Jump to content

Dagens Nedtur


henry#14

Recommended Posts

  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Skal på blindgjengerrydding fra mandag til fredag. Det er at man går 12 timer i skogen og leter etter udetonerte granater. Resten av dagen kjeder man seg rundt i den midtlertidige leiren. Æsj. Får motivere meg med at når jeg kommer tilbake på fredag er det kort tid til PL start ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Litt gammel tråd men. ;D

Trynte kraftig på sykkelen idag!

 

ouch! hørtes vell egentlig ikke særlig digg ut, ikke lenge sia jeg var i sykkelulykke :P

Håper det går bra med deg, god bedring eller hva man pleier å si :P

Var selv i en stygg sykkelulykke for en del måneder siden. Syklet litt for nærme kameraten og styret mitt "hektet" seg i hans. Jeg gikk rett på snørra, rakk ikke å ta meg imot. Fikk skrubbsår i halve trynet og slo ut litt av den ene fortanna, i tillegg til at begge fortennene ble trykt innover. Heldigvis har vi noe som heter tannleger, så tennene ble 100% fikset. Desverre så jeg fortsatt ganske mishandlet ut en stund etterpå pga alle skorpene som etter hvert kom på sårene jeg hadde fått i ansiktet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
  • 4 weeks later...

Det er så mange her som er skråsikre på at Nasri blir presentert i dag. Liker ikke å se Gonnere bli skuffet. :(

 

Dessuten er det dårlig vær i Tromsø idag, akkurat som i går. Men på Mandag var det fint, bruker å være slik her oppe i Nord; en dag med sol -seks dager med regn.

 

Du får ha god bedring da, Arsenal94. Kjipt med sykdom i sommerferien.

Link to comment
Share on other sites

Dessuten er det dårlig vær i Tromsø idag, akkurat som i går. Men på Mandag var det fint, bruker å være slik her oppe i Nord; en dag med sol -seks dager med regn.

Det er tilfelle også her i Alta ja... Blir bra å komme seg bort, for sommer her oppe er ubrukelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...