Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Dagens (useriøse?) rykte: Arsenal er i forhandlinger med Borussia Dortmund vedrørende (forsvareren) Neven Subotic.

 

Ett annet rykte som blir gjentatt (til det kjedsommelige, kanskje) er ryktet om Gonzalo Higuain.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Dagens (useriøse?) rykte: Arsenal er i forhandlinger med Borussia Dortmund vedrørende (forsvareren) Neven Subotic.

 

Ett annet rykte som blir gjentatt (til det kjedsommelige, kanskje) er ryktet om Gonzalo Higuain.

 

Subotic har vel skrevet et brev til fansen der han forklarer at han må ha spilletid, enten i Dortmund eller andre steder. Nå som Hummels har dratt til Bayern ville kanskje Subotic få muligheten. Uansett, Subotic er en god spiller selv om utviklingen har stagnert noe i de senere år. Men han er da en forsterkning sammenlignet med Gabriel/Mertesacker?

Link to comment
Share on other sites

Subotic og enten en spiss eller målscorende ving inn(evt en som kan spille både spiss og ving og score mål) da snakker vi.

 

Selveste The Sun melder i dag at vi holder samtaler med både Lukakus og Lacazettes representanter. #DagensUseriøseRykte

 

Subotic hadde vært et billig og bra kjøp. Fortsatt rimelig ung også (bare 27 år). Før Hummels tok spot-lighten så var Subotic den som konstant ble linket vekk fra Dortmund. Har lenge vært en spiller jeg har ønsket til klubben. Største problemet hans har vært litt skadeproblemer de siste årene, men før dette var han bunnsolid.

 

Snakkes om en prislapp på rundt £7m. Noe som rett og slett er et "steal".

 

Ellers ryktes det som Verminator sier om spisser i dag. Morata, Lukaku og Lacazette linkes alle til oss. Litt hipp som happ litt etter hvor man leser.. men føler dette er mer "papertalk" enn det er reellt. "Alle" ser jo at vi trenger en spiss, men det betyr ikke at Wenger er interessert i noen av disse av den grunn.. :P

 

Ellers litt skuffet over at vi ikke linkes til flere kantspillere. Jeg mener det er et soleklart "must". Vi har ikke hatt en stabil god kantspiller på altfor lenge. Vi fikk Alexis i 2014, men det har vært rimelig tydelig at den andre kanten ikke har vært i nærheten av like god. Noe som dessverre gjør oss rimelig forutsigbare når alt må gå gjennom Özil og Alexis.

Link to comment
Share on other sites

Morsomme betraktninger fra "Arsenal Inside" som skal ha kontakter i Arsenal etter å ha jobbet der i flere år.

 

Vi skal lede racet om Morata og signeringen kan bli fremskyndet for at Real skal kunne finansiere Pogba. Altså; vi får en oppgradering og pengene brukes til å slå Man Utd i kampen om Pogba. Nesten for godt til å være sant..

 

Men jaja vet ikke hvor mye hold det er i denne Twitterkontoen.. :shy:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

C_xaa89XoAAOGQu.jpg

 

Dette skal tilsynelatende være Schalke fansen sin avskjed, i går, med Sead Kolasinac.

Kolasinac skal etter ryktene (fullstendig uverifiserbare) være på vei til Arsenal.

 

Tiden vil vise!!!

Link to comment
Share on other sites

C_xaa89XoAAOGQu.jpg

 

Dette skal tilsynelatende være Schalke fansen sin avskjed, i går, med Sead Kolasinac.

Kolasinac skal etter ryktene (fullstendig uverifiserbare) være på vei til Arsenal.

 

Tiden vil vise!!!

 

Har fått ganske gode tilbakemeldinger fra folk jeg kjenner at Sead har signert for oss, 5 års kontrakt. En veldig god back isåfall!

Link to comment
Share on other sites

 

Har fått ganske gode tilbakemeldinger fra folk jeg kjenner at Sead har signert for oss, 5 års kontrakt. En veldig god back isåfall!

Er han god fordi vi har gitt han 5 års kontrakt? ;)

 

Det jeg har sett av Kolasinac er en spiller som har hodet med seg, fysikken, mens det skorter litt på teknikken. Tror han vil være en verdifull signering for første-elleveren vår. Hvertfall dersom vi skal fortsette med vingbacker. Ja takk til flere spillere med fart og fysikk! ;)

Link to comment
Share on other sites

Er han god fordi vi har gitt han 5 års kontrakt? ;)

 

Det jeg har sett av Kolasinac er en spiller som har hodet med seg, fysikken, mens det skorter litt på teknikken. Tror han vil være en verdifull signering for første-elleveren vår. Hvertfall dersom vi skal fortsette med vingbacker. Ja takk til flere spillere med fart og fysikk! ;)

 

Regner med du forstår veldig godt hva jeg mente:)

Link to comment
Share on other sites

Må ærlig si jeg knapt har hørt om backen. Om det er en gullhøne er det jo fantastisk, men er vel også en grunn til at de andre toppklubbene ikke har vært på banen eller? Blir alltid litt skeptisk til om det er "bra nok".

Vi får se om det bekreftes først også ta det derfra.

Link to comment
Share on other sites

Må ærlig si jeg knapt har hørt om backen. Om det er en gullhøne er det jo fantastisk, men er vel også en grunn til at de andre toppklubbene ikke har vært på banen eller? Blir alltid litt skeptisk til om det er "bra nok".

Vi får se om det bekreftes først også ta det derfra.

Da er spørsmålet om vi vet at ingen andre toppklubber har vært på banen?

 

Jeg har ingen fasit på akkurat det, men iflg nettsteder på nettet (av typen som rapporterer både ekte og falske nyheter) så skal både Pool og City, samt en eller to "utenlandske" klubber ha vist sin interesse. Så gjenstår det å definere hva "interesse" egentlig betyr i denne sammenheng.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ryktene sier at vår utlånte polakk blir værende i Italia, da Juventus ønsker å signere han som en "langsiktig" erstatter for Buffon.

 

Med Ospina på vei ut også så er det behov for å handle kvalitet når Wenger nå sannsynligvis må ut og handle målvakt.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Ryktene sier at vår utlånte polakk blir værende i Italia, da Juventus ønsker å signere han som en "langsiktig" erstatter for Buffon.

 

Med Ospina på vei ut også så er det behov for å handle kvalitet når Wenger nå sannsynligvis må ut og handle målvakt.

Ryktes at Arsenal har akseptert budet på røykeren.

Ting tyder også på at BFG legger opp.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Mye rykter om Alexis Sanchez atm....

 

Noen rykter sier at han prøver å tvinge seg til en PL rival.

Mens andre rykter sier at Arturo Vidal prøver å få han til Bayern..

Bayern er "sikre" på å få Alexis.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Mye rykter om Alexis Sanchez atm....

 

Noen rykter sier at han prøver å tvinge seg til en PL rival.

Mens andre rykter sier at Arturo Vidal prøver å få han til Bayern..

Bayern er "sikre" på å få Alexis.

Nå må vi ikke gjennom den ydmykende prosessen å selge til en rival igjen, som bidrar sterkt til seriegull osv, jfr Van Persie. Rodgers klarte å blokkere en overgang for Suarez til oss selv om vi utløste utkjøpsklausulen, nå må vi være harde og la han gå til en klubb i en annen liga. Det er nesten en grunn i seg selv, i hvertfall en medvirkende grunn til å selge i sommer enn å la han gå kontraktstiden ut for så å gå til Chelsea e.l.

Link to comment
Share on other sites

Alexis må beholdes. En ting var Van Persie, chileneren er en bedre og yngre spiller som i såfall forsvinner etter en enda verre sesong. Han er verdt mer penger enn de aller fleste i fotballen pdd. Det er han som selger sesongkort og drakter om dagen.

Ser at mye stammer fra chilensk media. Der var det mye rart når vi var linket til Vidal hvertfall. De fleste rapporterte jo at vi hadde signert han...

 

 

Finner ingen link til Pjanic om dagen til tross for iherdig leting. Under CL-finalen var det som slo meg mest, hvilken fantastisk spiller han er. Kunne gått inn i den dype rollen vår og erstattet Cazorla på et blunk. Drømt om å få bosnieren inn i stallen i mange år, men er i en større og bedre klubb pdd. dessverre.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...