Jump to content

Dagens Nedtur


henry#14

Recommended Posts

Brakk høyrearmen på trening i går, så jeg må nok belage meg på en del uker på sidelinja. Blir nok ikke veldig aktiv på forumet heller..

 

Du kan jo alltids skrive med venstre hånd på forumet Helmik ;)

 

Ja, det er det jeg prøver på, men min sterkeste side er ikke akkurat tålmodighet, og jeg skal love deg at det tar tid å skrive skikkelige innlegg med venstrehånda. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

Brakk høyrearmen på trening i går, så jeg må nok belage meg på en del uker på sidelinja. Blir nok ikke veldig aktiv på forumet heller..

 

Du kan jo alltids skrive med venstre hånd på forumet Helmik ;)

 

Ja, det er det jeg prøver på, men min sterkeste side er ikke akkurat tålmodighet, og jeg skal love deg at det tar tid å skrive skikkelige innlegg med venstrehånda. B)

 

Hehe...jeg har ingen problem med dette, men det kan jo være fordi jeg er venstrehendt ;)

Link to comment
Share on other sites

Brakk høyrearmen på trening i går, så jeg må nok belage meg på en del uker på sidelinja. Blir nok ikke veldig aktiv på forumet heller..

 

Du kan jo alltids skrive med venstre hånd på forumet Helmik ;)

 

Ja, det er det jeg prøver på, men min sterkeste side er ikke akkurat tålmodighet, og jeg skal love deg at det tar tid å skrive skikkelige innlegg med venstrehånda. ;)

 

Hehe...jeg har ingen problem med dette, men det kan jo være fordi jeg er venstrehendt ;)

 

Hehe, ingen dum teori... B)

 

Når det er sagt ville det nesten vært like ille om det var vestrearmen som var brukket, det er egentlig tingen å skrive med èn hånd som er tidkrevende..

Link to comment
Share on other sites

Nedtur:

- Møtte uforbedredt opp til et Samfunnsfag-foredrag på skolen, kunne nok godt bedre

- Engelsk gloseprøve, tror i det minste det gikk bra

- Må levere en tysk oppgave på tirsdag, en hel side. Men man kunne velge tema selv, og da ble det Arsenal

- Er litt småsyk, og kunne dermed ikke gå på revyen i dag, håper jeg er frisk til i morgen

- På FM ble Fabregas skadet, og er ute i nesten et år!

 

Ikke den beste dagen med andre ord...

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke noe god dag, nei. Spesielt ikke det siste punktet, hehe. Hos meg har det godt veldig bra, helgen er endelig i gang, eneste minus er vel at jeg drit kvalm. Dessuten så sitter jeg og funderer på hvordan man kan hete robinvanpersieinmyheart11, sykt navn. Lykke til, håper du blir godkjent som medlem! :( (Litt off topic, men)

Link to comment
Share on other sites

En del nedturer i dag:

- Først i dag at klassekameratene mine innså hvilket lag vi tapte for i helgen. Ble da en "crappy" skoledag.

- Har for en eller annen grunn mistet SportN, så får ikke se Arsenal-kampen i kveld.

- Har dessuten Naturfagsprøve i morgen, om Gen-teknologi, må pugge helt til kampen.

- Fortsatt til småsyk, forkjølt.

Link to comment
Share on other sites

En del nedturer i dag:

- Først i dag at klassekameratene mine innså hvilket lag vi tapte for i helgen. Ble da en "crappy" skoledag.

- Har for en eller annen grunn mistet SportN, så får ikke se Arsenal-kampen i kveld.

- Har dessuten Naturfagsprøve i morgen, om Gen-teknologi, må pugge helt til kampen.

- Fortsatt til småsyk, forkjølt.

 

Heldigvis så har vi høstferie. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Dagens nedtur er at høstferien i dag slutter. Og at i morgen er det en ny kjip skoledag med masse kjipe ManU fans, Pool fans og en del medgansgsupportere som holder med Chelsea og Real, som alle kommer til å spørre meg om hvordan det gikk med Arsenal sine 2 PL kamper under ferien. Og enda koseligere er det jo at det selvfølgelig går en Hullfan på skolen min også :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nedtur: Den eneste Tottnumb fanen på skulen går i klassen min. I dag i gym gaderoben sto han å hoppet på Arsenal drakten min. :( :( :( :(

 

Opptur: Så at han gjor det og til slutt blødde han ganske mye neseblod etter en liten slosskamp ;)

 

Med meg :)

Link to comment
Share on other sites

Nedtur: Den eneste Tottnumb fanen på skulen går i klassen min. I dag i gym gaderoben sto han å hoppet på Arsenal drakten min. :( :( :( :(

 

Opptur: Så at han gjor det og til slutt blødde han ganske mye neseblod etter en liten slosskamp ;)

 

Med meg :)

 

Ser du på det å banke en spurv som en opptur?

Jeg ser på det som smålig.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nedtur: Den eneste Tottnumb fanen på skulen går i klassen min. I dag i gym gaderoben sto han å hoppet på Arsenal drakten min. :( :( :( :(

 

Opptur: Så at han gjor det og til slutt blødde han ganske mye neseblod etter en liten slosskamp ;)

 

Med meg :)

 

Ser du på det å banke en spurv som en opptur?

Jeg ser på det som smålig.

 

BE

 

Så du sier at du ikke ville gjort det samme?

 

Hadde noen stått og hoppet på mine klær, så skal jeg love deg at han hadde fått en høyre i ansiktet any way. Det er tross alt ikke helt normalt å gjøre sånne ting uavhengig om det er fotball det er snakk om eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Oct 15 2008, 08:27 PM) 144023[/snapback]

Nedtur: Den eneste Tottnumb fanen på skulen går i klassen min. I dag i gym gaderoben sto han å hoppet på Arsenal drakten min. :( :( :( :(

 

Opptur: Så at han gjor det og til slutt blødde han ganske mye neseblod etter en liten slosskamp ;)

 

Med meg ;)

 

Ser du på det å banke en spurv som en opptur?

Jeg ser på det som smålig.

 

BE

 

Så du sier at du ikke ville gjort det samme?

 

Hadde noen stått og hoppet på mine klær, så skal jeg love deg at han hadde fått en høyre i ansiktet any way. Det er tross alt ikke helt normalt å gjøre sånne ting uavhengig om det er fotball det er snakk om eller ikke.

 

For det første er han en pest og plage. Men stå å hoppe på Arsenal drakten min å si at han hater Arsenal. Da greier jeg ikke å bare se på han gjøre det ;)

 

BTW en ting jeg glemte å skrive var at han spyttet på meg etter at jeg dyttet han vækk fra klærne mine.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...