Jump to content

Sol Campbell


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Som jeg sa da han signerte. Er han 70% av hva han var før er dette en forsterkning,men at han skulle være SÅ god er bare et pluss.

Han gir laget noe vi har manglet en stund ,en sterk leder.

Måten han bruker kroppen og bare feide Portospillerne vekk med rå muskelkraft var bra å se.

At han i tillegg har fått tilbake den berømte samlingen med klemming i kampene ,og at han virker flink til å oppmuntre de yngre spillerne er en uvurderlig egenskap.

Sol har slått til og gjort savnet av Gallas minimalt.

Klokskap av høy klasse av Wenger da han hanket inn Sol.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg sa da han signerte. Er han 70% av hva han var før er dette en forsterkning,men at han skulle være SÅ god er bare et pluss.

Han gir laget noe vi har manglet en stund ,en sterk leder.

Måten han bruker kroppen og bare feide Portospillerne vekk med rå muskelkraft var bra å se.

At han i tillegg har fått tilbake den berømte samlingen med klemming i kampene ,og at han virker flink til å oppmuntre de yngre spillerne er en uvurderlig egenskap.

Sol har slått til og gjort savnet av Gallas minimalt.

Klokskap av høy klasse av Wenger da han hanket inn Sol.

 

Helt enig med det du her skriver.

 

Jeg var skeptisk, men som vanlig Wenger knows :D

Link to comment
Share on other sites

Som jeg sa da han signerte. Er han 70% av hva han var før er dette en forsterkning,men at han skulle være SÅ god er bare et pluss.

Han gir laget noe vi har manglet en stund ,en sterk leder.

Måten han bruker kroppen og bare feide Portospillerne vekk med rå muskelkraft var bra å se.

At han i tillegg har fått tilbake den berømte samlingen med klemming i kampene ,og at han virker flink til å oppmuntre de yngre spillerne er en uvurderlig egenskap.

Sol har slått til og gjort savnet av Gallas minimalt.

Klokskap av høy klasse av Wenger da han hanket inn Sol.

 

Word.

Link to comment
Share on other sites

Sol har vært en kanonsignering. Når var sist gang Wenger signerte to midtstoppere av så høy kvalitet i løpet av samme sesong?? Nye takter fra mr. Wenger!

 

Nå som Gallas ser ut til å være ute en stund til gjelder det bare å krysse fingrene for at han holder seg skadefri, noe han jo ikke akkurat er kjent for. Silvestre er en vandrende katastrofe i forhold...

 

Vi har ikke råd til skade på noen av midtstopperne våre nå! Knock on wood...

Link to comment
Share on other sites

Sol har vært en god og lur signering av Wenger, spesielt med tanke på at Gallas nå er skadd.

Campbell har holdt nivået overraskende godt, og oser av rutine og lagmoral på banen.

Noe smårusk til tross, han har spilt godt i de kampene han har fått starte til.

Må inrømme jeg er litt spent på hvordan han vil takle å spille mot noen av verdens beste spisser i kommende CL runde®, da han har visst til tider at tempoet kan være en utfordring for han.

Link to comment
Share on other sites

Da visste det seg at Sol var en kjempe signering av Wenger! :D

Han var kanskje den største grunnen til at vi reiste oss mot Stoke etter skaden.

Han har enorm rutine som kommer til og være utrolig viktig i de siste kampene.

Eneste som er kjedelig, men ikke rart, er at han blir skadet hver gang han spiller en kamp..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sol har imponert alle så langt. Tror Campbell blir en meget viktig spiller mot slutten, virker som hans erfaring får ut det beste av alle de andre også.

Tenk om vi vinner PL eller CL med Sol Campbell sin hjelp. En ting er sikkert, om vi vinner noe i år, så skal Sol ha en stor del av takken for det.

Kjempe signering.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det er veldig moro (og ganske skremmende!) at denne mannen faktisk ser ut til å være vår kanskje beste stopper. Han har spilt vanvittig bra siden han kom tilbake! Verdens beste spiller! (Messi; gå og legg deg!)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 16 2010, 04:05 PM) 195836[/snapback]

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...%28News+Feed%29

 

Håper virkelig mannen får et nytt år, han blør virkelig for drakta og er en utrolig leder!

Enig, kunne gjerne sett han som spillende trener et år. Men spørt vel om det lar seg gjør på et slikt nivå som toppen av PL. Men han er virkelig en spiller jeg håper og se i klubben framover.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Som jeg sa da han signerte. Er han 70% av hva han var før er dette en forsterkning,men at han skulle være SÅ god er bare et pluss.

Han gir laget noe vi har manglet en stund ,en sterk leder.

Måten han bruker kroppen og bare feide Portospillerne vekk med rå muskelkraft var bra å se.

At han i tillegg har fått tilbake den berømte samlingen med klemming i kampene ,og at han virker flink til å oppmuntre de yngre spillerne er en uvurderlig egenskap.

Sol har slått til og gjort savnet av Gallas minimalt.

Klokskap av høy klasse av Wenger da han hanket inn Sol.

Godt oppsummert.

I går mot Manchester City var han rågod.

En lederskikkelse med et så stort pågangsmot er gull verdt i et ungt lag.

Det jeg allikevel setter mest pris på er farten hans.

Spesielt over litt lengre distanse. I går var det tydelig at her henger han i alle fall ikke etter.

Klart god nok for forelengelse av kontrakten, noe annet ville være dumt, om det ikke er gode økonomiske hensyn som skulle ligge bak en vurdering.

Link to comment
Share on other sites

Yepp ny kontrakt til Kongen er jeg med på.

Han har egenskaper som jeg ikke ser hverken Gallas,Vermaelan

eller Silvestre er.

Han er en naturlig leder og utrolig god til å styre backfireren.

At han i tillegg har tacklinger og råskap det lukter

svidd av gjør ham nesten uvurderlig baki der.

Sol har lederegenskaper og spiller med hjerte utenpå drakten.

Han skal signeres for neste sesong.

Sol gunner sign.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Campbell is EA SPORTS Player of the Month!

http://www.arsenal.com/news/news-archive/c...%28News+Feed%29

For en framgang Campbell har hatt siden han kom. Etablert seg godt, og har blitt en av de beste midtstopperne vi har. Tenk om vi ikke hadde fått tak i Campbell, hvordan ville situasjonen vært da?

Håper Campbell får ny kontrakt, vil gjerne se denne mannen neste år også. Helst vil jeg se han mange år framover, som forsvarstrener.

Link to comment
Share on other sites

Har bare en ting og si om at han ble måndens spiller: FULT FORTJENT!

 

Sesongens mest fortjente utmerkelse! Sol har stått fram som en ekte og lidenskapelig gooner i samtlige kamper mens andre har gjemt seg bort og underprestert. Godt å se vilje og guts bli belønnet.

Bør få ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...