Jump to content

2008.01.22 tottenham Vs Arsenal


Imerslundinho

Recommended Posts

Laget:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna :: Justin Hoyte :: William Gallas :: Armand Traore

Alex Hleb :: Mathieu Flamini :: Denilson Neves :: Abou Diaby

Dudu da Silva :: Emmanuel Adebayor

 

Subs:

Vito Mannone ;; Gilberto da Silva ;; Cesc Fabregas ;; Theo Walcott ;; Nicklas Bendtner

 

Det er altså laget jeg ønsker. Fabregas er selvsagt ønsket foran Denilson, men Cesc trenger hvile, og tåler ikke 3 kamper på 10 dager ennå (etter skaden). Derfor får han være supersub. Synd at Nicklas ikke får spille, men jeg foretrekker den suksessrike duoen Dudu-Ade foran ham for øyeblikket. Hleb må også være med, for å få en viss kreativitet fra midtbanen, derfor får ikke Theo være med fra start hos meg. Har vi med Flamini må midten, får resten av midtbanen en langt enklere jobb enn forrige gang, da Gilberto spilte i hans posisjon. Brasilianeren eier ikke hurtighet eller kreativitet lengre, noe som gjorde at Spurs lett vant krigen på midtbanen, noe som bragte dårlig lys på Denilson og Diaby som også endte opp som forferdelig dårlige i den kampen. Flamini har, som Gilberto hadde før, en helt unik evne til å bryte opp motstanderens spill med sin arbeidskapasitet og løpsstyrke. Det kan være en nøkkel til suksess for å komme oss til finalen.

 

Begynner å bli spent nå. Ser virkelig frem til dette oppgjøret! COME ON YOU GUNNERS!! :P :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Arsenal

 

Fabianski

Sagna Hoyte Gallas Traore

Hleb Denilson Gilberto Diaby

Walcott Bendtner

 

Mannone Fabregas Eduardo Flamini Adebayor

 

Kan ikke klage på benken hverfall..

Litt overrasket over at hverken Ade eller Fabregas stiller. Hadde egentlig forventet en førstelagsspiller i alle deler av sentralaksen. Det var oppskriften i fjor og fungerte aldeles utmerket gjennom hele turneringen.

Link to comment
Share on other sites

Dritt at kampen går på SportN, for den har jeg ikke. Er det bare de som har parabol som har den? Noen som vet?

 

Får vel bli stream uansett. :P

 

Meiner du kan få den på kabel-tv også, men den ligg ikkje inne under grunnpakken.

Link to comment
Share on other sites

Dritt at kampen går på SportN, for den har jeg ikke. Er det bare de som har parabol som har den? Noen som vet?

 

Får vel bli stream uansett. :D

 

Meiner du kan få den på kabel-tv også, men den ligg ikkje inne under grunnpakken.

 

Har tenkt mye på dette selv. Husker jeg hadde det før på kabelpakka, men mista den en gang i løpet av fjoråret. Rart viasat og SportN deler på kampene når SportN ikke lenger er i kabelpakka. Faktisk utrolig irriterende. Har forresten søkt gjennom alle kaneler på TV og nada :P

Link to comment
Share on other sites

Dritt at kampen går på SportN, for den har jeg ikke. Er det bare de som har parabol som har den? Noen som vet?

 

Får vel bli stream uansett. :D

 

Meiner du kan få den på kabel-tv også, men den ligg ikkje inne under grunnpakken.

 

Har tenkt mye på dette selv. Husker jeg hadde det før på kabelpakka, men mista den en gang i løpet av fjoråret. Rart viasat og SportN deler på kampene når SportN ikke lenger er i kabelpakka. Faktisk utrolig irriterende. Har forresten søkt gjennom alle kaneler på TV og nada :P

 

Dette avhenger gjerne av leverandører og områder.

Canal Digital tilbyr i hvertfall SportN i Familiepakken i Tønsbergområdet. Og godt er det ! :P

Link to comment
Share on other sites

Ikke akkurat noen stor førsteomgang av oss. Synes Gallas er uvanlig lettlurt i dag, har fått kjørt seg hardt et par-tre ganger allerede. Det er nok ikke kjørt, jeg kan nesten ikke huske sist vi ikke havnet under på SHL, ei heller sist vi scorte på målet til høyre i bildet :P Føler at Eduardo da Silva er mannen som kan snu dette med sin målteft. Ellers er jo Adebayor alltid en som gjør det bra mot dette laget. Forventer skjerpings før andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...