Jump to content

2008.01.22 tottenham Vs Arsenal


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

 

Har vel aldri vært fan av Wenger for å si det slik har vært Arsenal supporter lenge før han var tenkt som en som skulle ta over.

 

 

Du er avslørt!!!!! Ingen Arsenal-supporter kan si dette! Ikke fan av Wenger?? hahahahaha :o

 

Slutter ikke å holde med et lag på grunn av et menneske, skal faktisk over snart å se Arsenal Live :o

 

Ingen kan trylle og ikke Wenger heller :o

 

 

 

Tulling var jo snilt sakt da ;)

 

Har alltid hatt mitt egent syns på fotball og egne meninger ;)

 

Hvilke positive ting syns du Wenger har gjort for Arsenal da? Hvis det er noen da vel og merke.

Link to comment
Share on other sites

Har alltid hatt mitt egent syns på fotball og egne meninger :o

 

Ja, det må jo bare gudene vite.....

 

Når du skal over for å se Arsenal, skal du bue mot Arsene Wenger da?

 

Chaz smart gutt du as :o

 

Wenger best med unge talenter det skal han ha mere sier jeg ikke om det :o

 

Nå blir jeg litt forvirret. Nå er Wenger plutselig god med unge talenter. I går kveld skrev du;

 

"Siden det ble tap var det bra det ble så stort da det stopper kjeften på Wenger framover med at de unge skal være så goe."

 

"Så jeg hadde så rett at dette unge laga hans ikke er så goe avlike vel enda vi hadde med flere av de beste."

 

Og hvis du har så fryktelig mye imot Wenger, så kan du vel også gi en god forklaring på hvorfor du ikke liker han?

Link to comment
Share on other sites

Først og fremst må man gratulere spurs med finaleplass, de vant fortjent over to kamper mot oss.

I første kamp spilte de uavgjort mot et meget preget b-lag, mens de igår vant mot et halvt a-lag og et halvt b-lag.

 

5-1 er et stygt resultat, men Wenger gamblet mye utover kampen, samtidig som mange spillere underprestere i nivå. Så, det gikk som det gikk.

 

Alle har sikkert sett kampen, og har sin mening. Jeg synes flere av spillerene burde få en kraftig bot for sin innsats, og la meg si det med engang før jeg blir hakket på:

Jeg forventet at spurs gikk til finalen over to kamper mot et Arsenal lag, som ikke hadde sine 11 beste på banen. Det jeg reagererpå er innsatsen enkelte av spillerene legger ned i kampen, når man kan tenke på hvilket lag vi møter.

 

Gallas hadde en forferdelig kamp, hvor han til stadig velger feil løsninger. Enten velger han feil side når han skal gå inn i en duell (du må holde deg på den siden hvor målet du skal forsvare er nærmest, og ikke omvendt), ellers er det for lite bestemthet i flere situasjoner. Likevel, Gallas har vært stor denne sesongen, og med sin lidenskap for å vinne kamper så tar han seg selv i nakken etter gårsdagen. Gleder meg til neste kamp :o

 

Hleb: Langt ifra den Hleb som har herjet sålangt denne sesongen, minnet meg om en Hleb i en mindre god periode sist sesong. Alle kan ha en dårlig dag, så vi ser nok en dansende Hleb rimelig raskt på vingen om få dager.

 

Gilberto: Har sagt det tidligere, og sier det igjen: Over the top! Mangler farten, og legger seg ikke i de rommene mellom forsvar og midtbanen som han eide i sine beste sesonger. Det blir for tamt, når han løper i ingenmannsland og ikke fungerer hverken offensivt eller defensivt. Takker for alt han har gjort for klubben, for han har vært en meget viktig brikke i en suksessful periode.

 

Diaby: En spiller med fantastiske kvaliteter, men har store tendenser til å sløse dette vekk. Alt for ofte i sine ballberøringer, så ender det med at han mister ballen til en motspiller etter å ha brukt for lang tid med ballen. Han MÅ lære seg å se mulighetene før i spillet, og må slutte å prøve å drible/ta raid i hver eneste mulighet. Han har teknikk, fysikk, løper over et godt område i sine kamper, og også bra pasninger (de gangene han prøver :o) Har hatt en trøblete sesong sålangt, og var også svak igår. Jeg har stor tro på Diaby om han endrer seg på det taktiske i sine raid/ballberøringer.

 

Walcott og Bendtner: Alt for lite spilleforståelse seg imellom, og for lite innsats til å være en kamp de kan vise seg frem på. Begge er unge, og begge fikk lite hjelp fra de andre på laget.

 

Adebayor, Bendtner, og Gallas: Hva skjedde? Unødvendig i en slik kamp å bruke negativ energi på medspillere, men dette regner jeg med Wenger ordner rimelig rakst og hardt opp i.

 

Synes nesten det var sjarmerende å se whl og spurs fansen juble, som om det ble en PL pokal eller FA cup pokal i skapet som har stått der urørt i mange herrens år. Men små barn, små gleder. De sikret seg en finale i en turnering som betyr svært lite. Tror det er lenge til de selv skal kalle seg en toppklubb, når man ser hvor begeistret de blir over slike finaleplasser.

La de leve med denne gleden, for å vinne pokaler i noe som betyr mer (PL eller FA cup) blir nok veldig lang tid i fremtiden slik det ser ut. Man skal jo glede seg over andre, og ja.......jeg håper de får en fin finaledag, men taper de mot Chelsea eller Everton skal jeg ikke akkurat bli lei meg ;)

Så mye glede, og ingen pokal :o

 

 

Til slutt:

Hva skjer med dette forumet?

Det er så mye dritt og usaklighet i mange av trådene, at det skremmer. Vi har hatt en helt fantastisk sesong sålangt, og bedre enn de aller fleste kunne tenke seg før sesongstart. Likevel er det masse negativitet, masse klaging på ingenting i mange av trådene, og spesielt kamptrådene får gjennomgå. Mener du noe, så argumenter det på en ordentlig måte.

Jeg har alltid vært stolt over at Arsenal supporterene ikke har blitt som medgangsupporterene i mange andre klubber som har vært meget store her i Norge (Utd og Pool), men tror jeg må ta på meg solbrillene når jeg leser forumet i ny og ne.

 

Vi er like ille som de andre, vi klager like mye som de andre, vi er like usaklige som de andre, og vi fortsetter i samme spor som de andre. SKUFFENDE!!!!!!!

 

For all del, det er mange gode debatanter her inne og de takker jeg for god lesing. Jeg har valgt å holde en lav profil (noe som jeg også vil gjøre om ikke ting blir tatt tak i), siden jeg også tidligere har irritert meg over mye av holdningen innen fotballen her inne.

Tror hver enkelt skal sette seg ned å spørre seg selv: hva er fotball, og hvor mange faktorer påvirker en klubb i motgang og medgang? Hvorfor er historikken slik, og hvorfor blir det ofte det samme i fremtiden? Kan et lag kun ha medgang og fantastisk spill, og motstatt?

 

Fotball er så mye mer enn "dataspill" på gutterommet, og man vil aldri finne den rette formelen for det perfekte. Jeg føler selv at siden Wenger ankom klubben har vi blitt bortskjemte på mange områder, og vi skal nyte hvordan klubben står i posisjon (økonomisk, stadion, plasseringer i liga, cl, osv)

 

Synes nesten det er skammelig over hvor mye negativitet klubb, spillere, manager, osv har fått de siste sesongene, med tanke på hva de har gitt tilbake.

 

Jeg håper dette forumet kan vokse med fornuftige innlegg, som gir oss forståelse, lærdom, og respekt over hva andre mener om den klubben alle har i sitt hjerte. Man kan være uenig, men begrunn hvorfor du mener akkurat det og ikke gå hverken personlig inn ("jeg hater Senderos-rollen") eller sleng ut noe dritt bare for å få et innlegg.

Skjerpings folkens!!

Link to comment
Share on other sites

Fotball er så mye mer enn "dataspill" på gutterommet, og man vil aldri finne den rette formelen for det perfekte. Jeg føler selv at siden Wenger ankom klubben har vi blitt bortskjemte på mange områder, og vi skal nyte hvordan klubben står i posisjon (økonomisk, stadion, plasseringer i liga, cl, osv)

 

Synes nesten det er skammelig over hvor mye negativitet klubb, spillere, manager, osv har fått de siste sesongene, med tanke på hva de har gitt tilbake.

 

 

Spot on, innertier and amen to that.

 

 

Tror neppe alle her inne er alltid enig i det Wenger gjør av valg, men er så klart bare et menneske han også og har sine feil ;)

 

Ok, vi får snu litt på flisa, hvem er din potensielle favorittmanager i Arsenal, Dannialdo? For Wenger er tydeligvis ikke rette mann i dine øyne. Gi et ærlig svar nå.

Link to comment
Share on other sites

Kim: dette med Dannialdo forutsetter EN-1- one ting, og det er at dere moderatorer er på hugget. Du kan ikke forvente, spesielt ikke etter en kamp som den i går, at samtlige debatanter greier å holde seg i skinnet. Det blir rett og slett umulig. Og da er det deres jobb som moderatorer å ta affære. Jeg synes faktisk at Dannialdo fikk fint lite pes for pisspreiket sitt etter gårsdagens kamp. Så husk; mye av ansvaret ligger på dere. Ikke hiv seriøse debatanter på hue og rævva ut av forumet fordi en mann er tulling, samtidig som dere ikke gjør jobben. Dannialdo begynner helt klart å innta Marco proposjoner.

 

Når det gjelder Ade og Bendtner saken; storm in a teacup. End of story.

 

Ja, det er opp til oss moderatorer å sørge for å rydde opp i slike diskusjoner når de oppstår. Nå er det slik at vi morderatorene har ett liv utenom dette forumet, og ikke orker å sitte her inne 24/7.

 

Derfor har jeg nå skissert hva som vil skje i slike diskusjoner i tiden fremover. Det er eneste muligheten vi har til å få gjort noe med dette, når enkelte debattanter aldri klarer å la være å svare på barnslige innlegg.

 

La innleggene stå ubesvart, og eventuelt rapporter dem inn til moderator hvis dere mener de bryter med forumets retningslinjer.

 

Til Dannialdo: Akkurat nå vandrer du på en meget tynn linje. Ett usaklig og/eller provoserende innlegg til fra deg, og du kan finne deg ett annet forum å spre dritt i.

Link to comment
Share on other sites

Fotball er så mye mer enn "dataspill" på gutterommet, og man vil aldri finne den rette formelen for det perfekte. Jeg føler selv at siden Wenger ankom klubben har vi blitt bortskjemte på mange områder, og vi skal nyte hvordan klubben står i posisjon (økonomisk, stadion, plasseringer i liga, cl, osv)

 

Synes nesten det er skammelig over hvor mye negativitet klubb, spillere, manager, osv har fått de siste sesongene, med tanke på hva de har gitt tilbake.

 

 

Spot on, innertier and amen to that.

 

 

Tror neppe alle her inne er alltid enig i det Wenger gjør av valg, men er så klart bare et menneske han også og har sine feil ;)

 

Ok, vi får snu litt på flisa, hvem er din potensielle favorittmanager i Arsenal, Dannialdo? For Wenger er tydeligvis ikke rette mann i dine øyne. Gi et ærlig svar nå.

 

Gidder ikke sitte å spekulere i hvem som hadde klart å gjøre en bedre jobb en Wenger.

 

Har full rekspekt for Wenger å hva han har gjort for klubben, men syns at de siste 3-4 åra har vi fått en virkelig nedtur på pokal siden.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en grunn til at det har skjedd også da, men allikevel skal man ikke glemme at vi faktisk var i FA cup finale i 2005 og vant. Vi var i CL finale i 2006 og ligacup finale ifjor. Ikke dårlig det spør du meg, når et lag er i en fornyelsesprosess.

 

Arsenal ønsket ikke å bli med på den økonomiske satsingen som Chelsea og Man Utd kjørte i gang med, og har dermed valgt en annen måte å bygge opp laget på. Da må man regne med at laget ikke hvert eneste år kan vinne trofeer.

Link to comment
Share on other sites

Har full rekspekt for Wenger å hva han har gjort for klubben, men syns at de siste 3-4 åra har vi fått en virkelig nedtur på pokal siden.

 

For fire år siden vant vi ligaen, og det uten å tape en eneste ligakamp.

For tre år siden, slo vi United i finalen i FA-cupen

For to år siden spillte vi finale i Champions Leauge

For ett år siden spillte vi finale i ligacupen.

 

 

Det er kun de siste to sesongene på de siste 3-4 sesongene at vi ikke har vunnet trofeer. Men på disse to sesongene har vi vært i to finaler.

 

Wenger bygger ett lag for fremtiden, med de mest spennende talentene verden har sett. Denne sesongen ligger vi på andre plass i PL, med like mange poeng som United. Vi er videre i Champions Leauge og FA-cupen. Det er faktisk imponerende med tanke på at vi solgte Henry for ett halvt år siden, og flere Arsenalsupportere var tvilende til at vi kunne være med å kjempe om trofeer. Men det er vi i aller høyeste grad.

 

Det er selvfølgelig lov til å ha egne meninger om Wenger, men da får de foregå på ett sakligere nivå enn det du har levert i denne kamptråden

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en grunn til at det har skjedd også da, men allikevel skal man ikke glemme at vi faktisk var i FA cup finale i 2005 og vant. Vi var i CL finale i 2006 og ligacup finale ifjor. Ikke dårlig det spør du meg, når et lag er i en fornyelsesprosess.

 

Arsenal ønsket ikke å bli med på den økonomiske satsingen som Chelsea og Man Utd kjørte i gang med, og har dermed valgt en annen måte å bygge opp laget på. Da må man regne med at laget ikke hvert eneste år kan vinne trofeer.

 

Wenger har fått masse penger men vil ikke bruke dem mener du vel ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en grunn til at det har skjedd også da, men allikevel skal man ikke glemme at vi faktisk var i FA cup finale i 2005 og vant. Vi var i CL finale i 2006 og ligacup finale ifjor. Ikke dårlig det spør du meg, når et lag er i en fornyelsesprosess.

 

Arsenal ønsket ikke å bli med på den økonomiske satsingen som Chelsea og Man Utd kjørte i gang med, og har dermed valgt en annen måte å bygge opp laget på. Da må man regne med at laget ikke hvert eneste år kan vinne trofeer.

 

Wenger har fått masse penger men vil ikke bruke dem mener du vel ;)

 

Å herregud!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en grunn til at det har skjedd også da, men allikevel skal man ikke glemme at vi faktisk var i FA cup finale i 2005 og vant. Vi var i CL finale i 2006 og ligacup finale ifjor. Ikke dårlig det spør du meg, når et lag er i en fornyelsesprosess.

 

Arsenal ønsket ikke å bli med på den økonomiske satsingen som Chelsea og Man Utd kjørte i gang med, og har dermed valgt en annen måte å bygge opp laget på. Da må man regne med at laget ikke hvert eneste år kan vinne trofeer.

 

Wenger har fått masse penger men vil ikke bruke dem mener du vel ;)

Arsenal ønsket ikke å bli med på den økonomiske satsingen som Chelsea og Man Utd kjørte i gang med

 

Skal jeg skrive med te-skje da.

 

Wenger ønsket ikke å bli med på den økonomiske satsingen som Chelsea og Man Utd kjørte i gang med!!!!

Jeezez! Noe som heter å være økonomisk smart her i verden vet du og klare å tenke på fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

Eg synes seriøst at vi kan gjere som Leeds.

Kjøpe overprisa spelerar som ikkje duge, unngå sportsleg suksess, pådrage oss dyr gjeld, bli tvinga til selge dei overprisa spelerane for ein slikk og ingenting og til slutt bli ein middelhavsfarar i wankership under økonomisk administrasjon.

Link to comment
Share on other sites

Eg synes seriøst at vi kan gjere som Leeds.

Kjøpe overprisa spelerar som ikkje duge, unngå sportsleg suksess, pådrage oss dyr gjeld, bli tvinga til selge dei overprisa spelerane for ein slikk og ingenting og til slutt bli ein middelhavsfarar i wankership under økonomisk administrasjon.

 

Kan vel gjøre som Liverpool i stede de er dønka i gjeld og store lån ;)

Link to comment
Share on other sites

Eg synes seriøst at vi kan gjere som Leeds.

Kjøpe overprisa spelerar som ikkje duge, unngå sportsleg suksess, pådrage oss dyr gjeld, bli tvinga til selge dei overprisa spelerane for ein slikk og ingenting og til slutt bli ein middelhavsfarar i wankership under økonomisk administrasjon.

 

Kan vel gjøre som Liverpool i stede de er dønka i gjeld og store lån ;)

 

Som at Arsenal også ikkje er "dønka" i store lån?

Link to comment
Share on other sites

Eg synes seriøst at vi kan gjere som Leeds.

Kjøpe overprisa spelerar som ikkje duge, unngå sportsleg suksess, pådrage oss dyr gjeld, bli tvinga til selge dei overprisa spelerane for ein slikk og ingenting og til slutt bli ein middelhavsfarar i wankership under økonomisk administrasjon.

 

Det hadde blitt ein trivlegare tone på forumet, medlemstalet hadde droppa til 1500 medlemmar, mens United hadde endt opp med "røkla" og Arsenal hadde fortsatt vert vekas høgdepunkt. Er det verkeleg verdt alt "slitet" off-field at vi no er alltid i toppen, eg hugsar når eg gjekk i 6. klasse (1994/95 sesongen tenkjer eg) så vann vi 1-0 over Nottingham Forrest (etter ein tørkeperiode på 14ish kampar utan siger, låg på 14. plass) i ein heller "bedriten" kamp sett med dagens Arsenal-auge, men kven gjekk på skulen dagen etter med eit stort glis om munnen, hadde klipt ut kamprapporten fra VG og lagt det i penalet og drømte meg vekk i mattetimen? Boring, boring Arsenal, one nil to the Arsenal og Lucky Arsenal var som musikk i mine øyrer. Ian Wright var den store helten, og 1-0 sigere var like deilig som ein duggfrisk ein med kvitt skum på toppen på ein varm sumarsdag (dette visste eg selfølgeleg ingenting om på den tida). Ahh, det var tider.

 

Av og til lurer eg på om det hadde vert betre å vert ein middelhavsfarer ... Eg klaga aldri den gang, men jubla over kvart eit mål, ja sanneleg min hatt det gjorde eg, og meir til!

Link to comment
Share on other sites

Eg synes seriøst at vi kan gjere som Leeds.

Kjøpe overprisa spelerar som ikkje duge, unngå sportsleg suksess, pådrage oss dyr gjeld, bli tvinga til selge dei overprisa spelerane for ein slikk og ingenting og til slutt bli ein middelhavsfarar i wankership under økonomisk administrasjon.

 

Kan vel gjøre som Liverpool i stede de er dønka i gjeld og store lån ;)

 

Som at Arsenal også ikkje er "dønka" i store lån?

 

Vet jo de har millarder i lån ja, men det har gått ganske så mye bedre en forventa.

 

Styre gikk jo ut og sa vi nærmas oss værdens rikest klubb, pluss de sa Wenger hadde 700 mill til spille kjøp.

 

Liverpool har vel eiere som har lånt utrolig mye penger når de kjøpte klubben.

 

Vis dette stemmer så må jeg le godt værfall, for noen eieren av klubben :blink:

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/22/524592.html

 

Eg synes seriøst at vi kan gjere som Leeds.

Kjøpe overprisa spelerar som ikkje duge, unngå sportsleg suksess, pådrage oss dyr gjeld, bli tvinga til selge dei overprisa spelerane for ein slikk og ingenting og til slutt bli ein middelhavsfarar i wankership under økonomisk administrasjon.

 

Det hadde blitt ein trivlegare tone på forumet, medlemstalet hadde droppa til 1500 medlemmar, mens United hadde endt opp med "røkla" og Arsenal hadde fortsatt vert vekas høgdepunkt. Er det verkeleg verdt alt "slitet" off-field at vi no er alltid i toppen, eg hugsar når eg gjekk i 6. klasse (1994/95 sesongen tenkjer eg) så vann vi 1-0 over Nottingham Forrest (etter ein tørkeperiode på 14ish kampar utan siger, låg på 14. plass) i ein heller "bedriten" kamp sett med dagens Arsenal-auge, men kven gjekk på skulen dagen etter med eit stort glis om munnen, hadde klipt ut kamprapporten fra VG og lagt det i penalet og drømte meg vekk i mattetimen? Boring, boring Arsenal, one nil to the Arsenal og Lucky Arsenal var som musikk i mine øyrer. Ian Wright var den store helten, og 1-0 sigere var like deilig som ein duggfrisk ein med kvitt skum på toppen på ein varm sumarsdag (dette visste eg selfølgeleg ingenting om på den tida). Ahh, det var tider.

 

Av og til lurer eg på om det hadde vert betre å vert ein middelhavsfarer ... Eg klaga aldri den gang, men jubla over kvart eit mål, ja sanneleg min hatt det gjorde eg, og meir til!

 

Ja du har vel et poeng der ja med et du skriver ;)

 

Men så hadde vi jo noen år vi vant der som var å vinne da, husker vi slo Shaffield W i Finalen i både Liga Cupen og FA Cupen ;)

Link to comment
Share on other sites

Kim: dette med Dannialdo forutsetter EN-1- one ting, og det er at dere moderatorer er på hugget. Du kan ikke forvente, spesielt ikke etter en kamp som den i går, at samtlige debatanter greier å holde seg i skinnet. Det blir rett og slett umulig. Og da er det deres jobb som moderatorer å ta affære. Jeg synes faktisk at Dannialdo fikk fint lite pes for pisspreiket sitt etter gårsdagens kamp. Så husk; mye av ansvaret ligger på dere. Ikke hiv seriøse debatanter på hue og rævva ut av forumet fordi en mann er tulling, samtidig som dere ikke gjør jobben. Dannialdo begynner helt klart å innta Marco proposjoner.

 

Når det gjelder Ade og Bendtner saken; storm in a teacup. End of story.

 

Så sant,så sant:)

Link to comment
Share on other sites

"Fair play" til Tottenham. Dei vann fortent og med ærlege middel. Tenke seg til at det var våre eigne som stod for grisespelet seg i mellom. Utan at eg veit den heile sanninga, vart dette berre pinleg. Rydd opp Wenger. Men Adebayor vert nok værande. Han er attraktiv for andre klubbar, og kan fort ende opp på Old Trafford. Og det ynskjer vel ingen av oss.

 

Det verkar som rullegardina gjekk ned etter 0-1. Eg trur ikkje eg vil skulde på giddeløyse, meir ein mental svikt. I tillegg til formsvikten, som ser ut til å vare ved. Tomas Rosicky hevda for ei tid sidan at Arsenal spelar ei form for fotball som er svært kraftkrevande, og at spelarane meir eller mindre vert utslitt. Han har eit poeng. Det har i alle fall vore eit mønster dei seinare sesongane at den gode fotballen me er kjent for, har forsvunne i November/Desember for så å dukke opp at utpå vårparten. Enten det skuldast manglande grunntrening eller for lite rullering, eg veit ikkje løysinga på dette. Det eg veit er at hadde me spelt opp mot vårt beste, hadde det vorte eit heilt anna resultat her.

 

Dette var eit tungt og sviande tap, men kanskje ikkje så overraskande. Gratulerer til Tottenham. Eg har ikkje problem med å unne dei dette. Dvs. det er visse element blant supportarane deira eg slett ikkje kjenner trong for å gratulere. Dette gjeld den lavpanna, og meir ondskapsfulle bermen som saknar det meste både av anstendigheit og folkeskikk. Særleg m.o.t Arsene Wenger.

Så vidt eg veit har Daniel Levy enda til gode å ta avstand frå denne oppførselen, og langt ifrå straffe dei skuldige. Og det er minst like skuffande.

Link to comment
Share on other sites

Dvs. det er visse element blant supportarane deira eg slett ikkje kjenner trong for å gratulere. Dette gjeld den lavpanna, og meir ondskapsfulle bermen som saknar det meste både av anstendigheit og folkeskikk. Særleg m.o.t Arsene Wenger.

Så vidt eg veit har Daniel Levy enda til gode å ta avstand frå denne oppførselen, og langt ifrå straffe dei skuldige. Og det er minst like skuffande.

 

Det er ganske sjokkernede at det ikke blir tatt tak i. Ble mindre imponert av en link som Sir John tidligere la ut på en annen tråd her, hvor nettopp disse idiotene ga Wenger inn på det groveste. Et sted går grensa, så også i disse lokaloppgjørene.

 

Ingen klubber er tjent med slikt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...