Jump to content

Dagens Nedtur


henry#14

Recommended Posts

Lånte bilen til faren til en kompis av meg idag da jeg og tidligere nevnte kompis var å henta russebilen vi skal ha til året. Da jeg var å henta slike registreringsskilt for en dag (Sånne røde) rygga jeg rett inn i en Mercedes. Fantastisk prestasjon av meg da jeg ikke så den. Bulk som faen - faren til kompisen mister noe jævlig med bonus på forsikringa og jeg må nok betale en betydelig egenandel. FØKK my life. medfølelse, noen?! :D

 

Tottenham trøster deg akkurat nå ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply
  • 5 weeks later...

Dagens nedtur må være den "fyldige" dekningen som United Gang a.k.a. VG hadde av Braga-kampen i dagens avis. Noen få linjer over en spalte!!!!! :)

 

Jeg har på følelsen at hvis det var et visst Manchesterlag som hadde slått ett middels lag med slike siffre, så hadde VG slått kampen opp over minst ett par sider!

 

Ser jeg allt for mørkt på det? Eller er redaksjonen i Akers-gata (hvis det er der VG er fremdeles) fullt av Unitedsupportere i sportsredaksjonen?????

Link to comment
Share on other sites

Dagens nedtur må være den "fyldige" dekningen som United Gang a.k.a. VG hadde av Braga-kampen i dagens avis. Noen få linjer over en spalte!!!!! :)

 

Jeg har på følelsen at hvis det var et visst Manchesterlag som hadde slått ett middels lag med slike siffre, så hadde VG slått kampen opp over minst ett par sider!

 

Ser jeg allt for mørkt på det? Eller er redaksjonen i Akers-gata (hvis det er der VG er fremdeles) fullt av Unitedsupportere i sportsredaksjonen?????

 

skal ikke se bort ifrå det nei. Det er en rar verden vi lever i

Link to comment
Share on other sites

Dagens nedtur må være den "fyldige" dekningen som United Gang a.k.a. VG hadde av Braga-kampen i dagens avis. Noen få linjer over en spalte!!!!! :)

 

Jeg har på følelsen at hvis det var et visst Manchesterlag som hadde slått ett middels lag med slike siffre, så hadde VG slått kampen opp over minst ett par sider!

 

Ser jeg allt for mørkt på det? Eller er redaksjonen i Akers-gata (hvis det er der VG er fremdeles) fullt av Unitedsupportere i sportsredaksjonen?????

 

Dette er villet politikk fra media. En kollega av meg har en kompis i Viasat-systemet. Han sier at en United Kamp eller Liverpoolkamp UANSETT motstander og UANSETT viktighet av kamp ALLTID prioriteres foran andre lag (kanskje med unntak av RBK) i Champions league. Dette pga at en uviktig United eller Liverpool-kamp har dobbelt antall seere som uansett andre kamper. Sånn er det, og det må vi bare leve med. De skal tilby flest mulig seere til annonsørene sine. Regner med at det samme gjelder for avisene.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dagens nedtur:

Han idioten som kom med drøye rasistiske utrop under hele kampen på Wembley pub i Bodø. Er du her inne, benytter jeg anledninga til å be deg dra til helvete.

Den anledningen burde du ha benyttet deg av da du selv var på Wembley pub.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Enhver svart spiller som rørte ballen. Enten det var Fuckingbayor eller Sagna som prøvde skuddfoten.

 

Ben Elfen: Det gjorde jeg. Så til de grader. Ville sikkert blitt kasta ut hvis jeg ikke hadde gått uansett.

 

Er det mulig?? Jeg håpet liksom rasisme var noe vi var litt ferdig med i fotballen, men tydeligvis tok jeg feil... Skjønner ikke hvorfor folk skal hetse folk fordi de har en annen hudfarge, hva er problemet med dem? Ja, de har en annen hudfarge, men det betyr ikke at de kommer til å gjøre deg noe vondt eller hva pokker du er redd for at de skal gjøre. Svarte mennesker er like mye mennesker som vi er og de fortjener akkurat like mye respekt som alle andre.

Synes vi Arsenalsupportere skal ta avstand fra rasisme, spesielt siden vi har så mange svarte spillere på laget.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dagens nedtur: Presterte å få karakter 4 i fotball på skolen når jeg på ingen måte er dårligere (snarere tvert i mot) enn de andre elevene som fikk bedre karakterer..

Mulig løsning: Ja, treneren er spurs fan.. Da er det ikke lett.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Fant ikke noen bedre tråd enn den her for å få ut litt aggresjon, og regner med flere tippere føler det samme. (siden jeg er trønder, kommer "glosene" på trøndersk;) )

 

Ferbainna Liverpool og Barcelona som ødelegg fer ein næstn perfekt tippehælg! Satt mæ ned på fredagskveilln å såg over hælgas kampprogram og vælga ut dem som skoilla værra bankers. Men neida, trur dåkk itj at to forhatte lag (som itj vart likar likt etter hælga) klare å ødelegg følgende:

 

 

Athletic Club Bilbao – Barcelona (1-0) – B

AC Milan – Catalania (0-1) – H

Augsburg – Bayern München – B

Marseille – Nice – H

Real Madrid – Osasuna (0-2) – H

Arsenal – West Brom. (0-1) – H

Manchester United – Sunderland – B

Queens Park Rangers – Manchester City – B

Blackburn – Chelsea –B

Liverpool – Swansea (0-1) – H

Fulham – Tottenham (1-0) B

Bolton – Stoke - H

 

Odds på ca 110 og innsats på 100 kroner så kan dere regne selv hva jeg kunne, og burde sittet igjen med! :@

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

På tide å dra opp denne igjen dessverre. Kræsj på motorvei i Frankrike bør kunne gå inn i denne kategorien. Kom unna det uten skader, men bilen ble totalvrak! Det betyr altså at jeg må opp 5 i morgen for å ta buss til jobb. Gud bedre! :mmkay:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...