Jump to content

2009.08.29 Man Utd B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

 

Det RvP først og fremst kan bidra med er de perfekte stikkerene til spiller på løp. Med Diaby, Arshavin og Eboue (evnt Eduardo) så vil det dukke opp muligheter til kontringer og gjennomløp i løpet av kampen. Med Cesc ute har vi kun RvP som er i stand til å tre ballen like presist.

 

Her syns jeg du bommer ettertrykkelig! Arshavin er en mann som likegodt kunne hatt en playmaker rolle på midten, han har overblikket, pasningene og ikke minst kreativiteten. Jeg mener at Arshavin er et par hakk bedre enn van Persie i den delen av spillet. Også Denilson, Song og Diaby er i stand til å tre gode baller. Så det tviler jeg svært sterkt på at vil bli et problem i dag!

 

Her misforsto du meg. Diskusjonen var om Bendtner eller van Persie skulle spille foran. Bendtner for å rive opp spillet eller van Persie for å holde ballen oppe. Det var her jeg mente at RvP bør foretrekkes for å tre pass til de som kommer på løp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Fabregas er ute.

Manscum er alltid vanskelige på Old Trafford. Vi har enda ikke klart å score mer enn ett mål mot de der under Wenger. redd den statistikken holder seg, og med tanke på at vi kun har holdt nullen i én kamp så langt(borte mot celtic), er jeg redd det her kan bli veldig vanskelig.

 

Satser på dette laget:

 

Almunia

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

Denilson-Song-Diaby

RvP-Bendtner-Arshavin

 

Mener vi trenger duellstyrken til Bendtner på topp, og kreativiteten til både RvP og Arshavin. Da er det vanskeligere å stenge "kreativiteten vår" ute av kampen.

 

Denilson og Song blir überviktige ikveld, og satser på at Diaby hever seg fra forrige kamp og slår til slik han gjorde i kampen mot Pompey med storspill.

 

Forsvaret sier seg selv, og det gjør egentlig keeper også...

 

Har ikke lyst til å tippe noe som helst. Magefølelsen er rimelig forvirra.

Link to comment
Share on other sites

Tipper vi taper klart denne kampen. Blir ikke overrasket om det blir 3-0 til United. Synes Almunia har vært svært svak i sesongåpningen, og er redd United kommer til å dominere midtbanen nå som hjernen i Arsenals lag er ute. Redningen kan være Song som er i storslag.

Er det sikkert at Fabregas er ute?

Ja, det ble klart i går.

Aaa, kipt. Men da blir det opp til dem andre og jobb litt mer. Slik som liverpool gjør når Gerrard ikke er på banen.

Link to comment
Share on other sites

Her går vi på en real smell. Når vi ikke har noe å tape pleier vi å gjøre det bra på Old Trafford, og vice versa. I dag har vi noe å tape, siden det faktisk forventes noe av oss...

Link to comment
Share on other sites

Her går vi på en real smell. Når vi ikke har noe å tape pleier vi å gjøre det bra på Old Trafford, og vice versa. I dag har vi noe å tape, siden det faktisk forventes noe av oss...

 

Tror vi lever opp til forventingene i dag, av en eller annen grunn.. men så er jeg vanligvis evig optimist :P

Link to comment
Share on other sites

 

Det RvP først og fremst kan bidra med er de perfekte stikkerene til spiller på løp. Med Diaby, Arshavin og Eboue (evnt Eduardo) så vil det dukke opp muligheter til kontringer og gjennomløp i løpet av kampen. Med Cesc ute har vi kun RvP som er i stand til å tre ballen like presist.

 

Her syns jeg du bommer ettertrykkelig! Arshavin er en mann som likegodt kunne hatt en playmaker rolle på midten, han har overblikket, pasningene og ikke minst kreativiteten. Jeg mener at Arshavin er et par hakk bedre enn van Persie i den delen av spillet. Også Denilson, Song og Diaby er i stand til å tre gode baller. Så det tviler jeg svært sterkt på at vil bli et problem i dag!

 

Her misforsto du meg. Diskusjonen var om Bendtner eller van Persie skulle spille foran. Bendtner for å rive opp spillet eller van Persie for å holde ballen oppe. Det var her jeg mente at RvP bør foretrekkes for å tre pass til de som kommer på løp.

 

Den er grei, var en litt dårlig formulering som gjorde det da: "Med Cesc ute har vi kun RvP som er i stand til å tre ballen like presist."........

 

Men nå er det snart jobb, skal prøve å få slått av alt som er av radior, og stoppet munnen på alle kundene slik at jeg har spenning i kampen også i kveld/natt! :P

Link to comment
Share on other sites

Rio spiller ikke og inn kommer urutinerte Evans. Han har vel ikke spilt så mange storkamper før, så det kan hende vi ser en og annen blunder for han, selv om han er et stort talent. Nøkkelen til å vinne denne kampen blir midtbaneduellen. Fabregas har i flere av kampene slitt stort med Anderson, så vi får ser hvordan erstatteren gjør det. Fletvher er så å si alltid god i storkampene, vi får håpe på at midtbanen vår også kan heve seg. Arshavin eller van Persie tror jeg kommer til å ha en god kamp, de er like før begge kommer i storform føler jeg på meg. i dag blir det eksamen for det nye midtforsvaret vårt og vi får se om Song kan fortsette sin fine form. Ingen tvil om at vi har vært gode i starten, men jeg setter også spørsmålstegn til motstanderne, for de har ikke vært så gode i starten. Lykke til alle sammen, en seier her hadde smakt veldig godt!!

Link to comment
Share on other sites

Selv med Fabregas ute, har jeg en god følelse foran denne kampen. Viser vi det samme spillet, innsatsviljen og den egenskapen til å kjempe for hverandre, har jeg troa på at vi kan komme godt ut av det!

 

Blir ekstremt viktig å jobbe like iherdig som vi har gjort så langt, for denne midtbanekrigen blir ikke så lett å

vinne som de andre har vært til nå. Jeg gleder meg, bare en drøy time igjen nå.

 

P.S!

For de som ønsker litt chat under kampen, starter jeg den en halvtime før kampstart. Den finner man HER

Link to comment
Share on other sites

Selv med Fabregas ute, har jeg en god følelse foran denne kampen. Viser vi det samme spillet, innsatsviljen og den egenskapen til å kjempe for hverandre, har jeg troa på at vi kan komme godt ut av det!

 

Blir ekstremt viktig å jobbe like iherdig som vi har gjort så langt, for denne midtbanekrigen blir ikke så lett å

vinne som de andre har vært til nå. Jeg gleder meg, bare en drøy time igjen nå.

 

P.S!

For de som ønsker litt chat under kampen, starter jeg den en halvtime før kampstart. Den finner man HER

Sikkelig spent på hvilke formasjon vi spiller med. Trur ikke Wenger går ut med 3 på topp til denne kampen. Da kan det bli for mye rom til midtbanen til manure spillerne.

 

Den chaten som var under forje kamp var veldig bra. Fint tilltak som eg håper forsetter.

Link to comment
Share on other sites

Tror det blir uavgjort eller knepent tap. Man U på OT er aldri noen lett oppgave. Tror dog at Man U vil savne Ferdinand mer enn vi vil savne Fabregas i denne kampen.

 

Viktig at Gallas og Vermaelen spiller en perfekt kamp, samt at Arshavin drar frem litt magi. På tide å få i gang han skikkelig. Ingenting hadde passet bedre om det hadde skjedd i dag. :P

Link to comment
Share on other sites

Selv med Fabregas ute, har jeg en god følelse foran denne kampen. Viser vi det samme spillet, innsatsviljen og den egenskapen til å kjempe for hverandre, har jeg troa på at vi kan komme godt ut av det!

 

Blir ekstremt viktig å jobbe like iherdig som vi har gjort så langt, for denne midtbanekrigen blir ikke så lett å

vinne som de andre har vært til nå. Jeg gleder meg, bare en drøy time igjen nå.

 

P.S!

For de som ønsker litt chat under kampen, starter jeg den en halvtime før kampstart. Den finner man HER

Sikkelig spent på hvilke formasjon vi spiller med. Trur ikke Wenger går ut med 3 på topp til denne kampen. Da kan det bli for mye rom til midtbanen til manure spillerne.

 

Den chaten som var under forje kamp var veldig bra. Fint tilltak som eg håper forsetter.

Tipper en 4-5-1 formasjon med bendtner og Eboue på hver sin kamp og Song, Denilson og Arshavin på midten. blir hvertfall veldig bra defensivt med Eboue og Bendtner der

Link to comment
Share on other sites

Tror det blir uavgjort eller knepent tap. Man U på OT er aldri noen lett oppgave. Tror dog at Man U vil savne Ferdinand mer enn vi vil savne Fabregas i denne kampen.

 

Viktig at Gallas og Vermaelen spiller en perfekt kamp, samt at Arshavin drar frem litt magi. På tide å få i gang han skikkelig. Ingenting hadde passet bedre om det hadde skjedd i dag. :P

Han eller at RvP knaller et frispark i nota!

Utulig billig rødt kort bolton fikk der. Typisk at liverpool får sånne ting med seg.

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

ArsenalManuel Almunia

Bacary Sagna

William Gallas

Thomas Vermaelen

Gael Clichy

Denilson

Alex Song

Andrey Arshavin

Abou Diaby

Emmanuel Eboue

Robin Van Persie

 

Benken:

Eduardo

Mikael Silvestre

Aaron Ramsey

Jack Wilshere

Kieran Gibbs

Nicklas Bendtner

Vito Mannone

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

ArsenalManuel Almunia

Bacary Sagna

William Gallas

Thomas Vermaelen

Gael Clichy

Denilson

Alex Song

Andrey Arshavin

Abou Diaby

Emmanuel Eboue

Robin Van Persie

Virkelig viktig at RvP og Arshavin står fram og produserer ting idag. Ellers er midtbanen lite kreativ.

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

ArsenalManuel Almunia

Bacary Sagna

William Gallas

Thomas Vermaelen

Gael Clichy

Denilson

Alex Song

Andrey Arshavin

Abou Diaby

Emmanuel Eboue

Robin Van Persie

Virkelig viktig at RvP og Arshavin står fram og produserer ting idag. Ellers er midtbanen lite kreativ.

Vil si at Denilson er ganske kreativ..

 

Edit: Vil igjen minne om kamp chatten :P http://www.gunners.no/content/article.aspx?id=343

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...