Jump to content

2008.01.22 tottenham Vs Arsenal


Imerslundinho

Recommended Posts

no må faen meg Wenger våkne, carling cup er ikke lenger bare en lekecup, skal vi vinne noe må vi satse på alt.

 

så taper vi mot tottenham og, for et mareritt.

 

Vi må ut å kjøpe!!!

 

Ut å kjøpe pølser? ;)

 

Hva ellers? ;)

Han skal nok kjøpe seg en fransk Hot Dog ;)

 

Thor Eggen sa noe sånt no "Tottenham vinner mot Arsenal og det skjer på hjemmebane!" Skjønner ikke helt hvilke andre steder de kunne klart å slå oss...

 

Det har vært flotte 9 år ;) Og stor Honnør til Wenger som har gitt oss seier mot Tottenham alle gangene vi har møtt dem utenom (2? eller blir det 3 nå?) kamper. Er det nå vi skal satse på ti år?

 

To av grunnene vi tapte idag, vi stilte ikke med det vanlige junior/reservelaget og den andre er Ramos. Han har fått to uavgjort og en seier mot Wenger's Arsenal. Men bedre statestikk får han ikke :P

 

Nå skal jeg sove så kan jeg skrive litt mer fornuftig imorgen!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Oi oi oi! Dette var ikke bra! Kan vel ikke si at det var særlig overraskende, selv om jeg hadde håpet i det lengste. Må aller først si at jeg ikke så de to første målene, så hvis noen av de jeg nå skal kritisere, gjorde det bra til da, ja så driter jeg i det å.

 

Fire ting har jeg, og forhåpentlig vis Wenger fått sett i denne kampen;

 

1. Adebayor kan ikke offside regelen. Men det hadde vi jo mistenkt lenge;-)

 

2. Hoyte er ikke brukbar som midtstopper! Middels ok på back, men totalt ubrukelig i midten. Han minte om en viss Igors fra Latvia.

 

3. Diaby har ingen verdens ting å gjøre på kanten. Ingen tvil om talentet hans, men det er rett og slett trist å se på han når han roter bort ballen fire-fem og seks ganger på samme vis på under fem minutter.

 

4. Gilberto er ingen spiller som Arsenal har bruk for. Han har absolutt ingen ting å bidra med i forbindelse med fotballkamp! Har sett 3-0 målet gang på gang, og det bekrefter det jeg nå sier.

 

Bryr meg egentlig ikke så veldig om denne cupen, men det hadde vært en bonus for unggutta som har prøvd, om de klarte å komme til finalen. Tror vi skal satse på serien og fa cup. Og skulle de ta rotta på Milan, ja da er sjansene enorme for at det kan gå langt i den store turneringen som Spurs bare får se på TV ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror vi skal være ydmyke nok til å innse at selv Tottenham er i stand til å vinne en og annen fotballkamp uten at vi skal måtte behøve å forklare oss i hjel. Godt gjort og nyt øyeblikket. Det varer neppe lenge!!

 

Når det er sagt er dette fortsatt en komplett skandale!!

Link to comment
Share on other sites

Det har vært flotte 9 år ;) Og stor Honnør til Wenger som har gitt oss seier mot Tottenham alle gangene vi har møtt dem utenom (2? eller blir det 3 nå?) kamper. Er det nå vi skal satse på ti år?

Det er nok desverre mange, mange fler. Men det er bare 2 uten seier ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette var svake saker gitt.

Det mest pinlige var likevel oppførselen til Bendtner. Som jeg har nevnt tidligere 19 år og et altfor stort ego. Han kommer desverre aldri til å slå helt igjennom hvis han ikke blir mer ydmyk ovenfor lagkamerater og egne ferdigheter. Siste halvtimen prøver han ikke annet enn å score selv eller skade motspillere. Håper virkelig at de eldre gutta tar et kraftig oppgjør med ham. Innsatsen er i tillegg skandaløst dårlig gjennom hele andre omgang.

Walcott skjønner desverre ikke hvordan fotball spilles, han minner meg mer og mer om Quincy. Løper mye, men desverre på feil plass og til feil tid. Må være et lite helvete å ha som medspiller og desto hyggeligere å møte som motspiller.

Flere andre som også var svake i dag, og flere som må gå i seg selv etter dagens innsats. Veldig skuffet at vi ikke klarer å sette trykk på Tottenham før det er altfor sent. Ade og Eduardo kommer inn når alt er avgjort og da skjønner jeg ikke helt vitsen med å spille dem i det hele tatt. Når man tar ut en tropp med så mange gode spillere syns jeg det blir dumt å la de fleste av dem sitte på benken til kampen i realiteten er avgjort. Skjønner ikke helt hvorfor Wenger gjorde som han gjorde i dag.

Link to comment
Share on other sites

Sier bare en ting: Respekt til den trofaste Arsenalmannen med Rocky på brystet, som sto i Arsenalsvingen og sang med Arsenalflagget hevet over hodet på 4-1. Slik er det en Arsenalfan oppfører seg. - Man går bare ikke hjem når man er kommet for å støtte laget.

 

Dette var svake saker gitt.

Det mest pinlige var likevel oppførselen til Bendtner. Som jeg har nevnt tidligere 19 år og et altfor stort ego. Han kommer desverre aldri til å slå helt igjennom hvis han ikke blir mer ydmyk ovenfor lagkamerater og egne ferdigheter. Siste halvtimen prøver han ikke annet enn å score selv eller skade motspillere. Håper virkelig at de eldre gutta tar et kraftig oppgjør med ham. Innsatsen er i tillegg skandaløst dårlig gjennom hele andre omgang.

Walcott skjønner desverre ikke hvordan fotball spilles, han minner meg mer og mer om Quincy. Løper mye, men desverre på feil plass og til feil tid. Må være et lite helvete å ha som medspiller og desto hyggeligere å møte som motspiller.

Flere andre som også var svake i dag, og flere som må gå i seg selv etter dagens innsats. Veldig skuffet at vi ikke klarer å sette trykk på Tottenham før det er altfor sent. Ade og Eduardo kommer inn når alt er avgjort og da skjønner jeg ikke helt vitsen med å spille dem i det hele tatt. Når man tar ut en tropp med så mange gode spillere syns jeg det blir dumt å la de fleste av dem sitte på benken til kampen i realiteten er avgjort. Skjønner ikke helt hvorfor Wenger gjorde som han gjorde i dag.

 

Veldig enig med deg angående Walcott. Har ikke tenkt på sammenligningen Quincy - Walcott, men du har sannelig rett. Fryktelig likt.

 

Men jeg er uenig med deg angående Bendtner. Hva gjorde Bendtner galt? Ok, han scorte selvmål, men han er vel ikke synderen i denne kampen av den grunn. Jeg så heller ikke hva han gjorde galt mot medspillerne sine, bortsett fra en skjennepreken fra Gallas. (Er åpen for irettesetting om dere så noe jeg ikke så). Og den skjenneprekenen fra Gallas forsto jeg også lite av. Selv tenker jeg at en Spursspiller spytta på Nicklas eller noe, og Bendtner ble forbanna og gikk til angrep, så gikk Gallas mellom for å hindre kort eller slagsmål. Bendtner tørka seg ihvertfall på skinnet etter Gallas-hendelsen, så med mindre det fråtsa fra Gallas' munn da han skjelte dansken ut, så har den eventuelle klysa kommet fra en annen spiller: Forhåpentligvis en hvitdraktet.

 

Hvis dere så noe jeg ikke så angående denne saken, hadde jeg vært glad om dere kunne fortelle meg det uten å skjelle meg ut, slik som fort kan skje når folk er uenige her inne.

Link to comment
Share on other sites

Det har vært flotte 9 år ;) Og stor Honnør til Wenger som har gitt oss seier mot Tottenham alle gangene vi har møtt dem utenom (2? eller blir det 3 nå?) kamper. Er det nå vi skal satse på ti år?

Det er nok desverre mange, mange fler. Men det er bare 2 uten seier ;)

 

Takker for rettelsen, så klart var det 2 uten seier jeg mente ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Eg var den eneste Arsenal fyren igjen i puben her etter 4-0, utrolig at det ikke er flere som blir igjen..

 

Men la oss heller ta det positive fra kampen: Hleb, Bendtner og Diaby synes eg spiller meget god fotball til tider og eg synes veldig synd på Bendtner som lager det selvmålet, men se det posetivet i det: Han raket høyest iallefall ;)

 

Ut i fra sjanser og spill, så er 5-1 helt utrolig, det skal strengt talt ikke gå an, men sånn er nå det.

 

Men eg sier som en på jobben min: Dette er bare en mikke mus cup, det sier det meste!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har allerede komt over tapet... det burde dere gjøre også ;) hadde blitt mer skuffet om det gjaldt en PL kamp... men ikke her. Wenger kjører stil og lar juniorene utfordre seg, men når vi har så mange skader/utilgjengelige spillere som vi har i dag, så er det like greit at vi ikke kommer oss videre...

 

uansett.. orker ikke stresse med alle måla, men ade sitt mål var såpass bra at jeg legger det ut =)

 

Målet finner du HER (.exe fil som pakker seg ut når du klikker på den)

 

For å finne passordet, gå inn på http://www.arsenal-goals.com klikk på celldorado banneren på høyre side. Der er det et felt med "aksepter vilkår" med teksten; "Jeg aksepterer vilkår og..." osv. det siste ordet i DEN teksten er passordet. 4 bokstaver ;) Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Da slo "endelig" spurvene oss, de er nå oppe i to seire på de siste 30 oppgjørene klubbene imellom. At sifrene er så stygge som de blir, gjør det hele litt flaut, men det får vi heller leve med. Jeg hadde en "merkelig" følelse av at nesten alt gikk inn for de hvitkledde i dag, noe statistikken beviser. Men statistikk er statistikk, Tottenham vant fult fortjent, og jeg er hvertfall fair nok til å gratulere nabon med resultatet. Ser vi vekk fra det nagative er jo Adebayors scoring et lyspunkt. Han kan virkelig det med å score mot spurvs. Det blir likevel strykkarakter på hele gjengen i dag, bortsett fra de to siste innbytterne som prøver og delvis får til, nå må vi se fremover.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg eller så det ut så at spurs-supporterene hadde vunnet PL,CL,FA og CC på en gang ? ;)

 

 

Men må gratulere fansen som har stått på i alle disse årene å har endelig fått noe utav det, finale plass i CARLING CUP ;)

Link to comment
Share on other sites

4-0.. no slår eg av...

der skurde eg av tv en

trenger ikke si mer.

Nå går jeg og legger meg ass. 4-0

 

Snakk om supportere..

 

Siden det ble tap var det bra det ble så stort da det stopper kjeften på Wenger framover med at de unge skal være så goe.

 

På tide det satt en onkelig vekker i Wenger at han må kjøpe noe som er bedre bak en det vi så i dag.

 

Jævlig iriterende og flaut se Tottenham løpe gjennom gang på gang på gang å skore mål.

 

Så jeg hadde så rett at dette unge laga hans ikke er så goe avlike vel enda vi hadde med flere av de beste.

 

Er ikke snakk om supporter o.s.v er snakk om sunn fornuft, nå tror jeg spille moralen har fått seg en onkelig knekk.

 

Håper vi løfter oss mot Newcastel ellers kan dette bli stygt framover på tanke på serigullet.

 

Wenger er bare et menneske han også ikke en gud som noen tror han er ;)

Link to comment
Share on other sites

Siden det ble tap var det bra det ble så stort da det stopper kjeften på Wenger framover med at de unge skal være så goe.

Er du heilt idiot..? Vi kom oss til finalen i fjor med dette "elendige" unge laget, og vi kom oss til semifinalen i år.. Unggutta har fått verdifull erfaring.. Vinn/vinn-situasjon spør du meg..

 

 

Og kva i alle dager er det du vil kjøpe då Dannialdo? Midtstoppar? Kjem du på ein einaste spelar som kan tenke seg å sitte på benken når Gallas og Toure spelar, i tilegg til at vi har Senderos og Djourou i bakhand..? Høgreback? Bac har vore ein av dei absolutt beste høgrebackane i PL så langt denne sesongen, og det samme gjeld Clichy på venstre..

 

Når det gjeld om ein slår av TV`en eller ikkje, KAN det jo hende at det er ein talemåte.. iallfall var det så i mitt tilfelle..

Link to comment
Share on other sites

4-0.. no slår eg av...

der skurde eg av tv en

trenger ikke si mer.

Nå går jeg og legger meg ass. 4-0

 

Snakk om supportere..

 

Siden det ble tap var det bra det ble så stort da det stopper kjeften på Wenger framover med at de unge skal være så goe.

 

På tide det satt en onkelig vekker i Wenger at han må kjøpe noe som er bedre bak en det vi så i dag.

 

Jævlig iriterende og flaut se Tottenham løpe gjennom gang på gang på gang å skore mål.

 

Så jeg hadde så rett at dette unge laga hans ikke er så goe avlike vel enda vi hadde med flere av de beste.

 

Er ikke snakk om supporter o.s.v er snakk om sunn fornuft, nå tror jeg spille moralen har fått seg en onkelig knekk.

 

Håper vi løfter oss mot Newcastel ellers kan dette bli stygt framover på tanke på serigullet.

 

Wenger er bare et menneske han også ikke en gud som noen tror han er ;)

Akkurat nå driter jeg i om jeg blir utestengt fra forumet på livstid, men

 

Would you please just fuck the fuck off you fucking wanker of a piece of shit walrus-looking cuntbag! ;)

 

Nå er jeg møkkalei deg. Å tape mot Tottenham blir jo faen i meg bare barnematen i forhold til å lese et av innleggene dine.

Link to comment
Share on other sites

Siden det ble tap var det bra det ble så stort da det stopper kjeften på Wenger framover med at de unge skal være så goe.

 

På tide det satt en onkelig vekker i Wenger at han må kjøpe noe som er bedre bak en det vi så i dag.

 

Jævlig iriterende og flaut se Tottenham løpe gjennom gang på gang på gang å skore mål.

 

Så jeg hadde så rett at dette unge laga hans ikke er så goe avlike vel enda vi hadde med flere av de beste.

 

Er ikke snakk om supporter o.s.v er snakk om sunn fornuft, nå tror jeg spille moralen har fått seg en onkelig knekk.

 

Håper vi løfter oss mot Newcastel ellers kan dette bli stygt framover på tanke på serigullet.

 

Wenger er bare et menneske han også ikke en gud som noen tror han er ;)

 

Her var det mange sure oppgulp! Gudene vet hvor du tar alt fra.

 

Å rakke ned på unggutta faller på sin egen urimelighet. Alt faller ikke på denne kampen. De har bevist gang på gang, år etter år, at de faktisk er noe for seg selv. Mange lag har fått smake det. Ja til og med Spudz fikk smake dette så sent som i fjor. På Emirates klarte Arsenal B å spille Spudz A fullstendig ut av kampen. Spudzspillerne var jo fullstendig utslitt og krampene var nært forestående.

 

Løfte oss? Du har vel ikke glemt kampen mot Fulham allerede. Det var da et løft!

 

Ta til fornuften! Wenger er en gud. Det vet du, enten du vil eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo: Hallo? Hva er det egentlig du surrer med bestandig? Klarer du virkelig aldri å skrive et innlegg uten å snakke "dritt" om eget lag?

 

Har vel aldri vært fan av Wenger for å si det slik har vært Arsenal supporter lenge før han var tenkt som en som skulle ta over.

 

Er ikke fan av en som bare henter 15-16-17 åringer.

 

Hjelper ikke A-laget en dritt om vi har et super junior lag.

 

Som regel går det noen år og alle blir solgt eller lånt ut.

 

Ikke mange som slår i gjenom avlike vel.

 

Greit å hente talenter, men det er A-laget som teller å det lage burde forsterkes også.

 

Etter å sett kampen i dag burde vel sette en vekker i Wenger ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...