Jump to content

Dagens Nedtur


henry#14

Recommended Posts

Etter fullstendig West Ham-kjør i hele andre omgang går Aston Villa opp og scorer på sin første sjanse i omgangen. Milners innlegg går via en West Ham-forsvarer og i bue over Green. Utrolig billig mål.

 

Det er desverre på den måten man tar seg inn i topp 4...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

Det spøker for meg også med å få sett kampen. :( Tror det er mange som sliter litt i dag med tanke på familieselskap, etc.

 

Huff. Timing, folkens!

Hadde familieselskap i går, så får sett kampen !! ;)

 

Familieselskap både i dag og i går, men får sett kampen i dag. =)

Dagens nedtur får være hvis det blir tap i dag.

Link to comment
Share on other sites

Eksamen i morgen med 400 siders pensum om "Markedsøkonomiens utvikling".

Huff og huff. Får bare inderlig håpe at gutta gir meg en oppmuntring på brua på søndag!

 

Hva studerer du? Hvor? Skal begynne på NHH til høsten :)

Studerer markedsføring på BI Oslo. NHH ja, sikter høyt du da :) synes du heller kunne ha joina BI for å få inn litt Arsenal-spirit, altfor mange United-drakter ute og går!

 

Hehe, skulle gjerne gjort det som Arsenalsupporter, men velger heller NHH ettersom det har vært hovedmotivasjonen for jobbing på vgs i tre år.. Men du som går markedsføring bør vel ikke ha altfor store problemer med å markedsføre en så god sak som Arsenal FC? :D

Hehe det er sant! FÅr gjøre en jobb når skolen starter opp igjen nå :P

Link to comment
Share on other sites

I dag stod jeg opp tidlig. Jeg er ingen morgenfugl, men siden januarsalget startet i dag, så stod jeg opp i "porkotta" som vi sier her hjemme. Jeg fikk pjasket meg ut av min gode, varme seg og kylte i meg en flaske "Rudolf & Nissens julebrus" for å kickstarte dagen med et lite sukkerkick, og hev innpå to biter "aftereight", som jeg hadde fått i julegave, for ikke kun å ha julebrus å tære på. Etter min lett uortodokske frokost ruslet jeg opp trappen til bestemor(ja, jeg bor i kjelleren hos bestemor ja! Før noen begynner å flire vil jeg si at det trives jeg veldig godt med, og her lever vi i en fin symbiose der ho lager middag og jeg tar oppvasken og kjøper vg og andre nødvendigheter.) for å bla igjennom budstikka(les: Romsdals Budstikke) før jeg dro.

 

Til min store forskrekkelse og forargelse så hadde det f*en meg snødd over 20 cm i løpet av natta, og bilen var helt nedsnødd. Vi kunne i dette øyeblikk lese 06:10, og jeg måtte stå i kø foran elprice innpå Molde senest 06.50 for å kunne sikre meg en nydelig 46toms Samsung plasma. Vel bilen måker som kjent ikke seg selv og jeg måtte lete frem kost før jeg kunne åpne bilen og få på varmen. Dette gikk greit, men jeg frykter at jeg brøt av radioantenna. Vel det er ikke mitt problem, da det ikke mer min bil og jeg hadde allerede satt på Hellbillies «Sol over livet». Mulig den virker, men jeg gadd altså ikke sjekke.

 

Føret var glatt, men heldigvis hadde avensisen etter bestefar gode pigger i dekkene, så jeg kom meg omsider frem til Molde. Utenfor elprice som solgte disse framifrå fjernsynsapparatene, sto det allerede noen mennesker. Jeg var innenfor tidsfristen jeg hadde gitt meg selv, men likevel var det mange folk der. Jeg trev iPoden min med Tom Egelands «Paktens voktere» på lydbok, og stilte meg bakerst. Diskret talte jeg åtte stykker foran meg, og lille meg på niendeplass. «Rutinert» sa jeg lydløst til meg selv og smilte tilfreds i det ubarberte ansiktet mitt. Det stod i reklameavisen vi fikk i posten at de hadde ti slike vidunderfjernsyn til 4.995,-, og det var førstemann til mølla. Nå var klokka blitt 06.55 og flere var kommet til. Plutselig ble jeg var noen rare bevegelser i «trommelen», og jeg fikk akutt behov for å brenne av ei bønne. Jeg kjente at denne var av malingsfjernerkvalitet, og burde derfor deponeres på egnet sted og ikke midt i køen før åpningen av januarsalget på elprice. Nuvel, jeg klarte i midlertid å knipe igjen.

 

Til slutt åpnet dørene seg, og til min lettelse gikk køen pent og rolig inn i den lille butikken. Jeg hadde ikke vært i stand til noe håndgemeng i min tilstang og gikk fint inn bak mannen foran. Vel inne i butikken rant det til igjen, og denne gangen med større kraft. Jeg var glad jeg ikke luftet spøkelset utenfor da poltergeistene som kom bak neppe hadde oppført seg like bra som køen jeg hadde stått i. Jeg klarte meg fint frem til kassen og fikk lirt av meg: «En slik toogførtier, takk». Joda, jeg ble registrert og fikk en fin liten lapp med kråketær på, men jeg hadde jo fortsatt mine nye behov. Jeg vinket så diskret som mulig på betjeningen og spurte så fint jeg bare kunne «Beklager, men har dere et klosett jeg kan låne?» Mannen i kassa var snill og viste meg inn på lageret til et lite avlukke. Det fikk jeg bukt med behovet og lurte meg lettet ut i butikken igjen for å vente på utleveringen som de drøyet litt med, slik at alle skulle få handle før de begynte å lenpe ut varene.

 

Jeg ble ropt opp som andremann og ruslet stolt frem om mottok kassen med mitt splitter nye fjernsyn. Nå skulle jeg få se Wenger & co ta nye poeng, og kanskje tenkte jeg med meg selv at med et så klart fjernsyn så måtte tilogmed Adebayor se at han ofte går i offisde og kanskje tilogmed score litt mer. Kassa med vidunderet var stor og tung og denne måtte jeg slepe over hele plassen foran elprice og mekonomen som ligger vis a vis. Jeg parkerer som mange vet på første og beste plass, selv om jeg kanskje burde kjørt nærmere. Jeg kom meg heseblesene over plassen med den store kassa og låste opp bilen da jeg oppdaget det store.... Kassa var f*en danse meg for stor for avensisen!

 

Jeg fikk slepet kassa tilbake til lageret og lagt den av der, for å få hentet den senere. Jeg kom hjem full av eder og galle og måtte måke hele plassen(og den skal jeg love deg er stor!) her for å roe ned sinnet. Deretter gikk jeg på forumet for å lufte min frustrasjon mens jeg spekulerer på hvem jeg kjenner som har stor nok bil og som ikke er på arbeid!

 

Min dag så langt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...