Jump to content

Philippe Senderos


Safe Hands

Recommended Posts

Arsene bekreftet at Senderos hadde reist til Milano på pressekonferansen foran kveldens kamp.

 

Media: "What was the thoughts on that?"

Wenger: "We want him to play without losing him"

Media: "Is there a buy-out clause?"

Wenger: "It has not been decided"

 

Latterlig dårlig logikk av Wenger. Hvis Wenger vil at han skal spille uten at vi skal miste ham, hvorfor skal det være en buy-out klausul i låneavtalen? Det er jo uansett en tap-tap situasjon for Arsenal: Imponerer han i Italia, mister vi ham for småpenger, mens hvis han spiller dårlig er vi tilbake til scratch.

 

Edit: Dette er også bekreftet på Arsenal.com

 

Kan hende spilleren har hatt noe han skulle ha sagt også? Ikke umulig at Senderos har ønsket en buy-out klausul for i det hele tatt reise. Gir han noe mer trygghet i forhold til en permanent overgang hvis begge klubber er fornøyde.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 409
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sitter og hører avskjedsintervjuet med Senderos på ATVO. Han sier at han

håper å imponere der, og sier at forhåpentligvis kan BLI der. Så det virker

som han er tapt. Han er en så jordnær kar, og veldig flink til å ordlegge seg

på engelsk i motsetning til mange av spillerne våre. Blir litt trist av å høre på

nå faktisk.

Link to comment
Share on other sites

Med fare for å høres respektløs ut (det er ikkje intensjonen) så graver eg meg ikkje ned av den grunn. Senderos er ikkje god nok for Arsenal, punktum.

 

Senderos er en veldig god spiller og god backup å ha i klubben og Walcott sier at Senderos er\var den som trener mest og er den som virkelig ønske å vinne noe, og at han er den mest intelligente personen i Arsenal troppen per dags dato! Og det er en av grunnene til at eg vil ha tilbake Big Phil neste sesong og så er han en alright fyr som ikke griner seg til en plass på laget, slik som andre gjør/gjorde..(Diarra m.m)

Link to comment
Share on other sites

Med fare for å høres respektløs ut (det er ikkje intensjonen) så graver eg meg ikkje ned av den grunn. Senderos er ikkje god nok for Arsenal, punktum.

 

Senderos er en veldig god spiller og god backup å ha i klubben og Walcott sier at Senderos er\var den som trener mest og er den som virkelig ønske å vinne noe, og at han er den mest intelligente personen i Arsenal troppen per dags dato! Og det er en av grunnene til at eg vil ha tilbake Big Phil neste sesong og så er han en alright fyr som ikke griner seg til en plass på laget, slik som andre gjør/gjorde..(Diarra m.m)

I tillegg er han, som nevnt før her, en av de beste kameratene til Cesc. Så synes det er meget trist at Phillipe nå velger å forlate oss!

Link to comment
Share on other sites

Med fare for å høres respektløs ut (det er ikkje intensjonen) så graver eg meg ikkje ned av den grunn. Senderos er ikkje god nok for Arsenal, punktum.

 

Har ikke helt samme oppfatning som deg, mener faktisk Senderos er duellspilleren vi mangler der bak. Joda han har gjort feil,store feil, men han har også blitt straffet for andres feil også. Senderos trakk seg aldri unna dueller og "gjemte" seg, det samme kan vi ikke si om Toure\Gallas.

Mener ærlig og oppriktig at hadde Senderos fått sjansen som fast makker til Toure\Gallas så hadde vi sett en helt annen Senderos.

 

Det er jo litt rart at Milan er keen på Senderos om han virkelig er så dårlig.

 

Med tanke på spillerkjøp kontra spillersalg, så lurer jeg litt på ambisjonsnivået til Arsenal. Kan umulig være å vinne noe, når vi bare selger førstelagspillere og henter "småguttespillere".

Link to comment
Share on other sites

Vil bare nevne at Senderos har fått sjansen 115 ganger de siste 4 årene.

 

Det er best for alle parter at han får prøve seg et annet sted. Italia og Milan er perfekt. Så får vi se hva som skjer neste år.

 

Jeg ønsker en dønn seriøs spiller og en likandes gutt lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Med fare for å høres respektløs ut (det er ikkje intensjonen) så graver eg meg ikkje ned av den grunn. Senderos er ikkje god nok for Arsenal, punktum.

 

Har ikke helt samme oppfatning som deg, mener faktisk Senderos er duellspilleren vi mangler der bak. Joda han har gjort feil,store feil, men han har også blitt straffet for andres feil også. Senderos trakk seg aldri unna dueller og "gjemte" seg, det samme kan vi ikke si om Toure\Gallas.

Mener ærlig og oppriktig at hadde Senderos fått sjansen som fast makker til Toure\Gallas så hadde vi sett en helt annen Senderos.

 

Det er jo litt rart at Milan er keen på Senderos om han virkelig er så dårlig.

 

Med tanke på spillerkjøp kontra spillersalg, så lurer jeg litt på ambisjonsnivået til Arsenal. Kan umulig være å vinne noe, når vi bare selger førstelagspillere og henter "småguttespillere".

Akkurat det at Milan var interessert overraska meg og, men at det er eit argument for å beholde Senderos betaler eg ikkje mykje for :(. Vi er da ingen bjellesau, han har fått, som Sir John påpeiker, nok av sjanser i sin periode i Arsenal. Om han lykkes i Italia, så betyr det bare at Serie-A er plassen for han, ikkje Premier League.

 

Eg tykkjer han framstår som en fin fyr, profesjonell og seriøs. Eg ønsker han lykke til videre i fotballkarriera, men eg håpar ikkje den forblir i Arsenal, faktisk.

Link to comment
Share on other sites

Senderos er en spiller full av karakter. Han har helt sikkert ikke sagt at Milan har høyere klasse enn Arsenal slik vi kunne frykte. Det handler om feilsitering eller et utsagn tatt ut av sin sammenheng. Kanskje er han tilbake hos oss neste sesong. Men personlig tror jeg det mer stillestående spillet til Milan passer han bedre enn vårt hurtige og ultratekniske spill. Han blir sikkert en viktig spiller for Milan.

Link to comment
Share on other sites

Vil bare nevne at Senderos har fått sjansen 115 ganger de siste 4 årene.

 

Det er best for alle parter at han får prøve seg et annet sted. Italia og Milan er perfekt. Så får vi se hva som skjer neste år.

 

Jeg ønsker en dønn seriøs spiller og en likandes gutt lykke til.

 

Tror deg på ditt ord at han har fått 115 sjanser de siste 4 årene, og det er vel ikke der problemet ligger. Han fikk vel aldri mer enn 5-10 kamper sammenhengende.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Noen som har sett noen kamper med Senderos i Milan? hvordan klarer han seg, er han etablert i førsteelleveren (så at han spilte siste kamp mot Werder Bremen), eller er han en squadplayer dere nede. Hvis det er tilfelle at Milan vil ha Agger ser det kanskje dårlig ut for Senderos' framtid i den klubben.

 

Jeg seer gjerne at han kommer tilbake til Arsenal, jeg. Han kjenner klubben godt og er en meget hodesterk spiller, med en rask type ved siden av seg tror jeg han kan ha en framtid i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett noen kamper med Senderos i Milan? hvordan klarer han seg, er han etablert i førsteelleveren (så at han spilte siste kamp mot Werder Bremen), eller er han en squadplayer dere nede. Hvis det er tilfelle at Milan vil ha Agger ser det kanskje dårlig ut for Senderos' framtid i den klubben.

 

Jeg seer gjerne at han kommer tilbake til Arsenal, jeg. Han kjenner klubben godt og er en meget hodesterk spiller, med en rask type ved siden av seg tror jeg han kan ha en framtid i Arsenal.

har en kompis av meg som er ihugga milan fan, og han opptaderer meg på senderos i blant.. slik han har fortalt, så er ikke senderos noen bankers spiller i 1. 11ern, men heller en squadplayer... Han har ikke fått allverdens med spilletid, så jeg tror og håper at han vender hjem igjen til sommern ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett noen kamper med Senderos i Milan? hvordan klarer han seg, er han etablert i førsteelleveren (så at han spilte siste kamp mot Werder Bremen), eller er han en squadplayer dere nede. Hvis det er tilfelle at Milan vil ha Agger ser det kanskje dårlig ut for Senderos' framtid i den klubben.

 

Jeg seer gjerne at han kommer tilbake til Arsenal, jeg. Han kjenner klubben godt og er en meget hodesterk spiller, med en rask type ved siden av seg tror jeg han kan ha en framtid i Arsenal.

I følge denne siden har han kun spilt 5 kamper i serien: http://www.soccerway.com/players/philippe-senderos/204/

 

I følge wikipedia har han spilt 6 kamper denne sesongen:http://en.wikipedia.org/wiki/Philippe_Senderos

 

I følge kommentatoren på Eurosport under høydepunktene fra Uefa cupen i går var han dårlig mot Werder Bremen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Bør vi hente han tilbake? han kjenner klubben og spillerne godt og glir lett inn, eller henter vi en ny som må bruke tid på å bli kjent med klubben og spillesystem + kanskje bli vandt til en ny liga!

 

Jeg tror at jeg selv ender på at Senderos bør hentes tilbake til klubben. Forutsetningen er jo at han har en rask spiller ved siden av seg!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

×
×
  • Create New...