Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Ser det skrives at Arshavin kan kjøpe seg ut for £5 mill i slutten av dette året og at Arsenal kan komme til å bruke dette som et pressmiddel og skal ha startet med å by £12 mill.

 

Ville ikke vært noen skummel pris å betale det akkurat, men spørs nok om vi må litt høyere opp i pris skal vi klare å få napp.

 

Reports earlier on Tuesday suggested the 27-year-old was threatening to buy himself out of his contract, and it appears a deal could be sealed for him to join Arsene Wenger at the Emirates within 10 days.

 

Arshavin has made no secret of his desire to play in the Premier League but Zenit's price tag of £20 million has detered Arsenal from buying a player who is not eligible to play in the Champions League.

 

According to the Express, Arshavin would have had to pay £5 million to buy himself out of his current deal, and would have been able to do so at the end of the year and thereby making him a free agent in Jan 2010. His other alternative, the paper claim, would have been to go on strike.

 

News that the midfielder could move for free in 12 months time may have prompted Zenit to reconsider their valuation so as not to end up empty handed.

 

Despite the club's reluctance to let him go, Arshavin's agent has insisted his client is a target for a number of top clubs and that Arsenal is, for the moment, his most viable option.

 

"We know that Wenger likes the look of Arshavin," he said last week. "Arsenal were interested in signing him last summer and they still are, so we will wait and see what happens."

 

Når dette nå kommer ut såpass bredt i media, så taler vel ikke det til vår fordel akkurat ettersom flere klubber helt sikkert kommer til å kaste seg inn i kampen om han nå. Uansett tviler jeg egentlig på at noen er villige til å gå så høyt som til £20 mill nå. Han kan ikke spille CL og han kan kjøpe seg fri i slutten av året. Da er det vel heller tvilsomt om noen betaler £20 mill for han nå, og til sommeren blir han vel ikke akkurat mer verdt hvis han ikke spiller og kontraktslutt nærmer seg enda mer. Litt is i magen og litt vanskelig i forhandlingene så tror jeg vi fint får han til en ganske grei pris :P

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...i-Arshavin.html

 

http://arsenalanalysis.blogspot.com/2009/0...i-arshavin.html

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Både Telegraph, The Sun og Eurosport melder at Zenit har bekreftet at vi er i samtaler med dem om Arshavin.

 

ZENIT ST PETERSBURG have confirmed they are in talks with Arsenal over the sale of Andrei Arshavin.

The Russian playmaker, 27, has wanted out of the club after starring in Euro 2008.

 

But no bids arrived during the summer transfer window, with Zenit's £20million asking price proving too much for prospective clubs.

 

Arshavin has since threatened to go on strike in order to force a move to a big European club.

 

And now Arsenal have moved to secure the 2008 Uefa Cup-winner's signature this January.

 

A Zenit official said: "We have been in discussion with Arsenal now for some time.

 

"They are hoping that a deal will be concluded within the next ten days to two weeks."

Link to comment
Share on other sites

Både Telegraph, The Sun og Eurosport melder at Zenit har bekreftet at vi er i samtaler med dem om Arshavin.

 

ZENIT ST PETERSBURG have confirmed they are in talks with Arsenal over the sale of Andrei Arshavin.

The Russian playmaker, 27, has wanted out of the club after starring in Euro 2008.

 

But no bids arrived during the summer transfer window, with Zenit's £20million asking price proving too much for prospective clubs.

 

Arshavin has since threatened to go on strike in order to force a move to a big European club.

 

And now Arsenal have moved to secure the 2008 Uefa Cup-winner's signature this January.

 

A Zenit official said: "We have been in discussion with Arsenal now for some time.

 

"They are hoping that a deal will be concluded within the next ten days to two weeks."

Nå ble jeg glad nå ;) deilige nyheter!

 

men tenker oddsen er rimelig lav på at Wenger om en dag eller to går ut å avbekrefter alt og sier vi ikke har råd.. :P

Link to comment
Share on other sites

En del "lovende" rykter i media, men så kom jeg over denne;

 

http://www.sport.co.uk/news/Football/12199...nd_Arsenal.aspx

 

hvor seriøs er denne nettsiden? ettersom at det står på skysports og teamtalk at klubene diskuterer om arshavin og eg har altid trud at skysports er den mest seriøse nettstede som ikke finner opp tull og tøys for å få seg lesere. eller kan det være at det er eg som tar fullstendigt feil?

Link to comment
Share on other sites

Litt rart hvis han nekter å prate med Skysports og så ringer bare Sport.co.uk eller en annen rar kilde og da tar han telefonen.

Man vet aldri, agentene kan si og gjøre så mangt.

 

Personlig stoler jeg på skysports, så skal enda holde min tro på dem :P

Link to comment
Share on other sites

Agenter er vel det siste jeg ville stolt på. Det er bekreftet fra Zenit at vi er i samtaler med dem om Arshavin. Så spørs det da om Wenger er villig til å bruke 12-14£ for han.

 

http://thegoonblog.wordpress.com/2009/01/0...-games-with-us/

 

Et nokså godt syn på Arshavins agent

Link to comment
Share on other sites

Daily Mail påstår dette "But Arshavin has been shown around Arsenal's London Colney training ground in an attempt to convince the forward that his future lies in north London."

 

"Sportsmail can reveal that Arshavin arrived in London in mid-December and went on from Arsenal to meet with Tottenham officials at White Hart Lane."

Link to comment
Share on other sites

skal det være sånn gjennom hele januar også kommer jeg til å få frynsete nerver. Åpne lommeboka og hent mannen tidlig i januar så han er klar så tidlig som mulig! Wenger har rett og slett ikke tid til å bruke hele januar på å få inn nye spillere. og skal han ha folk som går rett inn på laget må han regne med å betale litt!

Link to comment
Share on other sites

Har alltid ønsket meg Arshavin til Arsenal helt siden EM i sommmer, men vist vi betaler 200 mill for han som mange aviser hevder så tviler jeg meget meget sterkt på at vi kjøper en til i Januar. Men la oss håpe at Zenit vil selge han for en billig penge slik at de får nå før han. :P

Link to comment
Share on other sites

Skulle vært noen luringer som hadde tatt bilde av Arshavin hvis han er kommet til London, så vi har et bevis.

 

Når det gjelder saken at han var i London før jul, så er det faktisk sant.

 

Arshavin said: "I went to London and it was on a business trip. But I was also lucky to find time for sightseeing in London. Me and my wife Yulia had a long walk around the capital of Britain, saw Trafalgar Square and many other places. I'm very happy about it. When you visit these countries to play football you only see things through the window of the bus."

Link to comment
Share on other sites

Har vi noen gang sett makan til rykter opp og ned i mente når det gjelder en overgang? Jeg kan ikke skjønne annet enn at det ligger noe i dette, og tror han selv er klar innen helga er over, men det kan jo også selvsagt ta lengre tid!

 

Sett at han kommer, så skal det bli fantastisk morsomt å se hva han kan få til sammen med resten av laget offensivt. Se for dere midtbanen vi har når Rocky og Fabregas er klare igjen!

Link to comment
Share on other sites

Har vi noen gang sett makan til rykter opp og ned i mente når det gjelder en overgang? Jeg kan ikke skjønne annet enn at det ligger noe i dette, og tror han selv er klar innen helga er over, men det kan jo også selvsagt ta lengre tid!

 

Sett at han kommer, så skal det bli fantastisk morsomt å se hva han kan få til sammen med resten av laget offensivt. Se for dere midtbanen vi har når Rocky og Fabregas er klare igjen!

 

Var jo minst like stort oppstyr rundt Nasri i sommer, men så endte jo alt godt å i tillegg ;)

Link to comment
Share on other sites

Russisk klubb dette her, vet dere. Det betyr at Arshavin prises til 20 mill£ den ene dagen, 8 mill£ den andre, så skal det betales 24£ og deretter ikke aktuelt. Så er det bare Arsenal den russiske klubben snakker med, mens man den ene dagen mener at alle storklubber i Europa er aktuelle.

 

Sånn kommer det sikkert til å fortsette inntil Wenger blir trett ;) Jeg foreslår at vi går for Kransjar i stedet :D

Link to comment
Share on other sites

Russisk klubb dette her, vet dere. Det betyr at Arshavin prises til 20 mill£ den ene dagen, 8 mill£ den andre, så skal det betales 24£ og deretter ikke aktuelt. Så er det bare Arsenal den russiske klubben snakker med, mens man den ene dagen mener at alle storklubber i Europa er aktuelle.

 

Sånn kommer det sikkert til å fortsette inntil Wenger blir trett ;) Jeg foreslår at vi går for Kransjar i stedet :D

 

Ja, hvis du ikke ønsker å forsterke, men hente inn flere middels spillere på nivå med denilson, song, diaby og nasri så passer kranjcar perfekt inn!

Link to comment
Share on other sites

Russisk klubb dette her, vet dere. Det betyr at Arshavin prises til 20 mill£ den ene dagen, 8 mill£ den andre, så skal det betales 24£ og deretter ikke aktuelt. Så er det bare Arsenal den russiske klubben snakker med, mens man den ene dagen mener at alle storklubber i Europa er aktuelle.

 

Sånn kommer det sikkert til å fortsette inntil Wenger blir trett ;) Jeg foreslår at vi går for Kransjar i stedet :D

 

Ja, hvis du ikke ønsker å forsterke, men hente inn flere middels spillere på nivå med denilson, song, diaby og nasri så passer kranjcar perfekt inn!

enig, føler ikke at krancjar har gjort noe som beviser at han er god nok for arsenal. Hvis det ikke blir arsjavin ville jeg heller prøvd meg på downing istedenfor krancjar!

Link to comment
Share on other sites

Russisk klubb dette her, vet dere. Det betyr at Arshavin prises til 20 mill£ den ene dagen, 8 mill£ den andre, så skal det betales 24£ og deretter ikke aktuelt. Så er det bare Arsenal den russiske klubben snakker med, mens man den ene dagen mener at alle storklubber i Europa er aktuelle.

 

Sånn kommer det sikkert til å fortsette inntil Wenger blir trett ;) Jeg foreslår at vi går for Kransjar i stedet :D

 

Ja, hvis du ikke ønsker å forsterke, men hente inn flere middels spillere på nivå med denilson, song, diaby og nasri så passer kranjcar perfekt inn!

 

Tenker jeg også.

Link to comment
Share on other sites

Russisk klubb dette her, vet dere. Det betyr at Arshavin prises til 20 mill£ den ene dagen, 8 mill£ den andre, så skal det betales 24£ og deretter ikke aktuelt. Så er det bare Arsenal den russiske klubben snakker med, mens man den ene dagen mener at alle storklubber i Europa er aktuelle.

 

Sånn kommer det sikkert til å fortsette inntil Wenger blir trett ;) Jeg foreslår at vi går for Kransjar i stedet :D

 

Ja, hvis du ikke ønsker å forsterke, men hente inn flere middels spillere på nivå med denilson, song, diaby og nasri så passer kranjcar perfekt inn!

 

Middels, Nasri? Nååja. En av Europas mest talentfulle spillere er vel mer riktig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...