Jump to content

2008.01.22 tottenham Vs Arsenal


Imerslundinho

Recommended Posts

Jeg fåreslår enda en gruppeklem ;)

 

 

De fønker alltid ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Dannialdo: Hallo? Hva er det egentlig du surrer med bestandig? Klarer du virkelig aldri å skrive et innlegg uten å snakke "dritt" om eget lag?

 

Har vel aldri vært fan av Wenger for å si det slik har vært Arsenal supporter lenge før han var tenkt som en som skulle ta over.

 

Er ikke fan av en som bare henter 15-16-17 åringer.

 

Hjelper ikke A-laget en dritt om vi har et super junior lag.

 

Som regel går det noen år og alle blir solgt eller lånt ut.

 

Ikke mange som slår i gjenom avlike vel.

 

Greit å hente talenter, men det er A-laget som teller å det lage burde forsterkes også.

 

Etter å sett kampen i dag burde vel sette en vekker i Wenger ;)

Hvis du liker å klage og syte, så foreslår jeg at du ikke holder med klubben som ligger a poeng med serielederne, men en annen klubb rett borti gata. Tottenham heter de. Perfekt klubb for deg.

Link to comment
Share on other sites

Haha, det er 73 stykker inne på forumet. 29 av dem er medlemmer av Gunners.no, hvem er resten?

Jeg aner att det er noen Tottenham supportere inne på siden her nå og koser seg. men 44 stk? ;) finns det så mange da?? :o

 

Når først tottenham vinner finst det plutselig en drøss "supportere" (det kalles medgangs supportere) ;) Men la dem få sjangsen når de har den til å kose seg innpå her ;)

 

Jeg fåreslår enda en gruppeklem ;)

 

 

Det fønker alltid :P

Link to comment
Share on other sites

jaja, dette får vi tåle selv om det var veldig unødvendig å rakne så fryktelig defensivt.

Passivt forsvarsspill, selvmål og 3 kontringsmål i mot. Dette var ikke dagen nei..

Men...jeg vil påstå at vi har et forsvarproblem som har vart over lang tid som tydeligvis ikke jobbes så mye for å forbedre.

Da mener jeg ikke spillerne vi har, men måten å forsvare seg på.

Vi taper 80% av duellene på defensiv dødball i nesten hver kamp og er ikke aggressiv nok èn mot ên. Selv med Kolo i laget har dette skjedd. Vi har et bra forsvar, men jeg ser en del forbedringsmuligheter.

I kampen i dag var det veldig uorganisert og hadde for mange spillere på feil side. Uvant for Hoyte dette, men syns det skurra mye defensivt både i 4'ern bak og midtbanen i dag.

Spudz fikk mange overtallsituasjoner og var maks effektiv.

Sier jo det meste av vinner sjansestatistikken og taper 5-1.

 

Nå ble det veldig rotete offensivt også. Vi har ballen mye, men spesielt spillere som Hleb, Gilberto og Diaby mistet ballen alt for ofte og slår pasninger i midten hvor det ikke er plass.

Walcott forsvinner helt ut av kampen og Bendtner har ikke dagen.

 

Dette er ikke verdens undergang selv om vi ikke liker det som skjedde.

Det er tross alt de tre andre turneringene som teller mer. Vi har nådd semi'n igjen i Carling Cup med Young Guns. På'n igjen neste år.

 

Tør vedde mye penger på at Chelsea går til finalen og gruser Spudz. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo: Hallo? Hva er det egentlig du surrer med bestandig? Klarer du virkelig aldri å skrive et innlegg uten å snakke "dritt" om eget lag?

 

Har vel aldri vært fan av Wenger for å si det slik har vært Arsenal supporter lenge før han var tenkt som en som skulle ta over.

 

Er ikke fan av en som bare henter 15-16-17 åringer.

 

Hjelper ikke A-laget en dritt om vi har et super junior lag.

 

Som regel går det noen år og alle blir solgt eller lånt ut.

 

Ikke mange som slår i gjenom avlike vel.

 

Greit å hente talenter, men det er A-laget som teller å det lage burde forsterkes også.

 

Etter å sett kampen i dag burde vel sette en vekker i Wenger ;)

 

Dette innlegget velger jeg å kommentere som; Ingen kommentar. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette var meget pinlig å flaut. Hadde tålt eit knepent 2-1 tap, men 5-1.... Uff og uff...

 

Merkeleg prioritering av Wenger i dag. Fyller opp benken med gode spelarar og byter når det er alt for seint. Syns heller han kunne fyllt opp benken med reserve/u 18 spelarar. Dette vart desverre enn mellomting og laget var svært lite samkøyrd.

 

Fabianski: Ikkje det beste me har sett av polakken. Skal ta 3-0 målet

 

Sagna - Viser at han spelar fast

 

Gallas - Rundingsbøye. Lider av å ha Hoyte som makker

 

Hoyte: Igors in disguise

 

Traore: Milevis frå Clichy. Lurer faktisk på om han har potensiale til å bli bedre...

 

Hleb: Slepen som alltid, men er ikkje farleg nok i dag

 

Denilson: Ikkje akkurat noko storspel før han går ut...

 

Fabregas: Er desverre ikkje i form om dagen. Har faktisk ikkje vore i form sidan han hinka av banen i Sevilla

 

Gilberto: Lurer på kva denne mannen dreiv med i sommar. Makan til fall på ein sommar skal ein leite lenge etter

 

Diaby: Kampens nest dårlegaste spelar. Gjer ingenting anna enn å rote vekk ballen med håplause dribleforsøk. Ser ikkje lenger nokon likheitar med Vieira

 

Bendtner: Har potensial, men verkar å ha litt problemar i topplokket. Sterk i lufta. Ikkje det beste me har sett frå dansken

 

Walcott: Banens desidert svakaste med god margin. Denne mannen har så svak fotballforståelse at eg er ovveraska over at han har fått proffkontrakt. Prøver kun å springe forbi spelarar. Er han heldig får han ballen med seg ein sjeldan gong, men då skal han stoppe opp, eller prøve å snuble seg vidare. Bekymra over utviklinga hans.

 

Adebayor: Klassespiss! Ser likevel helst at han lærar seg offsideregelen

 

Eduardo: Viser kvifor han spelar PL fotball til dagleg

 

Konklusjonen min blir at det er ein grunn til at flesteparten av desse spelarane speler Ligacup og ikkje PL/CL. Per dags dato er ikkje desse spelarane betre enn førstelaget til Spudz. Akkurat DET er null problem å innrømme.

 

Å tape i semifinalen i CC tåler eg, men det svir når det er mot Spudz...

Link to comment
Share on other sites

Kanskje like så greit at nordtveit ikke spilte idag likevel ;). Bakover skuffer samtlige med et lite unntak på Sagna. SPillerne blir knust i alle dueller og det var aldri noe tvil om at Spurs spillerne ønsker dette mer enn oss. Så dere noen gang Fabregas tok et løp inn i 16-meteren til spurs? Det virket som de var minst 2 flere på banen. Det var ikke resultatet som gjorde meg flau, for det var kun høy effektivitet som førte til 5 baklengs. Det var måten målene kom på. Giddaløse spillere som nøler og taper dueller. Til helgen forlanger jeg full innsats av gutta!

 

Diaby er en spiller som jeg har vært dypt skufet over i år. I år har han blitt så vannvittig ego. Det er så leit å se på, for iblant glimter han med noen geniale pasninger, som faktisk var tilfelle i dag. Det som derimot varmet var at han hevet seg stort etter byttene, da han ble plassert mer sentralt på banen. Bare han lærer å sentre oftere, kommer han til å bli en gigant. Han har skuddbeinet, styrken, dribleferdigheten og høyden.

 

Er veldig enig med RP7 angående egoet til Bendtner. Det er ikke noe tvil om talentet hans, men han trenger å jekkes ned. Når det butter litt imot må han jobbe hardt og prøve å hjelpe laget, ikke prøver å gjøre alt på egenhånd og bare gå rundt og klage. Han hadde en vanskelig dag på jobben, men hadde en fin brasse som han skal ha skryt for. Selvmålet er synd, for det kommer pga han kommer litt bakpå. Uansett er det vannvittig bra lagt, i motsetning til dødballene vår (som alltid).

 

Stakkars Gilberto var dagens dårligste. Det han presterte var forferdelig. I dag var han den usynlige julenissen. Utrolig at en spiller som gjorde det så bra sist seong kan ha tapt seg så mye. Greit nok at han ikke har selvtillit, men det er ingen unnskyldning for å ikke jobbe hjemover!

 

Ade skal ha skryt for et nydelig mål! Kjipt at Ades mål = uovervinnelig-statistikk ble brutt i dag. Men han opprettholdte en statistikk: Gjennomsnittlig ett mål pr. kamp mot yidsene ;).

 

Det mest triste i dag er hvor giddaløse spillerne er og reaksjonene til folkene på forumet her. Hvis stillingen hadde blitt det samme hjemme mot Man U med toppet lag i ligaen, hadde jeg begynt å gråte. MEN vi hadde et resverepreget lag i den minst viktige turneringen på bortebane. Folk blir blinde av resultatet. Greit nok, de var mye bedre enn oss, men 5 mål var ikke riktig. De overkjørte oss ikke. De utnyttet sjansene sine og gjorde det vi ikke tørr lenger: Counterattacks med mange spillere. De fortjener skryt for hvor mange som beiner opp når får sjansen.

 

Dette er ikke jordas undergang. Det største minuset er vel at det ikke var så mange unggutter som fikk kamptrening i denne kampen. Ungguttene hadde i alle fall giddet noe!

Link to comment
Share on other sites

Skuffende dette, men Tottenham fortjente jo å komme til finalen når vi spiller såpass dårlig. Spilte jo ikke spesielt bra hjemme heller.

 

Synd vi fikk et såpass tidlig mål imot. Blir en bølge som Tottenham rir på gjennom kampen og da er det jo ikke spesielt lett for oss. Syns også at Sagna og Gallas virket veldig ukonsentrerte i dag og det gjør jo at det blir temmelig svakt defensivt.

 

Men men, sånn kan det gå og når vi velger å kjøre et "b-preget" lag i Ligacupen så må man regne med at sånt kan skje. Vi kom oss jo til finalen i ligacupen ifjor og til semifinalen i år, og vi har jo spilt over all forventning i de fleste kamper, så da må man jo regne med at det en dag kan sprekke.

 

That's life. Vi kommer sterkere tilbake :)

dette var nok dessverre ikke noe b-preget lag. i hvertfall ikke selvvalgt som ellers. det forsvaret som startet kampen er nok det AW måtte starte med, bortsett fra Clichy. dette var bare flaut og jeg tror ikke jeg har vært så skuffet over innsatsen og fokusen til flere av spillerne noen gang. vet de ikke hva det betyr og knuse scum??

 

Diaby, Gallas, Gilberto, Hleb og Traore ++ leverte langt under pari og var ikke klare til å møte spurs. de bør gå i seg selv! jeg er nesten frista til å si at de driter på drakta og over 90 år med rivaleri som fansen ikke tar like lett på, men det er ikke hodet som snakker...

 

EDIT: forøvrig..

Siden det ble tap var det bra det ble så stort da det stopper kjeften på Wenger framover med at de unge skal være så goe.

Er du heilt idiot..? Vi kom oss til finalen i fjor med dette "elendige" unge laget, og vi kom oss til semifinalen i år.. Unggutta har fått verdifull erfaring.. Vinn/vinn-situasjon spør du meg..

 

 

Og kva i alle dager er det du vil kjøpe då Dannialdo? Midtstoppar? Kjem du på ein einaste spelar som kan tenke seg å sitte på benken når Gallas og Toure spelar, i tilegg til at vi har Senderos og Djourou i bakhand..? Høgreback? Bac har vore ein av dei absolutt beste høgrebackane i PL så langt denne sesongen, og det samme gjeld Clichy på venstre..

 

Når det gjeld om ein slår av TV`en eller ikkje, KAN det jo hende at det er ein talemåte.. iallfall var det så i mitt tilfelle..

dette og andre innlegg her inne passer seg like mye mellom fans av samme lag som slaget i Trondheim og dultingen mellom Bendtner og Ade i kveld. det er et utslag av frustrasjon fra begge sider og jeg håper dere kommer i bedre tanker. jeg er helt enig, med deg Balsnes, men du og andre får roe dere litt i måten dere poster innlegg her.

Link to comment
Share on other sites

Enkelt og greit et fortjent nederlag. Tottene løp litt fortere, taklet litt hardere og ville i det hele vinne denne matchen mer enn oss.

 

Gratulerer yidsa med seieren, men tillater meg å minne om at hvis de ikke vinner ligacupen så ser sesongen, mtp. hvilken vei forhåndstipsene gikk, fortsatt ut til å bli en gedigen fiasko.

 

61 and never ever again!

Link to comment
Share on other sites

4-0.. no slår eg av...

der skurde eg av tv en

trenger ikke si mer.

Nå går jeg og legger meg ass. 4-0

 

Snakk om supportere..

 

Siden det ble tap var det bra det ble så stort da det stopper kjeften på Wenger framover med at de unge skal være så goe.

 

På tide det satt en onkelig vekker i Wenger at han må kjøpe noe som er bedre bak en det vi så i dag.

 

Jævlig iriterende og flaut se Tottenham løpe gjennom gang på gang på gang å skore mål.

 

Så jeg hadde så rett at dette unge laga hans ikke er så goe avlike vel enda vi hadde med flere av de beste.

 

Er ikke snakk om supporter o.s.v er snakk om sunn fornuft, nå tror jeg spille moralen har fått seg en onkelig knekk.

 

Håper vi løfter oss mot Newcastel ellers kan dette bli stygt framover på tanke på serigullet.

 

Wenger er bare et menneske han også ikke en gud som noen tror han er :blink:

Akkurat nå driter jeg i om jeg blir utestengt fra forumet på livstid, men

 

Would you please just fuck the fuck off you fucking wanker of a piece of shit walrus-looking cuntbag! :)

 

Nå er jeg møkkalei deg. Å tape mot Tottenham blir jo faen i meg bare barnematen i forhold til å lese et av innleggene dine.

 

Støttes så fullstendig. Dannialdo må være den største wankern i forumets historie!

 

@Donaldinho

 

Hvorfor .exe?

Link to comment
Share on other sites

Diaby, Gallas, Gilberto, Hleb og Traore ++ leverte langt under pari og var ikke klare til å møte spurs. de bør gå i seg selv! jeg er nesten frista til å si at de driter på drakta og over 90 år med rivaleri som fansen ikke tar like lett på, men det er ikke hodet som snakker...

 

Ja vel? eg synes at Diaby (som har hevet seg siden sist han spilte) og Hleb sammen med Bendtner var Arsenals beste i dag!!!

 

Stefan B: .exe for å slippe winrar\winzip om du ikke har den innstallert, den extracter seg selv, men du kan bare høyre klikke på .exe fila også, bare å un-rare om du har winrar innstallert!

Link to comment
Share on other sites

 

Siden det ble tap var det bra det ble så stort da det stopper kjeften på Wenger framover med at de unge skal være så goe.

 

På tide det satt en onkelig vekker i Wenger at han må kjøpe noe som er bedre bak en det vi så i dag.

 

Jævlig iriterende og flaut se Tottenham løpe gjennom gang på gang på gang å skore mål.

 

Så jeg hadde så rett at dette unge laga hans ikke er så goe avlike vel enda vi hadde med flere av de beste.

 

Er ikke snakk om supporter o.s.v er snakk om sunn fornuft, nå tror jeg spille moralen har fått seg en onkelig knekk.

 

Håper vi løfter oss mot Newcastel ellers kan dette bli stygt framover på tanke på serigullet.

 

Wenger er bare et menneske han også ikke en gud som noen tror han er :)

 

God bedring.

 

 

 

Har vel aldri vært fan av Wenger for å si det slik har vært Arsenal supporter lenge før han var tenkt som en som skulle ta over.

 

Er ikke fan av en som bare henter 15-16-17 åringer.

 

Hjelper ikke A-laget en dritt om vi har et super junior lag.

 

Som regel går det noen år og alle blir solgt eller lånt ut.

 

Ikke mange som slår i gjenom avlike vel.

 

Greit å hente talenter, men det er A-laget som teller å det lage burde forsterkes også.

 

Etter å sett kampen i dag burde vel sette en vekker i Wenger :blink:

 

Nok en gang; god bedring.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har absolutt ingen å framheve som arsenals beste. Alle var langt under par, Hleb og Bendtner dagens beste? Hleb virket sliten og treg, Bendtner løper like mye som Henry på sitt lateste. Diaby var som han som regel er, får til noen flotte driblinger og resten går som regel til motstanderen, forstår tydligvis ikke begrepet PASS AND MOVE! Resten var langt under par. Vi reiser oss på lørdag og slår The Toons. 1999/2008/2015(?) Who are ya?! :)

 

On the Carling Cup being a priority ...

"Not at all frankly."

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk ikke sett kampen annet enn "høydepunktene" :) på skysports1. Men det var helt grusomt å dra hjem idag, måtte høre på synging og roping utover hele forbanna finsbury park - seven sisters. Jeg klarer å tape, men dette gjorde vondt i sjela og alt annet som er hellig. Lå oss inderlig håpe at laget hever seg til Lørdag!

Forbanna yids, dette kommer vi til å høre om i flere år fremover. De kommer vel til å lage en DVD som er i salg fra og med Fredag.

 

WE ALL FOLLOW THE ARSENAL, OVER LAND AND SEA, AND LEICESTER!!!

Link to comment
Share on other sites

Hva er dette for noe?? Jeg tåler et tap mot scum, men jeg vil ikke ha noen splittelser innenfor laget og dette er rett og slett uproffesjonelt av Ade, du nikker bare ikke til en lagkamerat, UANSETT.

 

Og Dannialdo, jeg vet at det er morgen, men gå og legg deg, de synspunktene dine hører ikke hjemme andre steder enn på TV forumet :)

Link to comment
Share on other sites

Hva er dette for noe?? Jeg tåler et tap mot scum, men jeg vil ikke ha noen splittelser innenfor laget og dette er rett og slett uproffesjonelt av Ade, du nikker bare ikke til en lagkamerat, UANSETT.

 

Og Dannialdo, jeg vet at det er morgen, men gå og legg deg, de synspunktene dine hører ikke hjemme andre steder enn på TV forumet :)

 

Jeg sovna litt før slutt igår så fikk det ikke med meg... Men hvem nikket Adebayor til?

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo: Hallo? Hva er det egentlig du surrer med bestandig? Klarer du virkelig aldri å skrive et innlegg uten å snakke "dritt" om eget lag?

 

Har vel aldri vært fan av Wenger for å si det slik har vært Arsenal supporter lenge før han var tenkt som en som skulle ta over.

 

Er ikke fan av en som bare henter 15-16-17 åringer.

 

Hjelper ikke A-laget en dritt om vi har et super junior lag.

 

Som regel går det noen år og alle blir solgt eller lånt ut.

 

Ikke mange som slår i gjenom avlike vel.

 

Greit å hente talenter, men det er A-laget som teller å det lage burde forsterkes også.

 

Etter å sett kampen i dag burde vel sette en vekker i Wenger :)

 

Faen Dannialdo du er jo helt bortreist du stakker. Jeg mistenkte tidligere at du kun var ute etter å provosere, men ingen er så hjerteløse at de vil benytte et tap mot Tottenham til å provosere Arsenalfans. Jeg synes oppriktig synd i deg om du er Arsenalfan og likevel mener alt du sier her, for det vitner om den dårligste fotballforståelsen jeg noensinne har hørt om.

 

Kampen var dessverrelangt under pari og for det meste en lidelse å se på. Mange tilfeldigheter pluss ekstrmt naivt forsvarsspill ødela, for Arsenal var egentlig ikke så aller verst denne kampen. Walcott var steindårlig og bør benke i en laaang stund, eller var Hoyte og Gallas svake. Diaby kan bli en klassespiller, men bør selvsagt "våkne opp" og spille ballen ca 30 ganger mer i løpet av kampen.

Link to comment
Share on other sites

For det første dette var flaut, pinlig og til de grader latterligjøring.

 

Dersom det stemmer at Adebayor har skallet Bendtner eller noe i den retning mener jeg det bør bli tatt tak i og oppsigelse av spiller (ne) i ytterste konsekvens.

 

Jeg vil heller tape 5-1 for Spurs enn å være i Liverpools situasjon i PL f.eks. Vi har tatt de seks poengene vi skal mot Spurs denne sesongen. Et ligacupsølv gir vi gjerne til naboen...

 

Nå vil jeg gjerne slå Newcastle på lørdag og trekke Spurs i neste runde av FA-cupen... Åhhhh nei, de trakk ManU på OT...

 

 

Stakkars Newcastle på lørdag........

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...