Jump to content

Skader


Magnus87

Recommended Posts

Rett og slett utrolig lei meg nå. Hadde ønsket at Nasri skulle holde seg skadefri for det meste av sesongen og skinne som han har vist at han kan, helt klart en av mine favoritt spillere. :P

 

Lykke til Samir, måtte du komme sterkere tilbake!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 824
  • Created
  • Last Reply

Selv om jeg elsker Wenger, elsker jeg ikke akkurat alt han foretar seg, og han er utvilsomt

helt vanvittig sta. Han vil så INDERLIG gjerne vinne gull uten å bruke penger og jeg tror han nå vil fortsette å satse på Song,Denilson

 

For det fyrste tykkjer eg me skal vente til overgangsvindauget har stengt, før ein gjer opp status.

For det andre kjem du her i skade for å skyte pianisten. Wenger kan nok ikkje bruke meir pengar enn kva styret tillet, og om styret har bestemt å nytte pengane frå Adebaor's overgang på andre formål, er det ytterst lite Wenger eller nokon andre kan gjere med det. Eg tykkjer det illustrerer kor vanskelege forhold Wenger har jobba under dei siste åra, og han fortener ros heller enn kjeft for å ha losa skuta uskadd gjennom eit røft økonomisk farvatn.

Link to comment
Share on other sites

Selv om jeg elsker Wenger, elsker jeg ikke akkurat alt han foretar seg, og han er utvilsomt

helt vanvittig sta. Han vil så INDERLIG gjerne vinne gull uten å bruke penger og jeg tror han nå vil fortsette å satse på Song,Denilson

 

For det fyrste tykkjer eg me skal vente til overgangsvindauget har stengt, før ein gjer opp status.

For det andre kjem du her i skade for å skyte pianisten. Wenger kan nok ikkje bruke meir pengar enn kva styret tillet, og om styret har bestemt å nytte pengane frå Adebaor's overgang på andre formål, er det ytterst lite Wenger eller nokon andre kan gjere med det. Eg tykkjer det illustrerer kor vanskelege forhold Wenger har jobba under dei siste åra, og han fortener ros heller enn kjeft for å ha losa skuta uskadd gjennom eit røft økonomisk farvatn.

 

 

Amen "Good old Arsenal". Begynner å bli mektig lei alle ungene som gir Wenger skylda for alt som går galt. I Wenger har vi en av de beste om ikke den beste i sin rolle.

Selvfølgelig er ikke Wenger feilfri men hvem #@@* er det?

Link to comment
Share on other sites

Leste akkurat at det var Diaby som tok taklingen som gjorde at Nasri brakk leggen. Gutten har vært igjennom det samme men samtidig kommer han med slike taklinger! Husker jo taklingen mot Sneijder i Emirates Cupen forrige sesongen også hvor han låste bena rundt beinet til Sneijder sånn at han fikk en alvorlig vriding i kneet. Taklingen på Bolton's Steinsson i 07/08 sesongen.. :P

 

Heldigvis har vi iallfall en del erstattere. F.eks. Barazite, Wilshere, Gibbs, Traore osv. Dog tenker jeg Arshavin kommer til å spille på venstre og Rosicky på høyre hvis han holder seg fit.

Link to comment
Share on other sites

 

For det fyrste tykkjer eg me skal vente til overgangsvindauget har stengt, før ein gjer opp status.

For det andre kjem du her i skade for å skyte pianisten. Wenger kan nok ikkje bruke meir pengar enn kva styret tillet, og om styret har bestemt å nytte pengane frå Adebaor's overgang på andre formål, er det ytterst lite Wenger eller nokon andre kan gjere med det. Eg tykkjer det illustrerer kor vanskelege forhold Wenger har jobba under dei siste åra, og han fortener ros heller enn kjeft for å ha losa skuta uskadd gjennom eit røft økonomisk farvatn.

 

Enig her, Wenger har vell også høy utdannelse innenfor økonomi også, så jeg tror nok Wenger veit å sette grenser slik at klubben består. Det har vært stor inntektsvekst etter Emirates, men vi må også huske på at det blir ekstremt mye mere utgifter ved å ha et slik annlegg også! Bare det at vi må ha flere renholdere gir millionutslag. Klubbens økonomiske situasjon er nok god og sunn, men den er alldeles ikke i stand til å ta på to-tre 200 millioners kjøp.

 

Jeg tror heller ikke det er så ille å satse på Song, tror han tar steget neste år!

 

Ekstremt synd med Nasri, vi skal ikke komme utenom disse skadene. Forferdelig irriterende!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror veldig fort vi kan ende opp uten flere kjøp denne sommeren. Desverre er det nettopp det hvertfall

jeg har mest tro på. Selv om jeg elsker Wenger, elsker jeg ikke akkurat alt han foretar seg, og han er utvilsomt

helt vanvittig sta. Han vil så INDERLIG gjerne vinne gull uten å bruke penger og jeg tror han nå vil fortsette å satse på Song,Denilson - Altså ingen ny DM. Og jeg tror han vil gamble på at de angriperne vi har, holder. Altså ingen ny angriper. En gambling jeg tror vil mislykkes. Salget av Ade kan "skade" oss mer enn folk aner.

Hvis det ikke blir flere kjøp i sommer er jeg drittsur på Wnger og drittlei alle løgnene hans. Skal vi virkelig bli svekket for 5.sommer på rad?????

Nei, håper...eh...forlanger at Wenger handler!

 

Når det gjelder skaden til Nasri - vet noen hvordan det skjedde?

Link to comment
Share on other sites

Selv om jeg elsker Wenger, elsker jeg ikke akkurat alt han foretar seg, og han er utvilsomt

helt vanvittig sta. Han vil så INDERLIG gjerne vinne gull uten å bruke penger og jeg tror han nå vil fortsette å satse på Song,Denilson

 

For det fyrste tykkjer eg me skal vente til overgangsvindauget har stengt, før ein gjer opp status.

For det andre kjem du her i skade for å skyte pianisten. Wenger kan nok ikkje bruke meir pengar enn kva styret tillet, og om styret har bestemt å nytte pengane frå Adebaor's overgang på andre formål, er det ytterst lite Wenger eller nokon andre kan gjere med det. Eg tykkjer det illustrerer kor vanskelege forhold Wenger har jobba under dei siste åra, og han fortener ros heller enn kjeft for å ha losa skuta uskadd gjennom eit røft økonomisk farvatn.

 

 

Amen "Good old Arsenal". Begynner å bli mektig lei alle ungene som gir Wenger skylda for alt som går galt. I Wenger har vi en av de beste om ikke den beste i sin rolle.

Selvfølgelig er ikke Wenger feilfri men hvem #@@* er det?

 

:) Hva skjer her da... Her var det mye rar feiltolking

 

Daddy Cool : Du sier du begynner å bli mektig lei ungene som gir Wenge skylda for alt som går galt. -Gir jeg Wenger skylda for noe? Nei. Jeg har alltid stått opp for Wenger og aldri så mye som tenkt tanken på en annen manager. Om du finner et tidligere innlegg fra meg hvor jeg gir Wenger skylda for noe, ja så kom med den vær så snill! Wenger er og forblir min helt. Og å kalle meg for en unge, noe du gir sterke antydninger til, ja det er vell egentlig ganske barnslig i seg selv!

 

Good old Arsenal : Jeg har da jo ikke gjort opp status. Jeg sier at JEG tror ikke vi henter noen før vinduet stenger. Og jeg skyter ikke pianisten heller. Wenger sier han HAR penger å bruke på erstatter. Så jeg skal innrømme at jeg blir nokså frustrert og skuffa om han ikke henter noen, noe JEG TROR han ikke gjør utifra hans kommentarer de siste dagene. Jeg har altså ikke gjort opp status, jeg har lagt fra hva JEG tror, og min mening rundt det. Skulle vi hente en eller to gode spillere er jo det kjempebra og da tror jeg vi kan utfordre om tittelen. Noe som Wenger sier er målet hvert år. Så om noen kritiserer Wenger på en rettferdig måte for å ikke bruke midlene han har tilgjengelig for å kunne oppnå nettopp dette, skal hvertfall ikke jeg slakte dem. Det må man få lov til.

Link to comment
Share on other sites

http://www.sport.co.uk/news/Football/23731...two_months.aspx

 

Javel, så da sitter vi med van Persie, Bendtner, Vela og Walcott på topp i høstsesongen. Arshavin regner jeg med kommer til å spille på venstre (med tanke på usikkerhet rundt Rosicky) mens Walcott spiller på høyre.

Håper vi signerer en brukbar spiss som kan fungere som 2-3 valg og er hakket bedre enn Bendtner iallfall, samtidig som jeg håper Wenger kjøper en ordentlig defensiv midtbane. Det begynner allerede å bli dårlig dybde i stallen, og vi er ikke engang ferdig med preseason! :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, det sier seg selv at det blir for tynt på topp... Ikke umulig Arshavin var tiltenkt en rolle som spiss, men det går vell ikke nå som du sier på grunn av usikkerheten rundt Rosicky og ikke minst den forferdelig lite passende skaden til Samir...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest kellex

Huff disse skadene! Så da er det Vermaelen, Rosicky, Nasri og nå Djourou. Litt usikkert rundt Rosicky og Vermaelen men når man ikke har spilt en eneste pl kamp enda så er det ganske viktige spillere som er skadet. Salget av Adebayor, Toure og muligens Senderos er en videre svekkelse, så håper resten holder seg skadefrie nå og at Wenger styrker laget med et par signeringer.

Link to comment
Share on other sites

Vi må regne med minst like mange skader i år som I fjor og som forrige året der igjen. Vi er jo allerede svært godt i gang. Om ikke Wenger klarer å ta høyde for det nå som han har muligheten, så begynner jeg å lure på hvilken drømmeverden han lever i. Det går bare ikke ann å bruke det som unnskyldning en gang til.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Så da er det snakk om Djourou, Walcott, Fabianski og muligens Diaby(Bendtner også?) som tar følge med Nasri og Rosicky på skadebenken.."Godt vi har kjøpt flere spillere som erstattet Adebayor, Toure(Senderos?) og til å dempe skade problemene..." :P :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm. da var det noe i det alikevel. Men jeg tror Ramsey kan gjøre det fint i Cesc sin posisjon - og Eboue klarer nok fint å handtere Sagna sin.

 

 

Men det kan også være "standard" wenger som bare sier noe for at pressen og motstanderne skal ha noe å tenke på B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...