Jump to content

Skader


Magnus87

Recommended Posts

  • Replies 824
  • Created
  • Last Reply

Flott å se at PLs beste høgreback er tilbake fra skade. Savnet av Lauren har blitt gjort mindre av at Eboue har spelt så strålande, men Eboue må nok vike fra plassen sin når gode gamle steinansiktet kjem tilbake. I hvertfall viss han kjem seg tilbake i samme form som han var i før skaden.

Link to comment
Share on other sites

Flott å se at PLs beste høgreback er tilbake fra skade. Savnet av Lauren har blitt gjort mindre av at Eboue har spelt så strålande, men Eboue må nok vike fra plassen sin når gode gamle steinansiktet kjem tilbake. I hvertfall viss han kjem seg tilbake i samme form som han var i før skaden.

Og da er den klassiske Eboue/Lauren diskusjonen igang igjen :)

 

EDIT: Rosicky er tilbake, men Wenger vil ikke riske han. Gallas ute i 10 dager til...

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...is+10+days+away

Link to comment
Share on other sites

Diaby er tilbake til full trening etter nyttår

Eboue ute mot Blackburn etter ankelskade, Hoyte steppper inn.

Wenger vil ikke rushe Lauren tilbake

Flamini er usikker foran blackburn-kampen grunnen skadet skulder

Gallas fortsatt ute i en til to uker

Ljungberg tilbake om to uker

Henry er fortsatt ute, usikkert hvor lenge

Siden Rosicky ikke er nevnt betyr det at han er tilbake

 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1791858,00.html

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer med Gallas egentlig? Han har vært nesten klar til de siste kampene, men nå sier wenger på arsenal.com at han er ute i ti dager til! Skjønner ingenting jeg.

Hmm, to nye uker ute på Gallas..

Minner veldig mye om det som skjedde med Edu. :D

Link to comment
Share on other sites

Til kampen mot Watford er Eboue fortsatt skadet. Gallas, Henry og Ljungberg er ventet å komme tilbake rett over nyttår. Lauren blir ikke nevnt, men han nok ikke brukt siden Wenger tidligere har sagt at han trenger 3/4 kamper før han blir kampklar igjen....

 

http://www.teamtalk.com/football/preview/0...1796795,00.html

Link to comment
Share on other sites

Dette var dårlige nyheter. En skade kommer tydligvis sjelden alene for oss, og det pleier ofte å være spillere som spiller samme posisjoner. uansett har vi formspiller som van Persie og Gilberto friske. Sheffield Utd er et lag vi uansett skal slå!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Begynner å bli mektig lei disse skadene og hadde det ikke vært for at de yngre spillerne står frem hadde vi vært i seriøse problemer! Nå har altså Diaby og kanskje Adebayor lagt se på listen også. Det er altså per dags dato 9 førstelagsspillere på skadefronten :)

Link to comment
Share on other sites

Newcastle har det faktisk værre enn oss, de har 12 på skadelisten iflg PhysioRoom.

Synd på Newcastle, stiller i helgen vel? :) Men hvorfor i helgoland har United 0? Ikke rart de leder Premier League, flaks! Satser på Beast, Manu og DJ tilbake fortest mulig og Willy Gallas rekker Chelski oppgjøret i ligacupfinalen og sier "takk" for sist, er bare å be :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Vi får se på det positive. Med så mange midtbanespillere på sidelinjen, åpner det for WIlshere :P: Dessuten er ikke Fulham det vanskeligste laget, selv om de er et gansek godt hjemmelag. Fab er forhåpentligvis snart tilbake!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Og da er vi igang igjen! Djourou (slag mot ansikt) og Sagna (kne) pådro seg vistnok også seg skader. Skaden til førstnevnte er nok ikke så ille, så jeg regner med at han er klar mot Everton. Fra før av er Gallas og van Persie til den kampen.

 

http://arsenalanalysis.blogspot.com/2008/1...rs-options.html

Link to comment
Share on other sites

Og da er vi igang igjen! Djourou (slag mot ansikt) og Sagna (kne) pådro seg vistnok også seg skader. Skaden til førstnevnte er nok ikke så ille, så jeg regner med at han er klar mot Everton. Fra før av er Gallas og van Persie til den kampen.

 

http://arsenalanalysis.blogspot.com/2008/1...rs-options.html

Herlig, en skade på Sagna er akkurat det vi trenger nå. Djourou kan også bli viktig mot Everton siden vi mangler Gallas fra før av. Om vi mister Sagna mot Everton kan forsvarsfireren se slik ut: Eboue - Toure - Djourou - Clichy. God bedring, i hvert fall. ;)

Link to comment
Share on other sites

Og da er vi igang igjen! Djourou (slag mot ansikt) og Sagna (kne) pådro seg vistnok også seg skader. Skaden til førstnevnte er nok ikke så ille, så jeg regner med at han er klar mot Everton. Fra før av er Gallas og van Persie til den kampen.

 

http://arsenalanalysis.blogspot.com/2008/1...rs-options.html

Herlig, en skade på Sagna er akkurat det vi trenger nå. Djourou kan også bli viktig mot Everton siden vi mangler Gallas fra før av. Om vi mister Sagna mot Everton kan forsvarsfireren se slik ut: Eboue - Toure - Djourou - Clichy. God bedring, i hvert fall. ;)

Heldigvis er Silvestre skadefri og klar til å steppe inn. Han spillte vel på midten for reservene?

Igjen ser vi hvor utsatt vi er for skader og hvor smal stallen er. Trist

Link to comment
Share on other sites

Og da er vi igang igjen! Djourou (slag mot ansikt) og Sagna (kne) pådro seg vistnok også seg skader. Skaden til førstnevnte er nok ikke så ille, så jeg regner med at han er klar mot Everton. Fra før av er Gallas og van Persie til den kampen.

 

http://arsenalanalysis.blogspot.com/2008/1...rs-options.html

Herlig, en skade på Sagna er akkurat det vi trenger nå. Djourou kan også bli viktig mot Everton siden vi mangler Gallas fra før av. Om vi mister Sagna mot Everton kan forsvarsfireren se slik ut: Eboue - Toure - Djourou - Clichy. God bedring, i hvert fall. ;)

Heldigvis er Silvestre skadefri og klar til å steppe inn. Han spillte vel på midten for reservene?

Igjen ser vi hvor utsatt vi er for skader og hvor smal stallen er. Trist

Stallen er kanskje smal, men syns ikke forsvaret er det. Eboue - Toure - Djorou - Clichy ser jævlig bra ut spør du meg! Sagna har ikke vært seg selv denne sessongen. Eboue, som var en av PL'sbeste backer før han ble omskulert er nok fortsatt knallgod på back. Gallas ut Djorou inn, mange som ville likt det selv om Gallas ikke var skada. Ogsåhar vi rutinerte Silvestre som kan spille stopper og venstre back. Og Song som kanskyves ned til stopper. Ennda har vi Senderos og Traore ute på lån. Nei, syns det ser greit du med bredde der nede :P

Link to comment
Share on other sites

Og da er vi igang igjen! Djourou (slag mot ansikt) og Sagna (kne) pådro seg vistnok også seg skader. Skaden til førstnevnte er nok ikke så ille, så jeg regner med at han er klar mot Everton. Fra før av er Gallas og van Persie til den kampen.

 

http://arsenalanalysis.blogspot.com/2008/1...rs-options.html

Herlig, en skade på Sagna er akkurat det vi trenger nå. Djourou kan også bli viktig mot Everton siden vi mangler Gallas fra før av. Om vi mister Sagna mot Everton kan forsvarsfireren se slik ut: Eboue - Toure - Djourou - Clichy. God bedring, i hvert fall. ;)

Heldigvis er Silvestre skadefri og klar til å steppe inn. Han spillte vel på midten for reservene?

Igjen ser vi hvor utsatt vi er for skader og hvor smal stallen er. Trist

Stallen er kanskje smal, men syns ikke forsvaret er det. Eboue - Toure - Djorou - Clichy ser jævlig bra ut spør du meg! Sagna har ikke vært seg selv denne sessongen. Eboue, som var en av PL'sbeste backer før han ble omskulert er nok fortsatt knallgod på back. Gallas ut Djorou inn, mange som ville likt det selv om Gallas ikke var skada. Ogsåhar vi rutinerte Silvestre som kan spille stopper og venstre back. Og Song som kanskyves ned til stopper. Ennda har vi Senderos og Traore ute på lån. Nei, syns det ser greit du med bredde der nede :P

Jeg er enig i dette. Syntes denne firer virker vel å sterk som den vanlige. Djourou er på nivå med Gallas etter min mening og Sagna har ikke vært like sterk som i fjor, mens Eboue har imponert meg. Eboue har også som du sier erfaring fra denne posisjonen. Klarte seg da veldig bra med sin store fart.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...