Jump to content

Sol Campbell


taugooneren

Recommended Posts

Skal ikke si så mye om hvor mange mål han faktisk bidro med for klubben (eller hvor få), men jeg var faktisk ringside på Highbury da vi hevet pokalen mot Everton. Og da bidro Francis med det siste målet i 4-3 seieren over gamleklubben hans, Everton.

Var Diawara Ulfagrafr skrev om:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Var Diawara Ulfagrafr skrev om:)

 

Da beklager jeg det :) leste ikke så grundig gjennom de forrige postene, dessverre... men Diawara hadde ikke mye å gi til Arsenal-laget, han ble mye som en Aliadiere som prøvde så hardt han orket uten nevneverdige resultater.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/2010/07/27/sport/n...eague/12731743/

 

Veldig trist! Da MÅ faktisk Wenger utpå markedet å kjøpe en stopper til, om han ikke har tenkt å satse på nordtveit i år.. Uansett er det greit å ha fem og rulere på.. 2-3 solide stoppere, og et par i backup..

Dette var en GOD nyhet, for nå MÅ Wenger ut på markedet!!

Link to comment
Share on other sites

Enig med Ravenghorst, Stallen vår er nesten på linje med Portsmouth, inn med to forsvare, om vi ikke klarer å få bruk for Nordtveit i løpet av sesongen, Bartley er jo skadd og JET har nå funnet seg til rette høyere i banen.. Inn med en forsvarer av klasse så er jeg fornøyd, og den keeperen jeg har savnet.

 

Hadebra Sol, var godt å se deg i Arsenal igjen!

Link to comment
Share on other sites

Om Campbell, Gallas og (forsåvidt Silvestre) er ferdige i Arsenal som mye tyder på, så forsvinner store deler av den rutinen og tyngden som lå i troppen. Vi SAVNET spillere med erfaring og defensiv pondus, men hittil i sommer har vi bare MISTET nettopp dette. Liker det ikke, men Wenger MÅ nå handle noen med erfaring og tyngde!!!!! ingen flere lettbeint teknikere TAKK!!!

Link to comment
Share on other sites

Om Campbell, Gallas og (forsåvidt Silvestre) er ferdige i Arsenal som mye tyder på, så forsvinner store deler av den rutinen og tyngden som lå i troppen.

Silvestre kommer jeg ikke til å savne. Han burde ha erfaring, men viste det sjelden i kamp, heller motsatt. Men vi trenger helt klart forsterkninger bak. Det har jo vært snakk om at Song skulle ta en plass i midtforsvaret. Med Frimpong til å ta hans plass og Nortveit som også kan brukes i den posisjonen ser det bra ut for framtida. Men vi trenger rutine NÅ.

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne hatt med Sol videre neste sesong med tanke på erfaring og inspirasjon, men han får kanskje større sjanse for førstelagsfotball i Newcastle. Om de har tilbudt han høyere lønn er vel ikke godt å si, men tydeligvis var det mer interessant enn det Arsenal kunne tilby.

 

Vi får bare ønske han lykke til i Newcastle.

Link to comment
Share on other sites

Personlig håper jeg nå at Sol til Newcastle sammen med den kontinuerlige usikkerheten rundt Djourou (egentlig er det jo sikkert, han er skadet støtt) endelig får Wenger til å få ræva i gir og handle inn en midtstopper som vi vet virker. Gjerne 2 meter med tysker som er dagens heteste tips i så måte.

Link to comment
Share on other sites

Personlig håper jeg nå at Sol til Newcastle sammen med den kontinuerlige usikkerheten rundt Djourou (egentlig er det jo sikkert, han er skadet støtt) endelig får Wenger til å få ræva i gir og handle inn en midtstopper som vi vet virker. Gjerne 2 meter med tysker som er dagens heteste tips i så måte.

 

Det er min tanke også.

Han er faktisk nødt til å finne en ny midtstopper nå, det blir for smått med det vi har i dag.

Mertesacker er et spennende rykte, han hadde et bra VM. Synes derimot han kanskje er litt plasseringssvak, og fansen i Werder sier han til tider "skrur av" og gjør de merkligste ting.

 

Får håpe han har vokst av seg det.

Link to comment
Share on other sites

direkte skuffende av sol. syns absolutt han burde takket ja til kontrakten wenger tilbød han. er vel nå liten tvil om at det må kjøpes inn en ny stopper. gjerne per. sol trenger ikke komme klagende på nytt, for å få trene sammen med gode spillere. nei denne gangen må han klare seg selv :D

Link to comment
Share on other sites

Helt greit dette. Som andre er inne på; nå MÅ Wenger handle en midtstopper. Begynte å bli redd for at det ikke ville skje noe på det området om Sol hadde blitt værende, men nå kan det ikke finnes tvil.

Dessuten tror jeg ikke Sol hadde levert like godt kommende sesong. Fantastisk comeback i Arsenal-trøya, men jeg tror det hadde endt i skuffelse om forholdet hadde fortsatt.

Lykke til videre Sol, og takk, enda en gang.

Link to comment
Share on other sites

Syns Sol skal takkes for to gode opphold i klubben vår jeg. Han har gjort mye for oss, og har kanskje én god sesong igjen, da mener jeg det er riktig at han får lov til å få ha den sesongen i en klubb han veldig godt kan kare seg til en plass i førsteelleveren. Håper han får mye spilletid i Castle, og at han blir hyllet når han kommer tilbake til Emirates.

 

Lykke til videre Sol, kanskje du kan komme tilbake en dag når fotballskoa er lagt på hylla og gi av din rutine til våre yngre spillere?

 

For én ting er sikkert; Sol's a Goonah!

(and Teddy's still a cunt!)

Link to comment
Share on other sites

Dette er tross alt mannen som kom til oss etter 12 år i Spurs, så kan vel ikke kalle han en ordentlig trueblood Gooner. Han har spilt godt for oss, men å kritisere han for å være illojal ved å skifte til The Magpies er vel litt voldsomt :D

Link to comment
Share on other sites

Sol er ute etter spilletid, det har han langt i fra noen garanti for i Arsenal. I Newcastle derimot har han stor sjans for å spille i førsteelveren hver uke. Jeg forstår Campbells valg, og han vil for alltid ha en høy stjerne hos meg! Dette kan jo gjøre Arsenal godt også, nå MÅ Wenger ut i markedet.

 

Lykke til i nord, Campbell! :D

Link to comment
Share on other sites

Er enig i det mange av dere skriver. Sol har unnagjort to fantastiske perioder for Arsenal. Han vil alltid ha en høy stjerne hos meg. Både på grunn av det sportslige, samt at han sviktet Spudz. Det er ikke mange som hadde tatt det valget.

 

Sol hadde helt sikkert gjort en fortsatt fin figur for Arsenal om hadde hadde fortsatt. At han velger Newcastle har jeg ingen problemer med å forstå.

 

Og ja, nå må Wenger & co få ut finger'n. Ny stopper må inn. Ta med en keeper i samme slengen. :D

 

Lykke til Sol!!

Link to comment
Share on other sites

Dette er tross alt mannen som kom til oss etter 12 år i Spurs, så kan vel ikke kalle han en ordentlig trueblood Gooner. Han har spilt godt for oss, men å kritisere han for å være illojal ved å skifte til The Magpies er vel litt voldsomt :D

Klokt sagt.

Illojalt er et meningsløst begrep.

Han fikk ikke kontrakt med oss. Betyr det at han måtte legge skoene på hylla for ikke være illojal?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...