Jump to content

Sol Campbell


taugooneren

Recommended Posts

Wenger er også en drittsekk, det kan tenkes at Sol faktisk ikke ville forsvinne fra en klubb som han har kontrakt med, Wenger har heller aldri brutt en kontrakt!

Ingen som har sagt at Sol er en drittsekk. Og at du går ut og sier at Wenger er det, virker for meg som lavmål.

Synest også det er merkeligt å sammenligne spillere og managere. Det langt vanligere at spillere bli kjøpt fri fra kontrakter enn at managere gjør det!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply
  • 2 months later...

Wenger utelukker ikke et Campbell-kjøp! Jeg er overbevist om at han ville vært perfekt backup, og tilført oss masse rutine. Dessuten vil jeg gjerne se ham avslutte karrieren i Arsenal.

 

"At the moment, we have four centre-backs and we will always have four.

 

"If one would go, then I would consider it, but at the moment we are four, so I have no need to sign anybody else."

 

Med andre ord kan Senderos være på vei bort, og Campbell på vei til oss! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Campbell imponerte meg stort med sitt innhopp i går. Virker som han fortsatt har veldig mange av de ferdighetene han hadde noen år tilbake når han var blant fotballens aller beste midtstoppere. Spiller med ro og trygghet - ryddet i tillegg unna mye i luftrommet! Om Vermaelens skade er alvorlig kan Sol bli meget viktig resten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Burde vi kanskje forandre overskrifta på emnet? "Tilbake i Arsenal-trøya"? :D

 

Sol imonerte kraftig i går! Det var rett og slett DEILIG å sjå då han knuste Heskey i ein av sine første hovud-duellar.. B)

 

Ok! Undertittel byttet. ;)

 

Sol imponerte veldig i går. Fint å ha han tilbake. Tror han er bedre enn både Senderos og Silvestre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble veldig imponert over Campbell mot Aston Villa! :D

Han vant nesten alt av hodedueller og var veldig trygg med ballen i beina.

Men det er ikke ferdighetene til Campbell jeg tviler på, det jeg er i tvil om er at Campbell skal holde dette harde kjøret.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/c...n-for-vermaelen

Link to comment
Share on other sites

Campbell har trent godt den siste tiden så det fysiske tror jeg ikke skal bli noe problem. Det jeg tror kan bli den største utfordringen er at Campbell ikke har nok hurtighet, samt at vi kommer til å savne Vermaelens fandenivoldske innstilling. Vi har ikke så mange slike typer i troppen.

Link to comment
Share on other sites

Om vi klarer å sette offsiden korrekt så vil ikke fart bli noe stort problem

Tror virkelig ikke vi bør satse på en offsidefelle med det forsvaret vi har pr dags dato... Først og fremst pga at Sol ikke har spilt mer enn det han gjorde mot Villa sammen med dette forsvaret, og at Sagna og Clichy veldig ofte opphever offsider...

Link to comment
Share on other sites

Neinei, men om vi ikke gjør det vil forsvaret ligge for dypt til at vi kan spille vårt spill og om det ikke ligger så dypt vil Manure bare kunne løpe gjennom

Det er alltid en balanse mellom offensivt og defensivt. Men er livredd for at vi fort kan komme til å stå for høyt, og Gallas og Campbell blir fraløpt av Rooney. Heldigvis er begge rutinerte herremenn som vet hvordan de skal unngå altfor mange rene løpsdueller. Håper selvfølgelig at Vermaelen blir klar...

Men tror Sulzeer kan slå godt i fra seg.

 

Når det gjelder Sol, så tror jeg det beste ville vært å la han få spille mot Chelskij, siden han har luftstyrke som overgår både Vermaelen og Gallas, i tillegg til at han er flink til å posisjonere seg og bevege seg riktig på innlegg i mot. Dette har alltid vært en av hans styrke, og både mot Villa og Stoke ryddet han unna på en måte vi virkelig har savnet siden han dro.

Føler både Gallas og Vermaelen sliter litt med denne delen av spillet.

 

Så er spørsmålet, holder Campbell ut 90 min + i et høyt tempo som det garantert kommer til å bli på søndag.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aah, blir bare glad når jeg tenker på denne mannen! Fy flate for en fantastisk spiller og rollefigur han framsto som på lørdag. Var med på å få laget igang igjen etter det horrible beinbruddet, og den gleden han viste på de to sene scoringene var bare priceless! Jeg skjønner at mange hadde sine tvil om Campbell, og kanskje har de det fortsatt, men man kan ikke la være og ane at dette er en ny genistrek fra Wenger... ;)

Link to comment
Share on other sites

Var skeptisk når Wenger henta Campbell tilbake, men gud så feil jeg tok!!!! Elsker mentaliteten han framviser. Han er 100 % britisk stål!! ekte londongutt. Han er muskler, tøff i dueller, ikke en teknisk liten svirrevipp som Wenger altfor ofte henter. Så dette var et kupp av Wenger!

HERLIG!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...