Jump to content

2008.01.22 tottenham Vs Arsenal


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

no må faen meg Wenger våkne, carling cup er ikke lenger bare en lekecup, skal vi vinne noe må vi satse på alt.

 

så taper vi mot tottenham og, for et mareritt.

 

Vi må ut å kjøpe!!!

 

Ut å kjøpe pølser? :o

 

Jeg er helt uenig i at vi må ut å kjøpe, greit at det idag ikke gikk helt som planlagt, men vi kan ikke rope etter nye spillere med en gang vi taper.

Selvfølgelig hadde det vært fint å hatt Richards elns. nå, men når King Kolo er tilbake tror jeg vi igjen får orden på forsvaret.

 

Gratulerer tottenham med seier, idag var vi ikke gode nok. :)

Link to comment
Share on other sites

no må faen meg Wenger våkne, carling cup er ikke lenger bare en lekecup, skal vi vinne noe må vi satse på alt.

 

så taper vi mot tottenham og, for et mareritt.

 

Vi må ut å kjøpe!!!

 

Stikk fingern i jorda. Dette er ikke dommedag.

 

Lekecup? Wenger har tydeligvis vært våken i mange år når det gjelder denne cupen. Han har nådd langt mange år på rad med imponerende ungt lag. I dag har han jaggu kastet innpå noen sterke navn, men det sier seg selv at dagens lag neppe kan være det mest samkjørte som har møtt Spudz.

 

Tapet måtte komme, og da er det jo like greit at det kom i dag. En bekymring mindre nå som finalen ryker. Krysser fingrene for at Chelsea kommer dit.

Link to comment
Share on other sites

Nå kommer det et mål et mål per de 3 overtids minuttene :)

 

bare en lonely Gooner igjen på Fart Lane...han skulle jeg gjerne stått sammen med og støtta laget vårt ARSENAL :o

 

Skulle gjerne stått med deg og sunget for full hals.

Det er på dager som dette spillerne trenger vår fulle støtte.

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Skuffende dette, men Tottenham fortjente jo å komme til finalen når vi spiller såpass dårlig. Spilte jo ikke spesielt bra hjemme heller.

 

Synd vi fikk et såpass tidlig mål imot. Blir en bølge som Tottenham rir på gjennom kampen og da er det jo ikke spesielt lett for oss. Syns også at Sagna og Gallas virket veldig ukonsentrerte i dag og det gjør jo at det blir temmelig svakt defensivt.

 

Men men, sånn kan det gå og når vi velger å kjøre et "b-preget" lag i Ligacupen så må man regne med at sånt kan skje. Vi kom oss jo til finalen i ligacupen ifjor og til semifinalen i år, og vi har jo spilt over all forventning i de fleste kamper, så da må man jo regne med at det en dag kan sprekke.

 

That's life. Vi kommer sterkere tilbake :o

Link to comment
Share on other sites

Vi visste det kom til å bli tøft, men dette var pinlig. Flere spiller som er milevis fra å holde PL standard, og i denne kampen også LC standard. Først og fremst følgende spillere:

 

Gilberto - Blottett for selvtillit og egenskap til å slå en pasning. Forferdelig i dueller også

 

Diaby - Det ER mulig å slå en pasning uten å drille 4 mann først, men virker som om han ikke skjønner det.

 

Walcott - Fotball består av mer enn å løpe og håpe man får ballen med seg

 

Utover disse var det flere som var svake, men ikke ødeleggende svake. Hoyte gjør en laber kamp som midtstopper, og Denilson før han går ut er heller ikke i noen god form.

 

Flaut å tape 5-1 mot Tottene, og det håper jeg blir hevnet så det holder til helgen i FA cupen!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ut å kjøpe?

Ja, vi må nok kjøpe en vensteback, midtstopper, høyre og sentral midtbane!

Nei faen det stemmer, vi har jo Clichy, Toure, Rosicky og Flamini der. Våkn opp!!

Vi ligger på 2. plass på tabellen, kanskje vi skulle kjøpe inn reserver så vi vinner CC neste år!

 

Skru av tv'n mitt i en Arsenal kamp(mot tottenham!!!!) Skjerp dere medgangs supportere. Alle har rett til å være skuffet. Og alle er det, men hvordan tror dere Tottenham supportere har det nårr de taper gang på gang? Tviler på at de bare skrur av tv'n, og skjekker hva resultatet ble på text tv neste dag.

Link to comment
Share on other sites

no må faen meg Wenger våkne, carling cup er ikke lenger bare en lekecup, skal vi vinne noe må vi satse på alt.

 

så taper vi mot tottenham og, for et mareritt.

 

Vi må ut å kjøpe!!!

 

Hvorfor i alle dager skal vi ut og kjøpe? Dette er en cup som vi har nedprioritert og valgt å ikke satse like hardt på. Derfor må man regne med at sånne ting kan skje, som skjedde i kveld. Vi spiller jo faktisk mot et veldig bra Tottenham lag som stiller med sitt beste lag og som er i veldig god form om dagen og spesielt på hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

Vi får alle huske hvem av disse klubbene som faktisk er en topp klubb! For i morgen så er arsenal fortsatt en av de ledende klubbene i verden mens tottene er..ja vi vet jo alle hva de er ;) Så la de feire at de klarte å slå et svekket arsenal lag på hjemmebane i en mindre betydene turnering som de uansett taper i finalen. Men rett skal være rett og det er at dette var et skammelig tap! Det kan ingen motsi. Og vi ser igjen at visse spillere kanskje er ferdig i arsenal og at noen har enda et stykke å gå. Jeg tror fortsatt ikke at arsenal vinner ligaen, som jeg sa i sommer så er stallen vår fortsatt for tynn og mangler litt mer rutine og kanskje litt alternative spiller typer. Så jeg har satt mitt mål på FA cupen ;) Vi har et lag som virkelig vil ha mulighet til å gjøre masse store ting i fremtiden men i år så tror jeg en cup som FA cupen vil være en bra start da vi mangler et par spillere til å ta steget helt opp. Håper de(arsenal) motbeviser meg, men nå vil jeg bare fortrenge det som har skjedd nå i kveld og drømme meg bort i hva fremtiden bringer. Så nå får de rette opp i FA cupen til helgen!

 

ARSENAL NR.1!!

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig at naboene våre får noe å glede seg over i år. Tap for vår del var vel egentlig ikke til å unngå med tanke på spillerne som startet denne kampen, og hvor tente spurvene var. Men at de skulle være så sykt effektive og utklasse oss så til de grader i målprotokollen, var som salt i såret. Hadde kampen vært jevnere, noe som faktisk kunne vært tilfelle bare minutter etter 3-0 scoringa (Bendtner i tverra), ville dette tapet vært enklere å svelge.

Link to comment
Share on other sites

Dette er selvsagt en komplett skandale!!!

 

Når det er sagt er det bare å gratulere Tottene som årets runners-up i ligacupen. Tallenes tale er rimelig klare, og de har gjort seg vel fortjent seieren. Det var nesten rørende å se Spursfansen på tribunene.

 

Må jo nesten le litt av det hele. Nå ligger det an til pest eller kolera i finalen. Tror nok at den ultimate opplevelsen må være at Spudz driter seg ut i finalen. Sjansene er store for det. Motstanderen (Chelsea?) gir garanter ikke ved dørene.

 

Ellers kom jeg over denne på TV'n:

 

Dette er det største jeg har opplevd som Tottenham supporter. Jeg er rørt..jeg er så glad.

 

Med andre ord så har det vært en gedigen nedtur så langt. ;)

Link to comment
Share on other sites

det er fortsatt LC det er snakk om. Unggutter og backup fikk prøve seg. Selvfølgelig må en og enhver førstelagsspiller inn, men stort sett så var det veldig b-preget. Vi kom da trossalt til semien, og ble slått ut av ett lag som ville mer.

 

Tottenham var meget effektive.

Link to comment
Share on other sites

Vi får alle huske hvem av disse klubbene som faktisk er en topp klubb! For i morgen så er arsenal fortsatt en av de ledende klubbene i verden mens tottene er..ja vi vet jo alle hva de er ;) Så la de feire at de klarte å slå et svekket arsenal lag på hjemmebane i en mindre betydene turnering som de uansett taper i finalen. Men rett skal være rett og det er at dette var et skammelig tap! Det kan ingen motsi. Og vi ser igjen at visse spillere kanskje er ferdig i arsenal og at noen har enda et stykke å gå. Jeg tror fortsatt ikke at arsenal vinner ligaen, som jeg sa i sommer så er stallen vår fortsatt for tynn og mangler litt mer rutine og kanskje litt alternative spiller typer. Så jeg har satt mitt mål på FA cupen ;) Vi har et lag som virkelig vil ha mulighet til å gjøre masse store ting i fremtiden men i år så tror jeg en cup som FA cupen vil være en bra start da vi mangler et par spillere til å ta steget helt opp. Håper de(arsenal) motbeviser meg, men nå vil jeg bare fortrenge det som har skjedd nå i kveld og drømme meg bort i hva fremtiden bringer. Så nå får de rette opp i FA cupen til helgen!

 

ARSENAL NR.1!!

 

Enig ;) Tror jeg får hoppe i sengen, strømmer på med spydige kommentarer fra folk ;)

Link to comment
Share on other sites

Det var det...og vi må definitivt ikke gå og kjøpe noe som helst.

Laget virket lite samkjørt idag.

Vi kom til semi og det er greit nok.

Gratla Spurs med runners up i Mikkemus cupen.

Og håper Wenger snart får Diaby inn sentralt igjen..noen

kantspiller blir han aldri.

Nå får vi ta the Treble da;-)

Link to comment
Share on other sites

Tar ikke dette så tungt, kjipt nok og tape mot Tottenham, men er ikke noen katastrofe. Ser idag hvorfor spillere som Diaby og Hoyte ikke starter, og Fabianski er jo heller ikke tryggheten sjøl. Det som irriterer med Diaby er at han alltid skal drible og ALDRI kan sende den ballen fra seg. Og de som sier at det er bra og stille med en del førstelagspillere tror jeg tar feil. Det virker ikke som om de har motivasjon for og prøve skikkelig i denne cupen. Uansett hva folk sier, så er dette en Mickey Mus cup for topplagene. Hadde selvsagt vært gøy og vunnet den, og spilt på Wembley, men heilt ærlig, så tror jeg at jeg hadde blitt like kjip i formen av et tap i community. Det er som sagt det at det er Tottenham som vinner som gjør det kjipt.

 

Uansett så blir det vel en del meldinger om dette her, men som jeg har sagt, dette er den minst viktige cupen og vinne, og vi bruker den kun som ett uttstillingsvindu for ungutta.

 

En ting til, hvis det til Ade var gult kort så skulle Jenas hatt rødt, og han dere japaneren eller koreaneren eller hva han er skulle hatt rødt for overspilling, skulle trodd han var blitt slått rett ned av Rocky Balboa ;)

 

 

La spurvene glede seg, de vet jo ikke hva det vil si og kjempe om betydningsfulle trofeèr ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi får alle huske hvem av disse klubbene som faktisk er en topp klubb! For i morgen så er arsenal fortsatt en av de ledende klubbene i verden mens tottene er..ja vi vet jo alle hva de er ;) Så la de feire at de klarte å slå et svekket arsenal lag på hjemmebane i en mindre betydene turnering som de uansett taper i finalen. Men rett skal være rett og det er at dette var et skammelig tap! Det kan ingen motsi. Og vi ser igjen at visse spillere kanskje er ferdig i arsenal og at noen har enda et stykke å gå. Jeg tror fortsatt ikke at arsenal vinner ligaen, som jeg sa i sommer så er stallen vår fortsatt for tynn og mangler litt mer rutine og kanskje litt alternative spiller typer.

 

Finfin oppsummering! Enig i alt bortsett fra det med ligagull. Ingen ting som tyder på at Arsenal ikke skal klare det. Åpent løp så langt. I ligaen kom vi på rett spor i helgen. Måtte det fortsette slik! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...