Jump to content

Dagens Nedtur


henry#14

Recommended Posts

Dagens nedtur er definitivt at tv3 ikke har klart å få vekk loserpool-mongolidene Roar Stokke og Vidar Davidsen fra kommentatorboksen i år heller ;) blir like forbanna hvert år!!! skal boikotte den kanalen, og bare følge Arsenal på engelske kanaler i CL i år ;)

Grunnen til at jeg sier dette idag er etter å ha sett Brann-Ventspils...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

blir vel kanskje "gårsdagens nedtur" men det får heller gå. Tapte B finalen i Aarhus Football Festival 2-0 etter en kamp som minnet mer om ett masseslagsmål enn noe annet. Fire røde kort, to springskaller og x-antall slag ble delt ut, og dommeren så ingen annen råd enn å blåse av kampen, noe som iogfor seg var greit. Det er definitivt noe av det sykeste jeg har vært vitne til på en fotballbane.

 

Ham-Kam - Lillestrøm? :D

Link to comment
Share on other sites

blir vel kanskje "gårsdagens nedtur" men det får heller gå. Tapte B finalen i Aarhus Football Festival 2-0 etter en kamp som minnet mer om ett masseslagsmål enn noe annet. Fire røde kort, to springskaller og x-antall slag ble delt ut, og dommeren så ingen annen råd enn å blåse av kampen, noe som iogfor seg var greit. Det er definitivt noe av det sykeste jeg har vært vitne til på en fotballbane.

 

Ham-Kam - Lillestrøm? :)

 

var nok hakket værre, selvom det er vanskelig å tro ;p

Link to comment
Share on other sites

Syntes ikke Lillestrøm - Ham/Kam var så ille. To av de røde kortene, var nok feil.

 

Ta heller TIL-Khimki i Dana Cup, hvis noen har hørt om den saken.

 

hva skjedde ? :)

Link to comment
Share on other sites

Syntes ikke Lillestrøm - Ham/Kam var så ille. To av de røde kortene, var nok feil.

 

Ta heller TIL-Khimki i Dana Cup, hvis noen har hørt om den saken.

 

hva skjedde ? :)

 

Det russiske laget startet og slå og gå til angrep på dommer og motstanderlaget Tromsø;

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/28/542016.html

Link to comment
Share on other sites

Syntes ikke Lillestrøm - Ham/Kam var så ille. To av de røde kortene, var nok feil.

 

Ta heller TIL-Khimki i Dana Cup, hvis noen har hørt om den saken.

 

hva skjedde ? :)

 

Det russiske laget startet og slå og gå til angrep på dommer og motstanderlaget Tromsø;

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/28/542016.html

jøss :P helt syk mentalitet på de øst europeiske fotball laga ass ;) jeg sier selvfølgelig ikke at det gjelder alle, for de har jeg ikke spilt mot, men de jeg har spilt mot, og hørt om virker jo riktig ille.. en på laget fra Bosnia fortalte meg at etter hver kamp dommeren var i mot dem banket de ham opp etter kampen og sånt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Skylder sersjanten 120 push-ups og 21 minutter ag3-gym :/

auda. du får nedbetale over tid da. klarer du 21 minutter sammenhengende ag-gym har du krefter.

 

Tok kvitt eller dobbelt med sersjanten og ble kvitt alt - heldigvis! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Brakk høyrearmen på trening i går, så jeg må nok belage meg på en del uker på sidelinja. Blir nok ikke veldig aktiv på forumet heller..

 

Du kan jo alltids skrive med venstre hånd på forumet Helmik ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...