Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Ja , du må ha god bedring Polljen. Helsa er viktig å ta vare på. Av og til er det faktisk ting som er viktigere en Arsenal 🙂 

Poenget ditt med nyopprykkede Brentford kjøpes. Nyopprykket , sesongåpning , første kamp i PL på ny hjemmebane , seieren mot oss er kanskje den eneste de får denne sesongen 🙂 

Vi varierer i prestasjonene og jeg blir ikke overasket om vi gjør det veldig bra mot Chelsea. ( håper i allefall det )

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også fått tilbud om Gold Membership (sesongkort). Dersom det er andre som har, ta gjerne kontakt så ordner jeg min så nært andre som mulig for fremtidig utveksling av Camden pils og gode historier (og evt byttelåne kort) på Emirates.

Så snart pandemien lar oss: vi sees på Emirates 👾

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, 7CHP said:

Jeg har også fått tilbud om Gold Membership (sesongkort). Dersom det er andre som har, ta gjerne kontakt så ordner jeg min så nært andre som mulig for fremtidig utveksling av Camden pils og gode historier (og evt byttelåne kort) på Emirates.

Så snart pandemien lar oss: vi sees på Emirates 👾

Gratulerer 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Bekkern said:

Er en boom av de som har fått tilbud ser jeg, undertegnede inkludert. Alt i fra 876-1488 pund. Bør vel slå til og satse på bedre tider?!

Sitter fortsatt i telefonkø. Ser at flere har sittet i kø i hvertfall 75 minutter. Jeg er på mobil, og blir brutt etter 39 eller 52 minutter, så jeg starter bakerst i køen hver gang.

Femte forsøket nå 🤞

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, 7CHP said:

Sitter fortsatt i telefonkø. Ser at flere har sittet i kø i hvertfall 75 minutter. Jeg er på mobil, og blir brutt etter 39 eller 52 minutter, så jeg starter bakerst i køen hver gang.

Femte forsøket nå 🤞

Fant ut dette selv… lykke til👍

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
3 minutes ago, piscator said:

har ikke tatt meg bryet med å lese hele tråden, men på generelt grunnlag; er det realistisk å få tak i billetter til Emirates på kort varsel, og hvordan skal man eventuelt gå fram? Og til hvilken pris?

Ticketexchange på Arsenal.com (må være red member). 
alternativt søk opp Jas Rai på Facebook. En trygg forhandler av Arsenalbilletter til nordmenn. Har benyttet meg av ham flere ganger

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Fikk siste utgave av Gunners Post i dag. I leder artikkelen skriver Ronny  Madsen om billett situasjonen og diverse problemstillinger rundt dette. 

Før fikk vi billetter til både hjemme og borte kamper. Nå i dag får vi et lite knippe billetter til hjemme kampene.

Det har skjedd en del med billett situasjonen denne sesongen. Det tok av når vi inntok tabell toppen og Arsenal kneip igjen når det gjaldt antall billetter til Arsenal Norway. 

Tidligere fikk vi mange billetter, men nå er det stopp. Vi har bidratt til å fylle opp stadion i mange år. Det føles blodig urettferdig at vi nå ikke får den annerkjennelse vi fortjener som supportere.  I stedet har det blitt big business for Arsenal og vi , supporterne , taper på dette. 

Det er vistnok positive tegn på at det kan bli bedre neste sesong. La oss håpe det er riktig. Det jobbes i allefall med problemet. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
×
×
  • Create New...