Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

 

Er vel 4 eller 5 bilder av han. Flere inne på Colney med en hvit skjerm i bakgrunnen og i neste års drakt. Riiiiiimelig sikker på at det er ekte. ................. :P

Det var den konklusjonen jeg kom til jeg også. Det første bildet jeg så inneholdt noe som gjorde meg litt usikker, men flere av de følgende bildene virker på meg 100% ekte og i tillegg så har han på seg hjemmedraktene for kommende sesong (en drakt som dog ikke er offisielt lansert ennå)

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Det var den konklusjonen jeg kom til jeg også. Det første bildet jeg så inneholdt noe som gjorde meg litt usikker, men flere av de følgende bildene virker på meg 100% ekte og i tillegg så har han på seg hjemmedraktene for kommende sesong (en drakt som dog ikke er offisielt lansert ennå)

 

Indeed ;)

 

Ci_d0wz_Wg_AAlwfv.jpg

Ci_dhdg_Uk_AAg_PNs.jpg

Ci_d_ISe_Ws_AAl_i_J.jpg

Ci_d_Mpz_XAAEAY_T.jpg

Ci_e3b_QW0_AEw_P0_V.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

Indeed ;)

 

Sitter med en følelse av at det er noen i Xhaka's "entourage" som har lekket bildene. Jeg tviler på at det er noen i klubben som står bak slike bilder og så vidt jeg vet så er det ikke direkte enkelt å komme inn på Colney for utenforstående.

 

Bildene betyr ikke at alle formaliteter er klare og at overgangen er 100% klar, men når de har gått så langt som til å ta bildene så skal det mye til for å velte overgangen.

Link to comment
Share on other sites

Er vel ikke akkurat useriøse rykter det? :lol:

 

Faen meg fornøyd med Xhaka. Klassespiller! Og før EM attpåtil.. nydelig!

 

Gi nå Wenger litt kred for at han fikk ut finger'n rimelig kjapt. Dette hadde du vel ikke trodd?

Link to comment
Share on other sites

 

Gi nå Wenger litt kred for at han fikk ut finger'n rimelig kjapt.

Selv en durkdreven skeptiker som «polljen» skal gi professoren kred for dette kjøpet. Hadde han bare fått fingeren like kjapt ut vedrørende Elneny (som også ser ut som et godt kjøp) og hentet han seks måneder tidligere.
Link to comment
Share on other sites

Men for ett beist han egentlig er. Tror dog det kan bli litt mye med han og Kos, som konstant skal opp i rygg og bryte forran.

 

Tja. Hadde gjerne gitt det en sjanse jeg.

 

Alt annet enn Koscielny - Gabriel egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Ser at en del useriøse medier linker oss til denne mannen i dag:

 

http://www.hitc.com/en-gb/2016/05/25/tt-report-arsenal-plot-deal-for-napoli-defender-kalidou-koulibal/

 

 

Men for ett beist han egentlig er. Tror dog det kan bli litt mye med han og Kos, som konstant skal opp i rygg og bryte forran.

 

 

 

Tja. Hadde gjerne gitt det en sjanse jeg.

 

Alt annet enn Koscielny - Gabriel egentlig.

 

Nå er jeg sannsynligvis den her på forumet som følger minst med på det som skjer i fotballen uten for den engelske ligaen, men kun sett ut i fra de tall jeg finner på nettet så må jeg innrømme at Koulibaly er en spiller som frister.

Han har høyden som er viktig for en midtstopper, han har spilt de fleste kampene for Italias nest beste klubblag denne sesongen, han er en anvendelig spiller som også kan dekke back og DM (hvis nødvendig).

 

Spillestil, styrker og svakheter lar jeg dere andre vurdere :shy: , men absolutt et fristende prospekt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

 

Nå er jeg sannsynligvis den her på forumet som følger minst med på det som skjer i fotballen uten for den engelske ligaen, men kun sett ut i fra de tall jeg finner på nettet så må jeg innrømme at Koulibaly er en spiller som frister.

Han har høyden som er viktig for en midtstopper, han har spilt de fleste kampene for Italias nest beste klubblag denne sesongen, han er en anvendelig spiller som også kan dekke back og DM (hvis nødvendig).

 

Spillestil, styrker og svakheter lar jeg dere andre vurdere :shy: , men absolutt et fristende prospekt.

 

 

Den største svakheten er vel at han skal bryte foran hver gang omtrent, litt som Koscielny. Og med 2 sånne midtstoppere så tror jeg vi hadde fått et problem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Den største svakheten er vel at han skal bryte foran hver gang omtrent, litt som Koscielny. Og med 2 sånne midtstoppere så tror jeg vi hadde fått et problem.

Bruke Flamini (som er i nye kontraktsforhandlinger (?!)) i sweeper-rolle da! :-)
Link to comment
Share on other sites

Den største svakheten er vel at han skal bryte foran hver gang omtrent, litt som Koscielny. Og med 2 sånne midtstoppere så tror jeg vi hadde fått et problem.

 

Kan kompensere for det med en bedre balansert midtbane, men jeg tviler sterkt på at vi henter inn Koulibaly. Ryktes om at Napoli vil ha tett opp mot £30m for han.

Link to comment
Share on other sites

 

Kan kompensere for det med en bedre balansert midtbane, men jeg tviler sterkt på at vi henter inn Koulibaly. Ryktes om at Napoli vil ha tett opp mot £30m for han.

 

Ja, det tviler jeg også på! Men han er en god spiller, men Varane hadde nok vært mer korrekt kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Dette er muligens feil tråd, men pytt pytt. Da Sagna pakket sakene og dro til City var det mange av oss som ønsket oss denne mannen i stedet for Debuchy. Det ser ut til at vi "dogded a bullet":

http://www.skysports.com/football/news/11820/10299348/psg-defender-serge-aurier-arrested-in-paris-for-hitting-police-officer

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Dette er muligens feil tråd, men pytt pytt. Da Sagna pakket sakene og dro til City var det mange av oss som ønsket oss denne mannen i stedet for Debuchy. Det ser ut til at vi "dogded a bullet":

 

http://www.skysports.com/football/news/11820/10299348/psg-defender-serge-aurier-arrested-in-paris-for-hitting-police-officer

 

Han virker jo helt hodeløs, de uttalelsene han hadde mot Blanc og div medspillere i vinter var jo heller ikke akkurat karrierefremmende.

Link to comment
Share on other sites

Balotelli er en av de mest talentfulle spillerne jeg vet om. Visst virker han ikke alltid så godt skrudd sammen i toppen og han kan virke lat til tider. Men, kunne han ha blomstret hos oss?

 

Jeg bare spør?

Link to comment
Share on other sites

Balotelli er en av de mest talentfulle spillerne jeg vet om. Visst virker han ikke alltid så godt skrudd sammen i toppen og han kan virke lat til tider. Men, kunne han ha blomstret hos oss?

 

Jeg bare spør?

JA, Balotelli kunne ha blomstret hos oss. Eller det kunne ha gått rett til helvete. Problemet med en slik talentfull men ustabil spiller, er at det er helt umulig å gjette hva som kunne ha vært. Ja, jeg skulle gjerne ha sett potensialet til Balotelli i Arsenal, men alt i alt så er jeg glad for å slippe å ha han i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Dette er muligens feil tråd, men pytt pytt. Da Sagna pakket sakene og dro til City var det mange av oss som ønsket oss denne mannen i stedet for Debuchy. Det ser ut til at vi "dogded a bullet":

 

http://www.skysports.com/football/news/11820/10299348/psg-defender-serge-aurier-arrested-in-paris-for-hitting-police-officer

 

 

Verste er at Aurier er jævlig god på banen, men merkelig mtp. at han var rimelig flink til å oppføre seg før han gikk til PSG. Virker som en helt annen person enn tidligere.

 

Balotelli er en av de mest talentfulle spillerne jeg vet om. Visst virker han ikke alltid så godt skrudd sammen i toppen og han kan virke lat til tider. Men, kunne han ha blomstret hos oss?

 

Jeg bare spør?

 

Jeg hadde troen før han gikk til City og Liverpool. Nå derimot har jeg gitt opp.. et vanvittig talent, men hodet hans er virkelig ikke i det dessverre. Kunne vært en av verdens aller aller beste spillere hvis han hadde hatt holdningene til f.eks. Ronaldo.

Link to comment
Share on other sites

Regner med at AW merket at noe var off når vi var i samtaler med gutten og trakk seg ut. Er ingen tvil om at han er en bedre spiller enn Debuchy, men den holdningen der trenger vi ikke (Ikke det at jeg syns Debuchy sin holdning har vært så god heller, la seg ned for å dø fremfor å kjempe for plassen sin, i konkurranse med en juniorspiller)

Link to comment
Share on other sites

Debuchy ja, merkelig spiller. Jeg syns han startet glitrende for oss, men som du skriver så hadde han ikke baller til å kjempe seg tilbake når Bellerin overtok plassen hans. Han var mer eller mindre begredelig de gangene han fikk spille. Jeg håper jeg aldri ser han i Arsenaldrakt igjen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...