Jump to content

Skader


Magnus87

Recommended Posts

  • Replies 824
  • Created
  • Last Reply

Aldri i livet om Ramsey kan kopiere frisparkene og passningene til Cesc...

 

Frisparkene kan fint Arshavin ta - så det er ikke noe problem i det hele tatt.

 

Pasningene kan han nok klare til dels - men vil selvsagt kreve mer hjelp av Denilson f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Denilson er jo også ute...

 

Jeg har egentlig aldri latt meg imponere skikkelig av Ramsey, så her vil jeg heller se Diaby.

 

Ramsey har ikke imponert, men det har Diaby? Når da? den ene kampen i fjor han spilte bra? Diaby er ett risikomoment å ha på banen - vet aldri hva han finner på - og alt for sjelden er det bra det han gjør. Da er det bedre å bruke Nasri på krykker B) Vi har Merida i bakhånd som også kan håndtere Cesc sin rolle - men tror fortsatt Ramsey er det beste valget.

Link to comment
Share on other sites

Denilson er jo også ute...

 

Jeg har egentlig aldri latt meg imponere skikkelig av Ramsey, så her vil jeg heller se Diaby.

 

Ramsey har ikke imponert, men det har Diaby? Når da? den ene kampen i fjor han spilte bra? Diaby er ett risikomoment å ha på banen - vet aldri hva han finner på - og alt for sjelden er det bra det han gjør. Da er det bedre å bruke Nasri på krykker B) Vi har Merida i bakhånd som også kan håndtere Cesc sin rolle - men tror fortsatt Ramsey er det beste valget.

 

Enig med deg her. Hadde vi vist at Diaby for en gangs skyld ville prestere hadde han nok startet foran Ramsey, men han er jo så ustabil som nitroglyserin. Hvis Cesc er ute vil jeg se Ramsey ovenfor Diaby..

Link to comment
Share on other sites

Når alt så bra ut, så renner det som forventet på med skader. Det er jo komplett umulig å bygge videre på noe som helst, når vi aldri kan stille det samme laget to kamper på rad. Med den skadstatistikken vi har, ville vi hatt null problemer med å holde en tropp full av verdensstjerner fornøyde. Egentlig bra det skjer mens overgangsvinduet fortsatt er åpent, slik at sjefen ikke begynner å innbille seg at vi er mindre skadeutsatte en før, og utsetter nye signeringer på ubestemt tid.

 

Wengers synspunkt er vel heller at vi får inn spillere som er som nye signeringer gjennom hele sesongen! B)

Link to comment
Share on other sites

Når alt så bra ut, så renner det som forventet på med skader. Det er jo komplett umulig å bygge videre på noe som helst, når vi aldri kan stille det samme laget to kamper på rad. Med den skadstatistikken vi har hadde vi hatt null problemer med å holde en tropp full av verdensstjerner fornøyde. Egentlig bra det skjer mens overgangsvinduet fortsatt er åpent, slik at sjefen ikke begynner å innbille seg at vi er mindre skadeutsatte en før, og utsetter nye signeringer på ubestemt tid.

 

Wengers synspunkt er vel heller at vi får inn spillere som er som nye signeringer gjennom hele sesongen! B)

 

Nå er disse skadene her en bagatell da. Denilson og Sagna kan ikke akkura tsees på som skadeutsatte spillere. Cesc har heller ikke hatt mange skader. Hadde en skikkelig i forrige sesong - men ikke stort mer.

Link to comment
Share on other sites

Eboue går inn for Sagna. Det er ikke et stort tap. På midten vil jeg så absolutt se Ramsey! Jeg er forbauset over hvor lite tro folk har fått på ham etter hvert. Jeg er enig i at han ikke har imponert noe særlig, men de som har fulgt med litt, bør ha fått med seg hvilket talent han er. Jeg spår ham en mye frodigere karriere enn det jeg gjør om Diaby. Jeg ville gå så langt som å si at de er ca. like gode per dags dato.

 

Dermed basta!

Link to comment
Share on other sites

Det ser (desverre) ut som at denne sesongen også blir ødelagt av skader. Meget synd at sjansene våres blir kraftig svekket pga skader.

 

Nå er det i hvertfall allmenfaglig at det gjøres noe feil, og ikke lenger "tilfeldigheter".

Enten må hele det medisinske støtteapparatet sparkes, endre på treningsmetodene, ellers kan det hende Wenger kjøper for mange skadeutsatte spillere. Men man kan ikke si at det er tilfeldigheter lenger.

 

(Ja, jeg vet de nyeste skadene er småskader, men likevel er det noe galt som gjøres i Arsenal)

Link to comment
Share on other sites

"Carlos Vela is still injured and not playing so we have plenty of possibilities; offensively I don't think we need to strengthen the squad." - Wenger til Arsenal.com

 

noen som vet hva slags skade Vela har? står ikke noe på injury news på arsenal.com..

Link to comment
Share on other sites

"Carlos Vela is still injured and not playing so we have plenty of possibilities; offensively I don't think we need to strengthen the squad." - Wenger til Arsenal.com

 

noen som vet hva slags skade Vela har? står ikke noe på injury news på arsenal.com..

 

Ankelskade, ute i en måned sånn ca.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...