Jump to content

Skader


Magnus87

Recommended Posts

Han kunne i alle fall gjort det like bra, no som Hoyte er skada. Når det er sagt er Hoyte ein bedre back enn Gilbert, enda.

 

Ut i fra det jeg har sett av Hoyte og Gilbert mener jeg utvilsomt at Gilbert er den beste spilleren av de to. Kan hende det ikke stemmer, i og med at jeg ikke har sett noen av de altfor mye, men det Kerrea Gilbert viste på førstelaget i fjor går langt utenpå det Justin Hoyte har prestert i år.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 824
  • Created
  • Last Reply

Så har då også Justin Hoyte store delar av sesongen spelt ute av posisjon. Ellers er det fryktelig lett å hause opp ein spelar som berre spelar eit par kampar, kontra ein som må spele over tid. Det er lettare å kome unna med småfeil i eit kortare tidsperspektiv enn eit lengre. Gilbert gjorde ein god, meget god, jobb i fjor, når han fekk sjansen. Hoyte etter at han kom over på høgrebacken har ikkje vore noko svakare enn Gilbert var, meiner eg.

 

I tillegg har eg, mogleg det er feil, hørt at han ikkje har vore like solid for Cardiff. Hoyte var rekna som ein av dei beste på Sunderland i fjor. Eit Sunderland-lag som sleit og det er vanskelig å skine når man spelar saman med udugeligheiter og spelarar som er langt svakare enn sine motstandarar.

Link to comment
Share on other sites

I tillegg har eg, mogleg det er feil, hørt at han ikkje har vore like solid for Cardiff. Hoyte var rekna som ein av dei beste på Sunderland i fjor. Eit Sunderland-lag som sleit og det er vanskelig å skine når man spelar saman med udugeligheiter og spelarar som er langt svakare enn sine motstandarar.

 

Det kan jo også være at det er lettere å se god ut når alle andre er elendige? Det er jo en del eksempler på spillere som har dominert i en litt mindre klubb, men som bare har blitt en vanlig squadplayer når de har signert for en av de store....

Link to comment
Share on other sites

No er det vel slik at Hoyte neppe blir noko meir enn ein squadplayer i Arsenal, heller, utan at det forandrar at han er bedre enn (1.divisjonsspelaren) Gilbert i dag. Eg skal likevel ikkje vere for bombastisk, ettersom eg ikkje har sett Gilbert spele i år - så det er mogleg at han er betre, men då skal han vere stabil på nivået han viste for oss.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Gallas skada på trening.

 

Uheldig.. Også i flere uker da ;) Blir nok Senderos inn vil jeg tro. Så får vi håpe han finner tilbake til gamle, gode takter...

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Senderos kommer inn for Gallas selv om jeg mener Djourou er hakket bedre...ikke minst hurtigere, noe som er ganske så viktig i CL og PL-kampene.

 

Typisk at en Gallas blir skadet nå. Han og Kolo har vært veldig solid og begynt å forme et fantastisk stopperpar.

 

Men vi får stole på Senderos eller Djourou gjør en bra jobb :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev dette i Gallas skade tråden men ble sletta i det øyblikke jeg skulle legge den ut, jeg bare legger den ut her:

 

Akkurat slik står det i Arsenal Norway Diskusjonsforums retningslinje:

 

"4.Tråder

Tråder som opprettes bør være temabaserte. Vi ønsker at feks "Henry med ny kontrakt" kan være en tråd, i steden for at alt om Henry skal samles i en "Henry"-tråd med 40 sider. Bruk likevel søkefunksjonen for å finne svar på ting du lurer på. Dette er en endring på hvordan det har vært til nå. Moderatorer vil være ansvarlige for å flytte tråder under eksisterende dersom det oppstår dobbelttråder om samme tema. En skal slippe å være redd for å opprette en ny tråd!

 

Unntaket for overnevnte er kampforumet. Der ønsker vi å holde diskusjonen rundt hver kamp under den aktuelle kamptråden."

 

Legg merke til hva det står om Henry!

Er det noe mer å diskutere?

 

La moderatorne gjøre jobben, og hvis det er noe feil, ordner de på det og kanskje snakker med "synderen" om du vil kalle det det.

 

Klart jeg forstår at det er en skadetråd, men vi som vanlige medlemer kan ikke gjøre en dritt med dette, men det kan moderatorne, det er jobben deres.

 

Dette var i hvertfall Taugoonerens meining :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...