Jump to content

Dagens Nedtur


henry#14

Recommended Posts

  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

Planen var å jobbe godt med studiene fra og med oktober. Dethar ikke skjedd, så noe må jeg jobbe minst 10 timer hver dag de neste 2 og en halv ukene. Jippi, mitt sosiale liv er begrenset til samtaler på kjøkkenet. Det blir nok ikke så mye aktivitet her på forumet fra min side på en liten stund.

Link to comment
Share on other sites

Slenger meg på eksamenshatbølgen. Jeg mister trolig Chelsea kampen pga kollokvi ;)

 

Hehe.. Jeg prioriterer arsenalkamp fremfor skole... Hadde ikke hatt noe effekt av å lese uansett ettersom tankene hadde vært en helt annen plass.. Usedvanlig festlig på skolen på søndager forresten!

 

Åssen studier går folk?

Link to comment
Share on other sites

Hver gang eksamensdager krasjer med arsenal-kamper, så tenker jeg; "Nei, du i dag så bør jeg ikke se på kampen.. EKSAMEN!!" Men plutselig, så skjer det motsatte.. jeg greier på ingen måte å øve til prøver framfor fotball! ;)

Men så er det også sånn at når arsenal-kampene ikke går helt så bra, så går heller ikke øvinga som planlagt..

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Jeg prioriterer arsenalkamp fremfor skole... Hadde ikke hatt noe effekt av å lese uansett ettersom tankene hadde vært en helt annen plass.. Usedvanlig festlig på skolen på søndager forresten!

 

Åssen studier går folk?

Jeg ville også proiritert kampen, men har et ansvar for kollokvigruppen. Ja det er ikke noe som er som å tilbringe helgene på lesesalen ;)

 

Jeg studerer internasjonal markedsføring på BI i Oslo

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville også proiritert kampen, men har et ansvar for kollokvigruppen. Ja det er ikke noe som er som å tilbringe helgene på lesesalen :P

 

Jeg studerer internasjonal markedsføring på BI i Oslo

 

Åja.. Ikke så veldig langt fra hva jeg studerer da.. Øko/adm på NHH..

Link to comment
Share on other sites

Gått på to stortap i serieåpningen i futsal.

Tråkket over.

Blitt frastjelt jakke og lommebok!

0-3 mot Chelsea.

 

Årets mest ubrukelige dag...

 

Edit: Studerer for øvrig til matematikk-master på UiO, så har et par skikkelig kjipe eksamener å glede meg til også.

 

 

Aaaaargh!!!! :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

at jeg snur rundt Arsenal kalenderen og finner Adebawhore på hele desember siden!!!Møkkamann!

Hehe. Ventet på at noen skulle kommentere det! Delvis skandaløst av Arsenal, har vel skjedd samme med Reyes tidligere.

 

Jeg tok forresten et bilde av Eboue og limte foran det stygge tryne til Greedy, så ser ikke så aller verst ut nå. :P

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Ventet på at noen skulle kommentere det! Delvis skandaløst av Arsenal, har vel skjedd samme med Reyes tidligere.

 

Jeg tok forresten et bilde av Eboue og limte foran det stygge tryne til Greedy, så ser ikke så aller verst ut nå. :P

 

 

Dette er vel første året jeg ikke har sett på kalenderen før vi er i riktig måned. Så man kan trygt si dette var særs ubehagelig å se. Åsså på en dag som vi skal møte mannen. Får håpe det var ett godt tegn for oss...

 

Nå skal det sies at Arsenal vel ikke kunne vite i fjor at alt med Ade skulle skje nå. Men ille vondt var det å se

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Høres meget enkelt ut i mine ører :) Til å komme opp i norsken, bare tenk om du hadde fått modernismen eller noe anna dritt :P

modernismen? :s hva er det ? :P

 

hehe, er ikke så værst. Men med tanke på at resten av klassen kom opp i samfunnsfag, et fag jeg har 6 i og som er favoritt faget mitt, ikke bare for jeg er god i det men også fordi det er interesant. Så er det litt kjipt!

 

Halveparrallell klassen slapp muntlig :) off

 

Og innen norsk er alt bedre en kristin lavransdatter!

Link to comment
Share on other sites

modernismen? :s hva er det ? :)

 

hehe, er ikke så værst. Men med tanke på at resten av klassen kom opp i samfunnsfag, et fag jeg har 6 i og som er favoritt faget mitt, ikke bare for jeg er god i det men også fordi det er interesant. Så er det litt kjipt!

 

Halveparrallell klassen slapp muntlig :) off

 

Og innen norsk er alt bedre en kristin lavransdatter!

ikke klag! jeg skal ha eksamen i moderne statistikk i morra :P

Link to comment
Share on other sites

Muntlig eksamen

 

Norsk; Henrik Ibsen, et dukkehjem og realismen.

 

Drep meg

 

Det er ingen nedtur cescwalcott, gratulerer med at du fikk et sant mesterverk til muntlig. Jeg fikk "et dukkehjem" til muntlig selv for veldig lenge siden, det er den letteste sekseren jeg noensinne har fått.

 

Et lite tips, Nora Helmer definerer det vidunderlige på to forskjellige måter i løpet av stykket.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...