Jump to content

Sol Campbell


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

:-"-->

QUOTE(Stefan B @ May 13 2010, 04:56 PM) 198276[/snapback]

Tenkte jeg skulle legge inn noen linker til et par nye artikler om Campbell.

 

Robin van Persie ønsker tydeligvis at Campbell fortsetter i Arsenal en sesong eller to til.

 

Og det samme gjør Sol selv

Helt enig med Van Persie. Sol Campbell er en vinner! Om Sol klarer å holde det nivået han har vist så langt så håper jeg at han blir 1sesong til. En stor og sterk spiller med vilje og mot, en leder!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Skandale for englan at ikke Sol ble med til Sør-Afrika. Nå må Carra stå over neste kamp, og med Rio og King skadet er vel Upson nestemann på lista :huh:

 

Sols vinnervilje og presence ville vært gull verdt mot Slovenia.

 

Ikke det at jeg bryr meg om England i VM, men... B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 13 2010, 04:56 PM) 198276[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Tenkte jeg skulle legge inn noen linker til et par nye artikler om Campbell.

 

Robin van Persie ønsker tydeligvis at Campbell fortsetter i Arsenal en sesong eller to til.

 

Og det samme gjør Sol selv

 

Helt enig med Van Persie. Sol Campbell er en vinner! Om Sol klarer å holde det nivået han har vist så langt så håper jeg at han blir 1sesong til. En stor og sterk spiller med vilje og mot, en leder!

Hvis det stemmer at Campbell, som er 36 år, har takket nei til en ettårskontrakt, så kan han dra dit peppern gror. Makan til mangel på selvinnsikt!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det stemmer at Campbell, som er 36 år, har takket nei til en ettårskontrakt, så kan han dra dit peppern gror. Makan til mangel på selvinnsikt!

 

En spiller på tampen av karrieren som kanskje får et bedre tilbud i en annen klubb må vi da bare akseptere?

Jeg ser gjerne han signerer for oss, men blir det ikke sånn får vi finne en ny stopper, takke Sol for innsatsen og move on!

Link to comment
Share on other sites

En spiller på tampen av karrieren som kanskje får et bedre tilbud i en annen klubb må vi da bare akseptere?

 

Om en spiller velger å forlate oss må vi naturligvis bare akseptere, men er dette nødvendigvis et bedre tilbud? For det første, om Campbell blir et år til hos oss er det fortsatt en mulighet for at han får enda et år, hvis han gjør en god jobb. Dersom han reiser og får en toårskontrakt med Celtic er det slett ikke sikkert at han kommer til å fullføre denne. Det han oppnår er noe mer økonomisk sikkerhet. Jeg synes kjernen i denne saken handler om fotballspilleres vurderingsevne. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden av gjerdet, og jeg synes ikke alltid spillerne har et realistisk bilde på sine egne ferdigheter. Det handler jo også om å fungere i et LAG også. En spiller som fungerer i en spillergruppe kan falle fullstendig igjennom et annet sted. Det fins det nok av eksempler på, ikke minst Campbell selv. Og det er jo en sannhet nesten uten unntak at det å forlate Arsenal betyr bare en ting, at man er på vei nedover...! B)

Link to comment
Share on other sites

Takk, godt å ha noen med inside-info her på forumet....

 

JEg vil tro at det er noen pund igjen på lønnskontoen til Sol, lønna burde derfor ikke være utslagsgivende i denne saken. Han vet nok at utfordringen er størst ved å spille i Arsenal, men det spørs vel litt hvilke signaler han får av de respektive managerene. Hvis Wenger handler inn 2-3 midtstoppere og ber Sol være i klubben som en reserve Det neste året, mens Lennon sier at forsvaret skal bygges rundt Sol i de to neste årene vil jeg tro at følelsen til Sol begynner å dra nordover!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da ser det ut som Sol blir et år til i Arsenal.

Det ser jeg på som utrolig positivt.

Sol sin erfaring og mentorrolle skal ikke undervurderes.

At han i tillegg lager samhold i laget er ingen uting.

En vinnertype.

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...at-Arsenal.html

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir så sykt glad hvis vi sginerer ny kontrakt med Sol! Han er akkurat det vi trenger neste sesong, masse rutine, vinnervilje og i tilleg en meget god spiller. Da trenger vi etter min mening ikke en til stopper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir så sykt glad hvis vi sginerer ny kontrakt med Sol! Han er akkurat det vi trenger neste sesong, masse rutine, vinnervilje og i tilleg en meget god spiller. Da trenger vi etter min mening ikke en til stopper.

 

Det kommer vel ann på hvor høyt du legger lista? Selvfølgelig vinner ikke Arsenal noe uten ytterligere forsterkninger. At vi har stall til å kjempe oss inn til en topp fire plass er en nok en mulighet men skal Arsenal ha ambisjoner om trofeer så må det mer defensivt stål til.

Link to comment
Share on other sites

Enig med Daddy Cool! Skal vi ta ligagull tror jeg at vi må ha inn en solid midtstopper til. Kos og Djorou er altfor usikre kort. Selvfølgelig kan det også gå bra, men det er så mange fallgruver for disse to. Det er heller ingen garanti for at Campbell fortsetter der han slapp forrige sesong. I hans alder kan storspillet forsvinne like raskt som en øl i sommersola! Campbell gjorde sine saker veldig bra etter FA-cup exiten, men er han god nok som førstevalg til et lag som ønsker å vinne PL/CL?

Link to comment
Share on other sites

Enig med Daddy Cool! Skal vi ta ligagull tror jeg at vi må ha inn en solid midtstopper til. Kos og Djorou er altfor usikre kort. Selvfølgelig kan det også gå bra, men det er så mange fallgruver for disse to. Det er heller ingen garanti for at Campbell fortsetter der han slapp forrige sesong. I hans alder kan storspillet forsvinne like raskt som en øl i sommersola! Campbell gjorde sine saker veldig bra etter FA-cup exiten, men er han god nok som førstevalg til et lag som ønsker å vinne PL/CL?

Når Wenger bruker 10 millioner pund så tror jeg han vet hva han kjøper. Når det gjelder Campbell så vil jeg heller ha han og ikke trenge han enn trenge han og ikke ha han :D

Link to comment
Share on other sites

Ja det var jo Fransics Jeffers et glimrende eksempel på :D

 

Nå var det vel sånn at det var en del skader på skader på den godeste Jeffers, så han stagnerte, man kan nesten si det ble en Eduardo på Jeffers eller motsatt. Skader satt dem begge tilbake og ingen klarte å komme tilbake opp mot gamelt nivå.

 

Men når man er inne på emne, og riktig nok kostet han ikke like mye, men har alltid lurt på hvorfor og hva Kaba Diawara gjorde i Arsenal? Kan liksom ikke huske noe ved ham, scoret mål gjorde han vel heller ikke?

Link to comment
Share on other sites

Nå var det vel sånn at det var en del skader på skader på den godeste Jeffers, så han stagnerte, man kan nesten si det ble en Eduardo på Jeffers eller motsatt. Skader satt dem begge tilbake og ingen klarte å komme tilbake opp mot gamelt nivå.

 

Men når man er inne på emne, og riktig nok kostet han ikke like mye, men har alltid lurt på hvorfor og hva Kaba Diawara gjorde i Arsenal? Kan liksom ikke huske noe ved ham, scoret mål gjorde han vel heller ikke?

Ja det er klart at skader kan ha vært en avgjørende faktor, men slikt er jo vanskelig å forutse. Poenget mitt var det at 10 mill pund ikke nødvendigvis betyr suksess

Link to comment
Share on other sites

Ja det var jo Fransics Jeffers et glimrende eksempel på :D

Litt forskjell. Jeffers var et av de støreste spisstalentene i England. Han ble kjøpt pga potensialet. Wenger kan umulig ha lagt 10 millioner pund på bordet i håp om at Kos skal bli en god spiller om et par år? Hvis Campbell signerer og det hentes inn en ny keeper så bør laget klare å hevde seg bedre enn i fjor

Link to comment
Share on other sites

Nå var det vel sånn at det var en del skader på skader på den godeste Jeffers, så han stagnerte, man kan nesten si det ble en Eduardo på Jeffers eller motsatt. Skader satt dem begge tilbake og ingen klarte å komme tilbake opp mot gamelt nivå.

 

Men når man er inne på emne, og riktig nok kostet han ikke like mye, men har alltid lurt på hvorfor og hva Kaba Diawara gjorde i Arsenal? Kan liksom ikke huske noe ved ham, scoret mål gjorde han vel heller ikke?

Nei det nærmaste han kom var vel to stolpeskudd i "skandalekampen" mot Sheff. United der Kanu istadenfor å spele ballen tilbake til Sheff. Utd sentra til Overmars som scora, og det heile endte med rematch tilbudt av vår eigen Arsene Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Nei det nærmaste han kom var vel to stolpeskudd i "skandalekampen" mot Sheff. United der Kanu istadenfor å spele ballen tilbake til Sheff. Utd sentra til Overmars som scora, og det heile endte med rematch tilbudt av vår eigen Arsene Wenger.

 

Skal ikke si så mye om hvor mange mål han faktisk bidro med for klubben (eller hvor få), men jeg var faktisk ringside på Highbury da vi hevet pokalen mot Everton. Og da bidro Francis med det siste målet i 4-3 seieren over gamleklubben hans, Everton.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...