Jump to content

Dagens Nedtur


henry#14

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

blir vel heller gårsdagens nedtur, men kona sa jeg at jeg har begynt å få grå hår :)

 

Og i en alder av 27 så vil jeg si det er ALT for tidlig....Noen som har tips om hvordan man kan reversere dette her?? Blir meget takknemlig.... Lurer på om stress kan forårsake slikt...ble mildt sagt tatt på senga her...

Link to comment
Share on other sites

Er vel ikke negativt det? Du ser jo bare distingvert ut :)

Link to comment
Share on other sites

mulig jeg ser det på den måten om noen år, men piandø ikke før jeg passerer 30 i hvertfall.

 

På den andre siden bedre med grå hår enn null hår...men her prøver jeg bare finne unskyldninger.

 

JEG VIL IKKE HA GRÅ HÅR!!!

Link to comment
Share on other sites

Det har nok mye med arv og gjøre. Du får be kona velge deg en hårfarge og la hun farge det. Såklart er det forskjell på å ha få grå hår, og masse gråe hår.

 

Mistenker at jeg kommer til å miste hår ettersom både min far og farfar har "halvmåne". Og er det noe jeg kan skrive under på, så er det at grått hår er bedre enn intet hår!

Link to comment
Share on other sites

mulig jeg ser det på den måten om noen år, men piandø ikke før jeg passerer 30 i hvertfall.

 

På den andre siden bedre med grå hår enn null hår...men her prøver jeg bare finne unskyldninger.

 

JEG VIL IKKE HA GRÅ HÅR!!!

Slutt å syt! Jeg fikk mitt første grå hår da jeg var 19!

Link to comment
Share on other sites

Slutt å syt! Jeg fikk mitt første grå hår da jeg var 19!

 

 

Jeg hadde begynnt å syte om jeg så fikk de når jeg var 39. vil ikke ha det. Men klart å få de når man er 19 må jo være særs kjipt. Blir vel en sølvrev alla Ravanelli om noen år nå... :(

Link to comment
Share on other sites

Må jo være at det er pause fra premier leauge denne helga.....Lørdagen er ikke det samme uten en Arsenal kamp....Nå må det bli slutt på disse landskampene...Jeg vil ha ARSENAL på skjermen!

Det vil jeg også.

Får finne frem DVD med Wolves- Arsenal fra sist helg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...