Jump to content

Sol Campbell


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Ja, merkelig fyr... sier han har utrettet det han kan i England og vil prøve utlandet, men plutselig signerer for Portsmouth?? :P Sies også at han har godtatt lavere lønn.

 

Wenger må jo føle seg litt snytt her... Merkelig karrierevalg å droppe CL-spill og kjemping om ligagull og heller spille for en middels PL-klubb.

Jeg tror Sol hadde fått mange kamper for Arsenal kommende sesong også.

 

Ellers får jeg også en feeling på at det generelt skurrer i forholdet mellom Wenger og de engelske spillerne. Flere har dratt av ulike årsaker og og flere drar nå.

Link to comment
Share on other sites

Han så jo at han skulle spille utenlands. Wenger ble sur på han da ha fant ut dette. Det er jeg og. Han måtte forlate Arsenal fordi lot han gå som bosman spiller. Arsenal ville ikke ha ham men allikevel så sa han at han skulle spille i en utenlandsk serie.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig av Arsenal, vi hadde absolutt trengt Campbell i neste års tropp. Spesielt nå som Senderos er skadet. Nå må klubben kjøpe en ny klassestopper. Gallas hadde vært midt i blinken, han er kjapp og kan utgjøre et fantastisk stopperpar med både Toure og Senderos.

 

Og til de som sier vi har nok stoppere og at Senderos må få spilletid: Det er utrolig mange kamper i løpet av en sesong, i tillegg vil mest sannsynlig begge førstevalgene på stopperplass( som jeg mener bør være Toure og Gallas)ha skadeperioder i løpet av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

hadde jeg vært wenger, ville jeg satset på og hente inn Davies. uansett pris!

 

 

Men det var en merkelig manøver av Sol, han sa han hadde utrettet det han kunne i Arsenal nå. han kan like gått legge opp....

 

Ja, det blir litt sånn Nicolas Anelka situsjon Arsenal, Liverpool, så Real Madrid, så city og nå har ikke peiling, fra stjerne til anonym.

 

Campbell bare litt kortere, Tottenham, Arsenal og Portsmouth :)

Link to comment
Share on other sites

hadde jeg vært wenger, ville jeg satset på og hente inn Davies. uansett pris!

 

 

Men det var en merkelig manøver av Sol, han sa han hadde utrettet det han kunne i Arsenal nå. han kan like gått legge opp....

 

Ja, det blir litt sånn Nicolas Anelka situsjon Arsenal, Liverpool, så Real Madrid, så city og nå har ikke peiling, fra stjerne til anonym.

 

Campbell bare litt kortere, Tottenham, Arsenal og Portsmouth :)

 

 

nå gikk ikke anelka fra arsenal til liverpool,men fra arsenal til madrid og så var han i frankrike(psg)tror jeg,før han havnet i liverpool osv ;)

Link to comment
Share on other sites

hadde jeg vært wenger, ville jeg satset på og hente inn Davies. uansett pris!

 

 

Men det var en merkelig manøver av Sol, han sa han hadde utrettet det han kunne i Arsenal nå. han kan like gått legge opp....

 

Ja, det blir litt sånn Nicolas Anelka situsjon Arsenal, Liverpool, så Real Madrid, så city og nå har ikke peiling, fra stjerne til anonym.

 

Campbell bare litt kortere, Tottenham, Arsenal og Portsmouth :)

 

 

nå gikk ikke anelka fra arsenal til liverpool,men fra arsenal til madrid og så var han i frankrike(psg)tror jeg,før han havnet i liverpool osv ;)

 

Men det er jo nokså likt, bare kortere flyttinger

Link to comment
Share on other sites

Tragisk av Campbell spør du meg... han sa han ikke hadde mere å bevise i england.... han ville spille i et annet sted i europa... men samme det... han stakk jo fra Arsenal mitt under en kamp og ikke fikk noen i Arsenal tak i han på flere uker..... syns han kunne gått ned en divisjon og spilt he he... han var jo ikke så go på slutten... tror neppe han for en plass i troppen for england i tiden framover.... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Tragisk av Campbell spør du meg... han sa han ikke hadde mere å bevise i england.... han ville spille i et annet sted i europa... men samme det... han stakk jo fra Arsenal mitt under en kamp og ikke fikk noen i Arsenal tak i han på flere uker..... syns han kunne gått ned en divisjon og spilt he he... han var jo ikke så go på slutten... tror neppe han for en plass i troppen for england i tiden framover.... :unsure:

Campbell, James og Beckham ble vraka i dag i den første landslagstroppen til McClaren :ph34r: :huh:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke rart att Campbell ikke blir tatt ut..Han er gammel. viser ingen store ambisjoner. James er 38 for gammelt om 2 år til EM.. Og beckham er 31 da er han 33 til EM da er han også gammel.

 

Prøv å se litt i helheten da ser du att det ikke er så rart.

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler ikke han er et stort tap.... han hadde mista mye av farta... en del treiger har han blitt.... gjore flere store blemmer i fjor... dæven jeg var oppgitt mot West Ham hjemme.... nei syns det var greit han dro.... han har for mange personelig problemer som gikk utover fotballen.... :-|

Han har gjort sitt i flere år for Arsenal.... karieren hans er på hell....

Link to comment
Share on other sites

Dette må betegnes som en merkelig manøver fra Campbell sin side. I utgangspunktet ønsker han seg vekk for å få nye ambisjoner, og det ute i Europa. Etter mye frem og tilbake så havner han i Pompey.

 

Hadde han blitt værende i Arsenal, er jeg sikker på at han hadde fått mye spilletid. Han ville ha spilt CL-kamper for et fremadstormende Arsenal-lag.

 

Lurer på hva som faktisk ligger i bak hans handlinger. Er det fremdeles personlige problemer som står sentralt, eller var han rett og slett redd for å miste plassen til Toure og Senderos?

 

Sportslig hadde han dekket behovet for en midtstopper som klubben nå har.

Ser vi bort i fra at Arsenal har gitt fra seg en eventuell overgangssum, så tror det var økonomisk riktig av klubben å annullere kontrakten. Hans enorme lønn kostet klubben dyrt.

 

Uansett så ønsker jeg han lykke til! Takk for alt du har gitt og en ekstra takk for at valgte oss fremfor Spudz!!

Link to comment
Share on other sites

Nei!

Syns ikke det er rart att Beckham ble vraka. Han er gammel, og han vil være godt opp i åra fram mot EM. Nå skal nye treneren bygge opp ett nytt lag med yngre spillere. Derfor er det bare en naturlig del av foryngring prosessen. Vi ser effekten i Arsenal, vi solgte Vieira og nå har vi Fabregas i VERDENS klasse som ikke hadde fått så mye spiller tid vis vieira hadde blitt.

 

Men du burde prøve å skrive litt lengre svar. Hvorfor var det rart att beckham ble vraka?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Dette var meget rart! Ble jo litt satt ut den gangen han gikk til Pompey, men dette tar kaka. Sportslig må det være ganske begrenset. Da gjenstår pengene?

 

Uansett er Sol spiller som liker. Var bunnsolid i Arsenal. Det beste er dog at han gikk fra Spudz til oss for å vinne noe. Og selvsagt vant gutten!

 

Fant ingen andre tråder:

 

http://www.nottscountyfc.co.uk/page/NewsDe...1768113,00.html

 

Meget overraskende!

 

Da har tråden fått riktig navn.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Campbell skal visst være ferdig i Notts County etter bare én kamp for klubben. Han skal ha selv ha sagt opp, meget merkelig valg må jeg si, kanskje lengtet han etter Premier League? :)

 

"Neste stopp for mannen med 71 landskamper kan bli Newcastle i The Championship."

 

DB: http://www.dagbladet.no/2009/09/23/sport/s...iksson/8250473/

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...