Jump to content

Skader


Magnus87

Recommended Posts

Nå har jeg laget to nye tråder på kort tid. Men jeg synes en tråd om skader mangler. Den skal i første rekke handle om skader på våre egne spillere, men dere kan også komme med inlegg om skader til lag vi skal møte i kort framtid.

 

Uansett har jeg noen gode skadenyheter: Senderos og Clichy er tilbake :D. De spiller reservekamp i dag!http://www.arsenal.com/matchreport.asp?thisNav=fixtures&fxid=304893

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 824
  • Created
  • Last Reply

TadaaaaaaaaaDA!

Beklager å måtte skuffe deg, men vi har en slik tråd. [søke, m8, søke..]

 

:D :D ;)

 

Tenkte for en gangs skyld ikke over å søke først ;).

Men at Clichy og Senderos er tilbake krever vel egentlig en egen tråd? ;)

 

Yup, det er klart det...litt unødvendig kanskje, men da skal den ikke hete "Skader" evt... ;)

Link to comment
Share on other sites

Dessverre for oss og Freddie måtte han gå av banen i dag med skade. Fikk ikke med meg hva slags skade det var, men han ble bandasjert rundt leggen. Håper at skaden ikke var av det alvorlige slaget og at han kommer seg fortest mulig.

 

Må forresten bare gratulere svenskene med en fantastisk kamp mot Spania (hvor Cesc ble byttet ut i pausen, urk :) ). Fantastisk kamp av søta bror...

Link to comment
Share on other sites

Dessverre for oss og Freddie måtte han gå av banen i dag med skade. Fikk ikke med meg hva slags skade det var, men han ble bandasjert rundt leggen. Håper at skaden ikke var av det alvorlige slaget og at han kommer seg fortest mulig.

 

Må forresten bare gratulere svenskene med en fantastisk kamp mot Spania (hvor Cesc ble byttet ut i pausen, urk :) ). Fantastisk kamp av søta bror...

ble Cesc skadet eller? Har hørt rykter..

Link to comment
Share on other sites

Dessverre for oss og Freddie måtte han gå av banen i dag med skade. Fikk ikke med meg hva slags skade det var, men han ble bandasjert rundt leggen. Håper at skaden ikke var av det alvorlige slaget og at han kommer seg fortest mulig.

 

Må forresten bare gratulere svenskene med en fantastisk kamp mot Spania (hvor Cesc ble byttet ut i pausen, urk :) ). Fantastisk kamp av søta bror...

ble Cesc skadet eller? Har hørt rykter..

Cesc spelte ein dårlig kamp, og det var ingen skadeproblemer så vidt eg veit.

Link to comment
Share on other sites

Clichy og Senderos gjorde enda eit steg mot comeback då dei spelte ein treningskamp mot Charlton idag. Senderos blir kanskje å sjå på benken mot Watford viss ikkje Gallas blir 'fit' igjen. Clichy vil nok bli matcha svært forsiktigt. Kanskje West Brom i ligacupen.

Link to comment
Share on other sites

Spilte ikke Clichy treningskampen mot Charlton? - han må jo snart være klar??

 

Er vel ikkje heilt klar for førstelagsspel enno. Gael må ikkje hastes tilbake. Då risikerer me eit nytt skadeavbrekk for "kjeksen" :P .

Link to comment
Share on other sites

ja da er både Eboue, Freddie og Baptsia skadet ifølge arsenal.com..

Eboue kan være ute i opp til en måned. Hoyte går vel inn der? Venstreback blir da...?

 

Nok et eksempel på hvor håpløse disse h******* landskampene er... :P

 

Som noen skrev; det er som å tyvlåne en bil, og så levere tilbake bilen som vrak. Og på toppen av det hele kreve at eieren er like blid og låner ut bilen ved neste anledning også etter at den er reparert ... :D :)

Link to comment
Share on other sites

ja da er både Eboue, Freddie og Baptsia skadet ifølge arsenal.com..

Eboue kan være ute i opp til en måned. Hoyte går vel inn der? Venstreback blir da...?

 

Nok et eksempel på hvor håpløse disse h******* landskampene er... :P

 

Som noen skrev; det er som å tyvlåne en bil, og så levere tilbake bilen som vrak. Og på toppen av det hele kreve at eieren er like blid og låner ut bilen ved neste anledning også etter at den er reparert ... :D :D

 

-uten at eieren får noen form for erstatning! :)

Link to comment
Share on other sites

Spilte ikke Clichy treningskampen mot Charlton? - han må jo snart være klar??

 

Er vel ikkje heilt klar for førstelagsspel enno. Gael må ikkje hastes tilbake. Då risikerer me eit nytt skadeavbrekk for "kjeksen" :) .

Må vere kjeksen2 i tilfelle for kjeksen har vel Aliadiere monopol på! :P

Link to comment
Share on other sites

Spilte ikke Clichy treningskampen mot Charlton? - han må jo snart være klar??

 

Er vel ikkje heilt klar for førstelagsspel enno. Gael må ikkje hastes tilbake. Då risikerer me eit nytt skadeavbrekk for "kjeksen" ;) .

Må vere kjeksen2 i tilfelle for kjeksen har vel Aliadiere monopol på! :)

 

Oh, sorry. Kjeksen2 it is ;) .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...