Jump to content

2008.01.22 tottenham Vs Arsenal


Imerslundinho

Recommended Posts

 

Ja du har vel et poeng der ja med et du skriver ;)

 

Men så hadde vi jo noen år vi vant der som var å vinne da, husker vi slo Shaffield W i Finalen i både Liga Cupen og FA Cupen :blink:

 

Da husker du sikkert også at vi havnet på en begredelig tiende-plass i ligaen det året. Bak Tottenham!

 

Jeg finner det utrolig at en mann som sier han husker denne tiden, ikke verdsetter det Wenger har gitt oss goonere mer!

 

Dvs. det er visse element blant supportarane deira eg slett ikkje kjenner trong for å gratulere. Dette gjeld den lavpanna, og meir ondskapsfulle bermen som saknar det meste både av anstendigheit og folkeskikk. Særleg m.o.t Arsene Wenger.

Så vidt eg veit har Daniel Levy enda til gode å ta avstand frå denne oppførselen, og langt ifrå straffe dei skuldige. Og det er minst like skuffande.

 

Det er ganske sjokkernede at det ikke blir tatt tak i. Ble mindre imponert av en link som Sir John tidligere la ut på en annen tråd her, hvor nettopp disse idiotene ga Wenger inn på det groveste. Et sted går grensa, så også i disse lokaloppgjørene.

 

Ingen klubber er tjent med slikt.

 

Sit down you p****ile runget i går også. Merker nakkehårene reiser seg når jeg hører den slags. Absolutt lavmål - som naturligvis er langt mer skadelig for fotballen enn mange av de forseelser som FA faktisk straffer i henhold til "bringe fotballen i vanry"-bestemmelsene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

 

Ja du har vel et poeng der ja med et du skriver ;)

 

Men så hadde vi jo noen år vi vant der som var å vinne da, husker vi slo Shaffield W i Finalen i både Liga Cupen og FA Cupen :blink:

 

Da husker du sikkert også at vi havnet på en begredelig tiende-plass i ligaen det året. Bak Tottenham!

 

Jeg finner det utrolig at en mann som sier han husker denne tiden, ikke verdsetter det Wenger har gitt oss goonere mer!

 

Dvs. det er visse element blant supportarane deira eg slett ikkje kjenner trong for å gratulere. Dette gjeld den lavpanna, og meir ondskapsfulle bermen som saknar det meste både av anstendigheit og folkeskikk. Særleg m.o.t Arsene Wenger.

Så vidt eg veit har Daniel Levy enda til gode å ta avstand frå denne oppførselen, og langt ifrå straffe dei skuldige. Og det er minst like skuffande.

 

Det er ganske sjokkernede at det ikke blir tatt tak i. Ble mindre imponert av en link som Sir John tidligere la ut på en annen tråd her, hvor nettopp disse idiotene ga Wenger inn på det groveste. Et sted går grensa, så også i disse lokaloppgjørene.

 

Ingen klubber er tjent med slikt.

 

Sit down you p****ile runget i går også. Merker nakkehårene reiser seg når jeg hører den slags. Absolutt lavmål - som naturligvis er langt mer skadelig for fotballen enn mange av de forseelser som FA faktisk straffer i henhold til "bringe fotballen i vanry"-bestemmelsene.

 

Lett å blande noen år her da beklager var ikke gamle gutten da men vi tok noen serie gull også de åra jeg gikk på barneskole og ungdom skole.

 

Var Liverpool og Arsenal som ofte tok gulla, Leeds hadde vel et år dem også.

 

Alex og Man utd kom sterker etter vært ;)

Link to comment
Share on other sites

At det var Arsenal og Liverpool som tok de fleste gull når du gikk på barnskole må være en overdrivelse av en annen verden. Med mindre du gikk på barne- og ungdomskole i 4 år da ;)

 

Liverpool eide slutten av 70-tallet og nesten hele 80 tallet. I 1989 "stjal" vi gullet fra dem på tidenes mest dramatiske måte, og vi klarte også å ta gullet i 1991. Leeds vant i 1992, og etter det var det ManU og Blackburn frem til vi vant igjen i 1998.

 

Så å si at Liverpool og Arsenal ofte tok gullet ser du nok er en overdrivelse, og en ekstrem en også. 2 av 20 til Arsenal og 10 av 20 til Liverpool sier vel det meste (1971-1991).

Link to comment
Share on other sites

Dvs. det er visse element blant supportarane deira eg slett ikkje kjenner trong for å gratulere. Dette gjeld den lavpanna, og meir ondskapsfulle bermen som saknar det meste både av anstendigheit og folkeskikk. Særleg m.o.t Arsene Wenger.

Så vidt eg veit har Daniel Levy enda til gode å ta avstand frå denne oppførselen, og langt ifrå straffe dei skuldige. Og det er minst like skuffande.

 

Det er ganske sjokkernede at det ikke blir tatt tak i. Ble mindre imponert av en link som Sir John tidligere la ut på en annen tråd her, hvor nettopp disse idiotene ga Wenger inn på det groveste. Et sted går grensa, så også i disse lokaloppgjørene.

 

Ingen klubber er tjent med slikt.

 

Er enig i at dette er lavmål, men samtidig så er vel ikke sangen som Arsenalsupporterne synger om moren til den som er Tottenham manager. Å synge om at moren er en hore, er ikke noe vi trenger å være stolt av, men som likevel skjer. Vi hører vel heller ikke vår egne Hill-Wood ta avstand fra dette.

 

Selv om sangen om Wenger er hakket grovere, føler jeg det blir litt som å kaste stein i glasshus.

Link to comment
Share on other sites

Dvs. det er visse element blant supportarane deira eg slett ikkje kjenner trong for å gratulere. Dette gjeld den lavpanna, og meir ondskapsfulle bermen som saknar det meste både av anstendigheit og folkeskikk. Særleg m.o.t Arsene Wenger.

Så vidt eg veit har Daniel Levy enda til gode å ta avstand frå denne oppførselen, og langt ifrå straffe dei skuldige. Og det er minst like skuffande.

 

Det er ganske sjokkernede at det ikke blir tatt tak i. Ble mindre imponert av en link som Sir John tidligere la ut på en annen tråd her, hvor nettopp disse idiotene ga Wenger inn på det groveste. Et sted går grensa, så også i disse lokaloppgjørene.

 

Ingen klubber er tjent med slikt.

 

Er enig i at dette er lavmål, men samtidig så er vel ikke sangen som Arsenalsupporterne synger om moren til den som er Tottenham manager. Å synge om at moren er en hore, er ikke noe vi trenger å være stolt av, men som likevel skjer. Vi hører vel heller ikke vår egne Hill-Wood ta avstand fra dette.

 

Selv om sangen om Wenger er hakket grovere, føler jeg det blir litt som å kaste stein i glasshus.

Vi vet alle at Wenger ikke er noen pedofil, men er vi dog så sikre på at Martin Jol's mor ikke er noen hore? ;)

Link to comment
Share on other sites

Dvs. det er visse element blant supportarane deira eg slett ikkje kjenner trong for å gratulere. Dette gjeld den lavpanna, og meir ondskapsfulle bermen som saknar det meste både av anstendigheit og folkeskikk. Særleg m.o.t Arsene Wenger.

Så vidt eg veit har Daniel Levy enda til gode å ta avstand frå denne oppførselen, og langt ifrå straffe dei skuldige. Og det er minst like skuffande.

 

Det er ganske sjokkernede at det ikke blir tatt tak i. Ble mindre imponert av en link som Sir John tidligere la ut på en annen tråd her, hvor nettopp disse idiotene ga Wenger inn på det groveste. Et sted går grensa, så også i disse lokaloppgjørene.

 

Ingen klubber er tjent med slikt.

 

Er enig i at dette er lavmål, men samtidig så er vel ikke sangen som Arsenalsupporterne synger om moren til den som er Tottenham manager. Å synge om at moren er en hore, er ikke noe vi trenger å være stolt av, men som likevel skjer. Vi hører vel heller ikke vår egne Hill-Wood ta avstand fra dette.

 

Selv om sangen om Wenger er hakket grovere, føler jeg det blir litt som å kaste stein i glasshus.

Vi vet alle at Wenger ikke er noen pedofil, men er vi dog så sikre på at Martin Jol's mor ikke er noen hore? ;)

 

Har du tilgang på førstehåndsinformasjon på dette som ikkje vi andre har :)

Link to comment
Share on other sites

At det var Arsenal og Liverpool som tok de fleste gull når du gikk på barnskole må være en overdrivelse av en annen verden. Med mindre du gikk på barne- og ungdomskole i 4 år da ;)

 

Liverpool eide slutten av 70-tallet og nesten hele 80 tallet. I 1989 "stjal" vi gullet fra dem på tidenes mest dramatiske måte, og vi klarte også å ta gullet i 1991. Leeds vant i 1992, og etter det var det ManU og Blackburn frem til vi vant igjen i 1998.

 

Så å si at Liverpool og Arsenal ofte tok gullet ser du nok er en overdrivelse, og en ekstrem en også. 2 av 20 til Arsenal og 10 av 20 til Liverpool sier vel det meste (1971-1991).

 

Ja går vel ikke å studere alle åra da jeg gikk på skole hvem som tok hvem gull når det er en del år siden.

 

Husker da gått Liverpool hadde mange fans på skolen og de vant så og si vært år.

 

Men husker jo godt at Arsenal ble mitt lag og de begynte å vinne pokaler i cuper og serien.

 

Leeds vant et år, husker godt Arsenal hadde en drøss med cup oppgjør mot Leeds masse omkamper.

 

Etter det gjore FA om på det med regler om omkamper i cupene, for å ungå så mange omkamper :)

Link to comment
Share on other sites

At det var Arsenal og Liverpool som tok de fleste gull når du gikk på barnskole må være en overdrivelse av en annen verden. Med mindre du gikk på barne- og ungdomskole i 4 år da ;)

 

Liverpool eide slutten av 70-tallet og nesten hele 80 tallet. I 1989 "stjal" vi gullet fra dem på tidenes mest dramatiske måte, og vi klarte også å ta gullet i 1991. Leeds vant i 1992, og etter det var det ManU og Blackburn frem til vi vant igjen i 1998.

 

Så å si at Liverpool og Arsenal ofte tok gullet ser du nok er en overdrivelse, og en ekstrem en også. 2 av 20 til Arsenal og 10 av 20 til Liverpool sier vel det meste (1971-1991).

 

Ja går vel ikke å studere alle åra da jeg gikk på skole hvem som tok hvem gull når det er en del år siden.

 

Husker da gått Liverpool hadde mange fans på skolen og de vant så og si vært år.

 

Men husker jo godt at Arsenal ble mitt lag og de begynte å vinne pokaler i cuper og serien.

 

Leeds vant et år, husker godt Arsenal hadde en drøss med cup oppgjør mot Leeds masse omkamper.

 

Etter det gjore FA om på det med regler om omkamper i cupene, for å ungå så mange omkamper :)

 

Hvordan kan du da prestere å si at Arsenal og Liverpool vant det meste? ;-)

 

Sjekk dine fakta før du uttaler deg, og her er noen fakta du bør tenke på med tanke på Wenger:

 

1985 - 1996 (11 år)

 

1 FA cup, 2 liga cup, 2 Seriemesterskap og Cup Winners Cup mester. Pluss en haug med 10 plasser og verre.

 

1996 - 2007 (11 år)

 

4 FA cup, 3 Seriemesterskap, ny stadion og ALDRI dårligere enn nr 4. I tillegg CL finale og UEFA finale.

 

At DU ikke liker Wenger, skal du ha all rett til, men å påstå at vi ikke vinner noe med han blir direkte latterlig. Og at han er et dårlig alternativ for Arsenal tror jeg du skal diskutere med flere hundre tusen supportere verden over, og kanskje finner du 1 eller 2 som har like idiotiske meninger som deg (det er faktisk min rett til å mene at du har idiotiske meninger, på samme linje som det er din rett til å mene at Wenger ikke passer til Arsenal).

 

Lykke til!! :-)

Link to comment
Share on other sites

Dvs. det er visse element blant supportarane deira eg slett ikkje kjenner trong for å gratulere. Dette gjeld den lavpanna, og meir ondskapsfulle bermen som saknar det meste både av anstendigheit og folkeskikk. Særleg m.o.t Arsene Wenger.

Så vidt eg veit har Daniel Levy enda til gode å ta avstand frå denne oppførselen, og langt ifrå straffe dei skuldige. Og det er minst like skuffande.

 

Det er ganske sjokkernede at det ikke blir tatt tak i. Ble mindre imponert av en link som Sir John tidligere la ut på en annen tråd her, hvor nettopp disse idiotene ga Wenger inn på det groveste. Et sted går grensa, så også i disse lokaloppgjørene.

 

Ingen klubber er tjent med slikt.

 

Er enig i at dette er lavmål, men samtidig så er vel ikke sangen som Arsenalsupporterne synger om moren til den som er Tottenham manager. Å synge om at moren er en hore, er ikke noe vi trenger å være stolt av, men som likevel skjer. Vi hører vel heller ikke vår egne Hill-Wood ta avstand fra dette.

 

Selv om sangen om Wenger er hakket grovere, føler jeg det blir litt som å kaste stein i glasshus.

Vi vet alle at Wenger ikke er noen pedofil, men er vi dog så sikre på at Martin Jol's mor ikke er noen hore? ;)

 

Har du tilgang på førstehåndsinformasjon på dette som ikkje vi andre har ;)

Du skulle bare visst! :P

Link to comment
Share on other sites

Dvs. det er visse element blant supportarane deira eg slett ikkje kjenner trong for å gratulere. Dette gjeld den lavpanna, og meir ondskapsfulle bermen som saknar det meste både av anstendigheit og folkeskikk. Særleg m.o.t Arsene Wenger.

Så vidt eg veit har Daniel Levy enda til gode å ta avstand frå denne oppførselen, og langt ifrå straffe dei skuldige. Og det er minst like skuffande.

 

Det er ganske sjokkernede at det ikke blir tatt tak i. Ble mindre imponert av en link som Sir John tidligere la ut på en annen tråd her, hvor nettopp disse idiotene ga Wenger inn på det groveste. Et sted går grensa, så også i disse lokaloppgjørene.

 

Ingen klubber er tjent med slikt.

 

Er enig i at dette er lavmål, men samtidig så er vel ikke sangen som Arsenalsupporterne synger om moren til den som er Tottenham manager. Å synge om at moren er en hore, er ikke noe vi trenger å være stolt av, men som likevel skjer. Vi hører vel heller ikke vår egne Hill-Wood ta avstand fra dette.

 

Selv om sangen om Wenger er hakket grovere, føler jeg det blir litt som å kaste stein i glasshus.

 

Til ei viss grad har du rett i det siste. Noko av det som har kome frå tribunane våre er berre dumt. Som å kalle Glenn Roeder "tumour boy" (operert for hjernesvulst), og for ikkje å snakke om det som har kunne bli oppfatta som jødehets overfor Tottenham opp gjennom åra.

 

Når det er sagt, meiner eg det er ein ikkje heilt liten skilnad på det dømet du nemner. Utan på nokon måte å ville forsvare denne oppførselen; mora til Tottenham-manageren hadde i så fall drive ein aktivitet som er lovleg i dei fleste land, medan Wenger vert skulda for ting som, i alle fall i vårt land, har ei strafferamme på 21 års fengsel. Då trakkar ein etter mi meining over både to og tre grenser. Og eg vil i det lengste tru at Peter Hill-Wood ville ha reagert dersom Arsenal's supportarar hadde sunge songar av dette kaliberet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper alle kan legge diskusjonen Ade - Bendtner død nå når til og med FA legger den død

 

"The FA will not take any formal disciplinary action against over the incident involving Arsenal team-mate Nicklas Bendtner during the Carling Cup semi-final second leg against Tottenham but will write to both players to remind them of their responsibilities."

 

Wenger har sikkert ordna opp for en god stund siden :P

Link to comment
Share on other sites

Litt tilbake til kampen.

Pinlig innsats til tider. På Tottenhams ene kontringsmål slutter enkelte sine løp tilbake, noe som gjør at spilleren får all sin tid til å skåre.

Vi møter et meget godt lag, som tar vare på sjansene sine og spiller med hjertet. Vi slår ikke de uten å være på topp selv.

Tottenham aspirerer til å være blant de fire store fra neste sesong, men ikke på bekostning av oss.

I denne kampen ser vi at våre nest beste ikke er gode nok mot et spillermessig sterkt Tottenham.

Fordelen med tapet er at nå er vi ferdig med det fokuset at vi ikke har tapt på så og så lenge. Pluss at fallhøyden her inne på forumet er sterkt redusert. Nedrakkingen av Tottenham bidrar til det blir ekstra pinlig når vi blir ydmyket som i denne kampen.

Men dette er bare å glemme. Livet som fotballsupporter innebærer alltid en ny mulighet. Heldigvis.

Link to comment
Share on other sites

Litt tilbake til kampen.

Pinlig innsats til tider. På Tottenhams ene kontringsmål slutter enkelte sine løp tilbake, noe som gjør at spilleren får all sin tid til å skåre.

Vi møter et meget godt lag, som tar vare på sjansene sine og spiller med hjertet. Vi slår ikke de uten å være på topp selv.

Tottenham aspirerer til å være blant de fire store fra neste sesong, men ikke på bekostning av oss.

I denne kampen ser vi at våre nest beste ikke er gode nok mot et spillermessig sterkt Tottenham.

Fordelen med tapet er at nå er vi ferdig med det fokuset at vi ikke har tapt på så og så lenge. Pluss at fallhøyden her inne på forumet er sterkt redusert. Nedrakkingen av Tottenham bidrar til det blir ekstra pinlig når vi blir ydmyket som i denne kampen.

Men dette er bare å glemme. Livet som fotballsupporter innebærer alltid en ny mulighet. Heldigvis.

 

Du har så rett så rett. Det mest pinlige med denne kampen er ikke resultatet; tap for Spurs hadde kommet før eller siden. Men, innsatsen til enkelte spillere burde føre til større bøter enn hva man evnt gir til de to kamphanene. Kan ikke huske å ha sett en så dårlig innstilling før en så viktig kamp. Dette var absolutt lavmål så langt i sesongen, og en skamplett i historiebøkene.

Link to comment
Share on other sites

Litt tilbake til kampen.

Pinlig innsats til tider. På Tottenhams ene kontringsmål slutter enkelte sine løp tilbake, noe som gjør at spilleren får all sin tid til å skåre.

Vi møter et meget godt lag, som tar vare på sjansene sine og spiller med hjertet. Vi slår ikke de uten å være på topp selv.

Tottenham aspirerer til å være blant de fire store fra neste sesong, men ikke på bekostning av oss.

I denne kampen ser vi at våre nest beste ikke er gode nok mot et spillermessig sterkt Tottenham.

Fordelen med tapet er at nå er vi ferdig med det fokuset at vi ikke har tapt på så og så lenge. Pluss at fallhøyden her inne på forumet er sterkt redusert. Nedrakkingen av Tottenham bidrar til det blir ekstra pinlig når vi blir ydmyket som i denne kampen.

Men dette er bare å glemme. Livet som fotballsupporter innebærer alltid en ny mulighet. Heldigvis.

 

Du har så rett så rett. Det mest pinlige med denne kampen er ikke resultatet; tap for Spurs hadde kommet før eller siden. Men, innsatsen til enkelte spillere burde føre til større bøter enn hva man evnt gir til de to kamphanene. Kan ikke huske å ha sett en så dårlig innstilling før en så viktig kamp. Dette var absolutt lavmål så langt i sesongen, og en skamplett i historiebøkene.

 

Er forsåvidt enig i at innsatsen er laber. Men det tror jeg også ligger litt i Wenger's syn og prioriteringer i denne turneringen. Wenger har gjort det helt klart at denne turneringen er underprioritert, og at dette i så tilfelle ikke var å regne for en viktig kamp. Denne innstillingen kan fort smitte over på de etablerte spillerne. Det var spesielt de som var under pari. Dette brer seg naturligvis nok over på de andre spillerne som i utgangspunktet er avhengig av å prestere i slike kamper for å komme seg inn på laget.

 

Jeg er enig i Wenger's filosofi om å bruke ungguttene i denne turneringen. Ikke fordi den er mindre viktig, men fordi de trenger kamper for å få vist seg frem. Og da er denne turneringen perfekt for dette, etter som den anses om den med lavest prioritet av Wenger.

 

Det jeg derimot ikke er enig med Wenger i, er at han velger å stille med ett svakere mannskap i en semifinale mot Tottenham. For det første er det en kamp som gir mulighet for finale, og dermed ett trofé. Med tanke på at vi har gått to år uten troféer, så synes jeg det blir feil å underprioritere en slik mulighet. Det blir også feil å underprioritere denne kampen med tanke på at det er Tottenham som står på motsatt banehalvdel. Dette er en motstander som det er viktig for supporterne at man ikke taper mot. Men selv ett tap ville vært enklere å svelge hvis man satt med en følelse at det var det best mulige laget som var på banen, og at spillerne ga 110%

Link to comment
Share on other sites

Da er nok dette ordnet opp i ser det ut til ;)

 

Arsène Wenger says this week's incident between Emmanuel Adebayor and Nicklas Bendtner will be resolved 'without a problem' and could serve to 'improve togetherness' inside the team.

 

A disagreement between the two hit the headlines after Arsenal's defeat at White Hart Lane. Adebayor apologised for his part the following day and, on Thursday, the FA announced they would not be taking action against either striker.

 

Speaking to Arsenal TV Online, Wenger gave his thoughts on the affair.

 

"Disagreements are part of the game and every single manager will be surprised what has been made of that story," said the Frenchman. "But that is part of being at Arsenal.

 

"Of course you want to deal with this internally. We want to know what kind of incident happened but we will deal with this without any problem.

 

"We will even use this to be conscious of how much every incident, even a minor one, can be interpreted on the outside and that will even improve our togetherness inside the team."

 

The Frenchman would not divulge whether any punishment would be meted out, but he did say: "There is always action taken if it is needed. I believe that from now on it is better for us not to talk too much about it."

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...t+could+help+us

Link to comment
Share on other sites

KIM SKREV:

Til Dannialdo: Akkurat nå vandrer du på en meget tynn linje. Ett usaklig og/eller provoserende innlegg til fra deg, og du kan finne deg ett annet forum å spre dritt i.

 

Dette er tåpelig Kim, hvorfor skal det være ulovlig å skrive provoserende innlegg? Dette er da et debattforum!!

 

Jeg er stort sett uenig med Dannialdo, men har ikke fått med meg at han har spredd dritt. Han har sine meninger, som sannsynligvis fraviker en del fra flertallets, og han er i sin fulle rett til skrive dem her på forumet.

Link to comment
Share on other sites

KIM SKREV:

Til Dannialdo: Akkurat nå vandrer du på en meget tynn linje. Ett usaklig og/eller provoserende innlegg til fra deg, og du kan finne deg ett annet forum å spre dritt i.

 

Dette er tåpelig Kim, hvorfor skal det være ulovlig å skrive provoserende innlegg? Dette er da et debattforum!!

 

Jeg er stort sett uenig med Dannialdo, men har ikke fått med meg at han har spredd dritt. Han har sine meninger, som sannsynligvis fraviker en del fra flertallets, og han er i sin fulle rett til skrive dem her på forumet.

Det store problemet til Dannialdo er ikke meningene, for der har jeg faktisk vært noe enig med han, men det er hvordan han formulerer seg som er det store problemet. Saklig og begrunnet konstruktiv kritikk blir det lite av. Grammatisk feil og en litt hissig tone i innleggene ødelegger også helhetsinntrykket. Synes forøvrig mye av det som blir sagt til han er like ufyselig. Som Chaz nevner skal idiotiske innlegg ikke besvares - ikke besvares med like idotiske inlegg og personangrep.

Link to comment
Share on other sites

Det store problemet til Dannialdo er ikke meningene, for der har jeg faktisk vært noe enig med han, men det er hvordan han formulerer seg som er det store problemet. Saklig og begrunnet konstruktiv kritikk blir det lite av. Grammatisk feil og en litt hissig tone i innleggene ødelegger også helhetsinntrykket. Synes forøvrig mye av det som blir sagt til han er like ufyselig. Som Chaz nevner skal idiotiske innlegg ikke besvares - ikke besvares med like idotiske inlegg og personangrep.

 

Stiller meg 100% bak det Magnus skriv her! Og når det gjeld det med idiotiske innlegg og personangrep så skal eg vere ein av dei første til å beklage, både til Dannialdo og til resten av forumet.. I ettertid så skal eg gjere mitt beste for å ikkje bli overmåte provosert av, som Magnus seier dei grammatiske feila i rein telegramstil og den hissige tonen...

Link to comment
Share on other sites

den harde sannhet er faktisk at tottenham har spilt bedre en oss i alle 3 kampene vi har møtt dem i år..

 

Feil, Tottenham har vært bedre enn oss i de to kampene i CC. I ligaen har vi vært best i 3 av 4 omganger. Kun første omgang på WHL at Spurs har vært bedre enn oss i ligaen.

 

Vi skal ikke glemme at Spurs er et langt bedre lag enn hva ligaplasseringen tilsier. De er på sitt beste, som tirsdag, meget gode. Men, når det er sagt skal man heller ikke glemme at de er på sitt verste noe av det mest patetiske som finns i PL. De kan gå fra det utrolig gode til utrolig dårlige i løpet av noen minutter. Før de kvitter seg med denne tendensen vil de aldri bli et topplag, og per i dag har heller ikke Ramos greid å snu trenden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...