hadde Van Persie vært mere giftigere for mål hadde vi nok vinni den kampen i Manchester *the end*

 

Vi har ikke hatt en man etter Henry som bøtta inn mål år etter år og da vant vi pokaler også....

Kan hende at bare Cesc hadde kommet med på de lagene, men vi har spillere som er veldig gode I ARSENAL. Det kan godt hende de hadde mislykkes andre steder, men i Arsenal funker de veldig bra. Så det med at "vi bare har én spiller som hadde kommt seg inn på Barca og Real, trenger ikke være en negativ sak...

 

 

Når det gjelder nye spillere, er jeg enig at jeg virkelig håper vi får inn en ny spiller: KEEPER!!! Men jeg er uenig i det du sier om midtstopper. Du sier du vil ha en som er i klasse med Terry og Gallas. Vel vi har Gallas, og jeg vil vertfall ikke si at Terry har vært bedre enn Vermaelen i år.

 

Om kampen på lørdag er det ikke så feil å sikt til korrupthet hos dommern. Ser man på et par situasjoner er det helt tydelig at man har en god sak:

- straffen til Arshavin. Skulle vært straffe og rødt kort (tofotstakling)

- en innkastsituasjon mellom Sagna og Evra, hvor det faktisk er umulig å ta feil av hvem som er sist borti ballen (likevel klarer Dean å gi kast til ManU)

- de gule kortene. Foruten spillingen til Eboue, har ikke Arsenal en stygg takling i hele kampen. Song sitt gule er ok i seg selv pga sabotering (men den er ikke stygg), men hva med den rett før hvor Diaby finter vekk en spiller og blir tatt altfor sent. Det er da sabotering det også. (Arsenal fikk fordel, men dommeren gikk ikke tilbake og ga gult kort)

- behandlingen av Wenger...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Vi ødla for oss selv Wenger vil ikke innse at vi har noen klovner på lage som ikke er goe nok....

 

Alle som kan litt om fotball og har litt fotball forståelse ser jo det at spille stallen våres ikke er go nok til å klare å ta et liga gull og CL gull....

 

Er vel bare Cesc som hadde kommet med på Real og Barca vis vi skal sett det virkelig skal ta være virkelige alvorlige.

 

Folk flyr rundt i en drømmen værden å tror vært år at vi skal ta Liga gulle.

 

Men det kommer ikke til å skje vi må bare innse det at når vi mister spillere som Flamini.. Hleb.. Henry... AD .. Vieira.. Toure for å nevne noen... og vi ikke kjøpe inn spillere av samme kaliber og han Wenger drar det med de ungutta alt for langt....

 

Jeg har sitti og sett alle Chelsea kampene til nå de tar dette liga gulle ganske så lett i år tipper de taper toppen 2-3 kamper i år.

 

De har bare spillere med masse erfaring og de måla de har sleppet inn har vært offseid som Bent Sunderland... og det mot Hull var bare uflaks at ballen sprat til Hunt eller hva nå han heter.

 

Poenget er at Wenger er alt for sta til å innse at vi må handle inn værfall en jærnmann på mitten og en spiss som skorer mål og en mittstopper av samme kaliber som Terry og Gallas :)

 

Van Persie blir han brukt på kanten på lanslaget han er ingen mitt spiss, han har ikke farta til det.

 

Dudu tror jeg også ikke er giftig nok når vi møter de sterkeste laga....

 

Bendtner vet vi jo ikke blir noe bedre, så hva har vi i gjen da? Theo er nok ikke den som har blomstra slik alle trodde.

 

Nei ser man på alle de store laga i europa har de mist 4-5 topp spisser vær seg i stallen som skorer mål.

 

Ser man Real... Barca..Chelsea.. Man Utd.... Inter o.s.v har de ikke mangel på spisser som skorer mål.

 

Mens vi for 1-2 spissr skada må vi bruke juniorer på topp i år, samme greia gjentar seg år etter år vi for for mange skader og har for liten stall til å takle det.

 

Arsenal burde nå ha nok penger i banken til å handle inn erstattere for de spillere vi selger.

 

Nasri lagtid skada Thomas skada over 1 år nå... for vi Cesc og Van Persie og Gallas skada kan vi stille med et junior lag til slutt.

 

Hadde Van Persie vært mere giftigere for mål hadde vi nok vinni den kampen i Manchester *the end*

 

Vi har ikke hatt en man etter Henry som bøtta inn mål år etter år og da vant vi pokaler også....

 

Dagens stalltips, kjøp deg en barcadrakt og hold kjeft! om alt er et sorgens kapittel med dagens Arsenal så finn deg et annet lag å holde med!

Link to comment
Share on other sites

Først; nesten umulig å diskutere med deg når du kommer med de håpløse mellomrommene mellom hver setning.

 

Vi ødla for oss selv Wenger vil ikke innse at vi har noen klovner på lage som ikke er goe nok....

 

Alle som kan litt om fotball og har litt fotball forståelse ser jo det at spille stallen våres ikke er go nok til å klare å ta et liga gull og CL gull....

 

Først skylder du på oss, og så på Wenger? Bestem deg. Klovner på laget? Diaby? Greit, han er ustabil og scoret et uheldig selvmål. Men han er faen ingen klovn. Er det Eboue du snakker om? Ja, filmingen var unødvendig, men Eboue har forbedret seg det siste halvåret, klar forbedring.

 

Og hvordan i ALLE DAGER kan du avskrive laget etter fette TRE serierunde? Vi har knust Everton, Celtic og Portsmouth ffs.

 

Er vel bare Cesc som hadde kommet med på Real og Barca vis vi skal sett det virkelig skal ta være virkelige alvorlige.

 

Real og Barca er pengemaskiner, og har dermed midlene til å kjøpe langt bedre spillere enn oss. Wenger har en vanskelig oppgave med å forsterke laget hver sommer, SÅ SLUTT Å KRITISER.

 

 

Folk flyr rundt i en drømmen værden å tror vært år at vi skal ta Liga gulle.

 

Herre... :)

 

Men det kommer ikke til å skje vi må bare innse det at når vi mister spillere som Flamini.. Hleb.. Henry... AD .. Vieira.. Toure for å nevne noen... og vi ikke kjøpe inn spillere av samme kaliber og han Wenger drar det med de ungutta alt for langt....

 

Toure?! Hva i alle dager? Hva kaller du Vermaelen? Gallas og nyinnkjøpte Vermaelen pwner jo.

 

Jeg har sitti og sett alle Chelsea kampene til nå de tar dette liga gulle ganske så lett i år tipper de taper toppen 2-3 kamper i år.

 

De har bare spillere med masse erfaring og de måla de har sleppet inn har vært offseid som Bent Sunderland... og det mot Hull var bare uflaks at ballen sprat til Hunt eller hva nå han heter.

 

Syns det er tidlig å avgjøre hvem som vinner ligaen. Men Chelsea ser sterke ut, ja.

 

Nå gidder jeg ikke mer kopiering av den quote-greia. Du er så negativ til laget at det er kvalmt, og det etter en kamp mot Man Utd som vi tapte ufortjent etter et keepertabbe og et selvmål. Jeg 100% enig med Fredrock.

 

Edit; den der siterings-greia funket selvfølgelig ikke...

Link to comment
Share on other sites

Skjønner egentlig ikke all denne negativiteten, vi spilte skjorta av United i perioder. At vi fikk en korrekt straffe i mot og et selvmål som ga United seieren får bare være. Faktum er jo at alle lag går på en smell eller to. Sesongen er lang og fortsetter vi å spille som vi har gjort så langt, så kan vi feire ligagull i mars. Og skulle vi ikke vinne noe, men klarer å beholde laget intakt, så blir det veldig mye moro neste sesong.

 

Almunia er mer en god nok for at vi skal klare å vinne ligaen, det er ikke Almunia som taper kampene for oss.

Link to comment
Share on other sites

Vi ødla for oss selv Wenger vil ikke innse at vi har noen klovner på lage som ikke er goe nok....

 

Alle som kan litt om fotball og har litt fotball forståelse ser jo det at spille stallen våres ikke er go nok til å klare å ta et liga gull og CL gull....

 

Er vel bare Cesc som hadde kommet med på Real og Barca vis vi skal sett det virkelig skal ta være virkelige alvorlige.

 

Folk flyr rundt i en drømmen værden å tror vært år at vi skal ta Liga gulle.

 

Men det kommer ikke til å skje vi må bare innse det at når vi mister spillere som Flamini.. Hleb.. Henry... AD .. Vieira.. Toure for å nevne noen... og vi ikke kjøpe inn spillere av samme kaliber og han Wenger drar det med de ungutta alt for langt....

 

Jeg har sitti og sett alle Chelsea kampene til nå de tar dette liga gulle ganske så lett i år tipper de taper toppen 2-3 kamper i år.

 

De har bare spillere med masse erfaring og de måla de har sleppet inn har vært offseid som Bent Sunderland... og det mot Hull var bare uflaks at ballen sprat til Hunt eller hva nå han heter.

 

Poenget er at Wenger er alt for sta til å innse at vi må handle inn værfall en jærnmann på mitten og en spiss som skorer mål og en mittstopper av samme kaliber som Terry og Gallas :)

 

Van Persie blir han brukt på kanten på lanslaget han er ingen mitt spiss, han har ikke farta til det.

 

Dudu tror jeg også ikke er giftig nok når vi møter de sterkeste laga....

 

Bendtner vet vi jo ikke blir noe bedre, så hva har vi i gjen da? Theo er nok ikke den som har blomstra slik alle trodde.

 

Nei ser man på alle de store laga i europa har de mist 4-5 topp spisser vær seg i stallen som skorer mål.

 

Ser man Real... Barca..Chelsea.. Man Utd.... Inter o.s.v har de ikke mangel på spisser som skorer mål.

 

Mens vi for 1-2 spissr skada må vi bruke juniorer på topp i år, samme greia gjentar seg år etter år vi for for mange skader og har for liten stall til å takle det.

 

Arsenal burde nå ha nok penger i banken til å handle inn erstattere for de spillere vi selger.

 

Nasri lagtid skada Thomas skada over 1 år nå... for vi Cesc og Van Persie og Gallas skada kan vi stille med et junior lag til slutt.

 

Hadde Van Persie vært mere giftigere for mål hadde vi nok vinni den kampen i Manchester *the end*

 

Vi har ikke hatt en man etter Henry som bøtta inn mål år etter år og da vant vi pokaler også....

det var da ikke måte på til negativitet! hadde du skrevet dette etter kampen kunne jeg sett på det som frustrasjon etter tapet, men to dager etterpå? og hvordan kan du skrive alt dette etter en forykende åpning på den nye sesongen? nei, detta gidder jeg ikke bry meg om

 

EDIT: Vil anbefale artikkelen til Stefan B til de som ikke har lest den, herlig lesning fra nøytralt synspunkt

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 31 2009, 01:18 AM) 175813[/snapback]

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...y.html?ITO=1490

 

Flott artikkel av Daily Mail for en gangs skyld..

 

Sjelden man ser en slik vinkling fra engelske aviser, kanskje vi skal få litt sympati og backing for en gangs skyld.

 

Alle nøytrale jeg har snakket med er enig i vurderingen og mener Arsenal var klart bedre enn United i det meste av kampen. Til og med noen meget voksne og fornuftige Unitedsupportere har uttalt en stor skepsis til laget og mener de mangler det meste for å vinne ligaen i år. Fletcher som har fått mye skryt av Sir Alex og andre fremstår for meg som en meget begrenset spiller. I mine øyne var han milevis bak vår midtbanetrio det meste av kampen, men hadde en god periode mellom 65 og 75 minutt hvor Arsenal var desperate og ikke fikk spillet til å sitte. Resten av kampen var han, sammen Carrick, kun ute etter å ødelegge kampen. At disse to unngikk kort er det flere enn meg som har reagert på. Mr Dean hadde ingen heldig dag på jobben..

Link to comment
Share on other sites

We beat Arsenal 2-1 which is a good thing. A very good thing, considering that with about 55 minutes gone it seemed we stood no chance whatsoever, even though Old Trafford was making a real noise for once. Arsenal were the better team at that point - the first half was putrid and dire but they took the lead and in the first 10 minutes of the second half they played us off the park, we've got to admit that.

Link to comment
Share on other sites

Venter i spenning på en syrlig uttalelse fra Ferguson på kommentaren fra Wenger om Fletchers nokså hyppige nedsparkninger

 

Kanskje det blir litt fekting på hesteryggen, på deres kommende (sitat fra SAF) "Ridetur gjennom solnedgangen" ! :)

 

 

If so was to be, setter jeg mine pund på Wenger! Han er tross alt en del år yngre, og utvilsomt i bedre fysisk form enn SinnaSkotten.

Et pluss til Ferguson er at han har litt mere "spekk" å vise til enn spinkle Wenger, og har selvfølgelig et helt vanvittig sterkt kjeveparti, som følge av dekader med en helt sinnsykelig frekvens på tyggistygginga. Så sikt andre steder professor! KAN gå til ekstra omganger

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...ene-Wenger.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...