Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Debuchy ja, merkelig spiller. Jeg syns han startet glitrende for oss, men som du skriver så hadde han ikke baller til å kjempe seg tilbake når Bellerin overtok plassen hans. Han var mer eller mindre begredelig de gangene han fikk spille. Jeg håper jeg aldri ser han i Arsenaldrakt igjen.

 

Jeg tror ikke Debuchy vil tilbake og jeg er i tvil om Arsenal vil ha han tilbake. Men siden han har igjen tre år på sin Arsenalkontrakt så bør det i sommervinduet være et salg og ikke et nytt utlån som bør være aktuelt når det gjelder Debuchy.

 

EDIT! Det er et spørmål om hvor lettsolgt Debuchy er da. I låneperioden han har hatt i Bordeaux så var han i en stor del av tiden ute med en lårskade, en skade han slo opp igjen nå på slutten av sesongen. I tillegg så blir han 31 år i sommer, så han er ikke en spiller som kommer til å dra inn noen store summer ved et eventuelt salg.

 

PS!! I disse tider med mange endringer på draktnummer så er det også på tide at Bellerin får sin rettmessige drakt nummer 2 når sesongen sparkes i gang (Hvis han "overlever" Barcaspillernes hjernevasking under Frankrikeoppholdet)

 

 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

 

PS!! I disse tider med mange endringer på draktnummer så er det også på tide at Bellerin får sin rettmessige drakt nummer 2 når sesongen sparkes i gang (Hvis han "overlever" Barcaspillernes hjernevasking under Frankrikeoppholdet)

 

 

Er jo Bellerin som er med i troppen for å følge Morata inn på riktig fly etter EM. Enn at du ikke har skjønt det...

Link to comment
Share on other sites

Er jo Bellerin som er med i troppen for å følge Morata inn på riktig fly etter EM. Enn at du ikke har skjønt det...

 

Litt treig i oppfattelsen av og til :shy: .................................................... :gimme: :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Flere i Tyskland begynner å melde at jeg har lagt innbud på Rodriguez. Føler ikke akkurat venstreback er der skoen trykker, men han virker jo sinnsykt bra.

Er det noe hold i disse ryktene må det vel bety at Gibbs er på vei ut, men da begynner vel vi også å slite med egenutviklede spillere?

Link to comment
Share on other sites

Flere i Tyskland begynner å melde at jeg har lagt innbud på Rodriguez. Føler ikke akkurat venstreback er der skoen trykker, men han virker jo sinnsykt bra.

Er det noe hold i disse ryktene må det vel bety at Gibbs er på vei ut, men da begynner vel vi også å slite med egenutviklede spillere?

Det er ikke dårlig at DU er slik en kjent fotballpersonlighet at medier i Tyskland nå melder at DU legger inn bud på spillere :proud:

 

Ellers er jeg forsåvidt enig med deg når det gjelder venstreback, men med utgangspunkt i at Gibbs ryktes bort fra klubben og at Monreal nå begynner å bli godt voksen så kan det bli behov for en venstreback, Kanskje er også Monreal eller Rodrigues så pass tilpasningsdyktige at de kan dekke motsatt back ved behov?

Link to comment
Share on other sites

Haha noe sliten her jeg sitter og skummer søppelaviser, evnt den klassiske løsningen å flytte Monreal inn på stopper. Men det beste med Rodriguez, etter hva jeg har lest, er innleggsfoten, så tipper han ikke vil fungere veldig bra på motsatt side.

Link to comment
Share on other sites

Monreal er veldig god, men kunne vi fått inn Rodriguez ved siden av å få inn spillere i de posisjonene vi trenger så ja takk! Er en oppgradering på Monreal på samtlige områder egentlig.

 

Problemet er vel bare at hvis vi signerer Rodriguez så kommer det garantert til å gå utover at vi ikke signerer en ny spiss eller kantspiller f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Slik som prisene på engelskmenn er om dagen så taper vi faktisk ikke SÅ mye på å selge Gibbs og hente Rodriguez, ville vært en enorm oppgradering også. Så er spørsmålet om vi er flinke nok til å forhandle om en eventuell sum for Gibbs da, føler vi ofte får for dårlig betalt for spillerne våre.

Link to comment
Share on other sites

Vincent Janssen så forresten veldig god ut for Nederland i dag. Ser absolutt som en spiller som kan ta steget opp fra Æresdivisjonen til Premier League mtp. fysikk, spilleforståelse og teknikk.

Link to comment
Share on other sites

Litt todelt angående Morata. Jeg tror han kunne tatt steget og blitt vår nye Henry. Men så har du det der at han er madrid-mann. Hvor lenge går det før han vil tilbake til sin moderklubb?

Kanskje det hadde vært bedre å satse på Janssen?

Icardi er et annet alternativ, da Inter må selge spillere for å havne innenfor FFP. En helt annen type spiss dog.

Link to comment
Share on other sites

Icardi er veldig lite spillende etter hva jeg har skjønt (ser null Serie A selv). Ser ikke helt at Wenger går for en sånn type spiss, men har jo mye bedre forhandlingskort mot en klubb som må selge.

Er veldig enig med artikkelen og synes det som er mest rart med Morata er prisen. Har utrolig sansen for han og har stor tro på at han kunne slått til, men mtp det han har gjort hittil burde han jo gått, relativt sett, rimelig nå og heller fått en prislapp rundt det det snakkes om etter Wenger har fått skikk på scoringssnittet? Litt av greia med å kjøpe en lovende spiller er vel enten at man skal kunne utvikle og beholde han lenge eller selge med profitt.. Det siste blir jo en utfordring når man betaler mer enn de fleste klubbene rundt om har kapasitet til å kjøpe han for siden.

Link to comment
Share on other sites

Er veldig enig med artikkelen og synes det som er mest rart med Morata er prisen. Har utrolig sansen for han og har stor tro på at han kunne slått til, men mtp det han har gjort hittil burde han jo gått, relativt sett, rimelig nå og heller fått en prislapp rundt det det snakkes om etter Wenger har fått skikk på scoringssnittet? Litt av greia med å kjøpe en lovende spiller er vel enten at man skal kunne utvikle og beholde han lenge eller selge med profitt.. Det siste blir jo en utfordring når man betaler mer enn de fleste klubbene rundt om har kapasitet til å kjøpe han for siden.

 

Jeg er helt enig i dine betraktninger her. Juventus betalte £16 mill for Morata, just sayin.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror som sagt at Morata hadde vært et knallkjøp.

 

Ikke så god scoringsstatistikk for Juventus, men han scorte relativt mye for Real Madrid de gangene han fikk sjansen. Kan også nevnes at han scorte 2 mål i kampen mot Sør-Korea i går for Spania.

 

Tviler dessverre sterkt på at Morata ender opp hos oss. Virker som en "smokescreen". Ikke det at jeg tror han er vår "smokescreen" for en annen spiss, men mer for å drive opp interessen for andre klubber.

Link to comment
Share on other sites

Dagens medier:

http://news.arseblog.com/2016/06/rodriguez-drops-xhaka-arsenal-room-mate-hint/?utm_source=feedburner.com%2Farseblognews&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+arseblognews+%28Arseblog+News+-+the+Arsenal+news+site%29

 

Over til et annet tema. Back in the day opprettet vi egne ryktetråder for de spillerne vi var linket til. I tråden til Arshavin var det vel skrevet hele 137 (!!!) sider før han ble signert. Er dette noe vi kunne gjenoppta, slik at vi slipper å irritere Marius- med å diskutere Morata i Xhaka-tråden? ;)

Link to comment
Share on other sites

Dagens medier:

 

http://news.arseblog.com/2016/06/rodriguez-drops-xhaka-arsenal-room-mate-hint/?utm_source=feedburner.com%2Farseblognews&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+arseblognews+%28Arseblog+News+-+the+Arsenal+news+site%29

 

Over til et annet tema. Back in the day opprettet vi egne ryktetråder for de spillerne vi var linket til. I tråden til Arshavin var det vel skrevet hele 137 (!!!) sider før han ble signert. Er dette noe vi kunne gjenoppta, slik at vi slipper å irritere Marius- med å diskutere Morata i Xhaka-tråden? ;)

Ja - Nei - Vet ikke, er svaret mitt (eller rettere sagt mangel på svar :shy: ).

 

Personlig så mener jeg den enkleste måten å unngå å "irritere" noen er å bruke den korrekte tråden og ha litt selvjustis med seg selv når det gjelder å gå "off topic" (greit å nevne da at undertegnede også har en tendens til å synde mot dette).

 

En egen tråd for hver av de spillerne som linkes i en eller annen "blekke" blir bare rotete, men jeg kan til en viss grad se verdien av at en spiller som det ryktes mye om kan ha sitt eget område. Men når det er sagt så tror jeg likevel det blir nok av skriverier i "feil" tråd selv med slike egne ryktetråder for konkrete spillere.

 

Men siden vi har et eget dedikert område for diverse ryktetråder så er det jo ikke "feil" å lage en slik tråd hvis man føler behovet :proud:

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Gikk også noen små rykter om Yannick Carrasco i går. Hadde gjerne sett han i Arsenaldrakt. Fortsatt litt upolert, men tror virkelig det betyr en toppspiller der inne et sted. En dribler i verdensklasse pdd. er han også.

Link to comment
Share on other sites

Bla bla tror jeg neppe på... Heldigvis

Verste er at det er veldig troverdige kilder som melder om dette..

 

Ufattelig rart om Wenger skulle hentet inn Vardy. Da må spillestilen legges om. Noe han ikke var villig til for å gi Theo en sjanse på topp

Link to comment
Share on other sites

Verste er at det er veldig troverdige kilder som melder om dette..

 

Ufattelig rart om Wenger skulle hentet inn Vardy. Da må spillestilen legges om. Noe han ikke var villig til for å gi Theo en sjanse på topp

Vardy har en tøffhet i spillestilen som Walcott mangler. I tillegg er han en meget dyktig hodespiller, dette i sterk motsetning til Walcott.

 

Skal vi hente Vardy, så kan vi hente Mahrez også...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...