Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Men hva er det vi ønsker fra en eventuell ny spiss da? Fart, styrke, målteft og arbeidsinnsats. Alt dette har Vardy så hvorfor ikke sier jeg. Wenger har tidligere blitt kritisert for å ikke hente spillere i toppklassen og denne sesongen har Vardy bevist akkurat dette. Husker med bitterhet en viss Ferguson som hentet en nederlender fra oss som viste en skikkelig stabil sesong for så skyte United til ligagullet sesongen etter. Drit i det at han er 29 år. Han skøt lille Leicester til ligagullet! Samtidig forsvarer man ryktene rundt en målfatttig Morata med at man i Arsenal alltid får servert ballen på sølvfat kamp etter kamp. Jeg tror Vardy kan komme inn å gjøre en forskjell.

Link to comment
Share on other sites

Men hva er det vi ønsker fra en eventuell ny spiss da? Fart, styrke, målteft og arbeidsinnsats. Alt dette har Vardy så hvorfor ikke sier jeg. Wenger har tidligere blitt kritisert for å ikke hente spillere i toppklassen og denne sesongen har Vardy bevist akkurat dette. Husker med bitterhet en viss Ferguson som hentet en nederlender fra oss som viste en skikkelig stabil sesong for så skyte United til ligagullet sesongen etter. Drit i det at han er 29 år. Han skøt lille Leicester til ligagullet! Samtidig forsvarer man ryktene rundt en målfatttig Morata med at man i Arsenal alltid får servert ballen på sølvfat kamp etter kamp. Jeg tror Vardy kan komme inn å gjøre en forskjell.

Amen til alt du skriver!

Link to comment
Share on other sites

Vardy har en tøffhet i spillestilen som Walcott mangler. I tillegg er han en meget dyktig hodespiller, dette i sterk motsetning til Walcott.

 

Skal vi hente Vardy, så kan vi hente Mahrez også...

Han er fantastisk avslutter også. Det er kanskje unødvendig å påpeke at det er ikke Walcott...

Link to comment
Share on other sites

Likte ikke det jeg så av vardy siste 10 kampene. Skuespill og stygge taklinger hver kamp. Mulig presset som bygde seg opp mot klubben satte sine spor men uansett. Jeg tror sikkert han kunne bidratt men usikker på hva slags investering dette er. En rar en i Wenger sitt regime, men vi har jo skreket på noe nytt hele tiden, så kanskje man skal ta gamblen? Jeg sa kane var one season Wonder også og tok feil

Link to comment
Share on other sites

Likte ikke det jeg så av vardy siste 10 kampene. Skuespill og stygge taklinger hver kamp. Mulig presset som bygde seg opp mot klubben satte sine spor men uansett. Jeg tror sikkert han kunne bidratt men usikker på hva slags investering dette er. En rar en i Wenger sitt regime, men vi har jo skreket på noe nytt hele tiden, så kanskje man skal ta gamblen? Jeg sa kane var one season Wonder også og tok feil

Enig med betraktningene rundt filming og stygt spill, men der har Wenger vært ganske klar i politikken. Håper han får filt det av seg. Ellers har jeg troen!
Link to comment
Share on other sites

Likte ikke det jeg så av vardy siste 10 kampene. Skuespill og stygge taklinger hver kamp. Mulig presset som bygde seg opp mot klubben satte sine spor men uansett. Jeg tror sikkert han kunne bidratt men usikker på hva slags investering dette er. En rar en i Wenger sitt regime, men vi har jo skreket på noe nytt hele tiden, så kanskje man skal ta gamblen? Jeg sa kane var one season Wonder også og tok feil

 

Ser flere som sammenligner det med Ian Wright. Han var 28 da han kom!

Link to comment
Share on other sites

Er veldig redd han blir som Grafite på Wolfsburg i 08/09 sesongen. Helt grei i en sesong i en sesong. Før hele laget plutselig eksploderer og de tar en ligatittel ut av det blå. Deretter faller han helt vekk igjen.

 

Grafite f.eks. hadde en forholdsvis god førstesesong for Wolfsburg. Scoret 11 ligamål på 24 kamper (ikke dårlig, men heller ikke enestående). Deretter scoret han 28 mål på bare 25 kamper (!) neste sesong hvor Wolfsburg var helt råe. Falt deretter ned igjen på 11 og 9 ligamål igjen de neste sesongene før han forsvant til en eller annen arabisk klubb.

 

Vardy hadde sesongen før her nå usle 5 ligamål på 34 kamper i ligaen (5 mål på 36 kamper totalt). Før han nå plutselig sammen med Leicester overgikk alle forventninger i en alder av 28-29 år. Fasit ble 24 mål på 36 ligakamper (24 mål på 38 kamper totalt). Ja han var veldig god forrige sesong, men jeg klarer virkelig ikke å se for meg at denne oppturen hans fortsetter. Han har én god sesong i Premier League. Han er ikke veldig god med ballen i beina og generelt sett annet enn å score mål og presse motstanderen så er det fint lite han klarer å gjøre.

 

Han er i mine øyne enda mer teknisk begrenset enn Walcott, men har denne sesongen vist et driv/mentalitet som Walcott ikke har vist annet enn i perioder. Jeg er ekstremt redd for at om Vardy kommer så blir det et bomkjøp. Mahrez er den mest talentfulle spilleren i Leicester sitt lag, men også han ville jeg vært skeptisk til om ville vært god nok..

Link to comment
Share on other sites

Vardy er ikke noe teknisk vidunder nei, men langt bedre teknisk enn Walcott som ærlig talt har problemer med å dempe en ball.

Når det er sagt så er det kanskje en risiko for at han faller igjennom når han kommer til en mye større klubb med bedre spillere og uhorvelig mye mer press på skuldrene.

Men når martial kostet 60 millioner pund, og vardy koster 20 er det en risiko vel verdt å ta. Vi har råd til det.

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

Hvis Vardy skal bli klar før EM så må dette avgjøres før mandag, og ryktene sier at han skal gjennom den medisinske testen på søndag. Roy Hodgson (trener for det Engelske landslaget) har nedlagt forbud for at spillere i troppen kan være med på medisinke tester o.l. når troppen samles til EM.

 

Men ryktene sier at forhandlingene er ferdige og kun medisinsk gjenstår, så vi får vel en rask avklaring nå eller så må vi vente til etter EM (eventuelt til etter at England er slått ut ;D )

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Akkurat som ved "kjøpet" av Vardy der det omtrent gjenstod noen få formaliter (medisinsk sjekk) så skal vi visst nok nå omtrent være i mål (ifølge de samme britiske mediene) med overgangen til Henrikh Mkhitaryan.

Ryktene rundt Armenieren er ikke nye, men jeg antar at vi snart får se hvor mye realitet det var i de, akkurat som med Vardy. EM kommer i alle fall ikke i veien ved den potensielle overgangen.

 

Jeg er klar over at Vardy-sagaen forsåvidt ikke er over, og at han fremdeles kan bli Arsenalspiller før oppkjøringen starter, men jeg må innrømme at jeg overraskende nok (for meg selv) ble dratt inn i massesuggesjonen som var på nettet, så skepsisen min til (overgang) for begge de to herrer er nå solid tilbake på gammelt nivå (der troen til kjøp nok en gang er på lavmål). Kanskje har jeg blitt noe "humørsyk" på mine gamle dager :shy:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Siden det står i Metro så passer det ekstra godt i denne tråden, men det nettstedet skriver at Per Mertesacker ikke er fremmed for en retur til Hannover 96.

 

Det er vel en viss logikk i at dette kan skje hvis det kommer inn en ny midtstopper i sommer.

Link to comment
Share on other sites

En duo bestående av vardy og deeney lukter det svidd av. Kan gjøre det godt både i pl og cl.

Drømte Zlatan signerte for Leicester i natt :-o

Vardy til oss, Zlatan til Leicester, svarteper til United. Det var en kortspillreferanse, dersom det var tvil om det.

Link to comment
Share on other sites

Skal man tro BBC så er overgangen i boks, og man skal vel tro på alt som blir sagt og skrevet fra BBC? Eller......? :shy:

 

555553.jpg

 

 

PS!! BBC har dessverre nå rettet opp "feilen" og fjernet ett konkret klubbnavn fra det som skjedde i det 56. minutt.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...