Jump to content

Philippe Senderos


Safe Hands

Recommended Posts

Guest fabregas

Senderos is the man!! :angry:

 

Han blir verdens beste midtstopper, merk mine ord!!

Trur Senderos mangler farten til å bli verdens beste, men partnerskapet Toure/Senderos har potensial til å bli verdens beste midtstopparpar. Med farten og taklingsstyrken til Toure og luftstyrken til Senderos kan det bli veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 409
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Senderos = Den nye Adams

Han får i alle fall nummer 6 neste sesong skal me tru denne kilden: http://shop.arsenal.com/arsenal/product.as...S&maindept=1058

 

YES!

 

Merkelig at det ble gjort så sent..det var jo ikke lenge siden det kom liste over Arsenals nummer til neste sesong, og da var det bare Cesc som hadde skifta.

 

Men dette likte jeg!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi sliter uten ny stopper!!

 

Du...vær så snill, kan du ikke i det minste PRØVE å holde deg fra å skrive slike poster. De er ingenting å lese på de korte der.. det er greit å poste i en-linje men da må det være innhold i det også. Det er så ufattelig mange som har skrevet det samme som du skriver her bare mye lengre poster. Prøv å tenk litt, og ikke skriv hele tiden du kommer på noe inni hodet ditt som det kunne vært morro å skrive.. du må tenke litt på underholdningsverdi også.. vær så snill!

 

Du har skrevet veldig mange sånne innlegg.. det er ikke påbudt å skrive en post i hver tråd. Vi poster her på forumet for at andre skal være med å diskutere og se på synsvinkler til en person, men du skriver værken på en måte som det er mulig å diskutere, eller noe å lese i det hele tatt.. det er rett og slett ingenting innhold.. vær så snill å hør på dette, for hvis du hører så gjør det deg til en bedre likt forumist og du blir flinkere til å debattere, og ikke bare skrive sånn som over her.

Link to comment
Share on other sites

Var du som skrev et "dårlig" innlegg nå Helmik :P Hadde ingenting med Senderos å gjøre.. Send heller en PM..

 

Men så om det tråden handler om: Phillippe Senderos... Synd at han er skadet såpass lenge. Kan ødelegge sesongen hans.. Hadde vært bra for han og Toure å spille sammen med en gang. Nå må Toure spille med en annen makker og det gjør at han må tilpasse seg en annen å spille med igjen når Senderos er tilbake..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Eg synes vår unge sveitser har fått mykje ufortjent kritikk i det siste. Han har nettopp komt tilbake etter ein lang skadeperiode, men har, etter min meining, klart seg bra på tross av dette. Mot Hamburg satt eg ringside og Senderos imponerte i alle fall meg. Fleire herlige taklingar og vant mange hodeduellar.

 

Bolton-kampen såg eg ikkje, men har fått eit inntrykk av at han gjorde det bra også då. Etter Fulham kampen virket det som om folk måtte ha nokon å skulde på. Ettersom Senderos blei utvist var det sjølvsagt han som fekk kritikk for å vere altfor treig, til tross for at det var ein tabbe av Toure som oppheva offsiden på Senderos sin mann.

 

Det som eg meiner gjer Senderos viktig for Arsenals forsvar, er at han har andre kvalitetar enn Toure og Gallas. Det er sjeldan Toure vinner hodeduellar mot store spissar; noko Senderos ofte gjer. Han har og gode ledar-egenskaper og er åpenbart svært sterk.

 

Eg, for min del, har klokketru på den eldste av dei unge sveitsarane, og trur han blir ein svært viktig del av Arsenals forsvar dei kommande åra.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

.Nå som alle her inne hakker som verst på Senderos, kan jeg ikke annet enn å synes synd på mannen. Han er en solid duellspiller, og har tidligere vist at han kan være veldig god (også over tid!). Å gi han skylden for gårsdagens middelmådige resultat er tåpelig. Dessuten er han langt fra noe førstevalg, han bør nok også være bak Djourou, og som fjerdevalg på midtstopperplass er han rett og slett langt over pari! Så langt bak i rekkefølgen er vi vant til å ha spillere som Cygan, Luzhny, Grimandi og Stepanovs!

 

Cygan/Luzhny/Grimandi/Stepanovs vs. Senderos? Big Phil any day!

Link to comment
Share on other sites

Eg skreiv også i kamptråden at Senderos får ufortent mykje kritikk. Ein kan ikkje klage på ein stoppar som er 4 valg i klubben, og har monge gode kvalitetar som våre andre stopparar ikkje har.

Senderos hadde spelt seg inn på dei fleste andre PL lag, og me kjem aldri til å få ein bedre stoppar som er nøgd med å vere 4 valg.

 

Ein må heller ikkje gløyme at Senderos er veldig ung, og har mykje å lære. Eg meiner at han heilt klart kan utvikle seg til ein bedre spelar i åra som kjem.

Link to comment
Share on other sites

.Nå som alle her inne hakker som verst på Senderos, kan jeg ikke annet enn å synes synd på mannen. Han er en solid duellspiller, og har tidligere vist at han kan være veldig god (også over tid!). Å gi han skylden for gårsdagens middelmådige resultat er tåpelig. Dessuten er han langt fra noe førstevalg, han bør nok også være bak Djourou, og som fjerdevalg på midtstopperplass er han rett og slett langt over pari! Så langt bak i rekkefølgen er vi vant til å ha spillere som Cygan, Luzhny, Grimandi og Stepanovs!

 

Cygan/Luzhny/Grimandi/Stepanovs vs. Senderos? Big Phil any day!

 

skal være enig i at jeg valgt han foran de jeg og!!!

 

men jeg tror wenger har han som 3 valg ikke 4, og det er jeg uenig i..

jeg synes har lar seg stresse alt for lett, og han er litt klomsete..

slår alt for mange lang-pasninger uten adresse og han er vel ikke den kjappeste heller..

hodestyrke og duellstyrke han har kommer derimot godt med.. så lenge han ikke møter drogba

 

og gi han skylden for at vi ikke vant kampen i går blir feil, men det var klomsete av han det han gjore..

men det var de spillerne som skal dra lasset for arsenal som sviktet i går.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Juventus står klare med et bud på 3 millioner for Arsenal-stopper Phillipe Senderos. (Mirror)

 

hm..hva skal man si? har sett han god, men for å si det slik har jeg sett han oftere dårlig..

da mener jeg for dårlig for arsenal..

eneste er vell at det kan bli litt tynt der bake hvis noen skader faller inn.. men med nordtveit på plass kan det ikke bli særlig mye dårligere?

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo kjøpt Sagna da og fortsatt ikke solgt Hoyte, så vi har jo bra alternativer også på stopperplass hvis det er sånn at Sagna kan spille der også. Gilberto har jo også vikariert der.

Kanskje litt tidlig for Nordtveit å kastes innpå, men han er jo også et alternativ.

 

Så et salg av Senderos frykter jeg ikke, men jeg har jo aldri lagt skjul på at jeg synes han er for dårlig for Arsenal.

Mest pga. tempoproblemene og svak teknikk.

Innsatsen er det derimot ikke noe å si på.

 

Håper jo at han tar steget og blir bedre, men må innrømme jeg ikke har helt troen på det. :D

 

Jeg tror derimot Wenger ønsker å beholde han pga. at Toure forsvinner til Afrikamesterskapet, men hvis Phil vil dra regner jeg med han selges kjapt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dette er det beste jeg har sett av Senderos. Bunnsolid!! Fant ingen tråd om han så jeg lagde en. Kan han være like fokusert som dette i dag så er det aldri noen bekymringer fra min side. Han og Song var konger der ute :P

Hail hail hail and kill!

 

Senderos var en av banens beste igår. For meg virker det som det er selvtillitten som er hannes største problem. Igår var han kaptein og spilte nesten en prikkfri kamp. Håper han holder seg sånn så trenger vi ikke grue oss veldig til Toure skal til Afrika og trille ball.

 

Song der imot er jeg ikke helt trygg på. Springer framøver, dribler på egen 16 meter, som om han skulle vert en ving med motstandarens cornerflagg. Men han spilte en bra kamp igår, men jeg slapper ikke helt av når han drar av mann etter mann bak der.

 

"Hail hail hail and kill!" Hva i alle dager er det for en komentar!? :/

Link to comment
Share on other sites

Dette er det beste jeg har sett av Senderos. Bunnsolid!! Fant ingen tråd om han så jeg lagde en. Kan han være like fokusert som dette i dag så er det aldri noen bekymringer fra min side. Han og Song var konger der ute :P

Hail hail hail and kill!

 

Var vel Blackburn ganske så dårlige i denne kampene syns jeg da, Roque Santa Cruz skorer 2 lette mål, det siste føller jo ikke Sendros med en gang og Cruz for gå opp helt avlene å stange inn 2-2.

 

Var nok Dudu som redd oss i denne kampene, med at han viser hvor iskald han er avlene med kiper 2 ganger :o

Link to comment
Share on other sites

joda, senderos spilte en bra kamp, og det er jeg glad for. det som derimot er trist, er at song får spille. han er god med ballen i beina, så lenge han ikke blir presset. han mister ballen så snart noen presser han, og det fører veldig ofte til en farlig situasjon. og dueller vinner han sjelden eller aldri. senderos tapte vel få eller ingen dueller i går. det virker lovende:-)

 

når jeg først er innom kampen i går, må jeg også nevne kampens andre skuffelse: diarra! også veldig god med ballen helt til motstanderne kommer i kroppen på han. det endte i går med syv overganger for blackburn. han mister ganske enkelt ballen alt for ofte i posisjoner det ike er lov å miste ballen!

 

men som sagt, veldig fornøyd med senderos

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg rett og slett ble meget imponert over Senderos i går!

Han virket solid og trygg gjennom hele kampen. Men jeg er fremdeles ikke helt happy

når han får ballen i beina...

Når det gjelder Song, vil jeg heller si han hadde en grei kamp. Mistet ball for ofte på egen halvdel.

 

Totalt off topic: Diaby må få mer spilletid! For en bra fyr! Virket dog som om han mistet litt konsentrasjon ut i 2 omgang. ( muligens sliten )

Link to comment
Share on other sites

Dette er det beste jeg har sett av Senderos. Bunnsolid!! Fant ingen tråd om han så jeg lagde en. Kan han være like fokusert som dette i dag så er det aldri noen bekymringer fra min side. Han og Song var konger der ute :D

Hail hail hail and kill!

 

Senderos tråden finnes den, og det går jo an å bruke søke funksjonen.

 

Men til topic: Senderos spilte meget bra i går og var en av banens beste spillere sammen med Song og Bendtner. Senderos er fortsatt ung, og vil utvikle seg mer som fotball spiller i årene som kommer, det er eg sikker på, men han MÅ trene mer på hurtighet, det er der han svikter mest vil eg si..

Link to comment
Share on other sites

Dette er det beste jeg har sett av Senderos. Bunnsolid!! Fant ingen tråd om han så jeg lagde en. Kan han være like fokusert som dette i dag så er det aldri noen bekymringer fra min side. Han og Song var konger der ute :)

Hail hail hail and kill!

 

Senderos tråden finnes den, og det går jo an å bruke søke funksjonen.

 

Men til topic: Senderos spilte meget bra i går og var en av banens beste spillere sammen med Song og Bendtner. Senderos er fortsatt ung, og vil utvikle seg mer som fotball spiller i årene som kommer, det er eg sikker på, men han MÅ trene mer på hurtighet, det er der han svikter mest vil eg si..

Jo jeg søkte, men bare med Senderos, og ingen fornavn. Den kom ikke opp med noen treff på det. mulig jeg ikke såg den hehe, var ganske sjenkt etter å vært ute å festet.

Link to comment
Share on other sites

Senderos er den nye Cygan, vil, men får det ikkje til. Han vokser muligens med ansvar sidan han spilte ein god kamp mot Blackburn som kaptein, men han er ikkje kapteinsmateriale for førstelaget så da kommer vel han fortsatt til å spele nølande og usikkert som han har gjort i det siste. Hvis ikkje han har fått seg ein sjølvtillitsboost nå da. Kan hende det kun er det som er problemet, for at han held eit høgt nivå har han alt bevist i VM og for Arsenal, men ikkje stabilt over tid.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

×
×
  • Create New...