Jump to content

Skader


Magnus87

Recommended Posts

  • Replies 824
  • Created
  • Last Reply
  • 4 weeks later...

Walcott skadet på trening:

http://uk.eurosport.yahoo.com/18112008/58/...g-shoulder.html

 

Får håpe han ikke slo opp skaden som han slet så mye med i starten av sin Arsenal-karriere!!!

 

Han fikk vel skulderen ut av ledd mot Stoke også? Tror iallfall det var skulderen som var problemet da også, har man først fått skulderen ut av ledd en gang eller to så har den lett for å gå ut av ledd igjen dessverre..

Link to comment
Share on other sites

12 uker??

 

Det er sinnsykt lenge, og utrolig kjipt!! Vi får håpe dette bare er vanlig Daily Mail-søppel. Jeg aner ikke hvor lang tid en sånn skade vanligvis tar..

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig. Som om ikke vi hadde nok problemer fra før av. Hvem spiller vi på høyre fram til Eboue blir klar? ;)

 

Da skal vi vel spille med fabregas på vingen igjen,eller diaby?

Uansett så har vi vel ikke noe fullgodt alternativ der for øyeblikket.

Kunne kanskje vært int å prøvd persie,han har jo gjort endel bra kamper på samme plassen for Holland,så får vi Ade og Vela på topp?

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 18 2008, 10:12 PM) 148301[/snapback]

har man først fått skulderen ut av ledd en gang eller to så har den lett for å gå ut av ledd igjen dessverre..

 

Ja, og en viktig grunn til dette er at man gjerne ikke har tid til å vente på at skaden blir fullt restituert. Har selv fått skulderen ut av ledd, og legene som behandlet meg sa at man ikke bør belaste skulderen før etter 4-6 uker, og at det tar ca 8 måneder før bruskkapselen som beskytter leddet, og som ryker når skulderen kommer ut av ledd, er vokst ut igjen slik at skulderen kan belastes på normal måte, og tåler en støyt som tidligere. Så lenge har som regel ikke fotballspillere tid til å vente, og derfor er det vanlig at denne type skade raskt oppstår på nytt, når de begynner å spille mens leddet fortsatt er ustabilt. Husker jo for eksempel Karl Petter Løken på Rosenborg begynte å spille fire uker etter å ha fått skulderen ut av ledd. Galskap! Og det endte da til slutt også med at han måtte legge opp. Så for at Walcott ikke skal få ødelagt karrieren sin mener jeg at han må få tid til å bli fullt ut restituert. Han blir operert for å fremskynde rekonvalensen, men ut i fra det jeg lærte om denne typen skader da jeg selv opplevde det, blir jeg ikke overrasket om han blir borte i minst tre måneder. Ja, hvis han kommer raskere tilbake blir jeg faktisk litt bekymret på hans vegne. Dette er naturligvis EKSTREMT dårlig nytt både for Arsenal og Walcott, men jeg mener likevel det viktigste er å få ham frisk, og at man tar den tiden som trengs. Og dette bekrefter bare hva jeg har sagt om meningsløse privatlandskamper, skjønt med en ustabil skulder var vel dette nærmest en tidsinnstilt "bombe" som bare ventet på å bli "detonert"...? Men det er tross alt bedre at han blir skadet på jobb for Arsenal enn i en situasjon som essensielt sett er meningsløs...

Link to comment
Share on other sites

Trodde kanskje Theo var kvitt skulderplagene, men neida... Blir vel ny operasjon da kanskje ;)

Vi har ikke så mange skader for tiden, men uten Theo mister vi mye fart på kanten...spesielt i kontringene.

 

Hva med Nasri på høyre og Vela på venstre mot City?

Vet at Wenger antagelig ikke velger det, men de har i det minste spilt på kantene før.

Diaby og Denilson på kan er syns jeg ikke er noe god løsning..

Link to comment
Share on other sites

12 uker??

 

Det er sinnsykt lenge, og utrolig kjipt!! Vi får håpe dette bare er vanlig Daily Mail-søppel. Jeg aner ikke hvor lang tid en sånn skade vanligvis tar..

BBC og sier at det er 12 uker :( http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/i...als/7736641.stm :(Men Arsenal.com sier at de skal komme med

oppdatering til skaden.

Link to comment
Share on other sites

12 uker??

 

Det er sinnsykt lenge, og utrolig kjipt!! Vi får håpe dette bare er vanlig Daily Mail-søppel. Jeg aner ikke hvor lang tid en sånn skade vanligvis tar..

BBC og sier at det er 12 uker :( http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/i...als/7736641.stm :(Men Arsenal.com sier at de skal komme med

oppdatering til skaden.

 

OPP TIL 12 uker sier alle, det er ingen som vet dette ennå. Men det lover overhode ikke bra..

Link to comment
Share on other sites

12 uker??

 

Det er sinnsykt lenge, og utrolig kjipt!! Vi får håpe dette bare er vanlig Daily Mail-søppel. Jeg aner ikke hvor lang tid en sånn skade vanligvis tar..

BBC og sier at det er 12 uker :( http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/i...als/7736641.stm :(Men Arsenal.com sier at de skal komme med

oppdatering til skaden.

 

OPP TIL 12 uker sier alle, det er ingen som vet dette ennå. Men det lover overhode ikke bra..

det bra med dette er at wenger kanskje innser at det ikke skal mer til en ett par skader før hele troppen ser helt forferdelig dårlig ut og kjøper en klassespiller i januar ;)

Link to comment
Share on other sites

12 uker??

 

Det er sinnsykt lenge, og utrolig kjipt!! Vi får håpe dette bare er vanlig Daily Mail-søppel. Jeg aner ikke hvor lang tid en sånn skade vanligvis tar..

BBC og sier at det er 12 uker :( http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/i...als/7736641.stm :(Men Arsenal.com sier at de skal komme med

oppdatering til skaden.

 

OPP TIL 12 uker sier alle, det er ingen som vet dette ennå. Men det lover overhode ikke bra..

det bra med dette er at wenger kanskje innser at det ikke skal mer til en ett par skader før hele troppen ser helt forferdelig dårlig ut og kjøper en klassespiller i januar ;)

Ikke bare en, men minst to ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...