Jump to content

Alexander Hleb


Guest Andrew

Recommended Posts

  • Replies 901
  • Created
  • Last Reply

Lykke til videre Hleb, på det beste var du helt fantastisk. Nydelige dragninger, noen fine pasninger og til tider veldig mye løping. Det jeg aldri forsto med deg var at dine pasninger kunne være vel så harde som dine skudd!

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si at dette er jævlig trist! Nå har vi mistet en av våre beste offensive spillere og en av våre beste deffansive spillere og begge hadde et veldig bra samarbeid og vennskap med Fabregas. Hleb spillte absolutt best på høyre, dessverre så vi ham mest på venstre sist sesong pga skaden til Roscicy.

Vi har fått inn Nasri og Vela, to store talenter. Har en følelse av at dette ikke er bra nok selv om vi får inn en ny Def. midt. Så sist sesong at stallen var for smal, håper det komer mer eller at jeg tar feil.

Link to comment
Share on other sites

Er stygt redd for at mange undervurderer betydninga Hleb hadde for Arsenal.. Eit par kampar i fjor, då han ikkje spelte, fungerte det offensive særs mykje dårlegare enn normalt... Men håpar eg tek feil!

 

 

Og det som irriterer meg er at vi nok ein gong får utrulig dårleg betalt når ein god spelar forlet klubben.. Kva er det med oss som gjer at vi til stadigheit mister spelarar som er fast på laget?!

 

 

Lykke til Hleb.. måtte du angre bittert på illojaliteten..

Link to comment
Share on other sites

Enkelte medier sier vel at det er 11,9 mill pund det er snakk om, og at det kan utvides til nærmere 15 hvis Barcelona har suksess under tiden Hleb er der. Dvs prestasjonsbasert kjøpesum. Så får vi håpe at Barca gjør det dritbra neste sesong, så vi får mere penger :)

Link to comment
Share on other sites

Enkelte medier sier vel at det er 11,9 mill pund det er snakk om, og at det kan utvides til nærmere 15 hvis Barcelona har suksess under tiden Hleb er der. Dvs prestasjonsbasert kjøpesum. Så får vi håpe at Barca gjør det dritbra neste sesong, så vi får mere penger :)

 

Barca har mista så mange goe spillere nå så håper det går rett vest med hele laget aldri likt Barca de har tatt så mange go spillere fra oss de siste 7-8 år.

 

Er ikke snakk om så mye penger vi Hleb skulle gjøre det bra da var vel 20 mill små penger for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

http://blogs.orlandosentinel.com/sports_so...kisses-the.html

 

Mannen kysser klubbmerket til Barca allerede, sterke klubbfølelser på den mannen ja! Patetisk.

Hleb var tidvis enormt god for Arsenal forrige sesong og et klart tap å miste han også.

Nå har vi mista 2 av de desidert beste fra sist sesong, det bekymrer meg veldig, er miljøet i klubben vår som det burde?

Eller blir vi enkelt og greit utkonkurrert økonomisk?

 

Men vi skal være gode supportere å ønske Hleb lykke til videre.

Link to comment
Share on other sites

synes at det er litt synd at vi mister hleb ,men når jeg ser at han Kysser klubbmerket til barca allerede nå så bryr jeg meg ikke så veldig! men han var eb god spiller.

 

trenger ett iallefall et spillerkjøp til nå synes jeg.

mista 3 0g 2 inn? da blir jo stallen enda tynnere enn den var i fjor!

men da kan jo godt skje at diaby og og alle de andre blomster for fullt!

nytt år ett år eldre :)

 

"lykke" til i Barca Heb!

Link to comment
Share on other sites

Det er bare å ønske Hleb lykke til i Barca. Jeg føler han kunne vært mer proffesjonell i måten han forlot klubben, men det kommer likevel ikke til å endre mitt syn på han som fotballspiller. Premier League har nemlig mistet en av sine klart største ballkunstnere. Måten Hlebklarte å ha 2/3 mann på seg og likevel komme vinnende ut av duellene var helt utrolig. Som feilvendt var det utrolig sjeldent at han mistet ballen. Ikke minst var dragningene og det fantastiske touchet av ypperste verdensklasse. På sitt beste var han herlig å se på og glimtet til med herlige pasninger og raid. Desverre klarte han ikke å holde formen på topp over lang tid. Ikke var han særlig direkte eller målfarlig heller. Nå tror jeg vi kommer vi til å skifte til en mer direkte spillestil mer flere kontringer og bevegelser. Lykke til videre Hleb, for det tror jeg du desverre trenger med den ustabile formkurven. Det skal bli rart å se enda en tidligere arsenal-spiller på Barca.

Link to comment
Share on other sites

Slik eg ser det, var dette ein heilt grei forretning frå vår side. £11,9 mill. er god butikk for ein med 1 år att av kontrakta, og me sit att med ei lita forteneste i forhold til det me betalte Stuttgart. Det er like lite billegsal som salet av Henry var det.

 

Elles sit eg att med blanda kjensler. Teknisk sett kanskje den beste me har hatt i klubben. Imidlertid er det like greit at han reiste nå, i staden for å "ta ein Flamini" neste sommar. I så måte er det nesten slik at han fortener litt respekt. Litt verre er det med grunngjevinga hans. Så seint som i Mai avfeia han overgangsrykta som "nonsens." Sidan den tid har det visstnok oppstått akutte trafikkproblem som har gjort tilværet i London uuthaldeleg. Dobbeltmoral av verste skuffe, spør de meg. Takk og adjø.

 

Ideellt sett skulle Adebayor hatt ein fot i baken han og. Med Flamini, Hleb og Gilberto ute skjer ikkje det. Det ville vært sportsleg sjølvmord. Me får sjå kva grad desse avgangane svekkar oss. Eg er svært usikker kva som skjer neste sesong. Pressa kjem sikkert nok ein gong til å døme oss nord og ned, og det er sikkert like greit. Å være "underdog" kan ha sine føremoner, slik me viste forrige sesong.

 

Elles ser eg fram til Adebayor's og Ronaldo's møte med sine respektive heimefans. Fullt hus vert det sikkert, men ikkje akkurat stormande jubel. Det vil vise seg om skadene let seg reparere.

Link to comment
Share on other sites

Tja, får vel ønske han lykke til i Barca. Er vel ikke på denne måten jeg hadde sett for meg at han skulle fotlate klubben på, men slik ble da det. Men folkens, det er ikke så mye stress, for vi har Samir Nasri :lol:

 

Jeg elsket å ha Hleb på laget når han var i toppform og når touchen satt, for da var han bare helt syk. Synd han ikke kom med flere mål og målgivende, men han var selvsagt mye tredjesist på ballen, så creds til han. Men de målpoengene han skaffa seg på disse sesongene i Arsenal er ikke helt imponerende egentlig. Ikke minst hadde han ofte en form som en berg-og-dalbane.

Link to comment
Share on other sites

Blir for dumt at folk vil selge våre spillere og profiler, som Adebayor og Hleb.. ja til og med Gilberto..

I alle åra di har spillt i Arsenal så har de bygd seg opp en spesiel plass i Hjertet til en hver Gooner..

Syntes det er smakløst å henge ut spiller'ne fordi de dessverre velger og forlate oss.. Vi vet ikke alt som fåregår på innsiden..

 

Lykke til Hleb, Hvert en yndling lenge.. Kommer fortsatt til å se på deg i La Liga..

 

Hleb, Once a Gooner, always a Gooner..!

Link to comment
Share on other sites

Kan trøste oss med det att Hleb har ikke utviklet seg mye som fotballspiller på de sesongene han har spillt i Arsenal.Synes å huske att han var i toppform da vi kjøpte han fra Stuttgart,har ikke sett igjen så mye av det men uansett,takk for bidraget Hleb,håper du trives i varmere strøk og att du får dobblet lønnen din og plukke de tittlene du ønsker deg med et mye bedre fotballag,hahahahaha

Link to comment
Share on other sites

Hleb unner jeg ikke en dritt.. Brekker beinet i første kamp hadde vært helt greit! Ole Kristian: Du snakker om ham som han skulle vært i nærheten av en legende.. Nei, han er ikke en gang en liten parentes i Arsenal sin historie. Heller en helvettes lykkejeger. I det han blir presentert velger han å kysse emblemet. Kvalmt. :angry: Slike typer unner jeg ikke en dritt. Han var heller ikke god forrige sesong. Selvfølgelig hadde han sine kamper i CL mot blandt annet Liverpool og noen veldig gode i PL. Men vil ikke komme til å savne ham. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hleb unner jeg ikke en dritt.. Brekker beinet i første kamp hadde vært helt greit! Ole Kristian: Du snakker om ham som han skulle vært i nærheten av en legende.. Nei, han er ikke en gang en liten parentes i Arsenal sin historie. Heller en helvettes lykkejeger. I det han blir presentert velger han å kysse emblemet. Kvalmt. :angry: Slike typer unner jeg ikke en dritt. Han var heller ikke god forrige sesong. Selvfølgelig hadde han sine kamper i CL mot blandt annet Liverpool og noen veldig gode i PL. Men vil ikke komme til å savne ham. :angry:

 

Når spillere drar fra Arsenal, er det vanskelig å takle at de kysser logoen til sin nye klubb, men hadde vi ikke syntes det ville vært kult hvis Nasri hadde kysset vår logo?

Link to comment
Share on other sites

Hleb unner jeg ikke en dritt.. Brekker beinet i første kamp hadde vært helt greit! Ole Kristian: Du snakker om ham som han skulle vært i nærheten av en legende.. Nei, han er ikke en gang en liten parentes i Arsenal sin historie. Heller en helvettes lykkejeger. I det han blir presentert velger han å kysse emblemet. Kvalmt. :angry: Slike typer unner jeg ikke en dritt. Han var heller ikke god forrige sesong. Selvfølgelig hadde han sine kamper i CL mot blandt annet Liverpool og noen veldig gode i PL. Men vil ikke komme til å savne ham. :angry:

 

Når spillere drar fra Arsenal, er det vanskelig å takle at de kysser logoen til sin nye klubb, men hadde vi ikke syntes det ville vært kult hvis Nasri hadde kysset vår logo?

 

Langt derifra!! Man får ikke sterke bånd til en klubb første dagen man blir presentert, men over lengre tid får man det! Ville bare sett latterlig ut hvis han hadde gjort det!

 

Hvis man har vært en klubb en del år og opplevd hatt utrolig mange fine opplevelser med klubben og elsker den. Da er det HERLIG å se :D F eks når Cesc Fabregas gjorde det ifjor :) Det var herlig å se.. Han har vært her noen år og jeg tror nok han elsker Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Agreed, å elske en klubb før du har spilt en kamp for laget er tåpelig. Et unntak er om du går

tilbake til moderklubben din.

Jeg elsker Arsenal, men har aldri spilt en kamp for dem. Betyr det at jeg er tåpelig?

Link to comment
Share on other sites

Agreed, å elske en klubb før du har spilt en kamp for laget er tåpelig. Et unntak er om du går

tilbake til moderklubben din.

Jeg elsker Arsenal, men har aldri spilt en kamp for dem. Betyr det at jeg er tåpelig?

 

Jeg er visst tåpelig jeg også, for jeg har heller ikke spilt for klubben. For klubbens skyld får vi håpe at det aldri skjer heller :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...