Jump to content

2008.01.22 tottenham Vs Arsenal


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Akkurat nå er det bare en ting som gjelder. Reise kjerringa lørdag og tirsdag i kampene mot Newcastle. Ett nytt tap(uavgjort) her tror jeg fort kan få en særdeles negativ inflytelse på resten av sesongen.

 

Tapet i går var skuffende men spillet våre gutter i rødt og hvitt viste var... jeg skal ikke bruke ordet katastrofalt (for det er det jo ikke) men... mildt sagt trist.

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo: Hallo? Hva er det egentlig du surrer med bestandig? Klarer du virkelig aldri å skrive et innlegg uten å snakke "dritt" om eget lag?

 

Har vel aldri vært fan av Wenger for å si det slik har vært Arsenal supporter lenge før han var tenkt som en som skulle ta over.

 

Er ikke fan av en som bare henter 15-16-17 åringer.

 

Hjelper ikke A-laget en dritt om vi har et super junior lag.

 

Som regel går det noen år og alle blir solgt eller lånt ut.

 

Ikke mange som slår i gjenom avlike vel.

 

Greit å hente talenter, men det er A-laget som teller å det lage burde forsterkes også.

 

Etter å sett kampen i dag burde vel sette en vekker i Wenger :)

 

Faen Dannialdo du er jo helt bortreist du stakker. Jeg mistenkte tidligere at du kun var ute etter å provosere, men ingen er så hjerteløse at de vil benytte et tap mot Tottenham til å provosere Arsenalfans. Jeg synes oppriktig synd i deg om du er Arsenalfan og likevel mener alt du sier her, for det vitner om den dårligste fotballforståelsen jeg noensinne har hørt om.

 

Kampen var dessverrelangt under pari og for det meste en lidelse å se på. Mange tilfeldigheter pluss ekstrmt naivt forsvarsspill ødela, for Arsenal var egentlig ikke så aller verst denne kampen. Walcott var steindårlig og bør benke i en laaang stund, eller var Hoyte og Gallas svake. Diaby kan bli en klassespiller, men bør selvsagt "våkne opp" og spille ballen ca 30 ganger mer i løpet av kampen.

Synes ikke du (og en gjeng med andre her inne) er det spor bedre!! Jeg gidder ikke en gang komenterer det du sier om Walcott. Det kommer dessverre i bakgrunnen når du starter med en sånn lekse.

 

Hadde jeg vært moderator her inne hadde jeg suspendert dere hele skokken med bøllete oppkomlinger!

 

Jeg er på langt nær enig i det Dannialdo, men han har fortsatt like mye rett til å komme med meningene sine som dere. Dette er rett og slett tøvete og dere burde skamme dere! Det er greit å være lynings over et sånt tap som i går, men et sted går grensen.

 

For et fortsatt hyggelig, interessant og saklig forum der alle kan komme med sine egne meninger!

Link to comment
Share on other sites

TEDDY IS STILL A CUNT!

 

Keane is the newest cunt!!!

 

Ellers herlig å lese denne kommentaren fra Wenger til media:

 

Wenger said: “The score is brutal but it doesn’t reflect what I’ve seen on the pitch tonight. Frankly, this isn’t the most important competition.”

 

Så får Tottene feire denne seieren som årets høydepunkt, mens vi koster det under teppet som ubetydelig støv. Bare få uker igjen til St. Tottringsday nå!! :)

Link to comment
Share on other sites

TEDDY IS STILL A CUNT!

 

Denne varmer! Alt er tilbake til det gamle gode! :)

 

Ellers synes jeg Wenger har noen gode synspunkter på kampen.

 

 

For å være ærlig, jo vi fortjente å tape 5-1. Wenger er vel nærmest programforplikta til å si det han sier men her tar han feil. Tottenham var bedre i alt. Vant flest dueller. Skapte langt flere sjanser. I det hele tatt er det lenge siden jeg har sett ett mer handlingslammet Arsenallag.

Link to comment
Share on other sites

TEDDY IS STILL A CUNT!

 

Denne varmer! Alt er tilbake til det gamle gode! :)

 

Ellers synes jeg Wenger har noen gode synspunkter på kampen.

 

 

For å være ærlig, jo vi fortjente å tape 5-1. Wenger er vel nærmest programforplikta til å si det han sier men her tar han feil. Tottenham var bedre i alt. Vant flest dueller. Skapte langt flere sjanser. I det hele tatt er det lenge siden jeg har sett ett mer handlingslammet Arsenallag.

 

Helt enig Daddy. Kan ikke bortforklares på annen måte enn at Spurs var langt bedre enn Arsenal i går. Sånn, nå er det historie. Får prøve å heve hodet til neste kamp og forhåpentligvis prestere langt bedre enn i går.

 

Helmik:

Min kommentar ang Bendtner gikk på hans innstilling og arbeidsmoral. Når du er 19 jobber du som en slave og holder ganske enkelt munn når eldre og mer rutinerte spiller irettestetter deg. Dansken mangler totalt denne holdningen og hans arbeidsinnsats etter pause var så dårlig at jeg ikke kan huske å ha sett maken. Han går opp i dueller med albuer og knær først (for meg virket det som om han ønsket å treffe motspillere) og skjeller faktisk ut Ade etter scoringen fordi han ikke passer ballen. En slik holdning er helt uakseptabel.

Situasjonen mellom Ade og Bendtner har jeg ikke sett i sin helhet og hvis det stemmer at de var i kontakt med hverandre skal jeg unnskylde sistnevnte for oppførselen mot Gallas. Hvis ikke bør han irettesettes så det holder av trenerstaben.

Resten av omgangen gikk Bendtner rundt å kjeftet på Hleb eller selv mistet ballen hver gang han forsøkte seg på noe. Mulig at han var preget av selvmålet, men da bør han ha innsikt nok til å gå av banen.

Link to comment
Share on other sites

For det første dette var flaut, pinlig og til de grader latterligjøring.

 

Dersom det stemmer at Adebayor har skallet Bendtner eller noe i den retning mener jeg det bør bli tatt tak i og oppsigelse av spiller (ne) i ytterste konsekvens.

 

Jeg vil heller tape 5-1 for Spurs enn å være i Liverpools situasjon i PL f.eks. Vi har tatt de seks poengene vi skal mot Spurs denne sesongen. Et ligacupsølv gir vi gjerne til naboen...

 

Nå vil jeg gjerne slå Newcastle på lørdag og trekke Spurs i neste runde av FA-cupen... Åhhhh nei, de trakk ManU på OT...

 

 

Stakkars Newcastle på lørdag........

 

Enig med deg i det meste,men noen oppsigelser kommer ikke.

 

http://footymad.sportbox.tv/photos/imagepo...date=2008-01-22

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtm...narsenal323.xml

 

En Arsenalsupporter som aldri har likt Wenger topper allikevel etter Spurskampen....

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=506766

 

Skjønner ikke hva som skjer :o

 

- Men det spørs hvor mye Arsenals franske kaptein bidro til å roe gemyttene. I det 81. minutt kan det nemlig se ut som om også han krangler med Bendter, og spytter den unge dansken i ansiktet. Bendter tørker seg i ansiktet med ermet på drakten like etterpå.

 

Hvis det stemmer skjønner jeg ingen verdens ting... Kapteinen skal roe ned en av unggutta, og så spytter han i ansiktet hans er helt vanvittig.. Kan ikke skjønne at det stemmer.

 

Noen som veit noe mer om det? Evt har noe bilder fra det?

:o :o

Link to comment
Share on other sites

Helmik:

Min kommentar ang Bendtner gikk på hans innstilling og arbeidsmoral. Når du er 19 jobber du som en slave og holder ganske enkelt munn når eldre og mer rutinerte spiller irettestetter deg. Dansken mangler totalt denne holdningen og hans arbeidsinnsats etter pause var så dårlig at jeg ikke kan huske å ha sett maken. Han går opp i dueller med albuer og knær først (for meg virket det som om han ønsket å treffe motspillere) og skjeller faktisk ut Ade etter scoringen fordi han ikke passer ballen. En slik holdning er helt uakseptabel.

Situasjonen mellom Ade og Bendtner har jeg ikke sett i sin helhet og hvis det stemmer at de var i kontakt med hverandre skal jeg unnskylde sistnevnte for oppførselen mot Gallas. Hvis ikke bør han irettesettes så det holder av trenerstaben.

Resten av omgangen gikk Bendtner rundt å kjeftet på Hleb eller selv mistet ballen hver gang han forsøkte seg på noe. Mulig at han var preget av selvmålet, men da bør han ha innsikt nok til å gå av banen.

 

Ja, du har nok rett. La ikke merke til klagingen mot Hleb, og situasjonen med Adebayor hørte jeg ikke om før nå, når jeg leser på diverse nettaviser. En 19 åring skal være mye mer ydmyk enn som så.

 

Synes uansett det er tragisk at Ade skal ha fika til Nicklas. Hvis Bendtner klaga på Adebayor etter scoringa er jo det også tåpelig, men en såpass erfaren og relativt rutinert spiller som Adebayor skal holde seg for god til å slå til en 19 åring, og heller ta en samtale etter kampen. Ser forøvrig at VG skriver om neseblod og nedskalling. Blod så jeg ingenting til, og de engelske avisene snakket vel om et slag i ansiktet, og ikke en skalling. Uansett forkastelig, og noe som selvsagt ikke skal skje.

 

Det med Gallas tror jeg heller var en god kaptein som gikk mellom kamphanene for å skille dem, så han er unnskyldt tror jeg. Det er også Nicklas i den sammenhengen.

 

Huff. Når slike ting skjer, blir det greit å tape 5-1 mot Spurs.

Link to comment
Share on other sites

Syns det her begynner å bli altfor opphauset. Media hauser opp ting som alltid. Sånne ting bør vi holde oss for gode til, men jeg er sikker på at Adebayor og Bendter har ordnet opp i dette allerede og at alle er gode venner i dag.

Link to comment
Share on other sites

De bør lære av dette forumet og ta en skikkelig grouphug!!!!

 

He, he, den var dagens :o Spørs vel om vi finner ut av hva som faktisk skjedde, de får ordne opp i dette bak lukkede dører og fokusere på komende kamp som er meget viktig. Men folk kan fortsatt roe seg litt ned når ting ikke går som det skal med arsenal, alle kan forstå frustrasjon men dette er et forum og det må da gå annn å formulere sin frustrasjon bedre og andre må godta at noen ikke har samme syn som flertallet. Går ann å diskutere uten at det skal gå til person angrep, så "grow up" sier jeg :o For til syvende og sist så er vi alle i samme båt, nemlig fan av Arsenal FC.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det stemmer at Bendtner ble skallet til av Adebayor, skal Adebayor plasseres på transferlista sporenstreks. Slik oppførsel skal ikke tolereres ett sekund. Jeg driter en lang vei i hva som skjedde i forveien osv, eller at Adebayor har vært vår beste spiss i år. Er dette sant, skal han plasser på reservelaget til vi har funnet en klubb som ønsker å kjøpe han.

 

Hvis det også medfører riktighet at Gallas har hudflettet Bendtner istedet for Adebayor, skal han sporenstreks fratas kapteinsbindet.

 

Jeg forventer at Wenger tar tak i saken, og at de involverte blir strengt straffet.

 

 

Nok om det. Når det gjelder måten enkelte besvarer innleggene til Dannialdo, så kan jeg si at slike besvarelser strider mot forumets retningslinjer. Hvis slike besvarelser gjentar seg, vil vedkommende bli utestengt fra forumet uten advarsel, og uten mulighet for å bli tatt inn i varmen igjen.

 

Når det gjelder Dannialdo, så vil han lide samme skjebne, hvis ikke sakligheten i innleggene bedrer seg, eller hvis han ikke slutter å kun gå inn for å provosere. Det som skrives i disse innleggene, er ikke en Arsenalsupporter verdig.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Nok om det. Når det gjelder måten enkelte besvarer innleggene til Dannialdo, så kan jeg si at slike besvarelser strider mot forumets retningslinjer. Hvis slike besvarelser gjentar seg, vil vedkommende bli utestengt fra forumet uten advarsel, og uten mulighet for å bli tatt inn i varmen igjen.

 

Når det gjelder Dannialdo, så vil han lide samme skjebne, hvis ikke sakligheten i innleggene bedrer seg, eller hvis han ikke slutter å kun gå inn for å provosere. Det som skrives i disse innleggene, er ikke en Arsenalsupporter verdig.

 

Hvordan skal man da svare på slike innlegg, når man ser hvordan innlegget er lagt opp? Når man provoserer på en slik måte rett etter en kamp hvor Arsenal taper 1-5 mot Tottenham så må man regne med at flere reagerer på slike innlegg.

 

Skriver man et tåpelig innlegg, så må man regne med å få tåpelige svar også.

Link to comment
Share on other sites

Herregud å latterlig det er å lese enkelte innlegg her inne. Ja, det var et av de verste tapene jeg noen gang kommer til å oppleve, men det får være måte på. De som skrudde av TV'en (og de som gikk fra stadion på 4-0), hvorfor faen? Støtter dere ikke laget i tykt og tynt? Medgangsupportere, enkelt og greit. Ja, han mannen som hoppet og danset med Rocky på brystet, han er ordentlig supporter. Fra før av hadde jeg til og med ham som bakgrunn på mobilen, når han så stolt holder Arsenalskjerfet oppe, med en annen ekstraordinær Arsenaldrakt :o Det er faktisk sånn en supporter skal være. Jeg gjorde det samme. Tenk om plutselig Wenger skulle stikke fra WHL i pausen... Det er bare medgangsupportere og Sol Campbell som gjør slikt. Selv om jeg støtter laget uansett, må jeg si det var et forferdelig tap og jeg fikk lov til å skulke skolen. Etter kampen rørte jeg heller ikke en muskel på halvannen time. Men dette er ikke verdens undergang, vi kommer tilbake, sterkere enn noen gang!

 

Ellers var det en pinlig kamp rett og slett. Men jeg tror vi kunne gjort det bedre med spillere som van Persie, Senderos eller Djourou, Lehmann eller Almunia, Rosicky, Clichy, Toure og Eboue kan også nevnes, og på en dag som i går, også Alexander Song ville hjulpet laget. Jeg ble flau av det forsvaret, Gallas hadde ikke dagen, Traore er nok ingen ny Clichy, samt Hoyte sier seg selv. Jeg kommer aldri til å se målene i reprise, så kan si lite om Fabianski. Ellers var Adebayor frisk pust som vanlig, scorer igjen mot Scum. Er nå min nye favorittspiller. Men om han ikke forklarer bort den Bendtner situasjonen er jeg ikke så sikker lengre. Håper det blir fred i Arsenalleiren raskest mulig og at de ser fram til å knuse Keegan og co til helga.

 

Ellers all honnør til Tottenham, som spiller sin beste kamp i historien. Scorer på nærmest alle sjansene er svært bra. Gratulerer også Chelski, med et nytt ligacup-gull! Det var voldsomt som de skulle satse på den mikkemus-cupen må jeg si... Ellers er denne kampen once in a lifetime. Vi kommer aldri til å ha så mye uflaks, og de så mye flaks igjen, men de var det soleklart beste laget og slår oss for første gang på 2000-tallet. Trolig også siste ;) Men nå som de er så sinnsykt høyt oppe, kan det vel bare gå nedover. Og det vil det nok gjøre når vi slår dem til høsten igjen, samt de taper ligacup finalen, de har en tung tid i vente. Ikke lenge til St.Totteringsday heller nå :o

 

Dette er en kamp vi må glemme fortest mulig, selvom Tottenham rangerer denne kampen høyest over alt i verden. Dette er tross alt en "drittcup" for reservelaget. Og selvom vi stilte med noen stjerner, betyr det ikke at vi ga alt for en seier her. Men ha hodet hevet, og gled dere til neste gang vi knuser tottene! Det er aldeles ikke lenge til!... Må også sies at jeg akkurat har våknet, og vet lite om hva som har blitt sagt her på forumet og andre steder. Men jeg vet hvertfall at det ikke var tidenes verste mareritt jeg drømte.

 

"Arsenal till I die, I'm Arsenal till I die, I know I am, I'm sure I am, I'm Arsenal till I die!"... Proud to be a Gooner! :o

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Nok om det. Når det gjelder måten enkelte besvarer innleggene til Dannialdo, så kan jeg si at slike besvarelser strider mot forumets retningslinjer. Hvis slike besvarelser gjentar seg, vil vedkommende bli utestengt fra forumet uten advarsel, og uten mulighet for å bli tatt inn i varmen igjen.

 

Når det gjelder Dannialdo, så vil han lide samme skjebne, hvis ikke sakligheten i innleggene bedrer seg, eller hvis han ikke slutter å kun gå inn for å provosere. Det som skrives i disse innleggene, er ikke en Arsenalsupporter verdig.

 

Hvordan skal man da svare på slike innlegg, når man ser hvordan innlegget er lagt opp? Når man provoserer på en slik måte rett etter en kamp hvor Arsenal taper 1-5 mot Tottenham så må man regne med at flere reagerer på slike innlegg.

 

Skriver man et tåpelig innlegg, så må man regne med å få tåpelige svar også. At de som velger å la seg provosere av dette skal få advarsler eller utestengelser pga noe sånt syns jeg blir for dumt.

 

Innlegg av typen til Dannialdo skal ikke besvares i det hele tatt. Ved å overse slike innlegg, så dør slike diskusjoner ut før de hele tatt får starte.

 

Jeg er møkkalei av slike tåpelige diskusjoner, og står fast ved det jeg skrev i forrige innlegg

Link to comment
Share on other sites

Gallas spytter kanskje på Bendtner, men det er isåfall på ingen måte bevisst. Det kom isåfall mens han sto å skreik til Bendtner. Uansett lite hyggelig at Arsenalspillerne skal begynne å krangle innad.

Jeg er 99,999999% sikker på at grunnen til at Bendtner får litt spytt i ansiktet, er at Gallas fråder ubevisst når han skriker til Bendtner.

 

Litt stygt av meg å gjøre dette her, men jeg synes det var litt morsomt på en blog om hvordan det hele startet:

 

We won a corner, all the Arsenal players gathered in the box and Adebayor whispered in Bendtners ear,

 

‘Hey Nikki, pretend you’re defending this one’

 

Que uproar and hand bags! Nikki B got upset, said something to Adebayor… and was duly butted!

 

Link to comment
Share on other sites

Kim: dette med Dannialdo forutsetter EN-1- one ting, og det er at dere moderatorer er på hugget. Du kan ikke forvente, spesielt ikke etter en kamp som den i går, at samtlige debatanter greier å holde seg i skinnet. Det blir rett og slett umulig. Og da er det deres jobb som moderatorer å ta affære. Jeg synes faktisk at Dannialdo fikk fint lite pes for pisspreiket sitt etter gårsdagens kamp. Så husk; mye av ansvaret ligger på dere. Ikke hiv seriøse debatanter på hue og rævva ut av forumet fordi en mann er tulling, samtidig som dere ikke gjør jobben. Dannialdo begynner helt klart å innta Marco proposjoner.

 

Når det gjelder Ade og Bendtner saken; storm in a teacup. End of story.

Link to comment
Share on other sites

 

Har vel aldri vært fan av Wenger for å si det slik har vært Arsenal supporter lenge før han var tenkt som en som skulle ta over.

 

 

Du er avslørt!!!!! Ingen Arsenal-supporter kan si dette! Ikke fan av Wenger?? hahahahaha :o

 

Slutter ikke å holde med et lag på grunn av et menneske, skal faktisk over snart å se Arsenal Live :o

 

Ingen kan trylle og ikke Wenger heller :o

 

Kim: dette med Dannialdo forutsetter EN-1- one ting, og det er at dere moderatorer er på hugget. Du kan ikke forvente, spesielt ikke etter en kamp som den i går, at samtlige debatanter greier å holde seg i skinnet. Det blir rett og slett umulig. Og da er det deres jobb som moderatorer å ta affære. Jeg synes faktisk at Dannialdo fikk fint lite pes for pisspreiket sitt etter gårsdagens kamp. Så husk; mye av ansvaret ligger på dere. Ikke hiv seriøse debatanter på hue og rævva ut av forumet fordi en mann er tulling, samtidig som dere ikke gjør jobben. Dannialdo begynner helt klart å innta Marco proposjoner.

 

Når det gjelder Ade og Bendtner saken; storm in a teacup. End of story.

 

Tulling var jo snilt sakt da ;)

 

Har alltid hatt mitt egent syns på fotball og egne meninger ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...