Jump to content

Sol Campbell


taugooneren

Recommended Posts

Utakknemlige faen. Campbell hadde vært kontrakløs og pensjonert om ikke Wenger hadde redda karrieren hans i januar. For min del kan han like gjerne spille dårlig i Newcastle. Vanskelig å like en slik spiller.

Nå syntes jeg du overdriver. Sol Campbell er ikke lenger under kontrakt med Arsenal, og er fri til å gjøre akkurat hva han vil. Nå som vi har hentet en ny stopper, og fortsatt er på utkikk etter enda en stopper, så forstår jeg at Sol vil til et lag hvor han er garantert spilletid. Wenger gjenopplivet karrieren til Sol, men Sol reddet oss også i mange kamper i fjor. Jeg vil heller takke ham for innsatsen, i stedet for å kritisere ham.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Nå syntes jeg du overdriver. Sol Campbell er ikke lenger under kontrakt med Arsenal, og er fri til å gjøre akkurat hva han vil. Nå som vi har hentet en ny stopper, og fortsatt er på utkikk etter enda en stopper, så forstår jeg at Sol vil til et lag hvor han er garantert spilletid. Wenger gjenopplivet karrieren til Sol, men Sol reddet oss også i mange kamper i fjor. Jeg vil heller takke ham for innsatsen, i stedet for å kritisere ham.

Spot on!

Link to comment
Share on other sites

Han fikk ikke kontrakt med oss. Betyr det at han måtte legge skoene på hylla for ikke være illojal?

 

Kontraktstilbud fikk han, men han valgte å ta et annet. Noe som i hans tilfelle er forståelig. I Arsenal ville han havnet et stykke nede på lista, mens i Newcastle er han langt høyere oppe. Han vil spille, pluss at han skal holde søtnos fornøyd også. Hun er jo geordie har jeg forstått.

 

Så Sol Campell - takk for ditt store bidrag over to perioder og lykke til på St.James'.

Link to comment
Share on other sites

Forstår også Sol meget godt. Hadde vært glimrende hadde ha blitt,men nå må Wenger få inn en ny stopper.

En fin type og en stor stopper for oss.

Tror Sol kan gjøre en god innsats i Newcastle.

Lykke til videre!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...