Jump to content

2008.01.22 tottenham Vs Arsenal


Imerslundinho

Recommended Posts

tottenham Vs Arsenal

22. Januar 2008, kl 20:55 Norsk tid

 

TV Kanaler:

SportN (Kommentator: Thor Eggen)

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Hoveddommer:

Kommer

 

Skadesituasjon:

Arsenal.com - Injury News

 

Høydepunkter:

101 Great Goals.com

 

Formkurve: (Alle turneringer)

tottenham: T U U T S S

Arsenal: S S S U U S

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

I morgen går turen til London, og ser virkelig frem til kampen tirsdag. Har fått plass på Arsenal section og nå er det jammen mange år siden sist jeg var over (89)!

 

Jeg er spent på hvem som danner stopperparet, men ellers er vel de fleste plassene gitt.

 

 

Gilberto og Hoyte er mitt tips til midtstopperpar. Synes ikke dette er rett tidspunkt for Nordtveit. 18 år og akkurat tilbake etter flere måneder på sidelinja tilsier at han ikke er klar. Derimot forventer jeg å se han på benken :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Hoyte-Hoyte-Gilberto-Traore

Randall-Denilson-Diaby-Gibbs

Walcott-Bendtner

 

...eller noe sånt v Spurs borte...

 

Går dette da gir jeg meg ende over!!

 

 

Wenger tør nok ikke risikere førstevalgene våre i forsvarsrekka, det er er jeg rimelig trygg på. Framover på banen håper jeg han er litt tøffere. Angrepsrekka med Walcott og Bendtner er nok sannsynlig. Midtbanen du skiserer blir for veik. Vi trenger en Flamini og kanskje en Hleb/Rosicky. Men jeg er redd du får rett... og da blir det exit :)

 

Vet noen hvordan hvilken utsikt jeg vil få om jeg sitter på Arsenal section?

 

 

Dere er plassert bak mål. Sannsynligvis har dere fra ca fem meteren og ut til corner flagget . White Shite Lane er en forholdsvis oversiktlig arena.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Hoyte-Hoyte-Gilberto-Traore

Randall-Denilson-Diaby-Gibbs

Walcott-Bendtner

 

...eller noe sånt v Spurs borte...

 

Går dette da gir jeg meg ende over!!

 

 

Wenger tør nok ikke risikere førstevalgene våre i forsvarsrekka, det er er jeg rimelig trygg på. Framover på banen håper jeg han er litt tøffere. Angrepsrekka med Walcott og Bendtner er nok sannsynlig. Midtbanen du skiserer blir for veik. Vi trenger en Flamini og kanskje en Hleb/Rosicky. Men jeg er redd du får rett... og da blir det exit :)

 

Vet noen hvordan hvilken utsikt jeg vil få om jeg sitter på Arsenal section?

 

 

Dere er plassert bak mål. Sannsynligvis har dere fra ca fem meteren og ut til corner flagget . White Shite Lane er en forholdsvis oversiktlig arena.

 

 

Takk, og jeg tar gjerne en straffesparkkonkurranse! Men er det bortemålsregel i Carling Cup? Har lite tro på et 0-0 resultat. Blir alltid mål i disse oppgjørene.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Hoyte-Hoyte-Gilberto-Traore

Randall-Denilson-Diaby-Gibbs

Walcott-Bendtner

 

...eller noe sånt v Spurs borte...

 

Går dette da gir jeg meg ende over!!

 

 

Wenger tør nok ikke risikere førstevalgene våre i forsvarsrekka, det er er jeg rimelig trygg på. Framover på banen håper jeg han er litt tøffere. Angrepsrekka med Walcott og Bendtner er nok sannsynlig. Midtbanen du skiserer blir for veik. Vi trenger en Flamini og kanskje en Hleb/Rosicky. Men jeg er redd du får rett... og da blir det exit :)

 

Vet noen hvordan hvilken utsikt jeg vil få om jeg sitter på Arsenal section?

 

 

Dere er plassert bak mål. Sannsynligvis har dere fra ca fem meteren og ut til corner flagget . White Shite Lane er en forholdsvis oversiktlig arena.

 

 

Takk, og jeg tar gjerne en straffesparkkonkurranse! Men er det bortemålsregel i Carling Cup? Har lite tro på et 0-0 resultat. Blir alltid mål i disse oppgjørene.

 

Ingen bortemålsregel i mikkemus cup

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jo, men bortemålsregelen gjelder etter ekstraomganger, er det ikke noe sånt da? Eller?...

 

Edit: zaldor var sekundet raskere :)

 

Så da blir det ikke straffespark uten et 1-1 resultat etter ekstraomganger. Hm, men det kan jo fort skje.

Ellers håper jeg laget blir som følger:

 

Fabiansky

Hoyte-Gilberto-Senderos-Traore

Randall-Denilson-Diaby-Gibbs

Walcott-Bendtner

 

Hadde vært ufattelig morsomt å slå førstelaget med 5 engelskmenn på laget.

Link to comment
Share on other sites

Jo, men bortemålsregelen gjelder etter ekstraomganger, er det ikke noe sånt da? Eller?...

 

Edit: zaldor var sekundet raskere ;)

 

Så da blir det ikke straffespark uten et 1-1 resultat etter ekstraomganger. Hm, men det kan jo fort skje.

Ellers håper jeg laget blir som følger:

 

Fabiansky

Hoyte-Gilberto-Senderos-Traore

Randall-Denilson-Diaby-Gibbs

Walcott-Bendtner

 

Hadde vært ufattelig morsomt å slå førstelaget med 5 engelskmenn på laget.

 

Ser bare 4? :)

Link to comment
Share on other sites

I praksis må vi altså vinne på borte mot et toppet Tottenahm, sry, det tror jeg ikke på. Ikke så hakkende gale med 0-0. Da holder vi i det minste statistikken vår med å ikke ha tapt mot de på evig lenge. Håper selvfølgelig på avansemang men dessverre blir det nok å tro litt som å tro på julenissen. Men what the heck, jeg fikk da gaver sist jul! :)

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke tapt mot tottene siden forrige årtusen. Å tro på avansement er vitterlig ikke det samme som å tro på julenissen - uansett hvilket lag vi måtte stille med.

 

Jeg tror Tottenham serverer oss en ny 2-1 seier, efter to selvmål av Dawson. Blir stopperparet Senderos/Nordtveit vinner vi 2-0...

Link to comment
Share on other sites

Folk med "insidenews" fra klubben skal jo ha det til at det er sannsynølig at Håvard skal spille. Om det blir tilfelle ser jeg på det med blandede følelser; det er konge at gutten endelig kommer igang, og jeg kan ikke vente med å se han i aksjon med kanonen på brystet, men liklevel tror jeg at et toppet spurvelag vil by på såpass masse problemer at vi trolig vil slite med så unge og urutinerte stoppere. Da må han i så fall ha Billy ved sin side, noe jeg tror er uaktuelt. Et stopperpar bestående av Gilberto/Nordtveit mot Robbie the Cunt og Primadonnaen tror jeg kan bli stygt, dessverre. Jeg er litt usikker på hva jeg håper på, tror nok Big Phil spiller selv om han er "fast" på førstelaget for tida. Alternativene ved siden av ham er Hoyte, Håvard og Gilberto. Vet ikke hvor rask Nordtveit er, men om det blir Gilberto og Senderos blir det veldig lite fart, og vi må derfor ligge lavt med midtbanen, og dermed invitere spurvene til å styre kampen.

 

Tap ville vært forferdelig, men med så mange unge som vi kommer til å stille med er det ikke noen skam. Jeg håper derfor vi stiller med dette laget

 

Fabianski

Sagna - Sendeeros - Hoyte - Traore

Hleb - Gilberto - Denilson - Diaby

Bendtner - Walcott

 

Wenger sier jo her at han vil bruke et par førstelagsspillere, så derfor tar jeg med Sagna og Hleb, i tillegg til Hoyte, Bendtner, Gilberto og Diaby som satt på benken mot Fulham og som Wenger sa at skal spille i morra.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge teamtalk er ikke Håvard i troppen. Av denne troppen tolker jeg det som at enten Sagna eller Gallas kommer til å starte.

 

 

Fabianski, J Hoyte, Gallas, Senderos, Traore, Diaby, Denilson, Gilberto, Eduardo, Walcott, Bendtner, Mannone, Sagna, Rosicky, Randall, Gibbs, Lansbury, G Hoyte.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...