Jump to content

Skader


Magnus87

Recommended Posts

  • Replies 824
  • Created
  • Last Reply

Det som bekymrer meg mest er nok skadene til van Persie og Gallas, tror vi trenger van Persie som den kliniske avslutteren i CL.

 

Eduardo tilbake betyr mer for oss i slutten enn RvP tror nå jeg. Han har vist seg som mye mer dødelig på sjansene enn RvP. bare ufattelig synd vi ikke har Arshavin i CL...

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/e...portsmouth-trip

 

Eduardo og Silvestre er ute mot Portsmouth, men blir kanskje klare til tirsdag, van Persie er fortsatt skadet men kan kanskje rekke kampen. Clichy er ute til og med i returoppgjøret. Da får vi iallfall håpe at Gibbs holder seg skadefri!

Link to comment
Share on other sites

jeg viste nesten at det skulle skje.. da jeg så han ta seg til baksiden av leggen elno etter første duell mot man utd, sa jeg til alle sammen at i morgen kommer det til å stå på arsenal.com at han er ute med skade igjen..

 

tror det beste vil være at vi bare lar Eduardo hvile resten av sesongen, istedet for at han skal ende opp som Rosicky, så får vi heller sende inn Vela når vi skal ha litt magi..

 

bedre at dudu er 100% i pre-season og til neste sesong, istedet for at han skal blir frisk,skada,frisk,skada som det er nå

Link to comment
Share on other sites

Enig, jeg vil også helst se Song på midtbanen mot Man Utd. Om ikke Silvestre blir klar kan vel Sagna spille stopper, og Eboue som høyreback. Alltid litt risiko å sette en back som stopper i en så viktig kamp, men Sagna har vel spilt der ved noen anledninger før?

 

Eboue - Sagna - Toure - Gibbs

Link to comment
Share on other sites

Enig, jeg vil også helst se Song på midtbanen mot Man Utd. Om ikke Silvestre blir klar kan vel Sagna spille stopper, og Eboue som høyreback. Alltid litt risiko å sette en back som stopper i en så viktig kamp, men Sagna har vel spilt der ved noen anledninger før?

 

Eboue - Sagna - Toure - Gibbs

Trur aldri Sagna har spilt stopper i sin arsenal karriere. Men kan være at jeg tar feil. Er det noen som vett om DJ kan være klar til Man u kampen?

Link to comment
Share on other sites

Da har vi 3 av 4 stoppere ute foran returoppgjøret da. Spørsmålet er hvem som skal stå ved siden av Toure når det braker løs til tirsdag. Jeg vil GJERNE se song på midtbanen, men han er vel det eneste alternativet :(

 

Djourou er jo ikke skadet?

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 1 2009, 12:13 PM) 166933[/snapback]

Da har vi 3 av 4 stoppere ute foran returoppgjøret da. Spørsmålet er hvem som skal stå ved siden av Toure når det braker løs til tirsdag. Jeg vil GJERNE se song på midtbanen, men han er vel det eneste alternativet :(

 

Djourou er jo ikke skadet?

Har vertfall vert det i det siste. Han var vel skadet på onsdag også? Siden Silvestre fikk spille som stopper?

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 1 2009, 12:13 PM) 166933[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Da har vi 3 av 4 stoppere ute foran returoppgjøret da. Spørsmålet er hvem som skal stå ved siden av Toure når det braker løs til tirsdag. Jeg vil GJERNE se song på midtbanen, men han er vel det eneste alternativet :(

 

Djourou er jo ikke skadet?

Har vertfall vert det i det siste. Han var vel skadet på onsdag også? Siden Silvestre fikk spille som stopper?

 

Han spilte jo på lørdag, kom inn for Silvestre som fikk en ryggskade i førsteomgang. Satt også på benken på onsdag, så han er nok skadefri og spilleklar, men Silvestre fikk prioritet mot ManU pga. at han har mer erfaring mot ManU enn det Djourou har, pluss at han ikke er like rusten som Djourou er nå B)

Link to comment
Share on other sites

Enig, jeg vil også helst se Song på midtbanen mot Man Utd. Om ikke Silvestre blir klar kan vel Sagna spille stopper, og Eboue som høyreback. Alltid litt risiko å sette en back som stopper i en så viktig kamp, men Sagna har vel spilt der ved noen anledninger før?

 

Eboue - Sagna - Toure - Gibbs

Trur aldri Sagna har spilt stopper i sin arsenal karriere. Men kan være at jeg tar feil. Er det noen som vett om DJ kan være klar til Man u kampen?

Nei, kanskje ikke. Husker han gjorde det i noen treningskamper tidligere i sesongen, men Djourou er nok et mye bedre alternativ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Når SKAL det ende..? Ohhfff for no dritt ! Bare å innse at vi aldri slipper unna mye skader, håper det etterhvert begynner å gå opp for Wenger også, og at vi kjøper helst 2 forsterkninger til. DM og spiss. "Trust in us". Var ikke det eksakt det han sa ifjor også...? :P Det nytter jo bare ikke å tro at man kan selge sine viktigste spillere og ikke hente inn erstattere, SPESIELT med det skadehelvete vi har hvert eneste år ! En spiss MÅ inn etter min mening, og aller helst en rutinert DM i tillegg. Det kan være at angrepsrekka vår slipper skader, men det er jo lite trolig, og nå har han 250-270 mill å bruke ! To gode og relativt rutinerte spillere vil gjøre en massiv forskjell og er etter min mening HELT, HELT avgjørende for om vi skal kjempe om gull, eller kjempe om 4 plass.

Link to comment
Share on other sites

Misforstå meg rett, men denne skaden kan faktisk ha en veldig positiv konsekvens.

Jeg har hatt på følelsen av at Wenger har tenkt på Nasri som en sentral midtbanespiller,

om Melo - dealen ikke gikk i boks.

 

Men nå som Nasri er ute hele sesongstarten og blir uten en pre-season i kroppen kommer han nok desverre ikke til å ha en vellykket høstsesong.

 

Wenger vet hvor viktig det er å komme godt i gang i år, og nå kanskje presset blir for stort til å unngå å kjøpe en ny sentral midtbanespiller. Med pengene fra Adebayordealen burde vi være godt rustet.

 

-----

 

 

På alle andre måter enn denne er denne skaden helt tragisk. Nasri var en av de jeg virkelig hadde sett frem til i år.

Link to comment
Share on other sites

Har vi verkeleg Rosicky? Tar eg ikkje feil har han ikkje spilt kamp siden januar 2008... Eg trur han trenger lang tid til å komme i 100% kampform igjen.

Han har ikke spilt kamp siden ca kl. 1645 norsk tid, 18 juli 2009. :P

Men helt enig. Det kan ta lang tid med han. Viktig at fansen står bak han og er tålmodige.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror veldig fort vi kan ende opp uten flere kjøp denne sommeren. Desverre er det nettopp det hvertfall

jeg har mest tro på. Selv om jeg elsker Wenger, elsker jeg ikke akkurat alt han foretar seg, og han er utvilsomt

helt vanvittig sta. Han vil så INDERLIG gjerne vinne gull uten å bruke penger og jeg tror han nå vil fortsette å satse på Song,Denilson - Altså ingen ny DM. Og jeg tror han vil gamble på at de angriperne vi har, holder. Altså ingen ny angriper. En gambling jeg tror vil mislykkes. Salget av Ade kan "skade" oss mer enn folk aner.

Link to comment
Share on other sites

Har vi verkeleg Rosicky? Tar eg ikkje feil har han ikkje spilt kamp siden januar 2008... Eg trur han trenger lang tid til å komme i 100% kampform igjen.

Han har ikke spilt kamp siden ca kl. 1645 norsk tid, 18 juli 2009. :)

Men helt enig. Det kan ta lang tid med han. Viktig at fansen står bak han og er tålmodige.

hehe stemmer det. ja, en liten glipp der men godt du skjønnar kva eg meiner... :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...