Jump to content

Dagens Nedtur


henry#14

Recommended Posts

Dagens nedtur: At ikke Nederland scoret flere mål.

Ukas nedtur(Siden jeg var litt sein):

At hareide fortsatt sitter, ble ikke imponert over det som visstnok var kjempegode resultater i starten mot bla sveriges tredjelag, men nå er det tid for change, vil ha inn Ståle Salvatore nå!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

Dagens nedtur: At ikke Nederland scoret flere mål.

Ukas nedtur(Siden jeg var litt sein):

At hareide fortsatt sitter, ble ikke imponert over det som visstnok var kjempegode resultater i starten mot bla sveriges tredjelag, men nå er det tid for change, vil ha inn Ståle Salvatore nå!

 

Sendte faktisk e-post til NFF dagen derpå om Hareide med noen argumenter om at han burde gå, har ikke fått svar enda for å si det sånn..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Oct 15 2008, 08:27 PM) 144023[/snapback]

Nedtur: Den eneste Tottnumb fanen på skulen går i klassen min. I dag i gym gaderoben sto han å hoppet på Arsenal drakten min. :( :( :( :(

 

Opptur: Så at han gjor det og til slutt blødde han ganske mye neseblod etter en liten slosskamp ;)

 

Med meg ;)

 

Ser du på det å banke en spurv som en opptur?

Jeg ser på det som smålig.

 

BE

 

Så du sier at du ikke ville gjort det samme?

 

Hadde noen stått og hoppet på mine klær, så skal jeg love deg at han hadde fått en høyre i ansiktet any way. Det er tross alt ikke helt normalt å gjøre sånne ting uavhengig om det er fotball det er snakk om eller ikke.

 

For det første er han en pest og plage. Men stå å hoppe på Arsenal drakten min å si at han hater Arsenal. Da greier jeg ikke å bare se på han gjøre det ;)

 

BTW en ting jeg glemte å skrive var at han spyttet på meg etter at jeg dyttet han vækk fra klærne mine.

 

Det er fortsatt ingen frunn til å slå.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Kommer hjem fra fotball-turnering i Haugesund.(noen andre som var der?)

Målet var å vinne hele turneringa men endte opp med å vinne B-sluttspillet :S

Og på toppen av kransekaka så klarte jeg og en venn å miste bussen som skulle gå hjem på ferja. Så vi måtte sitte på med noen :S

Link to comment
Share on other sites

Noe som vet hvordan jeg kan bli kvitt lyske strekken?

Det er nok smart å oppsøke lege ja...

Men jeg fant noen som hadde samme problemmet på et forum.. Og jeg har selv slitt med noe av det samme..

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=74662.0

 

Hvile er det viktigste.! Pluss at du kan få behandling, men du kan gjøre ting/øvelser som ikke gjør vondt for lysken. Og hvis du spiller fotball, noen jeg antar du gjør :) så kan du jogge og småspille med ball for å holde deg i form :) Men hold deg unna de aktivitete som gjør vondt for lysken, God bedring :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg zappet gjennom kanalene, sånn bare for å få en ørliten pause fra valgsendingen på CNN. Da ser jeg at Atletico Madrid leder en null over Looserpool på Anfield. Jeg blir glad og velger å se ferdig kampen, bare for å fryde meg over at det laget som helt urettferdig slo oss ut av CL gå på et tap.

 

Hva skjer, Gerrard får et straffespark som aldri i verden var et straffespark og Liverpool berget et poeng. Utrolig surt, men det blir fort glemt hvis Obama vinner i natt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...