Jump to content

Dagens Nedtur


henry#14

Recommended Posts

Eksamen i morgen med 400 siders pensum om "Markedsøkonomiens utvikling".

Huff og huff. Får bare inderlig håpe at gutta gir meg en oppmuntring på brua på søndag!

 

Hva studerer du? Hvor? Skal begynne på NHH til høsten :D

Studerer markedsføring på BI Oslo. NHH ja, sikter høyt du da ;) synes du heller kunne ha joina BI for å få inn litt Arsenal-spirit, altfor mange United-drakter ute og går!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

Eksamen i morgen med 400 siders pensum om "Markedsøkonomiens utvikling".

Huff og huff. Får bare inderlig håpe at gutta gir meg en oppmuntring på brua på søndag!

 

Hva studerer du? Hvor? Skal begynne på NHH til høsten ;)

Studerer markedsføring på BI Oslo. NHH ja, sikter høyt du da ;) synes du heller kunne ha joina BI for å få inn litt Arsenal-spirit, altfor mange United-drakter ute og går!

Jeg tror det er vanskelig å finne et studie der det ikke er et stort overtall av Man U / Liverpool supportere B)

Link to comment
Share on other sites

Eksamen i morgen med 400 siders pensum om "Markedsøkonomiens utvikling".

Huff og huff. Får bare inderlig håpe at gutta gir meg en oppmuntring på brua på søndag!

 

Hva studerer du? Hvor? Skal begynne på NHH til høsten :lol:

Studerer markedsføring på BI Oslo. NHH ja, sikter høyt du da :) synes du heller kunne ha joina BI for å få inn litt Arsenal-spirit, altfor mange United-drakter ute og går!

 

Hehe, skulle gjerne gjort det som Arsenalsupporter, men velger heller NHH ettersom det har vært hovedmotivasjonen for jobbing på vgs i tre år.. Men du som går markedsføring bør vel ikke ha altfor store problemer med å markedsføre en så god sak som Arsenal FC? :)

Link to comment
Share on other sites

Må rydde rommet ;) :( :( :(

Ja stakkar deg... Forbanna whiner

 

Bestemor døde i går, og jeg var med i en kollisjon i dag. Kollisjonen i seg selv var ikke så alvorlig, men siden jeg og broren min fikk skylden uten grunn er jeg jævla forbanna. Hun har sikker planer om å lyve på oss alle regningene.. Kvinner i trafikken skulle nesten ikke vært lov.

Link to comment
Share on other sites

Det høres bra ut Skorpey og Unitedfan...NOT jeg er som dere sikkert veit Amandus! :ph34r:

 

Om ikke Zaldor vil råde eller fraråde, så jeg vil jeg råde dere til å bli aktive der samtidig som dere er sikkelig aktive her! :P

Link to comment
Share on other sites

Dagens solide nedtur var :

 

- Eg å pappa reiste til kristiansund for å sjekke en båt. Jeg dråppa skolen Det skulle liksom bli en opptur, men bare vent. På en biltur som skulle vere 15 mil, klarte vi å rote oss vekk so vi kjørte 30 mil !!!!!!!!!!!!!!!!! Ikkje nokk me det. Når eg kom heim, fekk eg vete at ein kammerat hadde vorte utvist av skulen ein dag,alt så han '' Per''.Fordi, han '' Kyrre '' hadde kødda med han ''per'', og dei begynte å slåst på skolen. Læraren som prøvde å stoppe de vart slått og kalt hore. ikkje nokk me det , I friminutte blei det samla en hel gjeng som skulle banke han ''Per'' fordi han hadde knust tryne til ''Kyrre''. Det endte med at glidlåsen på jakka til '' Per '' blei reven av og i raseri slo han til han som hadde reve den av. Der etter kom det ein lærar som førte han inn på rekor sitt kontor. Fuglane måtte vete ka som hadde skjett der for han ''Per'' stakk av å marsjerte rett bort til '' Kyrre '' Og gidde han en rett på tryne. Etter på det gjekk han Heim :)

 

 

Ka i alle dage ditte skule skje den dagen eg var vekk for !?

 

Eg er ein heilt normal person som ikkje er avhengi av vold vist dokke lure på det ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...