Jump to content

Philippe Senderos


Safe Hands

Recommended Posts

  • Replies 409
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg tror det største problemet til Senderos, er at han ikke har psyke til å spille på dette nivået.

 

Kan virke sånn iom at det er i de 'store' kampene han gjør feil.

Jeg har litt mer tro på Djorou som jeg har sansen for.

Får vi 7-8 mill pund så blir det vel garantert en dM også inn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det største problemet til Senderos, er at han ikke har psyke til å spille på dette nivået.

 

Kan virke sånn iom at det er i de 'store' kampene han gjør feil.

Jeg har litt mer tro på Djorou som jeg har sansen for.

Får vi 7-8 mill pund så blir det vel garantert en dM også inn.

 

Dette kan også snus på hodet: jeg mener iallefall han har spilt best de gangene han har hatt kapteinsbindet rundt armen...

Link to comment
Share on other sites

Det er flere gode grunner for å beholde Senderos, en god grunn er Fabregas. På et intervju som vart gjort med Fabregas før forrige sesong fikk han spørsmål om hvem som var hans bestevenner og hvem av lagkammeratene han var mest med, svarte han kontant, Hleb og Senderos. Med Hleb borte så trenger vi ikke å kvitte oss med den andre som Fabregas trivest med. Alt for å holde Fabregas fornøyd spør du meg.

Men når det er sagt så synest jeg faktisk at Senderos er en spiller som spiller med hjerte og gir 100% og slike spillere trenger vi på treningsfeltet, i stallen og i førstelaget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sikker på at Senderos vil bli bedre så lenge han får tillit og spiller mange kamper. (noe han har bevist)

 

Absolutt. Sammenlign Senderos mot slutten av forrige sesong med Toure på samme tid. Hvem var egentlig best? Uten tvil Senderos, selv om det var noen andre faktorer (AM mm.) som gjorde at Toure led av en formsvikt.

Link to comment
Share on other sites

Nei og nei :lol: Trist å miste enda en spiller i sommer. Men dog ikke den viktigste eller mest talentfulle. Har lenge hatt troen på Big Phil, og ønsker ham i motsetning til flere andre, lykke til videre! Og takk for alt Phillipe! Nå er vel trøsten at vi har hentet Silvestre og at Djourou virker mer lovende enn Senderos. Men, men... Once a Gooner, Always a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner mindre og mindre av hele greia... Stallen blir bare svakere og svakere :lol:

 

Tror vi hadde trengt en Senderos i kampen mot Fulham i helga. Toure/Gallas passer rett og slett ikke sammen...

 

 

Fy søren, dette er i mine øyne skandale og katastrofe og det som verre er. Dette er feil, Wenger!

Støtter begge disse innleggene...

Gallas virker rotete, svimmel og får ikke med seg en dritt av det som skjer der ute. Greit, det skal sies, han er Kaptein og tar ansvar, men synes det begynner å dubbe ut på det stadiet også :(

Toure vil jeg fortsatt ha der i midten, men å la Senderos gå, NÅ, blir helt feil synes jeg... senderos hadde vært fantastisk å hatt der bak med Kolo :( :lol:

 

Men, lykke til Phillipe Senderos!

Link to comment
Share on other sites

Det står absolutt ingenting om dette på verken Arsenal.com, skysports eller teamtalk og den artikkelen inneholder ingen sitater fra verken manager eller spiller. Dessuten er Goal.com en lite troverdig side. Hvordan kan dere være så sikre på at dette ikke er oppspinn?

Link to comment
Share on other sites

Da har Vg også meld det samme uten å ha alt for mye betydning. Hvis dette er stemmer er jeg litt overrasket. Wenger har hatt klokketro på Big Phil, men plutselig går han på lån til Milan med opsjon på kjøp. Hva skjer?

 

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=525159

Link to comment
Share on other sites

Liker greit synes jeg. Det åpner rom for Djourou og Song(som begge har imponert) og i tillegg kan Silvestre spille der og litt lenger bak i rekka kommer jo Nordtveit(vet det er tidlig enda)

Enig, det er ikke verdens undergang! Prioriterer Song og Djourou foran Philippe.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...