Jump to content

Dagens Nedtur


henry#14

Recommended Posts

  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

Har brukt 36 kroner på dopapir. :)

 

Jeg føler virkelig med deg.. Selv om nedturen kan virke tøff nå i begynnelsen tror jeg du vil takle det bedre over tid.. Stå på!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Eksamen i exphil i morgen og jeg har så å si ikke startet. Huff, det blir nok lesing gjennom hele natten på meg :)

Hohoho, knallharde saker! Tok ex.fac. i min tid. Skjønte ikke hva jeg skrev selv, men kom ut med en C.

Link to comment
Share on other sites

Eksamen i exphil i morgen og jeg har så å si ikke startet. Huff, det blir nok lesing gjennom hele natten på meg :)

Hohoho, knallharde saker! Tok ex.fac. i min tid. Skjønte ikke hva jeg skrev selv, men kom ut med en C.

Har også tatt det faget der. Ikke det kjekaste nei. Men skal ha sannsynlighet og statestikk eksamen på mandag, så denne helga her er ikke mye kjekk!

Lykke til btw. Husk hva Popper mente :)

Link to comment
Share on other sites

Eksamen i exphil i morgen og jeg har så å si ikke startet. Huff, det blir nok lesing gjennom hele natten på meg ;)

Hohoho, knallharde saker! Tok ex.fac. i min tid. Skjønte ikke hva jeg skrev selv, men kom ut med en C.

Har også tatt det faget der. Ikke det kjekaste nei. Men skal ha sannsynlighet og statestikk eksamen på mandag, så denne helga her er ikke mye kjekk!

Lykke til btw. Husk hva Popper mente :)

Takk skal du ha :). Oppgaven jeg skreiv handlet faktisk om Popper B)

Link to comment
Share on other sites

Eksamen i exphil i morgen og jeg har så å si ikke startet. Huff, det blir nok lesing gjennom hele natten på meg :(

Hohoho, knallharde saker! Tok ex.fac. i min tid. Skjønte ikke hva jeg skrev selv, men kom ut med en C.

Har også tatt det faget der. Ikke det kjekaste nei. Men skal ha sannsynlighet og statestikk eksamen på mandag, så denne helga her er ikke mye kjekk!

Lykke til btw. Husk hva Popper mente :)

Takk skal du ha :). Oppgaven jeg skreiv handlet faktisk om Popper :P

Min oppgave var om Said og orientalismen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...