Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Takk for to kjappe svar! Har bestilt kortet, men jeg ble anbefalt å ikke bestille billett over det, siden det kan oppstå feil med sendingen, slik at jeg ikke mottar det innen kampen. Så jeg lurte på om det er noen sjanse for at Sunderland kampen kommer på Generale sale, og isåfall hvor mange dager før kampstart blir de lagt ut der?

Mvh Hermes.

Link to comment
Share on other sites

Takk for to kjappe svar! Har bestilt kortet, men jeg ble anbefalt å ikke bestille billett over det, siden det kan oppstå feil med sendingen, slik at jeg ikke mottar det innen kampen. Så jeg lurte på om det er noen sjanse for at Sunderland kampen kommer på Generale sale, og isåfall hvor mange dager før kampstart blir de lagt ut der?

Mvh Hermes.

Jeg svarer meg selv her, i tilfelle noen skulle lure på det samme. Billettene er på salgs på Generale sale fra idag av, det er igjen nokså mange billetter.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Måtte le litt når jeg leste at club level billettene er de mest prestisjetunge billettene på stadion. Det er jo reinspikka bullshit. Club Level er for de som ønsker å spise rekesmørbrød mens de ser fotballkamp. De mest prestisjetunge billettene på stadion, er de 52000 vanlige setene. I mine øyne er club level kun en nødløsning hvis det viser seg å være komplett umulig å anskaffe billett til et av de vanlige setene.

Link to comment
Share on other sites

Måtte le litt når jeg leste at club level billettene er de mest prestisjetunge billettene på stadion. Det er jo reinspikka bullshit. Club Level er for de som ønsker å spise rekesmørbrød mens de ser fotballkamp. De mest prestisjetunge billettene på stadion, er de 52000 vanlige setene. I mine øyne er club level kun en nødløsning hvis det viser seg å være komplett umulig å anskaffe billett til et av de vanlige setene.

Spot on.

Link to comment
Share on other sites

Måtte le litt når jeg leste at club level billettene er de mest prestisjetunge billettene på stadion. Det er jo reinspikka bullshit. Club Level er for de som ønsker å spise rekesmørbrød mens de ser fotballkamp. De mest prestisjetunge billettene på stadion, er de 52000 vanlige setene. I mine øyne er club level kun en nødløsning hvis det viser seg å være komplett umulig å anskaffe billett til et av de vanlige setene.

 

Både tja og tnei.

 

Jeg er enig i at de fleste plassene er bedre enn club level, men det finnes unntak.

For de som har med folk som ikke er spesielt interessert i fotball, har

Med gamlinger, unger eller er på førstereis kan club level anbefales. Har sittet på club level mange ganger og andre plasser mange ganger. Det merkelige er at kampen er den samme uansett hvor du sitter.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Heisann folkens.

 

Har bestemt meg for å ta turen over dammen i Januar/Februar/Mars sammen med en kompis. Har vært over tre ganger tidligere, men denne gangen skal jeg selv ordne billetter. Trenger derfor litt hjelp. Hvordan burde jeg gå fram for å skaffe to billetter til en hjemmekamp i denne perioden. Trenger ikke å være storkamp, da jeg ser på mulighetene til å skaffe billetter da, uten noen kontakter i England, som relativt småe.

 

Hjemme mot Blackburn 4. feb er dermed meget interessant. Villa og N'castle burde det også være muligheter for.

 

Skal jeg registrere oss som red members? Søke gjennom Gunners.no? Bruke et sånn reiselivsselskap?

Link to comment
Share on other sites

Uansett storkamp eller kamp mot "mindre" motstandere, så er det nesten umulig å få billett hvis du ikke kjøper gjennom klubben den dagen billettene blir lagt ut til salg, eller gjennom arrangører som har "avtale" med Arsenal.

 

Gunners.no er et godt alternativ. Nå er det noen år siden jeg kjøpte gjennom supporterklubben (tilbake i Highburytiden), og jeg tror nå at hvis du blir trukket ut så får du kun en billett på ditt medlemskap og da blir det værre med billett til kompisen din (så sant ikke han også er medlem i supporterklubben). Les mer under Billetter-fanen på gunners.no.

 

Då kan også kjøpe billetter gjennom event-selskap, men problemet for noen her er at du da som regel også må kjøpe oppholdet (event også reisen) gjennom samme selskap og det passer ikke for alle. Link til supporterklubbens samarbeidsselskap ligger på gunners.no

 

Kjøpe gjennom Arsenal.com er absolutt et alternativ, og er det jeg har brukt de siste årene. Som Red Member så blir det lagt ut en del billetter 1 - en - måned før kampdato, og det lønner seg å sitte klar når billettsalget åpner for ofte forsvinner billettene fort, og spesielt hvis du vil ha to billetter på samme felt/rad. Dette krever da som sagt medlemskap som Red Member i Arsenal og koster +- 300 kr i året (fotballåret, ikke kalenderåret). Du må også bestille ditt medlemskap i god tid slik at du har fått tilsendt medlemskort(ene) før avreise. Personlig så har jeg to kort, ett på meg selv og ett på et familiemedlem som jeg da bruker på den som måtte være med meg på den aktuelle kampen. Det er kun mulighet til å kjøpe en billett pr. medlemskap, men hvis du "kobler" sammen to medlemskap (en prosess som jeg fant litt småvanskelig) så kan du kjøpe på begge medlemskapene samtidig og slipper å gjøre to transaksjoner.

Du kan også uten medlemskap få billetter hvis det er noen igjen når medlemmene har fått muligheten, men det er skjelden eller aldri ledige billetter når dette salget åpner. En siste mulighet gjennom klubben er å kjøpe såkalte "Hospitality-billetter" på Club Level, men da snakker vi om priser fra £450 + moms pr pers som vel er i overkant av en vanlig supporters budsjett.

 

Svartebørs ser vel jeg ikke på som et aktuelt alternativ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Holder på å bestille billetter til hjemmekampen mot Blackburn, men kom over et problem. Jeg trodde man kunne bestille så mange billetter man ville som Red Member, men fant ut at det kun er mulig med 1 billett. Vi har allerede bestilt hotel og flyreisen, så hvis noen her inne kunne lånt bort medlemsnummeret sitt på Arsenal.com hadde jeg blitt veldig takknemmelig! Så hvis du sitter inne med et ubrukt medlemsnummer hadde det vært fint om du kunne sendt meg en PM, så venter det en betaling i andre enden :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei!

Jeg har tenkt å søke om billetter til Arsenal - Aston Villa 24.mars. Søknadsfristen går ut i dag. Når jeg skal logge inn får jeg en beskjed om at medlemskapet mitt er utgått. Mamma glemte å betale siste regning før fristen. Jeg betalte den igår, men medlemskapet er fortsatt utgått.

Noen som vet hvordan jeg kan få det fornyet iløpet av dagen ?

 

Mvh - Mads Sandvik Gundersen

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nr 25750 ca på venteliste. Usikker på hvor lang den er totalt. vært på lista i snart 2 år.

 

Du stikker nok fram en del plasser om vi ikke klarer topp 4 plass i år. Ser ikke for meg at prisene på billett på Emirates blir å gå ned av den grunnen.

Link to comment
Share on other sites

 

Du stikker nok fram en del plasser om vi ikke klarer topp 4 plass i år. Ser ikke for meg at prisene på billett på Emirates blir å gå ned av den grunnen.

 

Snarere tvert imot. Må jo kompansere for å ikke klare Champions League vet du.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...